تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲

پاسخ ایران به بیانیه گروه ۷ و وزیران ژاپن و انگلیس

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های مطرح در بیانیه مشترک وزرای خارجه گروه ۷ و بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه و دفاع ژاپن و انگلیس در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه ۷ در توکیو را مردود دانست و آن را قویا محکوم کرد.

اقتصاد۲۴- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های مطرح در بیانیه مشترک وزرای خارجه گروه ۷ و بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه و دفاع ژاپن و انگلیس در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه ۷ در توکیو را مردود دانست و آن را قویا محکوم کرد.

کنعانی: سلاح هسته‌ای در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه جایگاهی ندارد. از آغازین روز بحران جاری غزه، ایران تلاش‌های بدون وقفه‌ای را در جهت توقف حملات نظامی اسرائیل به غزه و حفظ جان شهروندان و ساکنان بیدفاع آن آغاز کرده که همچنان ادامه دارد.
بانیان اشغال سرزمین ملت فلسطین و ایجاد کنندگان رژیم جعلی اسرائیل و حامیان تمام عیار جنایات جنگی صهیونیست‌ها در جایگاه مدعی قرار گرفته‌اند و گروه‌های مقاومت و آزادیبخش فلسطین را متهم می‌کنند.
ادعا‌های مطرح شده علیه ایران در خصوص جنگ اوکراین، برنامه موشکی، پهپادها، بازیگران غیردولتی، امنیت دریایی و آبراه‌ها بی‌اساس و بی‌ارزش و برآمده از اهداف و انگیزه‌های سیاسی این کشور‌ها است.

ارسال نظر