تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

واکنش سارا خوئینی ها به کشف حجابش

سارا خوئینی‌ها به حواشی عکس نامتعارفش در فضای مجازی و شبکه‌های معاند واکنش نشان داد.

صحبت سارا خوئینی ها به کشف حجابش

اقتصاد۲۴ - سارا خوئینی‌ها در واکنش به حواشی عکس نامتعارفش در فضای مجازی و شبکه‌های معاند نوشت:

دوستان و همراهان عزیز:
از انجایی که در طول سی سال فعالیت ام اصولا از حواشی به دور بوده ام و علاقه‌ای هم به حاشیه سازی نداشته و ندارم
پس از دیدن خبری که با استفاده از عکس استوری بنده گذاشته شده بود، ترجیح میدادم سکوت کنم که اصولا ایجاد همهمه کار من نیست.
ولی نیاز پیدا شد توضیحاتی رو خدمت شما اعلام کنم!
عکسی که در استوری مشاهده کردین بدون هیچ قصد و نیتی گذاشته شد و هرگونه خبر در رابطه با کشف حجاب و مهاجرت به خارج از کشور را تکذیب میکنم!
سارا خوئینی‌ها
۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
محمد
0
0
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
به کسی ریطی نداره زندگی خودشه
ناشناس
2
7
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
طفلکی دلم سوخت
حجابت چی بود که میخوای کشف حجاب کنی یا نکنی
یجوری میگه کشف حجاب نکردم اینگار بنده خدا یه تار مو از سرش معلوم نبود
سارا
شما موهات داخل باشه ببینیم کجای بهشت میگیرین
ناشناس
5
6
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
نمی دانیم چرا
بازیگران بدرد نخور را اینطور بزرگ جنجالی میکنید..
ناشناس
2
5
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خیلی زیبا و خوشگله خانم زهرا خویینی ها، من دوسش دارم و ازش خوشم میاد
ناشناس
5
8
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
هنر کردی!!!!!
بی‌نام
3
6
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
‌شمابازیگران‌‌که‌واقعاالگوی‌حجاب‌هستید‌وروی‌خانم‌فاطمه‌زهراروسفیدکردین
بهنام
8
6
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
چه با حجاب چه بی حجاب کلا خوش چهرست
ناشناس
8
4
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
سلام شما بری هم هیچ مشکلی نیست ازادی چون انسان شریفی هستی
ناشناس
6
3
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
اره واقعا
مریم
2
1
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
عجب؟؟؟بدون هیچ نیتی!!! قربتا الی اللا
س
0
7
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
بله حجاب خودش هست اما وقتی در ملع عام هست دیگه مربوط به این خانم نمیشه بلکه مربوط به تمام افراد جامعه میشه
ناشناس
1
8
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
این چیزهارا ول کنید دنبال روغن باشد
ناشناس
2
3
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
شما بازیگر خوبی هستید اما باید از انتشار چنین عکس هایی از خودتان جلوگیری کنید
اا
1
1
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
اگه زندگی خودشه و به کسی ربط نداره پس بیجا میکنه عکسش رو استوری می کنه تا نشون همه بده.
ابراهیم‌
1
1
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
چیه‌دمبال‌فیلمنامه‌هستی‌بدبخت‌ اینجوری‌بهت‌فیلم‌میدن
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار