تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۴۶ نظر

یوسف سلامی: من خبرنگارم نه خبر بیار!

 گفت و گو با یوسف سلامی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما که گزارش هایش معمولا حاشیه های زیادی دارد!
اقتصاد۲۴ -  گفت و گو با کسی که که خودش از بچه های رسانه است و زیر و زبر خبرنگاری را می داند، کار را کمی پیچیده می کند. اما جذابیت گفت و گو همین نکته است که مقابل کسی می نشینی که خودش هم خبرنگار است.
بیشتر بخوانید:جشن خانه سینما برگزار خواهد شد؟
یوسف سلامی یکی از خبرنگاران صداوسیماست که اغلب گفت و گوهایش در فضای مجازی سروصدا به پا می کند. این اواخر هم فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از شهروندان با او برخورد کرده و خبرنگاران صداوسیما را متهم به دروغگویی می کند. جام جم با او گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید:

 چرا این قدر پرحاشیه هستید و سراغ سوژه هایی می روید که مدام ویدئوهایش در فضای مجازی دست به دست می شود؟

 مردم به حاشیه علاقه مند هستند. به همین دلیل بخش «حاشیه های پزشکی» را در «۲۰:۳۰» داشتیم. از طرفی جنس کار حاشیه ای را دوست دارم.

 مثل سوژه خبرنگار من و تو یا کت و شلوار ایرانی؟

بله. من شب ها ساعت ها به سوژه های روز بعد فکر می کنم. شاید بعضی از همکاران ما دوست داشته باشند هر روز یک گزارش بگیرند، اما من دوست دارم یک نگاه متفاوت به سوژه داشته باشم. حس می کنم برای مردم هم جذاب تر است. به عنوان مثال وقتی نگاه ساده ای به یک سوژه داشته باشی، می روی سراغ مردم و می پرسی، چرا ماسک نمی زنی؟ و این خیلی برای مردم جذاب نیست. اما من در یک گزارش، لباس کادر درمان را به تن مردم کرده و احساس کردم این کار برای مردم جذاب تر است. اصلا شاید دلیل علاقه مردم به بخش خبری «۲۰:۳۰» این است که حاشیه نگاری می کند.

البته جذابیت این بخش خبری برای مردم در سال های گذشته خیلی بیشتر بود.
من هم قبول دارم که بخش ها و بسته هایی که در گذشته داشت، خیلی برای مردم جذاب تر بود. با این حال هنوز هم مخاطبان خودش را دارد. من در بخش های خبری دیگر هم گزارش می دهم، اما من را بیشتر به عنوان خبرنگار «۲۰:۳۰» می شناسند و به جای نام خودم در خیابان به من می گویند: چطوری «۲۰:۳۰». بیشتر گزارش های من هم در این بخش خبری پخش می شود و به دلیل جنس حاشیه ای بودن آن است و این که به نسبت بخش های خبری دیگر سعی می کند متفاوت تر باشد.

 شما را بیشتر به عنوان خبرنگار حوزه سلامت می شناختند. چطور شد که حوزه فعالیت تان را تغییر دادید؟

 حوزه ام را تغییر دادند (می خندد). من از اوایل دهه ۸۰ که آقای پزشکیان وزیر بهداشت بود، در حوزه سلامت فعالیت کردم و در این مدت هم کلی وزیر پشت سر گذاشتم، اما این اواخر، حواشی پزشکی خیلی باب میل وزارت بهداشت قرار نگرفت و من هم آدم گزارش های سفارشی نبودم. بنابراین فشارهایی که وارد می شد، باعث شد من به گروه اجتماعی بروم.

 دقیقا کدام گزارش به مذاق آنها خوش نیامد؟

 دو سه گزارش آخر بود که باعث ناراحتی وزیر وقت بهداشت شد. به عنوان مثال گزارشی که درباره یکی از بیماران بود که برای جراحی کاشت مو رفته بود و موقع بیهوشی برای او کارتخوان برده بودند و تاکید داشتند اول باید پول پرداخت کنی و کارت بکشی بعد جراحی می کنیم یا گزارش اورژانس و عدم رضایت مردم از شرایط.

 الان چطور؟ در گروه اجتماعی به مشکلی برنخوردید؟

بعید نیست باز حوزه من را تغییر بدهند، چون روابط عمومی وزارت کار هم سر یکی از گزارش ها اعلام کرده بود اگر این روند را ادامه بدهید، همکاری هایمان را کمتر می کنیم. به همین دلیل گاهی من را برای برخی از برنامه ها دعوت نمی کنند، چون می گویند چرا فلان سوال را پرسیدی.

 مگر چه سوالی پرسیده بودید؟

از رئیس صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی پرسیدم خودتان می توانید با این حقوقی که به بازنشسته ها می دهید زندگی کنید یا این که به معاون اشتغال گفتم خودت نگران شغل فرزندت نیستی. روابط عمومی می گوید، چرا از این سوال ها می پرسی.

تغییر حوزه باعث شد دست تان بسته شود یا همچنان جسارت گذشته را دارید؟

دستم بسته نشده یا محدود نشدم، چون سیاست ها که تغییری نکرده. فقط سلامی از بخش پزشکی به بخش اجتماعی آمده. البته در این بخش راحت ترم چون از حمایت مدیرم برخوردارم. چند هفته ای است که بسته ای به عنوان «پیگیری ۲۰:۳۰» را راه انداخته ایم که تلاش می کنیم با همان پیگیری مطالبات مردم و نگاه نقادانه پیش می رویم. اما من برای حوزه پزشکی خیلی زحمت کشیدم و تلاش کردم.

 دلیل علاقه تان به حوزه پزشکی چیست؟

چون اولویت همه در زندگی سلامتی است و مردم خیلی درگیر این موضوع هستند. ضمن این که کار در این حوزه برای من خیلی برکت داشت و کار یک نفر را که راه می انداختی، دعایش پشت سرم بود. سوژه های سلامت هم خیلی جذاب بود. ارتباطات خوبی هم در این حوزه داشتم. البته مافیایی در این حوزه وجود دارد که خیلی فشار وارد می کنند.

 اصولا علاقه به کار خبرنگاری از کجا شروع شد؟

من به خبرنگاری علاقه نداشتم. می خواستم بازیگر شوم و به بازیگری علاقه داشتم. شاید عده ای بگویند به دیده شدن علاقه داشتم. البته به تقلید صدا و دوبله علاقه دارم و به راحتی می توانم صدای فلان بازیکن فوتبال را تقلید کنم.

 منظورتان چه کسی است؟

نمی توانم بگویم.

 فکر می کنید می توانستید بازیگر خوبی باشید؟

احساس می کردم می توانم بازیگر خوبی شوم. کلاس بازیگری هم رفتم، اما فکر می کنم در این کار پارتی بازی خیلی وجود دارد. به همین دلیل اتفاق نیفتاد. بعد وارد باشگاه خبرنگاران جوان شدم و فکر می کردم بتوانم با فیلم های کوتاه مستندی که می سازم توانایی ام را نشان بدهم و دیده شوم.

اولین مستندی که آنجا ساختید چه بود؟

مربوط به گوشت های آلوده بود که سال ۸۳ ۸۲ ساختم که آقای ابراهیم زادگان، رئیس وقت باشگاه خبرنگاران از آن کار تقدیر کرد. بعد از آن خیلی به کار خبرنگاری علاقه مند شدم و جذابیتی که دنبالش بودم را در این کار دیدم. همچنین جسارت و شجاعت و دیده شدن را می توانستم با این کار نشان بدهم. البته گاهی هم از کار خبر خسته می شوم و احساس می کنم فرسوده شدم. علی رغم نگاهی که مردم نسبت به این کار و خبرنگاران صداوسیما دارند و تصور می کنند وضعیت مالی خوبی داریم، اما واقعیت چیز دیگری است.

خیلی از گزارش هایی که گرفته اید و جنجالی شده، به خاطر دیده شدن بوده یا دنبال مطالبات مردم بودید؟
 دوست دارم در گزارش هایم دغدغه مردم را بیان کنم، اما وقتی متفاوتش می کنم، می خواهم که بیشتر دیده شود. نمی توانم کتمان کنم که به دلیل دیده شدن خودم هم نبوده. من می خواهم هم خودم دیده شوم و هم کارم، چون وقتی کار مردم بهتر دیده شود، من هم بالطبع دیده می شوم.

 تا به حال هنگام گزارش اتفاقی هم برایتان افتاده؟

در این مدت پیش آمده جایی رفته باشم که به دوربینم بزنند و من را بیرون کرده باشند. البته تهدیدهای میدانی زیاد بوده. این که تلفنی گفته اند اگر فلان گزارش را پخش کنی برایت گران تمام می شود. یا این که برای یکی از گزارش ها به ناصرخسرو رفتم و برایم چاقو کشیدند و فرار کردم. مثلا داروخانه هلال احمر که رفتم به طرز فجیعی بیرونمان کردند و برخورد خیلی خوبی نداشتند.
 
جالب تر این که چون مردم دست شان به مسوول مربوطه نمی رسد، فکر می کنند ما می توانیم همه مشکلات را حل کنیم و با ما برخورد می کنند. اتفاقا در مورد ویدئویی که چند روزی است وایرال شده و آقایی به ما تهمت دروغگویی می زند، من به آن آقا هم گفتم مگر صداوسیما  آجیل مشکل گشاست؟ من به عنوان خبرنگاری که در رسانه کار می کند می توانم مشکلات را در گزارش ها مطرح کنم. من که نمی توانم یقه فلان وزیر را بگیرم. فقط می توانم مساله را به گوش آنها برسانم. تصور مردم از خبرنگار صداوسیما خیلی غیر واقعی است. به نظر شما من نانوایی بروم و بگویم یوسف سلامی هستم، دو تا نان بیشتر به من می دهند؟

 اتفاقا می گویند برو ته صف.

 و می گویند خبرنگاران صداوسیما وضعیت مالی خوبی دارند و پول بیشتری از من می گیرند.

به همین خاطر در برنامه «شب گرد» درباره دستمزدتان صحبت کردید؟
 بله، حقیقت را گفتم که باور کنند.

تا به حال گزارشی تهیه کرده اید که نهاد مربوطه اجازه پخش آن را به شما و تلویزیون ندهد؟
پیش آمده که مدام تماس گرفتند و مسوول بالادستی من مگر چقدر می توانسته مقاومت کند. من بارها دیده ام که آقای سیدمهدی، مدیرعامل خبرگزاری ما مقاومت کرده و گزارش پخش شده. اما گاهی هم به قدری پیگیری کرده اند و تماس گرفته که برای پخش نشدن یک گزارش تا دفتر آقای علی عسکری پیش رفته اند.

در کار خبرنگاری از کسی هم الگو گرفته اید یا در یک گزارش از فرد خاصی تقلید می کنید؟

بله، من از متفاوت بودن و قلم و نگاه خاص کامران نجف زاده یاد گرفتم. به عنوان مثال خاطرم هست که همه سراغ نفرات برتر کنکور می رفتند و کامران نجف زاده سراغ آخرین نفر کنکور رفت. بر این اساس به لحاظ سبک کاری سعی کردم از او یاد بگیرم و نگاهم نسبت به سوژه ها متفاوت باشد، اما اگر شجاعت و جسارت هم هست، به خودم برمی گردد.

 تا به حال سوژه شده اید؟

 بله. در دورانی که مردم فکر می کردند قحطی می شود و زیاد خرید می کردند برای گزارش به فروشگاهی رفته بودم که در آنجا آقایی را دیدم که کلی رب و چیزهای دیگر خریده بود و اعتراض کردم که متوجه شدم خودم سوژه دوربین مخفی شدم.

با کدام گزارش شناخته شدید؟

نمی توانم بگویم یک گزارش باعث دیده شدنم شد و تاثیرگذار بود، اما مستند «قلب» که با جت رفتیم و قلب آوردیم، خیلی مورد توجه قرار گرفت. با حاشیه های پزشکی که هر هفته داشتم هم شناخته شدم.

 جنجالی ترین گزارشی که داشتید را به خاطر دارید؟
این اواخر گزارشی که در آن از وزیر کار سوال جنجالی پرسیدم، بود. چند روز قبل هم گزارشی از دلالان دارو داشتم که با دوربین و میکروفن رفتم و با آنها صحبت کردم. معمولا با دوربین مخفی این گزارش ها را کار می کنند، اما من این کار را نکردم. جالب این که دلال ها از دست من فرار می کردند، اما من دنبالشان می رفتم. هر لحظه ممکن بود برای من چاقو بکشد، اما تلاش کردم گزارش خوبی بگیرم.

 سوژه هایتان را در فضای مجازی پیدا می کنید یا این که ایده خودتان است؟

ایده های خودم هست. در غیر این صورت بود، جذاب نمی شد و می گفتند کپی کاری کردی. من خیلی درباره سوژه هایم فکر می کنم، چون اگر ایده ام را از فضای مجازی گرفته باشم، به دلم نمی نشیند.

 با این حال چقدر در فضای مجازی فعالید؟

 فضای مجازی جزئی از زندگی من شده و مدام فعالم و همه چیز را چک می کنم تا بدانم نیاز جامعه چیست.

 با توجه به این که گزارش هایتان را تدوین و کارگردانی می کنید، به فیلمسازی هم علاقه دارید و در این حوزه فعالیت می کنید؟

 بیشتر به برنامه سازی علاقه دارم، اما نیاز به شرایطی دارد از جمله حمایت مالی که هنوز مهیا نشده. البته زمانی که علی زاهدی برنامه «کوله پشتی» را با اجرای فرزاد حسنی تولید می کرد، بخشی از برنامه را من می ساختم. بنابراین خیلی به این موضوع فکر می کنم که یک روز برنامه ساز شوم و از حوزه خبر بیرون بروم.

خبرنگاری زندگی خصوصی تان را هم تحت تاثیر قرار داده؟

 بله، این که نتوانسته ام ازدواج کنم شاید دلیلش همین است. چون کار ما زمان و ساعت کاری خاصی ندارد. از طرفی این کار خستگی و استرس زیادی دارد و تحمل زندگی با یک خبرنگار از عهده هر کسی برنمی آید. همین حالا که با پدر و مادرم زندگی می کنم، این نگرانی همواره برایشان وجود دارد. بنابراین خیلی زندگی ام را تحت الشعاع خود قرار داده. حال که بحث به اینجا رسید و در آستانه روز خبرنگار هستیم، لازم است پیشاپیش روز خبرنگار را به همکارانم تبریک بگویم و این که به مردم بگویم باور کنید که ما خبرنگاریم؛ نه خبر بیار. باور کنید که دغدغه مردم اولویت ماست. یادی هم از روح الله رجایی عزیز کنیم که به تازگی از دستش دادیم. روحش شاد و واقعا جایش خالی است. امیدوارم ما خبرنگاران بتوانیم برای مردم مفید باشیم.

حاشیه های پشت صحنه یک گزارش

درباره کلیپی که این اواخر در فضای مجازی منتشر شد باید بگویم که خیلی بی معرفتی کردند، چون من آدمی هستم که با مردم صحبت می کنم. علی رغم این که به من می گویند خیلی در آن فضاها قرار نگیر که منجر به دعوا نشود، اما من در صحنه می مانم و حتی شماره تلفن خودم را می دهم تا مشکلش را پیگیری کنم یا شماره طرف مقابل را می گیرم. اما درباره آن آقایی که با من این گونه برخورد کرد ماجرا از این قرار بود که به من گفت بیماری در بیمارستان شهدای تجریش دارد که کف بیمارستان خوابیده و من خواستم مشکلش را حل کنم و گفتم با هم به بیمارستان برویم. بعد شروع کرد به گفتن جملاتی که در ویدئو هست و بعد خانم ها جلو آمدند و یک نفر از افرادی که در صحنه حضور داشت از این ماجرا فیلم گرفت. جالب تر این که قرار بود گزارش من ساعت ۱۴ پخش شود، اما زودتر از گزارش من فیلم اعتراض این شهروند به «من و تو» رسید و پخش شد!

منبع: آخرین خبر
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۱۱
سمیرا
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
اقای سلامی تو رو خدا بگید ما کجا اعتراض کنیم چرا ب ما ک مشمول یارانه هستیم هیجا ندادن ولی خیلیا ک درامدشونم زیاد بود گرفتن کجا اعتراض کنیم تو رو خدا
هادی کامیاب
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
سلام آقای سلامی شب یلداتون هم مبارک .
آقای سلامی خواهش میکنم برای رانندگان پایه یکی که بتوانند با اینکه کامیون خود را فروخته تا بتواند کامیونی چند مدل بالا تر بدون وام بخرند با این قیمت های گران و نجومی حالا نمی‌توانند حداقل کامیون خودشان را هم بخرند توروخدا با این مشکل های فراوان اقتصادی زندگی به فکر این قشر زحمتکش باشید توروخدا صدای ما را به این مسئولین بی فکر برسانید حالا با این پولی که داریم یک سواری هم نمی‌توانیم بخریم آیا درست است بعد از 15،16سال رانندگی به علت گران شدن کامیون زندگیمان فلج شود و نمی‌توانیم حداقل پول بیمه یمان را پرداخت کنیم آیا درست است که یک خاور مدل پایین 400میلیون تومان باشد؟
خواهش میکنم پیگیری کنید.
sajad
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام.اقای سلامی توروخدا پیگیر قیمت رهن و اجاره مسکن بشین.من ۴۰ میلیون رهن دارم پارسال خونه ۴۰ متری اجاره کردم صاحب خونه گفته امسال ۸۰۰تومن اجاره بدم حقوقم ۳تومنه که۲میلیونش جایه قصت میدم اخرماه باید خونه رو خالی کنم خونه گیرم نمیاد من باید چیکار کنم شرمنده ی اشگای خانمم شدم
علی
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
سلام قیمت آهن رو لطفا پیگیری کنید نه میتوانیم اجاره بدیم نه خونه بسازیم آهن کیلوی ۲و۳ هزار شده ۱۳ تا ۲۲ هزار
ح
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
س اقای سلامی واقعا درشهرستان داراب منطقه مروارید منابع طبیعی از کنار جاده میگدرد ومی بیند مردم دارند جنگل نابود میکنن اما کاری ندارد ب انها چ دستی در کار هس
حسین
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام شما را به خدا اقای سلامی چرا وزیر آموزش وپرورش به داد کادر خدماتی نمیرسه ...ما با این حقوق کم چطور زندگی کنیم .آیا ما در آموزش وپرورش کارنمیکنیم ...نه افزایش نه اعمال مدرک .ونه ارزشی در جامعه داریم ........
حمزه زارع
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام خسته نباشید آقای سلامی تکلیف ما نانواها چیه نان رو گران نمیکنن ما باید چیکار کنیم با این همه گرانی لطفا پیگیر باشید
حسن
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
با سلام چه راه در امو زش وپرورش نیروی خدماتی با مد رک فوق لیسانس مرتبط بااموزش پرو ش وبا سابقه 12 سال وگدراندن بیش از 8۰۰ ساعت صمن خدمت ورتبه بندی علمان باید حقوق دیپلم بگیریم لطفا پگیری کنید با تشکر
.‌‌‌..
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چقدر مردم ما ساده ن هی قسم میدن یوسف سلامی اگر جلوَش زنده کسی اتش بگیر ابروش خم هم نمیکن انسانیت شرافت وجدان ندارد مشکلات مردم میبنی عین خیالش نیست پاخ خوار میدونیم درج نمیکید
رحمانی
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
وقت نکردی ازدواج کنی؟؟؟؟
ول کن بابا دیگه همه میدونن ۳ بار ازدوج کردی و طلاق گرفتی خدا رو شکر وقت تداری وگرنه چند تا دیگه میگرفتی
مهدی
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سلام آقای سلامی درموردتجمیع گارگران خط وابنیه فنی راه آهن هم پیگیری کنیدفقط کارگران خطی راه آهن شمالغرب زنجان تجمیع نشده بقیه تجمیع شدندلطفاپیگیری کنیدممنون اززحمات شمابه خاطرخداشمابه دادماکارگران خطی راه آهن شمالغرب برسیدخداحفظتون کنه
علی اصغر ذوالفقاری
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
سلام با عرض خسته نباشید آقای یوسف سلامی من معصومه سهرابی هستم همسر علی اصغر ذوالفقاری شوهرم خانواده پنج نفره هستیم و کارگر در شهرهای دور کار میکند و خیلی خرجمان کم هست ولی صد تومن به ما تعلق نگرفته از شما خواهشمندیم پیگیری کنید
کاظم عنایتی نژاد
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام اقای سلامی عزیز اولا دست گلتون بابت همه پیگیریاتوت درد نکنه دوما یلطف کنید اقایونی که 20روزپیش سرزده بودین بابت بیمه بیکاری منظورم(اداره کار)بازهم وعدهای دروغین دادن اقا تورا جان هرکسی که خودت دوست داری یکاری برام بکن بابا من از تاریخ30/1/99بیکارشدم ازهمون موقع تا الان هیچگونه وجهی براما واریز نکردن بخدا همه مدارکمو هم ارسال کردم بجان یه بچه دارم ودومیش هم توراه یعنی چجور بگم فقط هنوز زنده ایم اخه واقعا ماها ادم نیستیم که اینقدر بیخیال ماها شدن جون دلم الان بیش 9ماه تموم داره میشه ولی نون شبمون را ان این برامون میگیرن اگه بچه داری التماست میکنم بجان بچه ات یکاری کن برام دعاگوت هستم فقط شکم بچه ام را درمقابل بچه خودتون درنظر بگیرین
ناشناس
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آقای سلامی عزیز لطفا درخصوص یارانه و معیشت افرادی که سالهاست مهاجرت کردن و یارانه و معیشت و کمک معیشت 100 تومانی هم می گیرن و به ریش ما میخندن به وزیر کار بگین عرضه استخراج آمار جدید ندارن چون اون افراد به دروغ آمار دادن دراامد دلاری دارن بعد افرادی که اینجاهستن یارانه نباید بگیرن جالبه لطفا این هم در دستورکارتون قرار بدین
محمدپور
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
سلام، لطفا مشکل خرابی دستگاه گامانیاف درتهران رو پیگیری کنین. خیلی ازمردم هستن که ب این دستگاه نیازدارن وفقط درترکیه این دستگاه هس ک هزینش خیلی زیاد برا اونجا لطفااا پیگیر شین تو روخدا
ناشناس
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
سلام آقای سلامی میشه پیگیر شوید چرا وقتی مدارس بسته اند هزینه از اولیا دریافت می کنند می گویند هزینه آب،گاز ،برق و سرویس های بهداشتی است.
مدرسه امام سجاد ۲ با مدیریت خانم شریعت
منصوری
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
سلام جمعیت هلال احمر اقدام حذف 35 درصد از حقوق کارکنان خود نموده لطفا در این باره گزارش تهیه کنید که چرا با توجه به تورم و گرانی مسئولین هلال احمر به جای افزایش حقوق اقدام به کاهش ان کرده اند به داد کارکنان مظلوم این سازمان برسید
از طرف جمعی از کارکنان هلال احمر
حسین
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
باسلام:چرادرموردکسانیکه سهام عدالت ندارندودنبال تهیه این سهام هستندهیچ تصمیمی اتخاذنشده است
بردیا زمانی
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سلام خسته نباشید. لطفا پیگیر تحویل خودرو ها از شرکت سایپا باشید. با توجه به دریافت دعوت نامه و پرداخت هزینه و تصفیه حساب از مدت مقرر تحویلی گذشته و خودرویی تحویل مشتری ندادن با توجه به خودرو های بی شمار داخل پارکینگ ها.‌ممنون
ناشناس
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
لطفا در مورد سامانه املاک اگر میشود گزارش تهیه کنید خیلی خوب ببینیم چه کار بکنیم ایا راست میگن بعدا مالیات بر اجاره مالیات به درآمد بعدا گرفته نخواهد شد مصوبه قانونی باشه که ملت بتونن اعتماد کنند با تشکر از شما
ناشناس
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
سلا خسته نباشید مگه نگفتن کسانی که فرزند سوم در سال ۹۹به بعد داشته باشن وام میدن ما در شهرمان هر جا می ریم میگن چنین چیزی نیست بعد اخبار میگه تصویب شده
رضا محمدی
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
سلام، من به پشتوانه گزارش دلگرم کننده شما برای گرفتن وام خود اشتغالی معتادین بهبود یافته رفتم به بهزیستی شهریار، همون ابتدا چنان منو سنگ قلاب کردن که با بغض اونجا رو ترک کردم. آخه شما بگو کدام معتاد مدرک فنی حرفه ای داره من داشته باشم.
ناشناس
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
سلام،امروزدرمحله لاله دراصفهان ۳ساعت برق را بردن،ساعت،۸شب تا۱۱ شب،درحالی که این ساعت قرار نبود برق این منطقه قطع بشه
رضاصادق
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
با سلام خدمت اساتید رسانه شبکه دو
لطفا توی رسانه اطلاع رسانی کنید که چرا این ماه از حقوق بازنشستگان و شاغلینی که قبلا وام طرح حکمت دریافت کردن و پارسال بخاطر کرونا سه ماه قسط رو کسر نکردن و حالا بدون اطلاع رسانی این مردم بدبخت اومدن سه تا قسط رو یکجا از حقوق ما کسر کردن که هیچ در ثانی سود اون سه تا قسط رو هم اومدن کسر کردن.
جوابگوی ما ملت بدبخت و بیچاره کیه واقعا ؟
چرا با روزی مردم توی این وضعیت بازی میکنن؟
لطفا اطلاع رسانی کنید یا اصلا رسانه بشه
بانک کوثر ،سپه،قوامین،انصار،حکمت یکدفعه شده یه بانک
چرا اینقدر با اعصاب و روان مردم بازی میکنن و جوابگوی مردم نیستن ؟
احمد وطن ویس
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
سلام آقای سلامی در خصوص گزارش فیلم معتادی که امام حسین کمکش کرد چطور میتونم کمک کنم لطفا شماره تماستون رو بدید
پیمان
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
چرا جایی برای گران فروشی کسی رسیدگی نمیکنه مرغ ۲۴۹۰۰ تومان را ۳۳۵۰۰ میفروشن کسی جواب نمیدن
پیمان
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
چرا جایی برای گران فروشی کسی رسیدگی نمیکنه مرغ ۲۴۹۰۰ تومان را ۳۳۵۰۰ میفروشن کسی جواب نمیدن
مالباخته
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
سلام لطفا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به میدان فاطمی بیایید ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ مالباختگان مسکن مهر شهرک ابریشم
محمد
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
سلام دوز دوم واکسن برکت ۱۰ روزه در مشهد نیست لطفا پی گیری کنید
محمد رضا رضایی
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
سلام وخسته نباشید خواهشتا درمورد طرح بازنشستگی بیش ازموعدتامین اجتماعی پیگیری بفرماید ممنون ومتشمرم ازلطف شما بی نهایت متشکرم
ناشناس
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
سلام آقای سلامی تورو خدا به حال پیوندی ها کمک کنید یک ماه داروخانه شهید کاظمی کم کاری می کنه دارو پیوند کلیه ندارن پی گیری کردیم میگن داروخانه کم کاری می‌کنه به داد ما برس ممنون
حسین
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای سلامی عزیز
ناشناس
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
سلام
مالیات بر خانه ها چرا کسی پیگیری نمیکنه
ب ح
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
سلام چند مورد ارسال در صفحه درج نگردیده است.
محسن
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
باعرض سلام خدمت آقای سلامی
از شما خواهش می کنم که برای گرفتن گزارش به محله شهرک مسعودیه هم بیایید . محله مسعودیه همگی از خاندان نوری شیرازی ۴۰ سال پیش به صورت قولنامه ای زمین خریدند و قرار بود بیایند وسند بزنند ولی نشده اکنون وارثین به راحتی از قوه قضاییه حکم تخلیه می گیرند و اسباب واثاثیه مردم رو به راحتی به بیرون می ریزند تقاضا داریم تشریف بیارید واز محله ما هم گزارشی تهیه کنید شاید مسئولین صدای ما را هم بشنوند . ممنون
ح
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
سلام ، وخسته نباشید برخی پیام مخاطبان درسایت درج نگردیده است .
حسین نجفی نژاد
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
سلام من یک بازنشسته هستم خانمم عمل ریه انجام داده برا قرص آلبندازول همه جا گشتم پیدا نشده مسولین پیگیری نمایند
مجید
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
سلام چند وقت پیش ازحبوبات یه گزارش تهیه شد که با قیمت بالایی تو بازار به فروش می‌رسید خاستم اگه امکانش هست یه سر به منطقه مابزنید ببینید چقدر حبوبات توانبارهاجاخوش کرده و خریداری ندارند
مجید
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
سلام چند وقت پیش ازحبوبات یه گزارش تهیه شد که با قیمت بالایی تو بازار به فروش می‌رسید خاستم اگه امکانش هست یه سر به منطقه مابزنید ببینید چقدر حبوبات توانبارهاجاخوش کرده و خریداری ندارند
ناشناس
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
من امروز گوشت گوساله خریدم صدوپنجاه وپنج تومن تومیدان شاهپور دور میدان لطفا رسیدگی کنید
مجتبی معتمدنیا
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام و خسته نباشید خدمت شما من ساکن مسکن مهر صفا دشت فاز یک هستم که بدلیل دستکاری کارکنان برق در منطقه تمام وسایل 3کوچه سوخت البته با دلیل ومدرک و فاکتور میگم اما وقتی به برق منطقه مراجعه کردیم میگه هیچ بیمه ای خسارت برق رو نمیده لطفا مشکل ما رو به گوش مسولین برسونید با تشکر
رضا حیدری
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام آقای سلامی من رضا حیدری فرزند جانباز شیمیاعی از اوایل کرونا در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگانباتعدادی از همکارانمان به عنوان نیروی خدماتی شروع بکار کردیم به ما قول بیمه دادن نه بیمه کردند حقوق هم ماهی 800000تومان ماهیانه میدادند بعد از ۱۰ ماه که اعتراض کردیم مارو بیرون کردند تقاضای رسیدگی را داریم شماره من 09117694133 هست
زری ارائیان
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تقیریبا ما ۵۰نفریم ک داخل یه مجتمع زندگی میکنیم چندسالی میشه که موقع بارندگی طبقات زیرزمینی ازکانال اب وفاضلاب پر میشه زیرمجتمع هرسال همین دردسره ک اتش نشانی راهداری و اب وفاضلاب جم میشن که خونه هارو خالیکنین خراب نشه روسرتون یه ماست مالی میکنن و میرن تمام خونه هایه ماترک برداشته باترس ولرز موقع بارندگی زندگی میکنیم هیچکی هم نمیادمشکل مارو حل کنه ترو خدا اگه ازدست شمابرمیاد بیاین یه خبری بگیرین بلکه این مسئله حل بشه و جون این همه ادم تو خطر نباشه مثه پلاسکو نشیم خونه روسرمپن اواربشه
حسن صالحی سلام من آقای هستم که ۱۰۴بارعملشدم و هنوز هم ادامه دارد آقای سلامی لطفاً خواهش میکنم خبر تهیه کنید ۰۹۳۹۹۶۳۱۷۱۸
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خواهش میکنم جواب بدین
حسن صالحی
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
سلام لطفاً آقای سلامی جواب بدین من آقای هستم که به علت یک بیمار تا کنون صدوچهار بار عمل جراحی شدم و سه بار قطع کردن پام رو خواهش میکنم گزارش تهیه کنید تا به گوش مسئولان رساندید
کارگرمعدن
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
اقاسلامی سلام .من کارگرشرکت زغال سنگ پروده طبس هستم ماحدود180نفرکارگرهستیم که سه کیلومترزیرزمین کارمیکنیم وشرکت ماسهام ماچندنفرراخورده ومابه هردرزدیم هیچ فایده ای نداشت وازشمامیخوام به حرف دل 180نفروخانواده هاشان است خواهشا رسیدگی کنید
جوادمقدمی
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
سلام، من سال1390 طی حادثه ای پای راستم شکست و یک دکتر متخصص پای من رو عمل کرد، اما
یک عمل کاملن اشتباه انجام داده، و بعد از اون تا هفت سال چند بار من رو عمل کرد و هربار پای من بدتر شده و الان نزدیک به ده سال گذشته و پای من سیاه شده و خون‌ریزی شدید دارم و پایم کوتاه شده، با اینکه بعد از شکایت من از این دکتر، و مقصر شدن ایشان به صددرصد قصور، به من مبلغ بیست میلیون پرداخت کردند و من را با اینکار تحقیر کردند؟ برای اینکه به هر بیمارستانی در تهران و قم و شهرهای دیگه میروم هیچ دکتری حاظر نمیشه پای من رو عمل کنه؟ دیگه پام سیاه شده و اگر تا دو ماه دیگه دکتری پیدا نشه که پای من رو عمل کنه، پای من رو قطع می‌کنند؟ تو رو خدا به داد من برسید؟ دیگه طاقت درد ندارم.
ک. ر
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
سلام خسته نباشید برای وام فرزند سوم مگه تصویب نشده چرا هر کافی نت میریم میگن اصلا چنین سایتی نیست پس چرا الکی قول میدن لطفا لطفا اعلام کنید به آقایان مسئول ممنون از شما منتظریم از مشهد
احمد علی محمدی
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
سلام آقای یوسف سلامی یه بچه بیماری نادر داره 60میلیار پول آمپول ودرمانش هستش تو امارات به اسمش در امده هزینه رفتن را ندارند مبلغ 150میلیون وقت هم کم هستش اگه میشه یه فیلم یا خبری بگیرید پدرش هم آتش‌نشان هستش مردم کمک کنند ممنون میشم
حاجیان
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سلام ۳ روزه دنبال دوز دوم واکسن استرازبنکا هستیم نیست درکرج وتهران چرا تبلیغ میکنید مردم واکسنممی زنند
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سلام بعد از چندین سال دارن روستای ارنگه جاده چالوس لوله کشی گاز می کنن ولی به ما که خارج از بافت هستیم گاز نمی دهند لطفا پیگیری فرمایید
Reza
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سلام
عرض ادب واحترام
استاد خودرو سازان محترم که 18٪به قیمت ها افزودن.....
الان تحویل خودروبدون قرعه کشی برای مادران ۲فرزند به بعد که به عنوان قانون تصویب شده در قرعه کشی ها درج نشده.....
درصورت امکان لطفا پیگیری کنید
اگر نیست حداقل منت رو سر مردم نذارند
باتشکر
حبیب
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
سلام 39000 تومان دارو با نسخه آزاد گرفتم تازه چند قلمش رو چون پول کم داشتم نگرفتم از من 10500 تومان اضافه گرفته بابت حق نسخه پیچی به هرجاهم زنگ می زنم به یک شماره تلفن ختم می شه که نه کد پیگیری می ده نه پیام اتمام به کجا بگم شربت سرفه رو نگرفتم فقط آنتی بیوتیکها و با یک قرص ورم برای اینکه پول کم داشتم اونوقت 10500 تومان از من گرفتند ای خدا
الهام براتی
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
سلام،چرابه کلاهبردای کسانی که باهک کردن اطلاعات مردم اقدام به برداشت پول ازحسابهای شخصی میکنندرسیدگی نمیشود.خواهشا این موضوع رابررسی کنید.
یه پیامک ازدادگستری اومدروی گوشی همسرم وبعدازنیم ساعت حسابش راخالی کردن.
ایران زیبا
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما. من احساس می کنم اخبار ۲۰۳۰ از قبل هماهنگ شده باشن وچندان گزارش های مردمی درکار نیست.چندان بار پیام فرستادم ولی کسی پاسخگو نبود...
سیدهادی حسینی
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
اینجانب سیدهانی حسینی که در امر راهداری هر دو کلیه خود را در منطقه کوهستانی از دست دادم اما اکنون با 25سال سابقه مورد اذیت و ازار مدیر کل قزوین جناب آقای جواد حق لطفی قرار گرفتم هر ماه یک ابلاغ برای بنده میزند راستش را بگویم چنین مدیرانی که باعث ازار اذیت پرسنل میشوند به کجا شکایت کنیم به هر مقام و مسولی مراجعه می نمایم جوابگوی بنده نیستند.هنوز هم با هزینه های پزشکی بالا بنده اسیر درمان خود هستم خواهشمند است رسیدگی فرمایید.
ناشناس
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
ما می‌خواستیم کالای ایرانی بخریم الان ۴ ماه است پول و نقد گرفتن برای یه تلویزیون اسنوا از شرکت اسنوا هنوز به دست ما نرسیده زنگ میزنیم میگن هنوز رو خط تولید نرفته. این خنده دار نیست بعد میگن جنس خارجی نخرید
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
سلام آقای سلامی . لطفا از این نمایندگیهای اسنوا گزارشی تهیه کنید که پول مردم را ۳ ماه ۴ ماه میگیرند و جنس رو تحویل نمیدن.یا پاسخ مردم را نمیدهند من یه تلویزیون شهریور ۱۴۰۰ سفارش دادم پولش هم نقد گرفتن . هنوز به دست ما نرسیده. چقدر بایدبه این مردم دروغ بگن
اینم از کالای ایرانی خریدن
رضا قربانی
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
سلام
سلاملطفآ بفرمایید ما بیماران تالاسمی برای نبود دارو یکبار تجمع کردیم جوابگو نبودن دوباره می‌خواهیم تجمع کنیم باشما چطور تماس بگیرم ممکنه راهنمایی بفرمایید
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
سلام جناب سلامی تعدادی ازبیماران تالاسمی سراسر ایران دارو ندارن وحیات آنها در خطر هست برای تجمع شما چه کمکی میکنید لطفآ بفرمایید
بانو
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام
ناشناس
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
سلام خسته نباشید میشه از طرح وام کمیته امداد امام خمینی با همکاری شرکت سایپا هم گذاری تهیه کنید و پخش کنید پیگیر خودرو های وام سایپا باشید که همش دروغ میگن چرا از همکاری سایپا خبری نیست پس کی این وانت به دست مددجوها میرسد
دوست خواه
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سلام لطفاً خواهشاً شماره یا چطور می توانیم با آقای رضوانی تماس بگیریم خیلی ظطراری هست
رضا
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سلام آقای سلامی من شهریور ۹۹ثبت نام کردیم در سایپا وقرار بود برج آبان ۱۴۰۰ تکمیل وجه کردیم ولی تا الان جوابی به ما ندادن
ناشناس
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خبروام 100میلیونی الکی اصلاهیچ جواب به مردم نمیدن
ناشناس
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خبروام 100میلیونی الکی اصلاهیچ جواب به مردم نمیدن
جامانده از یارانه
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
باسلام خواهش میکنم این مسئله راپیگیری کنید من از جامانده های ثبت نام یارانه هستم قراربود از جامانده ها ثبت نام جدید انجام بشه ولی این اتفاق نیفتاد واقعا با این شرایط اقتصادی فکری به حال ما بکنید انصاف نیست
ناشناس
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام تورابع خدا قسم میدم گزارشی از مسکن ثامن مشهد تهیه کنید سال ۸۸ و۸۹ چهل میلیون تومان جهت خرید واحد‌های مسکن ثامن واریز وبع ازانچهلمیلیون تا سال ۹۳ پرداخت کردیم وبعدازان هم ۸۰ میلیون واریز کردیم هنوز واحد ما را تحویل نداده وبا قیمت روز میخواهند حساب کنند اگر تحویل دهندببیند چه ظلمی به ما کرده‌اند تورا به امام رضا اعلام کنید شاید مسیولان فکری به حال ما بکنند
روح الله اله دادی
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
من یه ماشین اریزو۵ازمدیران خودرو خریدم الان ۱۳۰هزارتا کار کرده وگیربکس آن الان مشکلی داره الان نزدیک به۴ماه است که دارم میگم مشکل داره ‌بعداز چندین بحث بهم گفتن ماشین بیار الان که ماشین بردم میگن چرا لاستیک های ماشین را عوض کردی وگارانتی ماشین راباطل کردن نمیدونم این چه وضع خواهشا اگه میتونید پیگیری کنید. اله دادی هستم اصفهان
علی
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سلام در روستایی هستم و در روستا با مسئولان شورا به مشکل بر خوردیم اعضای شورا چند دوره متوالی به دلیل پیر و بی سواد بودن مردم روستا برای اداره شورا انتخاب شده اند و اینکه هیچ کاری برای پیشرفت روستا انجام نمیدهند و اینکه هر بودجه ای هم که تا الان وارد حساب دهیاری شده معلوم نیست کجا خرج کرده اند الان چند ماه است که برای اولین بار یک جوان خوب و دلسوز و درس خوانده برای ابادانی روستا تلاش می کند و همه ی مردم از او راضی هستند اما اعضای شورا دست به دست هم دادند و برای برکناری او نامه نگاری کردند مردم روستا هم با اعضای شورا جلسه گذاشتند و خواستار ماندن این جوان شدند اما در هیچ یک از جلسه ها شرکت نکردند و به مردم اهمیتی ندادند الان بعد از گذشت یک ماه بحث پیامی در گروه اهالی روستا فرستاده شده مبنی بر اینکه نفر دیگری به عنوان دهیار برگزیده شده است و تمام مردم روستا شاکی هستندلطفا به حال مردم روستا رسیدگی کنید هر جا رفتیم جوابی نگرفتیم ممنون
ناشناس
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سلام بیایددروستای مومن آباد شهرسمنان که اندازه ی دریازمین گرفتن صداشون هم درنمیاد بچه هامون زمین ندارن خونه بسازن
ایوب
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
در مورد بورس که موقع انتخابات خودشونا می کشتند بورس میتونیم حالشا خوب کنیم چی شد لعنتی ها چرا دروغ میگن خفه شن حالش خوب میشه هر موقع ضر زدن بدترشده اینا به گوش عوضی ها برسون
ایوب
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
در مورد بورس که موقع انتخابات خودشونا می کشتند بورس میتونیم حالشا خوب کنیم چی شد لعنتی ها چرا دروغ میگن خفه شن حالش خوب میشه هر موقع ضر زدن بدترشده اینا به گوش عوضی ها برسون
میثم
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
با سلام و خداقوت ترو خدا پیگیر اخبار رتبه بندی معلم ها باشید و بذارید مردم بدونن معلم ها بازی داده شدن و ریالی افزایش حقوق نداشتن چرا با آبروی ما بازی کردن و در بوق کرنا کردن وقتی بنا نداشتن برای معلم ارزش قایل بشن.ممنون میشم اگر لطف کنید
حمید رضا
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
باسلام بنده یکی از کارگران شرکت لاستیک دنا هستم در سال1381سهام از شرکت خریداری کردم تا چند سال توی بورس بود ولی بعد از چند سال از بورس خارج شدن و الان هیچ گونه سودی هم به کارگران تعلق نگرفته در صورتی که قست جدیدی هم توی این سالها افتتاح شده کارگرهایی بودند که منزلشون رو اون زمان فروختن والان هیچی دستشون رو نگرفته لطفا پیگیری کنید
احمدازتهرلن
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
سلام جناب سلامی لطفا به اطلاع هیات دولت برسونیدکه درموردیارانه معیشتی نظرحدیدبدن که چجوری به همه اقشاراسیب پذیربرسه اونایی که خونه ماشین کاردولتی دارن معیشتی میگیرن ولی بنده که کارگرم وبیمه خودم میپردازم معیشتی نمیگیرم حداقل یه بازبینی بکنن درمورد یارانه معیشتی..ممنون ازلطف شما
مهرداد
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام آقای سلامی لطفا مشکل نهضتیهای ۷۹ تا۹۱را هنوزتمام نکرده مسئولان رفتن نهضتیهای بعد ۹۲لطفا پیگیری کنید التماس دعا
یونس پرورپور
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
باعرض سلام بنده ۲۰روز پیش پول واریز کردم برای شرکت سایپا الان میگن ک هنوز ثبت نشده و هیچکس جوابگو نیست لطفا ب داد این مردم برسید و آیا کسی نیست جلودار این شرکت باشه ک اینجور خون مردم رو توشیشه نکنه
مصیب
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام خداقوت آقای سلامی خواهشا راجب موضوع فوق العاده خاص وتبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت یه پیگیری انجام بدین
مهرداد
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
لطفا مشکل نهضتیهای ۷۹تا۹۱ هنوز بلا تکلیفند رسیدگی کنید طبق قانون ۹۵ مجلس
ناشناس
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سلام آقای سلامی چرا دولت معیشتی نفری ۱۰۰۰۰۰هزارتومانی برای مانریخت چراماشانس نداریم من کارگر میدون هستم دلمون به همین خوشه فدات شم
بنیامین
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام لطفا حریم دریای عمان چابهار روهم پیگیری بفرمایید کلا درتصرف است
سعید بیگدلو
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام آقای سلامی ما ده سال در اینجا زندگی میکنیم هیچ امکانات رفاهی از قبیل گاز آب برق به ما نمیدن به هم یه ادارها هم رفتیم به ما هیچ جوابی نمیدن ما نزدیک ۲۰خانوار هستم لطفن از کوچی ما گزارش تصویری تهیه کنید
ابوالفضل
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
سلام من دهک سه هستم اجاره نشینم در روستایی در اطراف در شیراز. همسر دوفرزند دارم بیکارم وهیچ درامدی ندارم شاید باورتون نشه بیشتر وقتها محتاج یارانه برای تهیه نان و غذا هستیم.ادمهایی رو دیدم یارانه ۲۲بهمن گرفتن که پولشون از پارو بالا میره و خونه و ماشین دارن تو شهر زندگی میکنن .انصاف مرده دیگه
منصور شیرزاد کارمند سازمان همیاری آ غ
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
آقای سلامی کارکنان همیاری 11ماه است حقوق نگرفته آمد 300خانواده نابود شده آمد لطفا پیگیری کنید
مسلم حیدری
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
سلام اقای سلامی بنده یک پرونده سرقت خودرو در کرج دارم ک با رشوه گرفتن از سارق مورد نظر حق من و۶شاکی دیگر ضایع شده هربار برای پیگیری ام رفتیم با توهین مواجه شدیم لطفا برای پیگیری این موضوع با من تماس بگیرید تا بتونم این قضیه رو رسانه ای کنم تا بتونم به حقم برسم ممنون از لطفتون
غلامحسین کاظمی ،جانباز ۲۵درصد
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
سلام آقای سلامی،لطفا از تجمع جانبازان مقابل مجلس شورای اسلامی گزارش تهیه وپخش کنید، تجمع جانبازان بحق وبرای پیگیری غرامت که حق آنها میباشد وکشور عراق ملزم به پرداخت آن میباشد،
شیرانی
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سلام لطفا پیگیری کنید جهت کارت سوخت های المثنی. کارت سوختم چند وقته سوخته هر چی پیگیری میکنم میگن از وقتی جایگاه ها را هک کردن کارت سوخت صادر نمیشه. یعنی تو کشور ما با این همه امکانات باید یه همچین بی قانونی های باشه.
یدالله مرادخانی
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سلام جناب آقا ی یوسف سلامی مو موضوع فروش لوازم خانگی دوو با تبلیغات جشنواره چن ماهی هست که از محصولاتشان خرید شده ولی تا بحال خبری نشده هرچی تماس گرفتیم جواب سربالا شنیدیم لطفا پیگیری کنید
محمدی
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سلام وعرض ادب.میشه لطفاً برای رسیدگی به مشکلات کادر درمان سراغ شهرستانها هم برین.چون عمده مشکلات کارکنان علوم پزشکی در شهرستانهاست.روسایی که با وقاحت تمام حق پرسنل را خوردند والان با ورود رییس جمهور جدید بدون هیچ توبیخ وجوابدهی کنار رفتن.الانم خواستیم براتجمع مسالمت آمیزبیاییم تهران که از حراست اومدن سراغمون وحسابی تهدید شدیم.
حمید
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
سلام ، خسته نباشید
لطفا یه سر هواپیمایی کشوری بزنید ،۲ تا تلفن گذاشتن دم درب ورود وکلی داخلی گذاشتن ولی این شماره داخلی رو می‌شناسن کارشناس هاشون جوابگو نیستن ، دلشون خوشه تکریم ارباب رجوع میکنن
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
سلام اقای سلامی بنده از روستای حصارولی عصرشهرستان اوج شهرقزوین مزاحمتون میشم درروستای مایک بنای دولتی که چهارارگان دولتی دران فعالیت میکنند به عنوان بنای متروکه فروخته شده واین درحالی است که بنای مذکور اصلا متروکه نیس واهالی روستا هم هرچقدر تلاش کردند راه به جایی نبردن ومامجبورشدیم ازطریق شما حرفمان رابه گوش دولت برسانیم ازشماخوهاش میکنیم هرچه زودتربه روستای مابیایید
عبدالله فرهمند
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
سلام میشه لطفا تبعات ادغام بانک های و موسسه های نظامی با بانک سپه را بررسی کنید .
چند روزی است که برای بستن حساب بلند مدتی که موچودی آن هم اندک است . به بانک انصار سابق مراجعه کردم دو هفته رفت و آمد و هر دفعه پاسخ که حسابها توسط بانک سپه بسته شده و فعلا امکان بستن حساب نیست . این در حالی است که بنا بر اعلام کارکنان انصار بسیاری از امور مردم انجام‌ نمی شود . لطفا از مسئولین بانک سپه بخواهید چرا ادغام بانک موجب اختلال در امور مردم شده .
محمدیان
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
جناب سلامی من بهمن ۱۴۰۰ بازنشسته تامین اجتماعی شدم ولی در پرداخت حقوق بحث پرداخت هماهنگ حقوق برای ما محاسبه و پرداخت نشده همکاران من در سال۹۹ بازنشسته شده اند از من که یک سال دیرتر بازنشسته شدن چند تومانی بیشتر حقوق دریافت می کنندلطف کنید ازمسئولین سوال شود ایا برای ماهم در اینده پرواخت میشود یانه
میثم
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
از شما برادران و خواهران هم وطن خواهش میکنم که اخبار درست و راست و حقیقی را منتشر کنید امروز سوم اسفند ماه معلمان حق التدریس بالای ده سال سابقه بعد از ۳ ماه گذراندن دوره مهارت آموزی در دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان طبق قانون هنوز حکم استخدامی خود را دریافت نکرده اند و برای همین موضوع جلوی وزارت آموزش آموزش پرورش تحسین کردند
مسئولین و جناب آقای وزیر قول داده بود که اوایل بهمن ماه حکم این عزیزان رو صادر خواهد کرد
تو رو خدا این خبر درست رو انتشار دهید و پخش کنید که به غلط در اخبار عنوان شد که معلمان برای طرح رتبه بندی و همسان سازی حقوق اعتراض و تجمع کردند
از شما خواهش میکنم پیگیری کنید خدایی سالهاست با حقوق کم می‌سازیم و میسوزیم و هنوز بلاتکلیفیم
ناشناس
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
سلام جناب آقای لطفآ اگر امکان داری ،یک گزارش درمورد همسان سازی حقوق بازنشتگان کشوری ولشگری انجام بفرمائیدوازازدولت محترم ویک نفر کاربلدنماینده مجلس ورئیس محترم صندوق بازنشستگی کشور در رادیو تلویزیون دعوت گر‌دد تادرمورد همسان سازی سریعآ رسیدگی فرمایند نظر به اینکه اینکار نه به درآمدونه هزینه دولت داری .این عمل دفاع ازحقوق بازنشستگان نامبردگان بوده که هرچه قدر افزایش گردد ازصندوق کشوری ولشکری کسرخواهدشدنه ازدرآمد دولت محترم ،لذادرزمان شاغلی آنان کسرشده وپس انداز شده که درزمان بازنشستگی آنان گرددنه اینکه یک عده دوذ واختلاس گرحق مرا بخورند اگراین کار راانجام دادندبه مامربوط نیست امیدواریم شما به توانید حق وحقوق ماراوصول فرمائید چون شما لیاقتشان رادارید خدای مهربان به شما عمرطولانی باعزت عطا فرماید همه بازنشستگان لشکری وکشوری
جعفر امیری
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
باسلام جناب اقای سلامی من یک بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهرانم وایثارگر هشت سال دفاع مقدس نیز میباشم درمهر۹۹حدود۲۵۰هزارتومان بعنوان حق ایثارگری به حکم حقوقی اضافه شد ولی تاکنون هیچ خبری از پرداخت ان نیست ودر۱۵تیر۱۴۰۰نیز ۱۵درصدبه حقوق ما اضافه شدبازازاین هم خبری نشدالان هم که اخرین ماه سال۱۴۰۰بعدهم میگن رفت به دیون توراخداپیگیر شوید
علی
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
سلام ممنون از شما
بنده کارگر یکی از اداره اصفهان می‌باشم که درشرف بازنشستگی مي باشم ولی اداره‌ تامین اجتماعی منا به گریه انداخته گیر الکی خدا گواست من نمیدونم این الکترونیکی یعنی چی همچی ریز واریز تو سی‌سال در سایت خودشان میباشد.. نامه آوردم از اداره. حکم. فیش حقوق و..... ولی........ نمی دونم چرا
فاطمه زهرا
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
سلام پسرم مهندس عمران هست اگر کار باشد بیمه میکنن وگرنه بیمه،بی بیمه تازه با تاکسی پدرش کمکی کار میکند ولی متاسفانه بیمه اش نمیکنن میگن تو دولت روحانی فعلا کسی را بیمه نمیکنن چون بخشنامه نداریم چکار کنن که بیمه بشن با زن وبچه پنجرهای آنچنانی واقعا ......اگر پارتی باشه میکنن ولی بدون پارتی هیچ ،ما هم پارتیمون خداست ولی .....خواهش میکنم یه فکری برای اینکار بکنید چرا باید یه مهندس بیکار که هست بیمه هم نباشد ؟
توکلی
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
سلام اقای سلامی ایا میدونید که بیمه با هم دست شدن با مرکز تعویض پلاک یه ... دیگه شروع کرده چون تخفیف بیمه رو روی پلاک گذاشتن همین که ماشینت رو عوض کردی پلاکت رو که فک کردن فوری قیچی میکنند و پلاک جدید بهت میدن تا تخفیفات کلا از بین بره لطفا پی گیری کنید تا اینقدر حق مردم رو ضایع نکنید
ارسال نظر