تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پی شهادت خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور محبوب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی شهادت مظلومانه خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور محبوب، انقلابی و ولایت مدار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.


اقتصاد۲۴- متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور محبوب، انقلابی و ولایت مدار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در حادثه دردناک سقوط بالگرد صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

حضرت آیت الله رئیسی در دوران مسئولیت خود در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران، خدمات بسیار ارزشمندی برای کشور انجام دادند که در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ثبت و به یادگار خواهد ماند.

بی شک، ایران اسلامی یکی از فرزندان و خادمان صادق، پرتلاش و دینداری را از دست داد که درد مردم داشت و یاور محرومان بود. دغدغه خدمت و توسعه کشور آن شهید بزرگوار را لحظه‌ای رها نکرد و سرانجام در راه خدمت به مردم به لقاء الله پیوست.

این مصیبت دردناک را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده و فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای آن شهید والامقام، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان سلامتی، شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

اسماعیل للـه گانی

ارسال نظر