تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
یوسفی:

گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار منتشر شد / بهبود شاخص‌ها در خلاصه مدیریتی سال ۹۸

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار از انتشار گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار با تمرکز بر خلاصه عملکرد مدیریتی سازمان در سال ۹۸ خبر داد.
اقتصاد۲۴ - حسام‌الدین یوسفی، با اعلام این خبر گفت: شاخص‌های عملکردی منطقه آزاد چابهار در سال ۹۸ رشد محسوسی را تجربه کرده و بهبود فرآیند‌ها در حوزه مختلف قابل‌مشاهده است.

کتاب گزارش عملکرد منطقه آزاد چابهار در سال ۹۸ در ۵ محور راهبردی عملکرد سازمان منطقه آزاد را مورد ملاحظه قرار داده است.

یوسفی افزود: در این مجلد، عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار از ۵ زاویه نقش‌آفرینی در اقتصاد ملی، اثرگذاری بر اقتصاد محلی، جلب مشارکت جوامع محلی، گسترش تعاملات بین‌المللی و انتقال دانش و تکنولوژی بررسی‌شده و بازتاب فعالیت‌ها و اقدامات سازمان منطقه آزاد در هر زمینه استخراج‌شده است. دستاورد‌های کسب‌شده در هر حوزه نیز شفاف و گویا به‌صورت گزارش‌های خلاصه مدیریتی و نمایه‌های آماری در کتاب گردآوری‌شده است.
بیشتربخوانید: منطقه آزاد چابهار فرصتی ویژه برای اقتصاد کشور/ توسعه سواحل مکران، نیازمند عزم ملی
وی، دو محور سهیم کردن جوامع محلی در پروسه توسعه منطقه آزاد و همچنین تسهیل بستر جذب سرمایه‌گذار در چابهار را از اقدامات برجسته منطقه آزاد چابهار در سال ۹۸ دانست که در کتاب گزارش عملکرد موردتوجه قرارگرفته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: روند تصویب طرح توسعه منطقه آزاد چابهار در مجلس شورای اسلامی، گامی بلند در توسعه اقتصادی منطقه و البته کلان اقتصاد کشور است که در سال ۹۸ با پیگیری‌های مستمر محقق شد و روند تصویب آن به‌تفصیل در گزارش عملکرد آمده است. از دیگر اقدامات برجسته سال ۹۸ اجرای طرح فرودگاه منطقه آزاد چابهار، تنظیم سند مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه طرح‌های بزرگ عمرانی و برگزاری رویداد‌های فرهنگی است که کتاب به‌صورت مبسوط به آن پرداخته است.

به گفته یوسفی، این گزارش آیینه تمام‌نمایی از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد چابهار بوده و می‌تواند به‌عنوان یک راهنما و مشاور در اختیار مدیران عالی کشور و همچنین سرمایه‌گذاران بالقوه قرار گیرد.
گزارش عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار در ۱۶۲ صفحه و قطع خشتی منتشرشده است.
ارسال نظر