مهدی معصومی افزود: در سالی که گذشت، ایران خودرو علاوه بر مدیریت شرایط خاص ناشی از تحریم و سلامت در کشور، پیشرو در رکوردشکنیهای متعدد و متنوع در صنعت بوده است. مدیریت ارتباط با مشتریان با بهرهگیری از روش تمرکز در پاسخگویی و افزایش کانالهای ارتباطی خود، با وجود افزایش ۹ درصدی تحویل خودرو در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی در ارتقای رضایت مشتریان داشته است.
بیشتربخوانید: رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش
وی اظهار کرد: در سال گذشته سرانه درخواستها و شکایات نسبت به فرآیند تحویل خودرو، ۶۴ درصد نسبت به سال ۹۷ و ۴۷ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش یافته است. هم چنین بررسی و به نتیجه رساندن ۹۹.۵ درصد از درخواستها و شکایات ثبتشده در سال ۱۳۹۹، گویای تلاش مجدانه ایرانخودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور در ارایه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است.
معصومی ضمن تاکید بر رویکرد ایران خودرو در افزایش رضایتمندی مشتریان به جای کاهش شکایات، خاطرنشان کرد: تمرکز این شرکت در سال ۱۴۰۰، آسودگی خاطر و مراقبت و پشتیبانی از مشتریان است و بر همین اساس با برنامههای مختلف تدوین شده در صدد افزایش رضایت کامل مشتریان از حوزههای مختلف عملکردی است.
گفتنی است، نظرات و درخواستهای مشتریان در زمینه کیفیت، خدمات فروش، خدمات پس از فروش و امداد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، به صورت متمرکز از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان رسیدگی و پیگیری میشود.
درگاههای ارتباطی مشتریان با این بخش، علاوه بر پایگاه اینترنتی crm.ikco.ir، مرکز تماس تلفنی ۰۹۶۴۴۰ است. افزون بر این، پست الکترونیکی به نشانی crm@ikco.ir و شماره نمابر ۰۲۱۶۶۰۷۲۰۵۹ و صندوق پستی ۱۸۱۹۵۶۳۹۷۷ برای دریافت پیام و درخواستهای مشتریان در نظر گرفته شده است.