تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۲۲ نظر

اولین عکس‌های عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش

عکس‌های جدید از مراسم ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی همسر دومش منتشر شد. پیمان قاسم خانی به طور رسمی خبر ازدواج خود با میترا ابراهیمی را تایید کرد.

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش

اقتصاد۲۴ - عکس‌های جدید از مراسم ازدواج پیمان قاسم خانی و همسر دومش را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

متن عاشقانه همسر پیمان قاسم خانی: امسال تولدی دیگر بود

میترا ابراهیمی هم با انتشار این پست این خبر را تایید کرد:
مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در صفحه شخصی اش نوشت:

«و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم.
امسال تولدی_دیگر بود
پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن ...»

میترا ابراهیمی کیست

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.
در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود.

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶۸
عاطفه
4
11
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
کاری به اختلاف سنی و اینا ندارم
فقط دقت کردین قاسم خانی ها دست به طلاقشون خوبه. مهراب ک دومی هم طلاق داد.
مریم
2
5
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بسیار ساده و متین.خوشبخت بشید انشالا
لیلا
2
6
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مبارک باشه. شاد باشید
لیلا
0
2
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مبارک باشه. شاد باشید
ناشناس
0
2
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بانوی زیبا ،برای شما هم مثل تمام دختران ایران زمین ارزوی خوشبختی و سعادتمندی دارم. تمام ایرانیان در پناه دخت نبی اکرم و مولا علی سعادتمند شوند. فرزندان برومند همچون امام حسن و امام حسین رو برای تمام ایرانیانو شما بانوی زیبا رو از خدا ی مهربان ارزومندم
لطیفه
0
0
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ماشاالله چقدربهم میاین زوج خوشبختی هستین اقاکه جلتنمن خانوم هم که همه چی تموم ایشالله تااخرعمر خوشبخت بمانید براتون بهترینهاروخواستارم،
ناشناس
0
1
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مبارکه خدایی حرف نداره قاسم خانی زندگی به کامتان
هموطن
1
6
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
انشالله خوشبخت بشین
ناشناس
1
1
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
امیدوارم خوشبخت بشن ولی چندوقت پیش یه جاخوندم که پیمان قاسم خانی ازاینکه این خبردروغه ناراحت بود
ناشناس
0
0
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
یادمه چن سال پیش بهاره رهنما و پیمان توی برنامه تلوزیون میگفتن ما باید دامادمون طبقه بالامون باشه چون طاقت دوری دخترمونو نداریم حالا بعد چن سال هرکدومشون رفت سی خودش و دخترشون تنها شد زندگی خیلی غیرقابل پیش بینیه❤
سمیه
0
5
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
وای شوهره هم سن باباشه.متعجبم از این ازدواج ها.انگار بحث رو کم کنیه
سام
1
10
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خوشبخت بشن انشالا
بهار
0
0
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
طفلک بچه ها. چه چیزهایی رو باید در این دنیای مدرن هضم کنند. طفلک پریا
خودم
1
4
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
به یاری خدا ازدو اج سومی و...
ناشناس
1
4
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خوشبخت بشین الهی
ناشناس
1
3
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مبارک باشه.خوشلخت بشن
زهرا
1
1
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
روانشناسی وبا مردی به سن پدرت ازدواج کردی متاسفم
ناشناس
0
2
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ماشاءالله زوج خوشبخت به پای هم پیربشید هیچوقت ازهم سیرنشیداحسنت اقای قاسم خانی خانم متیراخیلی خوشگلترازاون پیرزن بشکه است بهاره رهنمارومیگم
فراهم فظلی
4
2
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بابا تو رو قرآن اینا دیگه کی هستن خیلی از مردمان عزیز کشورم محتاج یه لقمه نون اینا هم که کارهای تجملاتیشون جلوی چشم ملت بسه دیگه
ناشناس
0
1
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
درود بر شما آقای قاسم خانی، چشمش کور دشمنانتون
ایرانی
0
2
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
...
از بهاره رهنما که خوشکل تره .
مبارکه .
خواجه
1
1
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خاک تو سرت دختر برا انتخابت....
چی پشت انتخابت...
زمان ثابت خواهد کرد...
ناشناس
1
1
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
براشون آرزوی خوشبختی میکنم . عکس هاشون هم خیلی زیباست .
ویدا
1
1
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
تبریک میگم امیدوارم که تداوم داشته باشه و سالیان سال با تفاهم با هم زندگی کنید چکار کنیم طلاق و عروسی شما شده سوژه واسه ما
ناشناس
0
1
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مبارک باشه هر چند دوام ندارد
ناشناس
0
1
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ازدواج قاسمخانی با دختر کوچکش!!!!!!!!!!!!
تقی تاکسی
0
2
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
زمانهای نه چندان دو بیوه ها بهیچ وجه عروسی نمیگرفتند ودختر خانمها خجالت میکشیدند بگویند با یک بیوه مرد همسن پدرمان ازدواج کردیم متاسفانه بی ارزشیها شده ارزش وعکس گربه وسگ همدمد این سلبریتی های بی هویت است.
ناشناس
0
4
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ان شاء الله خوشبخت شین ومثل خودتون بچه های هنرمندتحویل جامعه بدین.پیمان قاسم خانی سرمایه سینمای ایران
ناشناس
0
0
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
جوجه ها رو اخر پاییز میشمارن
ناشناس
0
3
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دم پیمان گرم...آخیش این حالا شد یه ازدواج خوب..چی بود اون بهاره آخه..تبریک میگم آقای داماد و عروس خانوم ناز و خوشگل.❤
ناشناس
3
4
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ما که پیر شدیم پول نداریم زن بگیریم
حسین
4
3
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام مبارک باشد
سارا
1
4
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خوشبخت بشن
سلام
0
1
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عکسه اشتب نشده
دخترش از زن اول
ویانوه دختری از زن اول
خواهشمندم پیگیری اطلاع رسانی کنید
نرگس
0
5
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
الهی خوشبخت بشن واقعا
ناشناس
0
0
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
چرا اکثر این ه‍نر پیشها با همسر اولشون تفاهوم ندارن درضمن بیشترشون همسر اولشون رو طلاق میدن مگه اینا می‌خوان ازدواج بکنند با یک دختر چراتصمیم درست برای ازدواج نمیگیرن تا منجر به جدایی نکشه آخه اسم خودشونو هنرمند گذاشتن اینا این کارها رو میکنند دیگه از مردم چه انتظاری میتونن داشته باشند
بهمن
0
2
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
یه سوال دارم اگر این دنیای اینترنتی نبود به صورت سنتی خود نمایی میکردن خسته نشدین شماها که انقدر زندکی شخصیتون رو به معرض نمایش میزارین چقدر شماها دوست دارین خودنمایی کنین تا کی این کمبود شخصیتی که در وجودتان هست تکمیل میشه به قول قدیمیها جوجه را آخر پاییز میشمارن به هر حال شماها شدین ترویج فرهنگ کودک همسری یا به زبان عامی بچه خوری
ناشناس
1
4
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
این که جای دختر این آقا هست . خجالت هم خوب چیزی هست بخدا.احمق تر از اون ، دختره و خانواده اش .جدی چی فکر کرده اند.دختر ۳۰ ساله مرده ۵۵ ساله و اذواج چندم. البته از سلبریتی هابیش از این هم انتظار نباید داشت.
ناشناس
0
4
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
چه دختر کم عقلیه
ناشناس
0
8
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مباره که
فقط اختلاف سنی رو...
محمد
2
6
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام
ناشناس
0
3
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
تفاوت سنی ۲۵ ساله چه تناسبی؟
ناشناس
2
5
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مگه اینجاایران نیست چرا این بدون شال وروسریه
ناشناس م
4
10
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
انشالله خوشبخت بشن
پویان
1
0
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
دلشون خوشه میان میرن
ناشناس
0
0
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مبارکه.
زن خوشگل و جوون و معصومی گرفته.
کرم
2
0
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
روانشناس باید سگ تو بغلش باشه بعیده باید بگیم روانشناس سگ
ناشناس
1
3
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
چه زیبا مبارکه آقا پیمان
ایرانی
1
0
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
انشالله خوشبخت باشید و به پای هم پیر شوید
ناشناس
3
0
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
همسنهای دخترشه. این مردهاچطورمیتونن برای این بچه هاجداب باشن
اطمه
2
4
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام لطفا عکس های خصوصی بازیگران رو که حدشرعی حجاب در اون ها رعایت نشده رو در سایتتون بارگزاری نکنید!!! اجرکم عندالله
مجید ارتش سرخ
0
3
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مبارک باشه ، براتون آرزوی خوشبختی میکنم
ناشناس
0
0
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
بازیگرا نه زن نگهدارن نه میتونن شوهر نگهدارن. لطفا درمورد بازیگران پست نزارین. همشون بجز نقی معمولی بدرد نخورن
حمید
0
4
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
به نظر می‌رسد پر از خالی باشند
ناشناس
0
2
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
جون
محمد
0
0
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
چقدر فاصله سنیشون مشخصه، انگار کنار بچش وایساده
لیلا
0
2
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
تبریک میگم میتراجان و اقا پیمان
امیدوارم خوشبخت باشید
ناشناس
0
0
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
چند وقت ما مردم سرگرم عکسهای ازدواج بهاره رهنما بودیم حالاهم ی مدت سرگرم عکسهای ازدواج پیمان قاسم خانی یاد مان میرود گرانی ابسار گسیخته چه هاکه نمیکنه الهی خوشبخت شوند به پای هم پیر شوند اما ازهم سیر نشوند
مانا
1
3
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
به زودی خبر طلاقشون می پیچه
حسام
0
4
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
امیدوارم خوشبخت شوند که لازمه ی آن توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است.
حجت
0
0
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
غیرت که ندارید عکس زنتان را در فضای مجازی پخش میکنید
میترا
2
4
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خیلی به هم میاین،مبارکتون باشه......
عبدالرضاشفیعی
8
6
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
انشاُالله مبارک است . پابپای هم سلامت وموفق باشید.
پدیرام
3
2
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام . کی هست؟اسمشو هم الان میشنویم
. قاسم خانی
پدیرام
0
0
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام . کی هست؟اسمشو هم الان میشنویم
. قاسم خانی
ناشناس
0
0
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
هم سن دخترته خجالت هم نمی کشه .بازیگر ان و هنرمندان زندگی را مثل پیراهن می دانند وقتی چرک شد عوض میکنند باید صداقانه پایبندزندگی بود.البته بلانسبت بعضیها.
وحید
0
3
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
این دوره زمانه شهرت و پول چه میکنه !!
امیدوارم مثل همسر قبلیش قربانی نشه !!!
پدیرام
1
3
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
چرا هیچ وقت از آدمای سرشناس یا تاثیر گذار مملکت مثل ایثارگران چیزی نمینویسید که برا بقیه الگو بشن
ساسات حداد نسب
0
3
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خوشالم اون کُنده درخت« بهاره رهنما »به جیلیز وولیز افتاده با اون شوهر غربتی ودهاتی اش
ناشناس
1
0
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
گوشس من خوب دانلود نمیکنه چکارکنم لطفا رانمای کنید
لبسخ
0
0
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
حالا دوره نمایش زنها هست تا پول در بیارند بعد از چند سال هم طلاق میگرند بعدش هم میگن قصد ازدواج ندارند
ناشناس
0
1
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام انشاالله خوشبخت باشید روز پدر بر آقا داماد مبارک
محمد
0
1
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
والا چی بگم
خجالتم خوب چیزه
زهرا
0
2
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
آدم عکس های عروسیشوکه متعلق به خصوصی ترین بخش زندگیشه رو درمعرض دیدهمه نمیذاره.کی میخواین شما به ظاهرالگوی مردم بفهمین اینو؟
سعید اصفهان
0
0
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خداییش از بهاره رهنما خوشگل تره.حیف محراب که با رهنما ازدواج کرد.
ماه مینا
1
1
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
امیدوارم انتخابشون صرفا از روی احساس نبوده و درایت در تصمیمشون نقش داشته باشه و ارزوی خوشبختی براشون دارم
ناشناس
0
1
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
کودک همسری
ناشناس
4
7
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
پیوندشون مبارک باشه
فاطمه
1
0
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
هرکی تو زندگی خودشو نی خواین هرکاری دوست دارن میکنند خیلیم عا
لیه
ایلیا
1
5
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خوشبخت وعاقبت بخیر بشن انشاءالله
ناشناس
0
0
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
بیشعور کروناس
محمد
0
1
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
کسانی که روی آشیانه دیگران لانه میسازند
خوشبخت نمیشوند ، اینو تجربه ثابت کرده
کسی که به اولی خیانت کرده براش دومی وسومی نداره مهم نیست
ناشناس
0
2
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خوب پول داره آب میوه هارامیچشه دیگه مابدبختابایدگنداخلاق همسرانمون بسازیم
ناشناس
0
0
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام، همسرش سرشناس نیس... چرا ازش شاخ ساختن؟ چرا این خانم روانشناس با حیوونا عکس انداخته؟ مگه آدم کم بود؟
ناشناس
0
0
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
توی این گرانی که کمر مردم را شکسته.
این جماعت فکر بزن و بکوب هستند و کیک چند طبقه.
آنوقت برای مردم فیلمنامه صرفه‌جویی می نویسند.
ناشناس
0
1
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
یک روانشناس هم برای مهراب پیدا کنید
ناشناس
1
0
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مبارکه ایشاالله...خب به مردم چه..این همه آدم ازدواج میکنن اینم یکیش. مرفهین بی درد.
ناشناس
1
0
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
نوش جونش
روح اله
1
0
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خدا شانس بده ...
ناشناس
1
0
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مبارک باشه ولی ازدواج دختر مجرد با مرد متاهل خیلی اشتباهه
ناشناس
1
1
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
به نظر من خوب بود بهاره رهنما طلاق داد اصلا بهم نمی اومدن میترا ابراهیمی خوشگلت هستن
ایران زمین
1
0
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خداراشکر این دو تا به هم رسیدن مشکل ما فقط این دو تا بود دیگه ارزوی نداریم .زراپ
ناشناس
0
1
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
اختلاف سنی زیاد باعت اختلاف میشه - حالا ببینید ۳سال نشده جدا میشن
ناشناس
0
3
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
فقط این میدونم شماایران راخراب کردین
ناشناس
0
0
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سرووضعشونو نگاه چقدر عقده ای هستین شماکه با این وضع جلوی مردم ظاهر میشین حیا ندارین شما
اب
0
1
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خیلی بهم میاین خوشبخت بشین
علی رضا
1
0
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
ان شاء الله خوشبخت باشن
حاج شمس
1
0
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سلامتی شمارا از خالق یکتا
از قلب ایران!
1
0
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عجب مملکت خوبی داریم ما!با پول میشه رو سبیل شاه نقاره زد!همش برام سوال بود چرا همه همیشه وهمه جا دنبال پولند!واقعا امان از بی پولی وهمزمان امان از پرپولی!!!
رادوین
1
1
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
پیمان قاسم خانی رو همه میشناسن بلکه کسی پشت کوه بوده خبر نداشته باشه ناراحت نشو آقای قاسم خانی کوته نظران زیادند البته می دونم که ناراحت نمیشی چون اصلا مهم نیستند خدا کنه خوشبخت بشی چشم حسودتون کوووووور بشه انشاالله
ناشناس
1
0
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
یا این عکسا اسلام رو به خطر انداختن
ناشناس
0
0
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
تو این سیستم حداقلش برای شما بازیگرها خوب شد در لقای اسلام ودر حمایت شرع تند تند زنهارا عوض کنید، یاد قدیمها به خیر هر تعهدی ارزش داشت.
RASOL
0
1
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خوشبخت باشند
نام مهم نیست نظر بعنوان یک مخاطب شاید مد نظر و ب
1
0
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
اگر اختلاف سنی و معرفیت پس از ازدواج که برای خانمها دردسر سازه پیش نیاد اقای قاسمخانی ادم پخته و عاقلی هست ازدواج با یک دختر معمولی غیر مطرح در دنیای هنر وسینما کرده که دورنمای دوام بیشتری داره مبارکه
ناشناس
0
1
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سحر دولتشاهی وسحر قریشی راهم ازسایتون محو کنین
علیرضا
0
0
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مبارکه انشاالله خوشبخت بشوند و این دو کبوتر عاشق که نیمه گمشده خود را بالاخره پیدا کردند تا آخر عمر با هم خوش و خرم زندگی کنند و به ریش دنیا بخندند
ناشناس
1
0
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
انشالله که خوشبخترین باشید .هرکسی آزاده تو زندگیش خوش باشه و خودش تصمیم بگیره دل هرجا خوشه همونجام باشید ...کلی میگم ...خوشبخت شن انشالله
Chichi
0
1
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
الان باید بگیم به پای هم پیر شید ؟؟!!!!!
زهرا
0
0
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
پس چرا این خانم بدون شال وروسریه ،مگه ایران نیست
واقعا که این سلبریتیها خیلی ازادی دارند
ناشناس
1
0
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
توایران مدشده تفاوت سنی بایددخترکوچیک باشه از۹سالگی شروع مکنن برای دختر میرن خواستگاری بچه میگرن بزرگ کنن خدابه دادمون برسه
زهرا
0
1
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
قاسم خانی اگر خوب بود زنی که ۲۵ سال باهاش زندگی کرده بود را نگه می داشت نه اینکه با خانمی که جای دخترش است ازدواج کند متاسفم؟؟؟
ناشناس
1
2
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بابا هم سن دخترشو گرفته
مریم
0
1
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی بی عقله این میترا ابراهیمی مطمن باشید جدا میشن.اینا از قبل باهم بودند بهاره اینارو دیده جدا شده دیونه شد مطمن باشید
زهرا
1
2
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
فقط میشه گفت: پناه میاریم به خدا
ع
1
0
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خوشبختی وجود نداره نه به خاطر اختلاف سنی بلکه بخاطر برهنگی غربزدگی بی عفتی بی حیایی حالا هی ارزوی خوشبختی کنید نتیجه کارو بعدا میبینید
ناشناس
0
1
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
بایدازخدابترسیم که اینطوری همسرمونونمایش ندیم به مردم غیرت کجارفته حجابوعفت کمال زیبایی فردهستش متاسفم
ناشناس
0
1
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
بایدازخدابترسیم که اینطوری همسرمونونمایش ندیم به مردم غیرت کجارفته حجابوعفت کمال زیبایی فردهستش متاسفم
ناشناس
0
0
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فضول چقدر زیاد من نمیدونم به زندگی دیگران چیکار دارین وهمش نظر میدینهر کی یه سرنوشتی داره .به پای هم پیر شن
ناشناس
0
0
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خاک برسرهرچهارتاشون عقیدهای
ناشناس
0
0
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
واقعا به شما هم میگن بابا از یه زن یه بچه بدبخت بی مادر میکنید میرد سراغ یه بدبخت دیگه واقعا براتون متاسفم شما ها هنوز بوی محبت وعشق رو احساس نکردین ....افسوس...
آسمان
0
2
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
امیدوارم که این ازدواج پایدار باشه
غضنفر
1
0
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
عالی
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار