تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

هزینه‌های رهن و اجاره آپارتمان در صادقیه تهران + جدول

برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در محله صادقیه، بدون در نظر گرفتن امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

اقتصاد۲۴- صادقیه یکی از محله‌های پرجمعیت در غرب تهران است که به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، آموزشی، و حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه بسیاری از افراد و خانواده‌ها برای رهن و اجاره خانه بوده است.

این محله در منطقه ۲ و ۵ تهران واقع شده و از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از سمت جنوب به بزرگراه شیخ فضل اله، از سمت غرب به بزرگراه جناح و اشرفی اصفهانی و از سمت شرق به بزرگراه یادگار امام دسترسی دارد.
قیمت رهن و اجاره خانه به عوامل مختلفی مانند متراژ، سن بنا، امکانات ساختمان و موقعیت دقیق ملک بستگی دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در محله صادقیه، بدون در نظر گرفتن امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور، دست‌کم باید بودجه‌ای معادل ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.
برای رهن کامل واحدی ۱۲۵ متری، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی ۸۵ متری، بدون آسانسور و پارکینگ و واقع در طبقه چهار، ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

ارسال نظر