تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

با مهم ترین قطعات پر مصرف خودروهای چینی آشنا شویم

اقتصاد ۲۴ - قطعات پرمصرف خودروهای چینی به مهمترین لوازم یدکی و قطعات خودرو گفته می شود که به تعداد و به تکرار مورد استفاده قرار می گیرند. این قطعات پرمصرف، اگر چه با کیفیت بالا به فروش می‌ رسند اما شاید به دلیل استهلاک بالایی که در خودرو دارند، در مدت زمان کمتری نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا کنند.

اگر صاحب یکی از خودروهای چینی هستید، شاید با این مشکل مواجه شده اید که برخی از قطعات خودروی شما زود به زود خراب می شوند. نشانه هایی که در خودرو نمایان می شوند، شما را از وجود عیب یا مشکل در یکی از لوازم یدکی خودرو آگاه می سازد، درست در همین موقعیت است که شما باید نسبت به خرید قطعات پرمصرف خودروهای چینی و تعویض آن اقدام کنید. بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران می ‌دانند که مشکل یا عیب خودروی شما از کجا است و قطعات مورد نیاز را برای شما جایگزین می ‌کنند.

در حال حاضر، خرید و فروش قطعات پرمصرف خودروهای چینی از طریق نمایندگی های فروش و فروشگاه های لوازم یدکی در شهرهای مختلف، هم به صورت اینترنتی و و هم به صورت حضوری انجام می‌گیرد. خرید و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی به یک بازار پر تقاضا تبدیل شده است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا قطعاتی که خریداری می کنید قطعات اصلی و باکیفیت هستند، یا محصولات تقلبی به شما ارائه شده است.

 اگر به دنبال این هستید که قطعات پرمصرف خودروهای چینی را تهیه کنید و از بهترین فروشگاه لوازم یدکی خرید کنید، تا پایان بحث با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید قطعات پرمصرف خودروهای چینی

قبل از این که به معرفی قطعات پرمصرف خودروهای چینی بپردازیم، لازم می دانیم به مهمترین نکاتی که باید در خرید این لوازم و محصولات مورد توجه قرار دهید، اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم. در این خصوص به موارد زیر توجه کنید:

  • خرید قطعات و لوازم یدکی با کیفیت، بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. پیدا کردن لوازم یدکی از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های موجود در سطح شهر، کار دشواری نیست؛ اما اینکه مطمئن باشید این کالاها اصل هستند، بسیار مهم است.
  • برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری به اعتبار فروشگاه توجه کنید و بررسی نمایید که سطح عملکرد فروشگاه چگونه است و چه خدماتی را به شما ارائه می دهند.
  • قبل از اینکه لوازم یدکی خودروهای چینی را بخرید، مشخص کنید به کدام قطعات نیاز دارید؛ مدل قطعه و شماره شناسایی آن به شما کمک می کند محصولات مورد نظر خود را سریع تر پیدا کنید.
  • زمانی که برای خرید قطعات پرمصرف خودروهای چینی اقدام می کنید، حتماً به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول که روی قطعه درج شده توجه داشته باشید. اگر قطعات تولید شده، مشخصه شناسایی یا تاریخ تولید و مصرف نداشته باشند، ممکن است این لوازم یدکی، تقلبی بوده و شما هم پول خود را هدر داده اید و هم درصورت نصب روی خودرو، به آن آسیب وارد می کنید.
  • اگر به دنبال قطعات پرمصرف خودروهای چینی هستیدکه در بازار، نایاب هستند، یا به سختی می توانید قطعات با کیفیت را پیدا کنید، حتماً با نمایندگی فروش تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهند.
  • برای تامین قطعات پرمصرف خودروهای چینی تا حد امکان سعی کنید از خرید قطعات کارکرده در حد نو خودداری کنید. این قطعات طول عمر کمتری نسبت به لوازم یدکی آکبند و نو دارند.
  • خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانت قطعات و لوازم یدکی را هنگام خرید در نظر بگیرید. اگر از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی خرید می کنید، درباره این موضوعات با فروشنده یا کارشناس فروش صحبت کنید.

 

 

 

نگاهی بر فهرست قطعات پرمصرف خودروهای چینی

در میان برترین خودروهای چینی در بازار که اکثر خانواده ها در حال استفاده از آن هستند، نام خودروهای جک، خودرو جیلی، خودرو لیفان، خودرو ام وی ام، خودرو چانگان، خودرو چری، خودرو آریو و تیگو به چشم می‌خورد. هر کدام از این وسایل نقلیه دارای یک سری لوازم یدکی و قطعات جانبی هستند. به طور قطع اگر نقص یا مشکل در هر کدام از قطعات به وجود بیاید، شما باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

قطعات پرمصرف خودروهای چینی را می‌توان در واقع قطعاتی معرفی کرد که در هر قسمت در خودرو در حال کارکرد هستند. قطعاتی نظیر لنت ترمز، دیسک و صفحه کلاچ، ترموستات، انواع تسمه در خودرو، شمع خودرو، یاتاقان و پیستون، واتر پمپ، سرسیلندر و واشر سرسیلندر، کمک فنر خودرو، رادیاتور بخاری، رادیاتور آب، فن رادیاتور، موتور شیشه بالابر، شمع موتور، صافی بنزین، فیلتر روغن، فیلتر هوا، نمونه ها‌یی از مهم ترین و پرمصرف ترین قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی محسوب می شوند.

البته این قطعات در سایر خودروها هم وجود دارند و به دلیل این که پیوسته در حال کار هستند، استهلاک بیشتری دارند و ممکن است در کوتاه مدت، نیاز به بازرسی یا تعویض داشته باشند.

اگر در عملکرد خودروی خود نقص یا مشکلی مواجه مشاهده کردید، در اولین فرصت با مکانیک خود مشورت کنید. شاید نیاز باشد خودروی شما سرویس شود و پس از آن که مشکل شناسایی شد، سریع نسبت به رفع آن اقدام گردد.

تعویض به موقع قطعات پرمصرف خودروهای چینی که دچار آسیب شده است، از خسارت های بیشتر به سایر قطعات جلوگیری می کند. شما می توانید با ارائه یک برنامه مناسب، هم از خودروی خود به بهترین شکل مراقبت کنید و هم در طولانی مدت، ماندگاری قطعات افزایش خواهد داشت.

برای خرید قطعات پرمصرف خودروهای چینی کافیست نام قطعه مورد نظر را در موتور جستجوگر گوگل وارد کنید؛ قطعاً به صدها فروشنده برخورد می کنید که باید آنها را از نظر اعتبار فعالیت بررسی نمایید. برای اینکه مسیر خرید برای شما آسان تر باشد، نیاز دارید که یک مرجع تخصصی را انتخاب کنید. برای این کار، بهتر است معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی بشناسید. در این خصوص، در قسمت بعدی یکی از این فروشگاه های تخصصی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات پرمصرف خودروهای چینی

همانطور که می دانید لوازم یدکی و قطعات پرمصرف خودروهای چینی در فروشگاه های متعدد در شهرهای مختلف به فروش می ‌رسند. تقاضا برای خرید عمده لوازم یدکی خودروهای چینی هم رو به افزایش است. با توجه به مواردی که در فوق به آن اشاره شد، می توانید این لوازم یدکی را با کیفیت بسیار بالا از طریق بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات خودروهای چینی خریداری کنید.

فروشگاهی که برای این کار انتخاب می ‌کنید باید خدمات گسترده‌ ای را برای تامین قطعات، مشاوره فروش و خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت ارائه دهد. خرید عمده لوازم یدکی از فروشگاه اینترنتی باعث می شود در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و کالا های اصل را تحویل بگیرید.

اگر به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات پرمصرف خودروهای چینی هستید، ما معتبرترین مرجع یعنی فروشگاه اینترنتی دکتر ماشینت را به شما معرفی می کنیم. تمام قطعات و لوازم یدکی که در این فروشگاه ارائه می ‌شوند دارای گارانتی و ضمانت کیفیت هستند. قیمت خرید لوازم یدکی به صورت عمده و جزئی در این وبسایت مناسب در نظر گرفته شده تا نیاز بازار به راحتی فراهم شود.

ارسال نظر