تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

بهرمندی ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی

در زمین‌هایی که توسط اداره راه و شهرسازی تعیین شده برای ۳۰۴ واحد آن زمین تخصیص یافته، ۳۰۰ واحد در حال اخذ مجوز‌ها هستند و عملیات اجرایی ۱۳۰ واحد نیز آغاز شده است.

اقتصاد۲۴- آقای سروری در جلسه‌ای با فرماندار و نمایندگان میانه، با اشاره به اینکه از ۷۵۰۰ نفر آمار پالایش شده، ۴۵۰ نفر آن متعلق به شهرستان میانه است، گفت: در زمین‌هایی که توسط اداره راه و شهرسازی تعیین شده برای ۳۰۴ واحد آن زمین تخصیص یافته، ۳۰۰ واحد در حال اخذ مجوز‌ها هستند و عملیات اجرایی ۱۳۰ واحد نیز آغاز شده است. او افزود: دو پروژه بنیاد ساخت نیز داریم که هر کدام دارای ۱۴۸ واحد می‌باشد و مردم می‌توانند برای آن ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه برای ثبت نام کنندگان این طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی درنظرگرفته شده و مابقی آورده متقاضی خواهد بود، ادامه داد: از نظر گروه‌های ساخت در طرح مسکن ملی، شهرستان میانه رتبه اول در سطح استان را برخوردار بوده و آذربایجان شرقی نیز رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:  چالش بزرگ منابع مالي مسكن ملي


آقای مسعود سعادتی فرماندار ویژه میانه در این جلسه، خواستار تسریع در پروژه‌های نیمه تمام طرح هادی روستا‌ها و آغاز عملیات طرح هادی روستا‌های باقی مانده شهرستان میانه شد.

آقایان سیدمرتضی حسینی و مهدی اسماعیلی نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از بیان مشکل برخی روستا‌ها در خصوص خارج از محدوده بودن برخی مناطق و همجنین مشکل وجود معادن ارزشمند غیرقابل دسترس در منطقه حفاظت شده کاغذکنان و لزوم حل آن صحبت کردند.

منبع: خبربان

ارسال نظر