تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

کارآمدی بانک ملی در گسترش ارائه خدمات با طرح «پذیرنده ملی»

مدتی است طرح «پذیرنده ملی» بانک ملی با حمایت از پذیرندگان و دارندگان کارت‌های بانکی، به عنوان پل ارتباطی فعالان بازار شبکه پرداخت الکترونیک، راه‌اندازی و خدمات ویژه به مشتریان خود می‌دهد.

اقتصاد ۲۴- مدتی است طرح «پذیرنده ملی» بانک ملی با حمایت از پذیرندگان و دارندگان کارت‌های بانکی، به عنوان پل ارتباطی فعالان بازار شبکه پرداخت الکترونیک، راه‌اندازی و خدمات ویژه به مشتریان می‌دهد و در عین حال نیز اعتمادشان به اینکه بانک ملی به عنوان پیشتاز در خدمات بانکی همچنان سرآمد شبکه بانکی کشور است، افزوده شده است.

این طرح در قالب جشنواره، با ایجاد رقابت جذاب و انگیزه‌بخشی بین PSP‌ها و مشتریان، ارتقای فروش و درآمد بیشتر، توسعه کسب‌کارها، افزایش سهم بازار و تقویت برند این بانک را در دستورکار قرار داده است به طوری که با استقبال چشمگیری از سوی مشتریان مواجه شده است.

در حالی شبکه پرداخت الکترونیک و استفاده از کارتخوان‌ها در ایران، طی دهه اخیر، رشد فزاینده‌ای داشته است که این رشد نه‌تنها فرایند پرداخت و انتقال وجه را بهبود بخشیده که حتی امنیت بالا، سرعت بیشتر و رصد دقیق‌تر معاملات و سهولت فعالیت کسب‌وکار‌ها را موجب شده است. از سوی دیگر، تعداد کارت‌های بانکی به ازای هر یک از شهروندان افزایش قابل توجهی داشته و استفاده از آن‌ها به‌ویژه برای پرداخت‌های خرد به یک عادت رایج تبدیل شده است.

فارغ از مزایا و معایب در بخش تراکنش‌ها و خدمات آنلاین بانکی، بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی از صدور کارت‌های بانکی و کارتخوان‌ها، بانک ملی ایران به عنوان یکی از پیشگامان خدمات بانکی کشور، با بیش از ۹۰ سال سابقه، حدود ۸۰ میلیون مشتری و بالغ بر ۲۶۰۰ شعبه در کشور، طی سال‌های گذشته تاکنون، به منظور پاسخگویی به دغدغه‌ها و رفع نیاز‌های شبکه بانکی و مشتریان در حوزه پرداخت الکترونیک، گام برداشته است.

کارآمدی بانک ملی در گسترش ارائه خدمات دیجیتالی

هرچند این بانک در حوزه پرداخت الکترونیک قدم‌های موثر و کارآمدی برداشته، اما برای تقویت این بخش و گسترش ارائه خدمات دیجیتالی بانکی کشور، همچنان در مسیر توسعه به حرکت خود سرعت بخشیده است.


 

بیشتر بخوانید: تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی در مسیر اشتغالزایی و افزایش گردش سرمایه


ناگفته نماند در اسفند ماه ۱۴۰۲ تعداد کارت‌های دارای حداقل یک تراکنش، متعلق به یکی از ۳۱ بانک صادرکننده آن بوده است که بانک ملی ایران بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار را در شبکه پرداخت به خود اختصاص داده است.

البته بانک ملی ایران بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی را نیز به خود اختصاص داده است.

مشتریان از طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی بیشتر بدانند

مشتریان بدانند در طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) ضمن بهره‌مندی از بسته‌های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز) بهره‌مند شوند.

برای رفاه حال مشتریان نیز بانک ملی در اقدامی، جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید را منتشر کرد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای درخواست و بهره‌مندی از تسهیلات، بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملی ایران، از طریق اپلیکیشن همراه بام اقدام کنند.

ارسال نظر