تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

عکس یادگاری برای جلب رأی؛ دیروز تتلو؛ امروز بدنسازان

در ماه‌های اخیر نام محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیش از گذشته مطرح می‌شود. باهنر سعی داشت تا به‌گونه‌ای عمل کند که به‌عنوان شخصیت میانه‌رو مطرح شود.

اقتصاد۲۴- آرمان ملی آنلاین نوشت: روز گذشته تصویری از دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین منتشر شد که در آن، محمدرضا باهنر در کنار بدنسازان قرار گرفته و دست آنها را بالا برده است. یکی از گمانه‌هایی که پس از انتشار این تصویر در ذهن ترسیم شد، تلاش برای جلب رأی به نفع اصولگرایان در انتخابات مجلس اسفند است. اگر این گمانه واقعیت داشته باشد اذهان به سمت انتخابات ریاست جمهوری‌های گذشته می‌رود که باز هم اصولگرایان برای تبلیغ کاندیدای خود اقدامی قابل تامل داشتند یعنی همراه کردن امیر تتلو، خواننده رپ با کاندیداهایشان.

تتلو در انتخابات ۱۳۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف و پس از انصراف او، از سیدابراهیم رئیسی، پشتیبانی کرد. پس از انتشار تصویر باهنر با بدنسازان بود که عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتی به عکس چهره‌های اصولگرا از جمله محمدرضا باهنر با ورزشکاران بدنساز واکنش نشان داد و نوشت: «چرا ارزشی‌ها به تغییرات ارزشی جامعه اذعان نمی‌کنند. اگر ۳۰ سال پیش می‌گفتند چقدر احتمال دارد که شاهد این وضعیت از کشور باشیم؟ شاید می‌گفتند ۳۰ درصد. ولی اگر می‌پرسیدند احتمال اینکه آقای باهنر در چنین قابی با افتخار به اشتراک گذاشته شود؟ پاسخ صفر بود.»

ارسال نظر