اقتصاد۲۴ - در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
بیشتر بخوانید:مشارکت بانک رفاه کارگران در تجهیز بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود میتوانند، روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
منبع: پرتال بانک رفاه