تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

گروه بلواندپی در فهرست ۲۵۰ پیمانکار برتر بین‌المللی سال ۲۰۲۱

نتایج رتبه بندی پیمانکاران بین المللی ENR سال ۲۰۲۱ منتشر گردید و گروه بلواندپی با کسب رتبه ۱۵۳ در لیست ۲۵۰ شرکت برتر پیمانکار از سراسر جهان، برگزیده شد.

اقتصاد۲۴- نتایج رتبه بندی پیمانکاران بینالمللی ENR سال ۲۰۲۱ منتشر گردید و گروه بلواندپی با کسب رتبه ۱۵۳ در لیست ۲۵۰ شرکت برتر پیمانکار از سراسر جهان، برگزیده شد. رتبه بندی پیمانکاران بین المللی در مردادماه هر سال توسط مجله Engineering News Record وابسته به انتشارات McGraw Hill منتشر می شود.

این رتبهبندی در گزارشی که The Top ۲۵۰ نام دارد، مرجع اصلی رتبهبندی پیمانکاران بینالمللی بوده و پیمانکاران برتر را بر اساس درآمد صادراتی رتبهبندی می نماید.

گروه بلواندپی در رتبهبندی سال ۲۰۲۱ مفتخر به کسب رتبه ۱۵۳ در میان ۲۵۰ شرکت برتر پیمانکار از سراسر جهان گردید. رتبه ۳۲ بخش تامین آب و ۶۸ در بخش برق نیز از دیگر افتخارات بدست‌آمده گروه بلواندپی به‌عنوان تنها هلدینگ ایرانی حاضر در این رتبه‌بندی است.

علیرغم وجود چالش‌های متعددی از جمله تحریم‌های موجود و تاثیرات پاندمی کرونا، گروه بلواندپی توانست اجرای پروژه‌های راهبردی برونمرزی را در کشور‌های ارمنستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، سوریه و عمان با موفقیت به اجرا برساند. از جمله این پروژه‌های انجام شده یا رو به اتمام می توان به احداث سد و نیروگاه‌های برقآبی، نیروگاه‌های گازی، خطوط انتقال و پست‌های فشار قوی اشاره کرد.

گزارش The Top ۲۵۰ علاوه بر جدول رتبهبندی عمومی، پیمانکاران را در بخش‌های مختلفی از جمله برق، مخابرات، تامین آب، فاضلاب، نفت و ابنیه نیز رتبهبندی می کند. یکی از مهمترین وجوه این گزارش، بخش بندی بازار‌های جهانی بر اساس حضور پیمانکاران اصلی فعال در هر قاره، کشور و مناطق مختلف است.

همچنین بر این اساس، در آذرماه هر سال The Global Source Book با هدف انتشار گزارشی تکمیلی برای پرداختن به رتبهبندی به تفکیک هر حوزه، روند ساختوساز در جهان و اطلاعات تماس پیمانکاران منتخب منتشر و ارائه می گردد.

بی شک کسب این افتخار جهانی، درخشش هرچه بیشتر نام ایران عزیزمان را در صادرات خدمات فنی و مهندسی به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر