تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
مدیر شرکت بیمه ایران در فارس مطرح کرد؛

بیمه متعهد به پرداخت فوری خسارت خودرو‌های آسیب دیده سیل

بیمه به هر یک از اتومبیل‌های آسیب دیده در حادثه سیل شیراز که دارای بیمه بدنه یا شخص ثالث بوده، متعهد به پرداخت و جبران فوری خسارت است.

اقتصاد24- مدیر شرکت بیمه ایران در فارس گفت: این شرکت بیمه به محض وقوع حادثه برای جبران خسارت آسیب دیدگان در چارچوب قانون اعلام آمادگی کامل کرده است.

حمیدرضا جمالی نژاد ادامه داد: پرداخت خسارت در چارچوب قرارداد بیمه صورت می‌گیرد؛ چنانچه در این قرارداد عامل حادثه مشخص شده باشد، همچنین با تایید مقامات قضایی و نیروی انتظامی بیمه شخص ثالث و بدنه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه ششم فروردین، پرونده هیچ خودرویی به بیمه ارجاع نشده است.

مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: از آنجا که آسیب دیدگان این حادثه تا به امروز درگیر اولویت‌های مهم تری همچون رسیدگی به وضعیت سلامتی خود و خانواده شان هستند تاکنون برای جبران خسارت توسط بیمه به این سازمان مراجعه نکرده‌اند.

جمالی نژاد اظهار کرد: از سوی دیگر اداره آگاهی نیروی انتظامی شیراز تاکنون اجازه ورود بیمه به پارکینگ دپوی خودرو‌های آسیب دیده را نداده است و امکان برآورد وضعیت بیمه‌ای خودرو‌های حادثه سیل شیراز میسر نشده؛ اما به محض احراز اطلاعات کافی درباره اینکه چه تعداد از این خودرو‌ها تحت پوشش بیمه بوده‌اند اقدامات لازم به صورت فوری صورت خواهد گرفت.

سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد، بنا بر اعلام پزشکی قانونی منجر به کشته شدن ۱۸ نفر و مصدومیت شماری از هموطنان شد.

۱۹۸ خودرو در سیل پنجم فروردین شیراز دچار آسیب‌های کلی و جزئی شد.
ارسال نظر