تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت

شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرف‌نظر می‌کند.

اقتصاد24 - شرکت ایده‌ گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیه‌ای "بابت جریحه‌دار شدن احساسات عمومی از هم‌وطنان عزیز عذرخواهی کرد."

در ادامه اطلاعیه این شرکت همچنین اعلام شده که "‏به‌رغم اینکه نقل‌قول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از او خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی‌ مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرف‌نظر می‌کند."
منبع: میزان
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت!!!
نهايت بي شعوري را مي توان در اين كشور بفراواني يافت.
ارسال نظر