تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

صف‌های خرید و فروش سهام در سوم بهمن

شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۳ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۵ هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۶ هزار واحدی قرار گرفت.

اقتصاد۲۴- در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۴۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۵۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۸۰ واحد در ارتفاع ۳۳۲ هزار و ۱۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴۸ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۰۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فرابورس و تجلی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.


بیشتر بخوانید: پرداخت سود سهام عدالت ۱۳۹۹ به کجا رسید؟


در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۰ هزار و ۶۸۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۱۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۳۵۲ واحد در ارتفاع ۳۳۰ هزار و ۸۳۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، نوری و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

در آغاز معاملات ۳۰ آذر ماه؛ بورس رشد کرد

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۰۷ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فرابورس و کگهر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

ارسال نظر