تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
سعید محمد خبر داد:

تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان و صاحب نظران در مناطق آزاد کشور

تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان و صاحب نظران در مناطق آزاد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور قرار گرفت.

اقتصاد ۲۴-  سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی طی نشست ویدئو کنفرانسی با بانوان شاغل در مناطق آزاد؛ ضمن گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، موضوع توانمندسازی بانوان را مهم ارزیابی کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان و صاحب نظران در مناطق آزاد و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شورایعالی مناطق آزاد کشور قرار گرفته است.

سعید محمد در این ویدئو کنفرانس، افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر از شهر‌های مختلف در مناطق آزاد زندگی می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر لازمه ایجاد تعامل سازنده میان جامعه بانوان و مدیران مناطق آزاد است.


بیشتر بخوانید: جایگاه ویژه فرودگاه امام خمینی(ره) در برقراری تعاملات روابط تجاری ایران ـ سوریه


مشاور رییس جمهور افزود: بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی مسائل و مشکلات اقتصادی است و باید برای مرتفع کردن مشکلات موجود برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

به گفته محمد، توانمندسازی بانوان یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور قرار گرفته است.

وی نقش مهم سرمایه گذاران جهت ایجاد فرصت‌های جدید شغلی برای بانوان را فرصت مناسبی در مناطق آزاد برشمرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در خصوص توانمندسازی بانوان هنگام اخذ پروانه؛ به عنوان بخشی از قرارداد پیش بینی شود.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر