تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اعلام کرد:

پهلوگیری ۳۰ کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) در فروردین ماه ۹۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویزه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از پهلوگیری ۳۰ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در یک ماهه نخست امسال در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
 
اقتصاد۲۴ - عادل دریس درباره انتقال کالا‌های اساسی از مجتمع بندری امام (ره)، گفت: به منظور تسریع در روند خروج کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و کمک به تنظیم بازار اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان، یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۴۰۵ تن کالای اساسی از انبار‌های نگهداری کالا بارگیری و از طریق ناوگان ریلی و جاده‌ای به اقصی نقاط کشور توزیع شد.
 
دریس افزود: از ابتدای سال جاری تا اوایل اردیبهشت ماه، ۳۰ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و بیش از یک میلیون و ۷۴۹ هزار تن انواع کالا از جمله انواع نهاده‌های دامی تخلیه شده است.

بیشتربخوانید: افزایش ۴۵ درصدی تخلیه کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره)
وی با اشاره به تخلیه و توزیع سریع گندم در مبادی مصرف، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا اوایل اردیبهشت ماه، ۱۱ فروند کشتی حامل گندم در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته است.

یادآوری می‌شود، تخلیه انواع کالا‌های غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در فروردین ماه سال جاری با ۱۵ درصد رشد به بیش از یک میلیون و ۷۹۱ هزار تن رسید.
 
منبع: سازمان بنادر و دریانوردی
ارسال نظر