تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

تکذیب افزایش ۸۰ درصدی قیمت مواد شوینده

رئیس هیات مدیره صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی گفت: تا این لحظه هنوز مواد شوینده گران نشده است بلکه در حال توافق برای درصد افزایش قیمت‌ها در این صنف هستیم.


اقتصاد۲۴- بختیار علم بیگی درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر گرانی ۸۰ درصدی مواد شوینده گفت: گرانی ۸۰ درصدی صنایع شوینده دروغ است و آن را تکذیب می‌کنم. ما هنوز به تفاهم قطعی برای درصد افزایش قیمت صنایع شوینده نرسیده‌ایم.
رئیس اتحادیه صنایع شوینده با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی تا این لحظه نداده و افزایش ۸۰ درصدی صنایع شوینده را تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد: در جلساتی که با تولیدکنندگان مختلف این صنف داشته‌ایم در مورد درصد افزایش قیمت مواد شوینده هنوز به توافق قطعی نرسیده‌ایم.


بیشتر بخوانید: گرانی مواد شوینده هم در راه است؟


وی در ادامه افزود: تمام اقلام صنایع شوینده قرار است افزایش قیمت داشته باشد، اما درصد‌های آن‌ها ممکن است باهم فرق کند. چون مواد اولیه گران شده و حقوق کارگران با بیمه‌ای که به آن افزوده می‌شود، ۶۲ درصد افزایش داشته است.
علم بیگی گفت: بعضی واحد‌های ما معتقدند اقلام باید ۱۵۰ درصد گران شود و بعضی ارقام دیگری مثل ۸۰ درصد را مطرح می‌کنند که تا این لحظه هنوز نه گران شده و نه مورد توافق قرار گرفته است. بلکه در حال توافق برای درصد افزایش قیمت‌ها در این صنف هستیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر