تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز روابط عمومی

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
اقتصاد۲۴- بی شک روابط عمومی در صنعت بیمه با ایفا کارکرد‌های اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان، شبکه فروش، بیمه گزاران و مخاطبان به پویایی و رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و استراتژی‌های آن کمک می‌کند.

در عصر ارتباطات و اطلاعات و در موقعیتی که جامعه متحول ما رو به سوی تکامل دارد و مدنیت را جست و جو می‌کند، روابط عمومی از اجزا و عناصر اصلی ارتباطات است و در ایجاد بستر‌های مشارکت ذهنی و عینی نقش نهادی و بنیادی دارد، زیرا جنس و ماهیت مجموعه وظایف و فعالیت‌های آن بطور عمده 'ارتباطی، تعاملی و تبادلی' است و امر مشارکت نیز با مقوله اطلاع رسانی که از مهمترین رویکرد‌های روابط عمومی است، آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی در صنعت بیمه برای اطلاع رسانی مطلوب و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، آنان را طبق معیار‌ها و شاخصه‌های مختلف دسته بندی و سپس پیام مورد نظر را ارسال کنند.
در پایان با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم
ارسال نظر