تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
معاون وزیر صنعت:

شاخص‌های ایمنی و رفاهی خودرو‌ها باید تقویت شود

معاون وزیر صنعت گفت: برنامه‌های عملیاتی برای افزایش ملموس رضایت مشتریان و تقویت شاخص‌های ایمنی و رفاهی در محصولات ایران خودرو اجرایی شود.
 
اقتصاد۲۴ - به گزارش روز چهارشنبه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) «امیر بیات» در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو، از آن‌ها خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات را با بهره گیری از دانش روز جهانی ایجاد کند و به جای تولید چند محصول مشابه، تنوع در کلاس و بخش‌های مختلف محصولات را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

وی افزود: ضروری است تا براساس شیوه‌های موفق شرکت‌های بزرگ خودروسازی بخش طراحی و ایده‌پردازی ایران خودرو به طور تنگاتنگ سلایق و نیاز‌های واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آن‌ها به طراحی خودرو‌های جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.
بیشتر بخوانید: تقدیر ایدرو از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل دارایی‌های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد.

وی اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودرو‌های تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودرو‌های جهان نزدیکتر باشد، جایگزین کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر