تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران در هلدینگ آتیه صبا

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

اقتصاد۲۴ - این مراسم در محل این هلدینگ با حضور احمد غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و محمد جواد اسدی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین معاونین و مدیران و جمعی از همکاران شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار گردید.

این آیین با خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس و مقاومت توسط علی حبیبی، فرمانده پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا آغاز شد و در ادامه محمد جواد اسدی فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: میبایست هفته دفاع مقدس و یاد تمامی شهدا و ایثاگران را گرامی بداریم و این هفته، هفته‌ای سراسر شکوه و عزت است که توسط مردم غیور کشور در جنگ تحمیلی به وقوع پیوست.

وی افزود:هفته دفاع مقدس فرصت خوب و مغتنمی جهت یادآوری اتفاقاتی است که در جنگ تحمیلی به وقوع پیوست و در کنار آن مقاومت و استقامتی که مردم از خود نشان دادند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر این نکته که این امنیت و عزتی که در کشور ما وجود دارد و استقلالی که هم اکنون از آن برخوردار هستیم را مدیون رشادت ها، زحمات و فداکاری‌های آن عزیزان هستیم افزود: الحمدالله در این مدت زحمات فراوانی در پایگاه‌های مختلف توسط دوستان صورت پذیرفته است. هدف این است که حوزه بسیج در زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری علاوه بر ارتباط و انسجام، با حمایت از سوی مدیران، هرچه بیشتر فعال‌تر و پویا‌تر شود و ما بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت نیرو‌های بسیجی در تقویت روحیات فرهنگی و اعتقادی استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: وام حمپاد چهارشنبه و وام ضروری پنجشنبه به حساب بازنشستگان کشوری مشمول واریز می‌شود


در ادامه این مراسم، احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، و همزمانی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع ارزشمند بوده است که درس‌های بسیاری برای نسل‌های بعدی خواهد داشت و بسیج است که می‌تواند به عنوان پرچم دار، مسئولیت انتقال این فرهنگ ارزشمند را به نسل‌های بعدی داشته باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: درسی که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت این بود که اگر روحیه ایثار و شهادت حاکم باشد قطعاً پیروزی‌های ارزشمندی بدست خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: روحیه ایثار و از خودگذشتی و ساده زیستی که در بین مردم و مسئولین در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وجود داشت باعث شد که با وجود حمایت ۵۴ کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم از رژیم بعثی عراق، ما بتوانیم صدام و استکبار جهانی را شکست دهیم.

وی با تأکید بر این نکته که در مقطع کنونی ما نیاز به پروش روحیه ایثار و از خود گذشتگی داریم و با همین روحیه ایثار و از خودگذشتی بود که توانستیم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کنیم و در دوران سازندگی نیز همین روحیه بود که با وجود تحریم‌های استکبار جهانی توانستیم در این ۴۲ سال عمر با برکت نظام و نقلاب ایستادگی کنیم افزود: بایستی در حال حاضر نیز این روحیه نشاط و انقلابی را در میان مردم و مسئولین پرورش دهیم.

در پایان این آیین آقای علی حبیبی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا معرفی و دفتر بسیج در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا بازگشایی شد.

ارسال نظر