تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۴۶ نظر

واکنش عجیب سوشا مکانی به وضعیت علی رضوانی

واکنش عجیب سوشا مکانی به وضعیت علی رضوانی
سوشا مکانی دروازه بان سابق تیم فوتبال کشورمان در اینستاگرام خود به درگیری علی رضوانی خبرنگار صدا و سیما با بیماری کرونا واکنش نشان داد.

 وضعیت علی رضوانی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۹۲
ناشناس
4
6
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر این سوشا مکانی عوضیه
چه راحت ارزوی مرگ برای هم وطنش کرده
ناجوانمرد تر از خودش نیست
ناشناس
8
19
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چه ناجوانمرد
ناشناس
8
12
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دلقکه مزخرف که فقط بلدی دنبال توپ بدوی
مطمئن باش از دعای گربه هایی مثه تو هیچ وقت بارون نمیباره
ناشناس
7
15
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این آقای سوشا خان از سال ۹۸ در رشته نشر اکاذیب فعالیت دارند و اینگونه اظهار نظرها چندان عجیب نیست
مهیا
6
11
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ازاین‌احمقهابیش‌ازاین‌نمیشه‌توقع‌داشت
بی نام
5
14
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجب ادم کثیفی هست این سوشا.انسان در حق دشمن خونیش هم چنین دعایی نمیکنه.حقته که علی دایی به گریه انداختت.
امیر
6
15
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ادم اینقدر کثیف که برای دیگران ارزوی مرگ میکنه
مریم
6
13
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آقای سوشا مکانی ان شاالله که پیش مرگش بشی و خودتو خانواده تو کرونا شکست بده
پویا
7
13
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
لعنت بر تو و پدر و مادرت که بچه تربیت نکنن. درد وبلا آقای رضوانی بخوره تو سرت. اون مرد هست و تو چی هستی ؟ به انسان نبودنت شک که چی عرض کنم یقین دارم. آخه این بچه بدیش به کی رسیده جز اینکه دنبال رفع مشکلات مردمه ؟
تو بویی از انسانیت نبردی که برای دیگران آرزوی مرگ داری لعنت بر تو. انشاالله خدا خودش نگهداره آقای رضوانیه . خدایا تو رو به حضرت محمد (ص) قسم میدم هر چه زودتر آقای رضوانی خار چشم دشمنان ما رو شفا بده .
بنده خدا
7
15
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا بزنه تو کمرت سوشا مکانی .
ناشناس
5
13
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
اقای مکانی از مردن بقیه چه سودی بهت میرسه که خوشحالی میکنی
ناشناس
5
13
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا متاسفم که یه سری بی سواد و مفت خور رو معروف کردن که بیان چرت و پرت تحویل مردم بدن..
با مردن این بنده خدا چی به شما میرسه؟!
اصن یه لحظه فک کردی اگه خانوادش این استوری مضخرف تو و امثال تورو ببینن چه حالی میشن؟
یه لحظه خودتو بذار جای اون... دوست داری برات از این استوریا بذارن و مادرت ببینشون؟
حداقل اون پول حلال در میآورد نه مثل تو مفت خور و بی سواد.
لطفاً پخش کنین.
امیرحسین
5
8
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ایشالله خدا راحتت بکند از دست کرنا
ناشناس
3
4
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا باید به حال چنین افرادی تاسف خورد.... از کجا میدونی فردا کرونا تو رو درگیر نکنه...
به امید شفای عاجل برای آقای رضوانی عزیز
امیرمحمد
4
9
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام ان شاء الله به زودی زود خوب بشید وکرونارو شکست بدید به امید خدا
ناشناس
5
7
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا مکانی
خاک بر سرت با اون پستت
مهدی حسینی
8
10
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
همه مردم از این رضوانی بدشون میاد چون انسان دروغ گو و دغلبازیه . تو حقیقت دست میبره و دروغ زیاد میگه
حمید
تو‌همه‌مردم‌‌نیستی
ناشناس
اشتباه منفی دادم کاملا باهات موافقم
رًوانی لجنی بیش نیست
دایه مکفی
10
5
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واکنش عجیب؟؟؟ فقط عجیب؟؟؟ حتی انتخاب یک کلمه در خبری که منتشر میکنید نشان‌گر سطح وجدان و اخلاقتونه... بهتره *غیر انسانی*، *ددمنشانه*، *وحشیگرانه* و از این دست جایگزین واژه *عجیب* در تیترتون بشه!
پفک نمکی
4
6
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
اگر ایشون نباشه یکی دیگه کار ایشون دنبال میکنه...
دعای خیر برای دشمنانت بکن....
راستی حتما بخاطر شلوارو تیپت بهت گیر داده آقا سوشا
کورش
8
7
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
درود برسوشامکانی
خانم معلم
9
9
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا مکانی! خدا شَفایت دهد.اِن شاءالله خداوند به آقای رضوانی شِفا دهد
ایرانی
4
11
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا مکانی.
آرزوی مرگ میکنی برای انسانی دیگر.
بدان این آرزو بیشتر به سوی خودت برمی گردد.
ناشناس
3
7
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی به حق مقربان درگاه تمام بیماران راشفابده و همچنین این خبر نگار ولایت مدار رسانه ای را
علیرضا ع
2
9
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
وقتی هر کسی به خود اجازه اظهار نظر میده و هیچ کس هم کاری به آنها نداره ، یک آدم بیسواد مثل چوسا مکانی هم به خود اجازه میده که برای بهترین خبرنگار کشور آرزوی مرگ کنه .
واقعا که .................
محمد
6
6
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این بره گند کاری های خودشو جمع کنه نمی خواد برای بقیه زبون باز کنه فوتبالیست دره پیت باپول مملکت به اینجا رسیده باز زر مفتم میزنه،به کوری چشم تو اقای رضوانی بهتر میشن انشالله
مهتاب
3
8
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خاک تو سرت کنن سوشا شلوارکی که آرزوی مرگ برا بقیه میکنی ایشالا خودتم به همین روز بیوفتی بدترش کرونا خفتت کنه حیون هم ازتو انسان تره
ناشناس
سلام
آرزوی سلامتی وعافیت برای تمام بندگان خوب خدا ان شاءالله علی آقا رضوانی هم هر چه زود تر شفای عاجل بگیرن
آریا
5
2
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعادمت گرم
کلهری
5
4
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام
آدم های بی ارزش رو باید از کلام شون شناخت. مثل این سوشا بی مکانی که هیچ ارزشی و مکانی در بین انسان ها ندارد. چون اصلا انسانیت ندارد .
حیف پول بیت المان که تو حلقون همین جونوری ریخته میشه حیف
ناشناس
4
3
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر بی ادبانه
بختیاری
3
3
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعاً متاسفم برای آقای سوشا مکانی؛ ان شاءالله خداوند تمامی بیماران را شفا بدهد.
حسام حیدری
3
3
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آخه سوشامکانی که یه بچه مزلف وقرتی هستش به این حرفانمیخوره
ناشناس
3
2
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی امثال تو کرونا بگیرید و بمیرید جماعتی از دستتون راحت بشن یه مشت ادم فاسد بی ریشه
فرهاد
5
3
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
حرف دل خیلیااااااا رو زده
سامان
7
5
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ایشالا به زودی زود کرونا شکستت میده تا بیشتر از این درد نکشی
کوروش
3
3
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خیلی متاسف شدم که با موجوداتی مثل سوشا در ایران بزرگ زندگی می کنم. کسی که آرزوی مرگ هم وطنشو داره
ااا
2
4
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر بی شعور.
فوتبالیست های بی سواد.
ااا
3
3
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر بی شعور
فوتبالیست های بی سواد.
ناشناس
4
3
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا شفات بده ای جوون شجاع
ناشناس
2
2
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشالله
محسن
1
2
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سیلیبریتی بی شرف!
ناشناس
3
4
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
امثال این فوتبالیست ها نون این مملکتو می خورن تمام اعتبار و ابروشون از این مملکته زبونشونم درازه.خدار رو شکر که زمونه داره به سمتی می ره که یه عده از این به اصطلاح سلبریتی ها اون ذات متعفنشونو بپاشن بیرون که مردم بفهمن پای پرچم کیا سینه می زدن
ناشناس
3
1
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چه بیمزه
ناشناس
3
1
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
علی جان پاینده باشی به کوری چشم هم وطن نماهایی که بکی از وجدان نبرده اند
ناشناس
4
2
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
رضوانی عزیز ان شاالله به کوری بد خواهان سلامت به خانه برمیگرده
ناشناس
3
1
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا اون بالاست برات آرزوی مرگ مکنم
مسلم
4
0
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا یا انشاالله شفاش بده خدایا همه مریض ها رو شفا بده
داود
2
2
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ازعواقب تیمار کردن همین است،بیشتر از این نمیشود توقع داشت،
ناشناس
3
0
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خداشفاشون بده. هم ایشون رو و هم همه ی بیماران مبتلا به کرونا رو
علمدار
2
2
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
من که از خداوند آرزوی بهبودی کامل ایشان رادارم،ولی قدیمیها می گفتند به دعای .......باران نمیاد،
ندا
2
3
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چوب خدا بی صدان
رضا
4
3
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
گل گفتی اقای مکانی،ایشالله دعات قبول درگاه حق
S
7
5
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آلهی هرچی دعا میکنی اول برای خودت پیش بیاد
مهدی مقتدایی
2
1
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشاالله همه بیماران به فضل الهی شفا یابند و در کنار خانواده به سلامت باشند
برای دشمنان همه باید دعا کرد که به مسیر حق برگردند
ناشناس
2
0
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
به امید خدا از بیمارستان بیرون میاد
ناشناس
1
1
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا به این هم میگن انسان مرفهان از خودراضی انشالله هرچه زودتر حال آقای رضوانی خوب میشه
نسترن
1
1
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا که
چه آدمای پستی پیدا میشن
ایشالله خود این آشغال بره زیر تریلی
من بهتر از این خبرنگار ندیدم
اگه یه خبرنگار تو دنیا باشه
ناشناس
1
2
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجب نادانی هستند بعضی ها ...موندم چطور سنگر بانی تیم ملی را به ادم هایی تا این حد مغز فندقی داده بودن ....اما به دلت بد نیار برادر !!کم نیستن اونهایی که با گزارش های شما دلشون خنک شده که یکی هست که حواسش به زیرابی رفتن ها باشه....عوض اظهار نظر بعضی ها ما برات دعا میکنیم ...آمین یا رب العالمین
ناشناس
1
1
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مردم دیگه رد دادن شدید
ناشناس
1
2
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا ی عزیز خیلی بی شعوری
علی
1
4
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خب لابد اذیتش کرده
ناران
1
2
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خوب ، این الان منظورش دقیقا چی بود !!!!
ناشناس
1
0
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشاا.. هرچه زود بهبود یابند
ناشناس
1
0
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آدم بی بوته که میگن به این سوشا مکانی میگن
محمد
1
1
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشالا که نصیب خودت هم بشه از نوع انگلیسیش که دیگه نباشی که برا کسی اینطور استوری بزاری
مجید
1
1
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آرزوی شرم آور توسط....
ناشناس
1
0
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این آقا در شبکه بیست استان اصفهان خبر می داد من خبر نداشتم که این آقا در بیمارستان بستری شده است
محمدرضا
0
3
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
با اینکه خیلی ماله کش و دستمال به دستی و هزاران هزار سانسور کاری داشتی، اما بلاخره هموطنی و آرزوی سلامتی داریم واست، انشالله که زود خوب شی
حامی
1
1
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
از زبان علی آقا به آقاسوشا:
ان شاء ا.. باهمدیگه رفیق

البته اگه اگه علی آقا افتخار بدن و سلبررررریدیها رو رفیق حساب کنن
ناشناس
1
0
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ادم مریض ایجوری دعا میکنه
یسنا
1
2
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام خدا کمکشون کنه
راضیه
1
0
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
امثال سوشامکانی برای سوژه شدن خودشون وسرزبون افتادناهرغلطی میکنن.. بقول گفتنی به حرف گربه سیاه بارون نمیاد.... آن شالله آقای خبرنگارمون به زودی زودحالش خوب میشه... الهی امین
ناشناس
1
1
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
امیدوارم کرونا مکانی رو شکست بده.
فریبا
1
0
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشامکانی دیده بشه عقده ای بدبخت
امیر
1
1
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این یارو بازیکنه فازش چیه؟
بش گفدم از موتوری نخر
همین میش دیگ
ناشناس
1
1
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا خیلی خیلی بیشعوره
بی نام
1
1
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
.انشالله بزودی زود خداوند به این خبرنگار عزیزسلامتی عطا خواهد کرد وتندرست و سالم به آغوش خانواده برخواهد گشت . و برای شما هم متاسفم آقای ورزشکار
ناشناس
1
0
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر بیشعور
ناشناس
1
1
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشاالله خدا آقای رضوانی عزیزرو به زودی زود وبه کوری دشمنانش شفا دهد وهرکه بدخواه اوو امثال اوست رو به بلایی که مستحقش گرفتارکنه. آمین
ناشناس
1
1
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خوب درست گفته چیز عجیبی نیست با هم رفیقن خیال میکنید سوشا بیمکان آدم کیه ؟ الباقی داستان سرکاریه
حبیب
2
0
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
از دست خودم ناراحتم که افراد گندی مثل تو رو تشویق کردم درد وبلای علی بخوره تو سر تو امثال تو
ناشناس
1
0
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
جریان چیه
ناشناس
1
0
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آن شاالله زود زود خوب وسالم بشین.
ناشناس
1
1
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
حیف بمیره... بماند مانند من بی کس و خانه خراب باشد. بماند و فکر کند اینجا جهنم است
ناشناس
1
0
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
وقتی یه ایرانی انقد پست ورذل میشه که برای هم وطنش نه یک انسان اینگونه دعامیکنه
حسین
1
0
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
باسلام .شاعری سروده .چنان درزندگی سرکن که بعد از مردنت عرفی .مسلمانت بزچزم شویدو هندو بسوزاند....بیماری برای همه هست چرا از بیماری بعضی افراد خوشحال میشوند .برای بیماری دیگری دعا میکنند راستی چرا؟
ناشناس
1
0
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ان شاالله خدا به همه مریضا شفا بده..
فرامرز
1
0
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چرایه آدم جوری باید زنگی کنه که نفرین دنبالش باشه؟
علی
1
0
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آفرین.... ان شالله کرونا شکستش میده که دیگه نه خودش درد بکشه ونه دیگران از دستش درد بکشن..
فاطمه
0
1
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ان شاءالله که خداوند زودتر به آقای رضوانی شفا کامل عطا فرماید تا آقازاده ی معروف آرزو به دل بماند‌
بنده خدا
1
0
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یا من اسمه دواء و ذکره شفا

برای خانه همسایه ات هم چراغ آرزو کن قطعا حوالی خانه خودت هم روشن خواهد شد .

علی جان به زودی به فضل خدای رئوف و عنایت امام رضا ع بهبودی حاصل می‌شود و دوباره به زندگی برمی گردی .
ناشناس
1
0
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سا شو شاید قسگت شما شد کرونا
ناشناس
1
0
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
متاطفم برای این طرز فکر و اظهار‌نظر.کسی‌نبتید حتی برای یه هم وطنش همچین‌چیزی‌بخواد.حالت اختلاف سلیقه هم داشته باشیم.من تصلا اهل ورزش و فوتبال نبودم و نیستم اما وتقعا برای سلامتی میناوند و انصاریان دعا میکردم
براط همه مردم کشورم حتی مردم‌جهان
وح
1
0
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این آشغال باید بمیره بمیره
هادی
1
0
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دمش گرم
رضایی
0
1
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا شفا بده همه مریضها رو از جمله اقا رضوانی رو
ناشناس
1
0
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشالله
یا حق
1
0
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشاالله خوب میشه انسان نباید آرزوی مرگ کسی کند
صادق
1
0
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خاک بر سرت با این تفکر احمقانت آقای سوشا
محمد
1
0
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آقاي مکانی هیچ انسان آزاده ای با بیماری کسی خوشحالی نمیکنه... ما وارث بزرگترین تمدن بشری هستیم... هر چند شاید عقیده ونظر جاهایی با ما یکی نباشه که این تفاوت در ذات بشر است و موجب ارتقا وپیشرفت... برا تمام بیماران جهان آرزوی سلامتی داریم... وقتی حس خوب دعا وانرژی مثبتش آمد تو وجودت آن وقت حس خوب دوست داشتن بجای تنفر میاد تو وجودت....
مجید
2
0
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا مردم علاقه عجیبی به آقای رضوانی دارن
محمد
1
0
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجیب نیست عذرمیخام خریت سوشا مکانی روبه اوج میرسونه که راضی به مرگ فردی حالاهرکس میشه.
ناشناس
1
0
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
اگه اینم مرد معلومه کرونا سیاسی نی
ناشناس
1
0
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
نامرد
فاطمه اهواز
1
0
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
جناب سوشا
انسانیت و وجدان نصیب هر کسی نمیشه
شاید نفر بعدی شما باشید!!!!
حیدر
1
0
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
به امید روزی که تو هم یک گل مشتی از کرونا بخوری اون وقت من هم میگم نوش جان خوبه
خودم
1
0
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر بی تربیت هستند این جناب سوشا مکانی!
ناشناس
1
0
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دعاکرده کرونا رضوانی رو شکست بده.این باسوادچی گفته
ایرانی
1
0
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجب ادم بیشعوری ....انشاءالله که به زودی خوب خوب میشن
ایرانی
1
0
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجب آدم بی شعوری . انشاءالله که خوب خوب میشن به زودی
ناشناس
1
0
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دمت گرم
ناشناس
0
1
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ادم باید چقدر قصی القب باشه که از مرگ‌ دیگران خوشحال بشود ..واقعا برای اقای سوشا مکانی متاسفم با این دلی که داره ...ایا فکر نکردی از این حرف نا جوان مرادنه ات دل پدر و مادر اقای رضوانی را خون می کنی
نادرخان
1
0
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی هر دعایی کردی به خودت برگرده
سیدی
1
0
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
وقتی اهل گند وکثافت باشی از حساب کشی وحساب کش ناراحتی. درد بلای رضوانی وامثال رضوانی بخور تو سر بی غیرتان وطن فروش وبی مسولیت وعیاش
ناشناس
1
0
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خاک تو سرت با این نظرت ، دروازه بان سوراخ
کوروش
1
0
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آخه مردک عوضی بنده خدا چیکارت کرده .تو هم که با اون ظرفیت هم عقیده هستی.باید اگه تو ایرانی بگیرن سرت بکنند ...ه م و ن ج ا ی ی که بودی.
مهدی
1
0
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا همونه که سردار ازمون به تتلو گفت.
حافظ فلاحی.♥️ پرسپولیسی♥️
1
0
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ای خدا لعنتت کنه نامسلمون.اخه چقد تو پستی ک آرزوی مرگ میکنی واسه ی انسان.بی شرف
امیر
1
0
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا ساشا مکانی رو هدایت کنه
انشالله آقای رضوانی زود خوب شن
ایرانی
1
0
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشاالله خداوند به همه بیماران شفاء عنایت کند و
وبه توی بد ذات سوشا درد کرونا بده تا بد دیگران رانخوای نامرد
حافظ فلاحی.♥️ پرسپولیسی♥️
1
0
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا نمیدونم چی بهت بگم ک برازندت باشه بیشرف
ناشناس
1
0
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آقای مکانی:
اگه خودتم کرونا گرفته بودی دوس داشتی به جای دعای سلامتی،برات همچین دعایی بکنن؟؟؟
مهرسا
1
0
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا مکانی خیلی پست فطرتی. درد و بلای علی رضوانی تو شکمت
سید
1
0
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا تمام بیماران را شفا بده. بالاخره این روزها هم میگذره.
ناشناس
1
0
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی لال بشی خدابه دلت نگاه کنه سرت بیاره
محمد
1
0
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا شفات بده
ناشناس
1
0
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی امین
N
1
0
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
لعنت به تو سوشا انشالله نصیب خود هم بشه...
محمد۳۱۵
1
0
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر دشمن داره آقای رضوانی
عبدهو
1
0
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یعنی چی؟کرونا شکستت میده؟زبان کینه هست؟
محمد
0
0
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
حماقت هم حدی داره مردم بیماران دعامیکنندایشان برعکس.ظاهرا برای ایشان دعا کرد
زهرا
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مرگ در یک قدمی انسان است با خواستن آن برای دیگری، گریبان خود انسان را می گیرد.
ناشناس
0
0
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام دوستان اندیشیدن وتفکر کردن وظیفه هر. انسانی است حال در سلطه یک نظام شغل داشتن واز آن تبعیت کردن از وظایف آن فرد شاید ایشان این راه انتخاب کرد ه پس دعا کن که خوب شود
۹
0
0
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
شفای عاجل انشاءلله تعالی به حق پنج تن آل عبا آمین
عباس
0
0
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
آقای رضوانی به دلیل نوع برنامه ها و سویه گیریها محبوب من نیستند ولی بعنوان یک جوان تحصیلکرده و یک خبرنگار فعال قابل احترام هستند . آقای مکانی عزیز ، حتی برای دشمنانتون آرزوهای منفی نکنید .
مراد
0
0
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
میثاقی برو به جهنم عوضی قاتل
ناشناس
0
0
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا بیمکان شلوار باب اسفنجی پوش مگه چه بدی ازشون دیدی که برا این بزرگوار آرزوی مرگ میکنی
سلملنی
9
13
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ایشالا زود زود خوب بشی منتظر بدون تعارفت هستیم عزیز
ناشناس
0
0
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عجب ادمی هستی اگر به خودت یکی این حرفو بزنه چیکار میکنی مثلا با غیرت ان شاالله به همین زودیا کرونا رو شکست میده برمیگرده به آغوش خانوادش
رسول
0
0
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
بیچاره علی رضوانی که دشمن از او یک غول وحشتناک ساخته چون برای پول تسلیم نظام سلطه نشده .
خداوند شفای عاجل بده
برای سوشا هم کمی شعور
محمود
0
0
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
من هم همین آرزو را برای تو عقده ای و عضوی دارم .
ساجد
0
0
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ان شاء الله نه تنها آقای رضوانی، بلکه همه بیماران به سلامتی کامل بازخواهند گشت و روسیاهیش به زغال های مفتخور و لاشخور خواهد ماند
ناشناس
0
0
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
از بی شعوری مث سوشا مکانی از این بیشتر انتظار نمیره. کسی که از مرگ بندگان خدا خوشحال میشه فرقی با حیوان نداره
ناشناس
0
0
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
بیشعور عقده ایی . درد و بلاش بخوره توی سرت
امیر مهدی
0
1
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا جای تاسف داره. کسی که آرزوی مرگ دیگران رو داره با حیوان هیچ فرقی نداره
ناشناس
17
32
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر آدم باید حقیر باشه ک آرزوی مرگ دیگری رو داشته باشه. متاسفم برات
حامد
تو هم نفهم هستی که درک‌نمیکنی این اقا چه موجودیه
ناشناس
0
0
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا حفظت کنه نگذار شلوغ کنند مواظب خودت باش به امید خداوند هرچه زودتر خوب شی
ف ح
0
0
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این حرف از انسانیت دوره
مهتاب
0
0
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چقدر من از این بشر بدم میاد
َسعید
0
0
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
فقط یه آشغال مثل سوشامکانی میتونه همچین نظری. اشته باشه امیدوارم نصیب خودش بشه تا دعاش به خودش برگرده
علی
0
0
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ایشالا بری بهشن زهرا
داود
0
0
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انشااله
رضا
0
0
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
به دعای گربه َسیاه بارون نمیاد
ناشناس
0
0
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
فکر کنم کرونا انگلیس گرفته چون شایعه شده هر کس در صدا وسیما کرونا بگیره انگلیس است مانند عزیز قلبها دو فوتبالی مرحوم میناوند و انصاری
ناشناس
0
0
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ان شاالله زودتر بهبودی حاصل شود
فاطمه
0
0
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
به چشم کوری حسودها ان شاءالله زود زود خوب میشی
ناشناس
0
0
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
نمیدونم درست فهمیدم که آقای رضوانی کروناگرفته اگراینطورباشه خدایاشفای کامل به آقای رضوانی عطافرما،رضوانی وبقیه ی همکارانشون رابشدت دوست دارم حقیقت این خبرنگاران جوان وبی ا دعارامثل فرزندانم دوست دارم اینهاواقعاخبررسان هستندازهمشون متشکرم،جاداره ازخبرنکاران زنان هم تشکرکنم ،تشکرویژه ازسرکارخانم آمنه سادات ذبیحپورهم دارم خداوکیلی همه ی اسامی رانمیدونم هیچ فرقی ندارن،،متشکرم
محمد
0
0
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
الهی آمین
سید حسن
0
0
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
کرونا نه پولدار نه فقیر نه با سواد نه بی سواد نه دکتر نه حمال سر کوچه نه زن و نه مرد می شناسه پس با رعایت پروتکل های بهداشتی خود را بیمه نگهدارید
ناشناس
0
0
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یاد بگیریم برای همه آرزوی سلامتی کنیم. خدایا همه ما را تو دستگیر باش. آمین
اکبر
0
0
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یواش مکانی خیلی بیشعور تشریف داری که آ
سعید
0
0
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سوشا به خاطر آرزوی مرگ کردن برای یک ایرانی کار درست برات متاسفم.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
امسانی که به راحتی برای هم نوعش ارزوی مرگ کنه ارزش فحش دادن هم نداره
ناشناس
0
0
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
بحقی ام البنین شفات بدی
ناشناس
0
0
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خدا انشالله يه جو شعور و معرفت ورزشکاری به‌ همه ورزشکاران بده
ناشناس
0
0
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چرا؟
ناشناس
0
0
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
زبان و بیان هرکس نشانه شخصیت آن هست.
و بقول شاعر ؛
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.
نمیدونم این سوشا کیست ، ولی میدونم که ایرانی و انسانی نظر نداده.
چه بچه هایی که در کودکی بزرگمرد شدند و چه بزرگانی که در سن بالا ....
ناشناس
0
0
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
همین قدر حقیر و عقده ایی
پوریا
0
0
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
امیدوارم خودت بگیری زودتر کرونا گندت را پاک کنه که دیگه بد برای کسی نخوای
ناشناس
0
0
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا حر ف حق روزده با دروغهای که تو برنامه بدون تعارف می زنه خدا لعنتش کنه اینطوری کلاه سر مردم میگذاره
مالک اذرسا
0
0
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
از یک اشغال دهن لق بی سواد بیشتر از این نباید چیزی خواست
اشکان
0
0
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با دهن سگی همچون تو(سوشا) دعا مستجاب نمیشه
ناشناس
0
0
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چه پست فطرتیه
ناشناس
17
32
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
واقعا برات متاسفم اقای دروازه بان
محمد
0
0
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
توکز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
جانباز قطع نخاع
0
0
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ان شاءالله که خدا به حق حضرت محمد و آل محمد صلی الله علیه وآله وسلم هرچی زوتر آقای رضوانی رو شفای عاجل و کامل میده و باز صدای گرم و نازنینش رو در بدون تعارف به کوری چشم همه بدخواهانشان میشونیم
ایرانی
0
0
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
باید تیتر میزدید واکنش جالب سوشا مکانی به تمارض خبرنگار صدا و سیمای میلی
محمد
0
0
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تعجب می‌کنم این حجم از نفهمی و حماقت چجوری تو کله پوک این بی شعور جا شده!!!
خدا انشالله همه مریضهارو شفا بده
ناشناس
20
23
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عاقبت کوزه گر در کوزه افتاد
معینی
0
0
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشالله رو با بهبود حال اقای رضوانی روسیاهی برای شما ادم عوضی میمونه...
ناشناس
0
0
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چقدر....
آرزوی مرگ دیگران چه سودی بحالت داره؟!
ناشناس
22
22
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارزوی سلامتی زودبرای اقای رضوانی عزیز
ناشناس
17
30
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارزوی سلامتی زودبرای اقای رضوانی عزیز
ناشناس
16
30
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارزوی سلامتی زودبرای اقای رضوانی عزیز
ناشناس
0
0
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
دمش گرم سوشا دمش گرم
خ
0
0
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ایشاله سوشا جان خودت کرونا بگیری توی آسمونها(اون دنیا) توپ دروازه بانی کنی
رضا
0
0
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ان شالله
اگه میتونستی از کرونا هم حرف می کشید!؟
فرهنگی
0
0
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدا تورو بکشه سوشا
ان شاء الله بزودی زود حال آقای رضوانی خوب خوب بشه
الهی آمین
0
0
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
الهی آمین.شیاد رسانه ای
ناشناس
15
28
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به امید خدا ودعای خیر مردم خوب میشه
امید نصیری گلدشت کرمان
انشالله هرچه زودتر خوب بشی آقا علی ...دلمون برات تنگ شده ....آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمامی بیماران کرونایی عزیز...
ناشناس
0
0
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ایول خیلی خوب گفت
بانو
0
0
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
وقتی لجن ها زبان باز میکنند .... خداکنه همیشه خفقان گرفته باشند این مرداب های متعفن که برای خودنمایی حتی حاضرند برای هموطن خود آرزوی مرگ کنند.
مهرناز
0
0
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چقدر عقده ای و بیمار گونه شدن بعضی ها
خدایا عقل بده
اونم زیااااد
کلهر
0
0
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چه فوتبالیست بیشعوری،هر دم از این باغ بری میرسد،اینها انقدر از بیت المال مُفت خوردند هار شدن.مردیکه
محمد
0
0
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ایشان کرونا نگرفته برای جلب توجه خودشه به کرونا زده ببیند چند نفر دعا می کنند خوب شود چند نفر دعا شر می کنند
میلاد
13
33
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آدم باید مشکل روانی داشته باشد که چنین دعایی کند
ساسان
2
2
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
از دعای گربه سیاه بارون نمیاد
علی اصغر
1
3
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
علی اقا
حواست باشه اسم شما هم داخل لیست هست
نامN
13
24
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آقا من نفهمیدم الان یعنی چی یعنی بمیره؟ یاچی یکی منو روشن کنه داداش
بهار
0
0
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
درود بر سوشا مکانی. حرف دل مارو زدی. ممنونم برادر سوشا
زاگرس نشین
0
0
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سوشا چه صیغه ایه و اصلا قابل قیاس با نیروی مردمی مثل خبرنگار خوبمون علی رضوانی نیست ... سوشا کرونای انگلیسی میگیری و محشور میشی.....چون بنظرتون انگلیسیه و چیز خوبیه .....خخخخ
ناشناس
0
0
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدا همه روشفا بده کاش روزی برسه که برای هیچکسی ارزوی مرگ نکنیم کاش کردنا نابود بشه سوشا مکانی واقعا زشته نفرین کنی وارزوی مرگ کنی واسه دیگران خودت دوست داری کسی برایت چنین ارزویی کنه ما برای اقای انصاریان ومیناوندتا تونستیم دعا کردیم هیچوقت برای کسی ارزوی مرگ نکن تو که ازچندلحظه بعد خودت هم مطمین نیستی امیدوارم هیچکسی بلا نبینه وریشه این کرونا ازبین بره امیدوارم همه این انرژی منفی ازشون دورباشه
ناشناس
0
0
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
واقعا تاسف اوره.چقد بی شخصیت.انشالله تو رو زودتر شکست بده که دیگه ما درد نکشیم از وجود امثال شما.
ناشناس
0
0
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برای همه مریض ها طلب شفای عاجل داریم همه آدمها کسانی منتظرشان هستند باید برای دل والدین و فرزندان بیمار از خدا شفای بیمار را درخواست کنیم
ناشناس
0
0
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
این حرفا ازایرانیها بعیدنیست دنیای کثیف باسوشامکانیها لجن زاری بیش نیست سوشاجان تواین لجن زارهرچی دل تنگت می‌خواهد بگو آفرین مردزن خصلت بگوامابعداینکه حرفات تموم شدبروتغیرجنسیت بده
ناشناس
7
12
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خداکمکش کنه این جوان ایرانی که هم بیماری وهم دشمن شکست بده
ناشناس
14
23
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خداکمکش کنه این جوان ایرانی که هم بیماری وهم دشمن شکست بده
ناشناس
2
0
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خداکمکش کنه این جوان ایرانی که هم بیماری وهم دشمن شکست بده
ناشناس
0
0
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بدون تعارف یک پاچه خار است
ناشناس
2
1
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
یا اسمه دوا وذکرو شفا
سلام خدا به آقای علی رضوانی وهمه بیماران شفا دهد.
عباس
0
0
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاالله خداوند آقای رضوانی را شفا دهد.
ناشناس
0
0
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
این شخص چیزی زده که چرت و پرت میگه
آیا برای خودش هم ازین دعاها میکنه؟
آیا نباید به سلامت روانی این شخص شک کرد؟
خداوند متعال آقای رضوانی و همه بیماران کرونایی راشفای عاجل عنایت فرماید.
ناشناس
0
0
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شبهه آدم این چه آرزوی که میکنی
ناشناس
12
15
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
من از این آدم خوشم نمیاد
ناشناس
منم همینطور ، خیلی چاپلوس و دورو بر آدمای مفسد خائن می‌چرخید
ناشناس
0
0
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاءالله هر چه زودتر حالش خوب بشه. چشم همه دشمنان و حسودان کور کور بشه.
یاحسین مظلوم (ع)
0
0
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آقای سوشا مگر این آقای رضوانی با شما چکار کرده که اینطور حرف میزنی شما تو همان کشور اجنبی بمان والتماس برای بازی کن واقعاً نمیدانم عرغ ملی وایرانی بعضی ها کجارفته
پریا
22
21
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با ارزوی سلامتی هرچه زودتر آقای رضوانی
ناشناس
انشالله به حق امام حسین(ع) حالشون خوب بشه
ناشناس
11
30
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شما که نظرها رو منتشر نمیکنین
ناشناس
حواست باشه اشتباه بهت مثبت دادم.
باهات مخالفم
ناشناس
حالا جریان این دشمنی چی هست ؟
هرچی هم که باشه آرزوی مرگ برا هرانسانی نشان ضعف است
ناشناس
سلامتی همه جوانان مملکتم مخصوصاًآقای رضوانی عزيز را آرزومندیم جوانها بعضی وقتا میخوان بامزه باشن شورش را در میارن مطمئنم دوستش مزه ریخته
ناشناس
0
0
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سوشا مکانی، از خدا می خواهم مرگ گریبانت رو بگیره تا دیگه از دیدن جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی درد نکشی
ناشناس
0
0
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ای روزگار ...
ناشناس
0
0
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مثل اینکه ما مردم انقلابی کفر این آقای بی فرهنگ و درآوردیم. آفرین به ما که خار چشم دشمنیم
محمد
0
0
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
حیف پرسپولیس که تو این دروازه بانش بود.
متاسفم برا خودم که یه روزی طرفدار سوشامکانی بودم
حمید
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به کوری چشم سوشا مکانی و دیگر دولبریتی های خائن
ناشناس
0
0
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آرزوی سلامتی برای همه مریض ها.
علی
0
0
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاالله خودت کرونا بگیری و بمیری که دیگه برا بقیه بد نخوای
آرزوی سلامتی برای آقای رضوانی
مرسانا
0
0
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چه خودخواه بعضی ها نظر میدن مگه قراره یکی اط کسی که خوشش نیاد اون رو زمین‌نباشه آدم باید خیلی حقیر باشه تا آرزوی مرگ‌کسی رو بکنه
ناشناس
0
0
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به کوری چشم آدمهای حقیر ، رضوانی عزیز خیلی زود خوب میشه
ناشناس
0
0
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
واقعا چقدر پست بی فطرت هست میخواست چی رانشون بده با این حرفش اینشالله خدا همه مریضا را شفا بده بخصوص بیمارهای کرونای را
مریم
0
0
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
فقط نظرهایه موردعلاقشون رومنتشرمیکنن
محمدی راد
0
0
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
اللهم الرزقنا شفاعت مرضانا بحق آقا امام زمان واعمه اطهار انشاءالله.
سعید
0
0
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
کلا آرزوی مرگ برای دشمن هم خوب نیست ولی یادمون نره این خبرنگار چه بلایی سر اون ورزشکار آورد
ناشناس
0
1
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدا به حق خوبانش خودش خوبان حفظ کنه آقای رضوانی یکی از خوانی است که درد دل مردم رو به جامعه نشان میداد
ناشناس
0
0
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آرزوی سلامتی برای آقای رضوانی دارم ان شاالله شفای عاجل
مقدم
0
0
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بهتر بشی انشاءالله علی جان وانشاءالله این بابا روهم خدا شفا بدهد
یوسفی
0
0
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
از یکی مثل سوشا مکانی انتظاری غیر از این هم نیست!!
آدم کوچک و حقیر.
یادمون باشه، به دعای .... بارون نمیاد
کریمی
0
0
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ان شاالله هر چه زودتر کرونا رو شکست میدن ,ما منتظر برنامه بدون تعارف هستیم ,الهم اشف کل مریض
محمدمهدی یوسفی
0
0
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدا پشت و پناهت اقای رضوانی دعای خیر ما پشت سرت...اقای سوشا مکانی از ادمهای حقیر مثل تو انتظار فهم بیشتری نمی ره
ناشناس
0
0
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاالله آقای رضوانی شفای عاجل پیدا کنند تا بتوانند خباثت های امثال سوشا مکانی که برای این انقلاب و کشور ضرر دارند را تابلو کنند آقای مکانی انشاالله نصیب تو بشود تا بر دل مردم درد نگذارید
سارا
0
0
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آقای رضوانی عزیز انشاالله بحق آقا امام حسین (ع) هر چه زودتر حالتون خوب بشه تا کور شود هر آنکس که نتواند دید .......انسانهای حقیر و بی ریشه دنبال مرگ انسانهای موفق هستن این ریشه ی تو رو نشون میده آقای حقیر دروازه بان
ناشناس
0
0
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خداوند حافظتون باشه و زودتر در برنامه بدونه تعارف ببینیمتون تا کور شود هر آنکه نتواند دید
حجت
0
0
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بنده آرزوی سلامتی برا آقای رضوانی دارم و آقای مکانی هم برا این حرفش دلیل خاصی داره که ماها ازش خبر نداریم و نباید سریع در مورد حرف هر کسی از جانب خودمون قضاوت کنیم و اما در پاسخ اون شخصی که در مورد حرف آقای مکانی فرموده که آدم باید چقدر باید حقیر باشه که مرگ کسی را بخواد بگم که اگه اینجور باشه که مملکت ما جزء حقیرترین ممالکی هستیم که همیشه مرگ خیلی از انسانها و ممالکا خواستاریم.
جواد
0
0
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام آقای رضوانی عزیز از خدای متعال آرزوی بهبودی و سلامتی شما را مسئلت دارم
اللهم صل علی محمد وال محمد
علی
0
0
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خیلی بی وجودی سوشا بدبخت افسرده.....دوران بچگیت یادمه که بچه ها......زشته بگم آبروت میره
ناشناس
0
0
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
واقعا به حال جامعه فوتبال باید گریست با این انسانهای حقیر و بی عاطفش...
ناشناس
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاءالله بهتر بشی داداش عاشقتم یکی یدونه ای انشاءالله کسایی که واست دعای بد میکنم به این بیماری واگیر دار بشن که بفهمند انشالله همه مریض ها شفا پیدا کنم بخصوص شما داداش علی
خسروی
0
0
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خاک بر سرت فوتبالیست بی غیرت...
ان شاالله بزودی خبرنگار ملی و پرتلاش کشورمون خوب میشه و روسیاهی برای امثال تو می مونه»
ناشناس
1
0
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدایا همه ی مریض هاراشفا بده آمین
علی
0
0
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سوشا خیلی بی شرفی
ناشناس
0
0
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با آرزوی سلامتی همه بیماران
ان شاءالله به کوری چشم دشمنان حالت خوب میشه دوباره در برنامه بدون تعارف می بینیمت
ناشناس
1
1
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
علی اقا قوی باش دعای مردم ایران پشت
مانی
0
0
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آرزوی مرگ کسی رو نمیکنن و نمیکنیم ولی این یک مزدور بود و چیره خوار
ناشناس
0
0
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برای چهره ورزشکاری چون سوشا مکانی متأسفم. با هر انگیزه ای چنین گفته مطرود است و خدا جای حق نشسته. خداسلامتی و شفای عاجل به جمیع بیماران خصوصاًجناب رضوانی عزیز بده
جواد
0
0
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
شوسا مکانی ایشاالله توی ارازل اوباش بمیری.
سید محسن حسینی
0
0
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تا مرد سخن نگفته باشد،عیب و هنرش نهفته باشد.
زینب
0
0
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سوشا خر است
علیرضا احمدی
0
0
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سوشا مکانی آدم فروش
آرزوی سلامتی برای تمام ایرانیان غیرتمند مخصوصا علی آقا رضوانی
بزودی با سلامتی کامل در برنامه جذاب بدون تعارف ببینیمت.
ناشناس
0
0
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
متآسفم‌‌‌برات‌‌اقای‌دروزه‌بانخدا‌وند‌انشاادله‌شفای‌کامل‌بهش‌عطا‌بفرماید
ناشناس
0
0
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به به ،استاد شستشوی مغزی نبینمت روتخت بیمارستان
عسل
1
0
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به امید سلامتی هر چه زودتر آقای علی رضوانی عزیز
علی
1
0
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آرزوی شفای عاجل ان شاءالله
علی
0
0
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بخاطر همین خبر موهنی که گذاشته ای
هم دراین دنیا و هم در اون دنیا حساب سختی را پس خواهی داد
ناشناس
0
1
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
من نفهمیدم این بازپرس هست یاخبرنگار؟؟؟!
کاظم
0
0
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشا ا... به زودی خوب شوی آقای بدون تعارف
کاظم
0
0
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاا... خوت بمیری سوشا
ناشناس
0
0
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
رضوانی پسر خاله من نیست ارزوی سلامتی براشون دارم وسوشا روهم شفا روحی بده
فاطمه
0
0
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدایا همه ی بیماران را شفا بده
فاطمه
1
1
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدایا همه ی بیماران را شفا بده
ناشناس
0
0
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
این آدمی که دعا کرده روانی به تمام معناست
تو که بلد نیستی دعا کنی باید خ ف ه بشی
ناشناس
0
0
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
رضوانی عزیز کاشکی زود خوب بشی و چشم سوشا کور بشه
ناشناس
0
0
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشالله خودت زودتر ریق رحمت رو سرکشی که آرزوی مرگ برای همچین دسته گلی نکنی
ناشناس
0
0
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به امید خدا هرچه زود تر خوب میشید اقای رضوانی خداوند هیچ وقت بنده های خوبشو ول نمینکه
به امید خداوند متعال کرونا را شکست میدهیم
ناشناس
0
0
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ایشالا هر چه زودتر علی آقا را صحیح و سالم با برنامه ی زیبای بدون تعارف در قاب تلویزیون ببینیم
ناشناس
0
0
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشالله زودتر خوب میشن آقای رضوانی
محمد بوشهر
0
0
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
هر خبری را نباید داخل سایت منتشر کرد هزاران نفر برای آقای رضوانی آرزوی سلامتی کردن ولی بدترین را انتخاب کردین
ناشناس
0
0
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
یکی نیست به این سوشا بگه برو شلوار آدمی‌زاد بپوش نمیخواد رو زخم مردم نمک بپاشی
ناشناس
0
0
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برادر عزیز ایرانیم انشالله زود زود کرونا را شکست خواهی داد به یاری خدا
ودوباره حصور گرمت را در سیما ببینیم انشالله الهم شفع کل مریض
ناشناس
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با آرزوی صحت و سلامتی و شفای تمام بیماران علی الخصوص علی آقا رضوانی بزرگوار
معصومه
0
0
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام با آرزوی سلامتی هر چه زودتر به آقای رضوانی بهترین خبر نگار نیا
علی قدس
0
0
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاالله هرچه زودتربه سلامتی کامل برسندملت ایران دعاگوو جویای احوال ایشان هستند
ناشناس
1
0
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ان شالله هرچه زودتراقای رضوانی خوب میشن به کوری چشم دشمنان
مجید
1
0
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاالله سریعتر بهبودی حاصل بشه. بارای سلامتی ایشان یک حمد شفا همراه با صلوات
ژیلا
0
0
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
امیدوارم سلامتیتونو خیلی زود بدست بیارید وکرنا روشکست بدین آقای رضواني عزیز
ناشناس
1
0
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
با آرزوی سلامتی برای آقای رضوانی و امیدوارم که همه بیماران از بستر بیماری برخیزند
محمد
1
1
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
آرزوی شفای عاجل از ایزد منان برای جناب رضوانی
ناشناس
1
0
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خدا‌همه‌مریضهواروشفا‌بده
مریم
0
0
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
انشاءالله خدا شفا بده این خبرنگار عزیز و انقلابی مونو بدون تعارف بدون اون صفا نداره
کرونا دشمناشو راحت کنه انشاءالله
با دعاهای مردم زود زود خوب میشی
رضا
0
0
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام با عرض اومدم به این بازیکن نما یه حرفی بزنم که لایقشه دیدم نمیشه ما مثل این سلبریتی های وطن فروش نیستیم فقط خدا مریضی روخی این آقا رو درمان کنه که با این حرفها نخواد خودنمایی کنه وهر چه سریعتر خبرنگار برنامه بدون تعارف از بستر بیماری بلند شه آمین .
سعید
0
0
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خیلی ادم باید پست باشه مرگ هموطنش رو بخواد (حیف نون)
ناشناس
1
0
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارزوی سلامتی اقای رضوانی
ناشناس
0
0
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ارزوی سلامتی اقای رضوانی
ناشناس
1
0
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
براتون آرزوی سلامتی دارم جناب رضوانی برادشمناتونم که دچار مریضی روحی هستند هم همینطور
میثم
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آدمی را آدمیت لازم است برو دمتو بذار لایی خور
مهدی
1
0
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
الهی زود زود زود خوب بشی دادش
ناشناس
0
0
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
انشالله به کوری چشم بدخواهانی امثال این آقای فوتبالیست وطن فروش هر چه زودتر آقای رضوانی سلامتیشونو به دست بیارن
ناشناس
1
0
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
با آرزوی سلامتی برای این خبرنگار زحمت کش وشکست کرونا
ی دوست
0
0
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
الهی ک خوب میشه و با خبرای خوش ب بدونه تعارف برمیگرده سوشا آرزوی سلامتی کرده چیزی بدی نگفت گفت خوب بشی ودرد نکشی
قاصدک
0
0
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سوشا مکانی معلوم الحاله. ازش بیشتر از این نمیشه توقع داشت
علیرضا
0
0
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چقدر آدم میتونه پلید باشه؟!!!!
البته آدم نمی تونه پلید باشه...
این سلبریتی های بی سواد و نخود هر آش ، یه مشت عقده ای هستند و ملت شناختتشون
ناشناس
0
0
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مرگ بر تو باد مکانی
سلمان
0
0
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
همون گزارشگر اپل آمریکایی بدسته؟
ناشناس
0
0
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این آشغالا اگه فوتبالم بلد نبودن به درد گاری میخوردن
اامبن
0
0
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به امید روزی که رضوانی آدم شه
علی
0
0
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حقت همینه حنیف عمران زاده دوباره بزنه لت و پارت کنه
مهدی31
0
0
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
لطفا به مشکل روانی سوشا مکانی رسیدگی بشه، خدا به هر دو نفرشون شفا بده....
عباسعلی پودینه
0
0
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خدا لعنتت کنه که با یه توپ مطرح شدی بزودی نوبتت میشه پس عزیزان کسی را نفرین نکن دم بریده
Rm
0
0
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ان شااللہ اقای رضوانی بہ زودی خوب بشہ
دعای ھر انسان اول بہ خودش برمیگردہ
زهرا
0
0
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سلام ارزوی سلامتی کامل برای شما دارم علی اقا داروهای طب اسلامی ایرانی بخورید مثل حاج میثم مطیعی تا زودتر خوب شوید کشور ما به مردان انقلابی نیاز داره دشمنان شما و انقلاب اسلامی نابود شن انشاالله
رضا
0
0
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علی جان خدواند تمامی بیماران راشفا وهمچنین شما را
دوستت دارم
رضا
0
0
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علی جان خدواند همه بیماران را شفا بده وهمچنین شما را دوستت دارم
محمد علی معلم
0
0
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
رضوانی عزیز از درگاه خداوند برایت ارزوی عافیت وپهبودی عاجل وکامل دارم مه فشاند نور و سگ عو عو کند
ناشناس
0
0
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
انشاالا هرچه زودتر خوب بشن آمین
ناشناس
0
0
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
قطعا این دروازه بان غربگرا از ی بخشی از عملکرد خبرنگار محبوب ایرانی زخم خورده ک آرزوی اینچنینی ک سایسته خودشه رو بیان میکنه
خدایا ب کوری چشم دشمناش زودتر شِفاشون بده
ناشناس
0
0
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بازم گلی ب گوشه جمال خانم مینا علینژاد ک تو دهن اقای دروازه بان غرب پرست زدند
دروازه بان عقده ای شما با پول همین مردم اینجور هار شدی!
ناشناس
0
0
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اولا مرگ حقه
دوما آدم خوبه مشهور باشه، ولی محبوب در بین مردم هم باشه. مثل مرحوم شجریان که محبوب مردم بود
سوما آقای رضوانی مطمئنا کرونا نگرفتی، وگرنه وقتی روی تخت بیمارستانی، ماسک اکسیژن و دستگاه بهت وصل میکردن. ولی اگه به رحمت خدا رفتی، هیچ وقت اون خنده هات رو توی مصاحبه فراموش نمی کنیم
ناشناس
0
0
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ان شاالله خیلی سریع خوب میشی دادش ،به کوری چشم بعضیا
ناشناس
0
0
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علی آقا خیلی مرده
اون رو از دشمنانش میشه شناخت
ماهم برات دعا میکنیم
دست مامانت درد نکنه که پسر به این خوبی وبا ادبی تحویل جامعه داد
نادر
0
0
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
یه چیزی کاملا مشخص شد، این که دشمنان یک راه کاملا مشخص و عقلانی و انقلابی و جهادی، چقدر آدم های حقیر و پستی هستند.
ناشناس
0
0
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خدا شفا بدهد
ناشناس
0
0
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
تامرد سخن نگفته باشد
عیب وهنرش نهفته باشد
سوشا جان حرف نمی زدی سنگین تر بودی عزیزم
من. ص
0
0
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
هر که در این بزم مقرب تراست ؛
جام بلا بیشترش می دهند ؛
درد وسختی برای انسان مومن ؛ چیزی جز امتحان و علاقه خداوند نیست ؛
با آرزوی سلامتی برای علی رضوانی گرامی
م. ص
0
0
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آقای ورزشکار ؛ خاطره بدی ازسخنت در ذهن ها باقی گذاشتی ؛ چرا که اگر به مریضی مبتلا شدی ؛ اولین دلیلی که به ذهن کسی می‌رسد ؛ این است چه کار کردی که تقاصش ؛ دادن سلامتی آن می باشد ؛
دوم ؛ برای سلامتیت دعا کنند ؛ یا ....
مابا رفتارمان به دیگران می آموزیم ؛ در زمان مشابه یاما چگونه رفتار کنند ؛
هرچند آقای رضوانی گرامی ؛ امتحان پس می دهند نه تقاص
مجهول
0
0
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اصلا همه چیززز به کنار،این خجالت نمیکشه بعدا که رضوانی حالش خوب بشه باهاش چشم تو چشم بشه؟
ان شاالله با همه ی دعاهای مردم شر این ویروس کنده بشه همه ی بیماران هم خوب بشن و بعضیااا ضایع بشن
آقای رضوانی هنوز جوونن،سردارمون بهش گفته بود ازدواج کنه..باید خوب شه پاشه..خدایا دیگه بسه تحمل مرگ جوون اینطوری هیچکس رو امتحان نکن..هنوز گریه های مادر علی انصاریان یادمون نرفته
فاطمه کیخا
1
0
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه این علی آقای نازنین چه هیزم تری فروخته که خدای نکرده واسش آرزوی مرگ میکنی؟ الهی که پیشمرگش بشی سوشا مکانی که نه اسمت ازآدمه ونه فامیلت! به حق خون شهیدسلیمانی که حال علی آقای رضوانی خووب خوب بشه تادشمناش کوربشن ان شاء الله
ناشناس
0
0
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دوست داشتی بابا
ناشناس
0
0
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه این علی آقای نازنین چه هیزم تری فروخته که خدای نکرده واسش آرزوی مرگ میکنی؟ الهی که پیشمرگش بشی سوشا مکانی که نه اسمت ازآدمه ونه فامیلت! به حق خون شهیدسلیمانی که حال علی آقای رضوانی خوب خوب بشه تادشمناش کوربشن ان شاء الله
ناشناس
0
0
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شرم باد وجود همچین ورزشکارانی آن شالله دعاها ت به خودت برگرده منفور شدی نه مشهور
ناشناس
0
0
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بازجوخبرنگار
جوجه
0
0
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
فکر نمی کردی ادمی به ان پستی هم وجود داشته باشع واقعا براتون متاسفم اقای ورزش کار این اقای خبر نگارجونه وهزارتا ارزودارع اخع توی بی شرف چه طور به خودت اجازی میدی همچین چیزی بگی عوضی اینو بدون که دعایی خیر یه ملت پشتشه واقعا برات متاسفم
محمد
0
0
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آخه تو که هنوز شلوار باب اسفنجی پات می کنی نباید با موبایل بازی کنی برو همون کارتون باب اسفنجی رو ببین جونم
عاشق ایران
0
0
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
ناشناس
1
0
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
یه بی غیرت وطن فروش فقط میتونه اینجوری باشه که برا کسی که تو کشورش خدمت میکنه دعای مرگ کنه.
دعا گوی آقای رضوانی
0
0
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
انشاالله درد و بلای آقای رضوانی بخوره تو سرت سوشا
گودرزی
1
0
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
علی رضوانی دعا گوی شفای شما هستیم
ناشناس
0
1
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
ع این نمرد حیف شد
علی
0
1
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سوشا راست گفته دیگه
علی اکبر
0
1
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سوشا جان ولش کن این زنده بمونه و به زندگیش ادامه بده
دختر لر
0
1
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
ارزوی مرگ اشتباست....ولی بعضیا اگه نبودن دنیا قشنگتر میشد....
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار