تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹
در یک ساعت نخست معاملات رخ داد؛

ریزش شاخص تا کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد/ دوئل سنگین حقوقی فروشنده با حقیقی خریدار!

صبح امروز نیز عرضه سنگین حقوقی ها و تشکیل صفوف سنگین فروش در بورس ادامه یافت.

اقتصاد۲۴پیش گشایش امروز بورس نیز با تشکیل صفوف فروش هر روزه همراه بود؛ به طوری که در یک ساعت نخست معاملات و تا لحظه تنظیم این خبر شاخص بورس پس از ریزش به کانالی پایین‌تر به عدد یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

در این میان نمادهای گروه فلزی همچون فملی، فولاد و ذوب با وجود تشکیل صف فروش در نهایت با غلبه تقاضا مواجه شده و متعادل شدند. نماد پرتراکنش خودرو نیز توانست با غلبه خریدار تا لحظه تنظیم این خبر به تعادل دست یابد.

بر این اساس برخی نمادهای لیدر همچون نمادهای یاد شده پس از تعادل توانستند تا صفر تابلو پیش روی کرده و حتی به معامله در محدوده مثبت نیز دست یابند!

چهار عرضه اولیه وسپهر،آبادا،امین و سیتا که به دلیل ریزش های سنگین تا قیمت عرضه نیز افت کرده بودند نیز از دیروز شاهد تحرکاتی بودند و اکنون دو نماد سیتا و امین هر دو صف خرید هستند.

مهر تائید حسابرس بر افزایش سرمایه آریا سبب تشکیل صف خرید این نماد نیز شده است.

پالایشی ها نیز امروز با صف فروش سنگین همراه هستند؛اما نماد شبندر در این لحظات به حذف صف فروش به سمت تعادل رهسپار شده است.همچنین خرید حقوقی در این لحظات در نماد شپنا شدت گرفته است.

شنیده می شود که برخی فروش حقوقی ها در معاملات امروز بورس در حال ابطال است.همچنین خبرهایی مبنی بر قطع سیستم کارگزاری های مشهد در این دقایق در بازار پیچیده است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس حمایت یک و ۳۰۰ را هم از دست می‌دهد؟/ شام غریبان سهامداران در غروب بی‌تدبیری مسئولان


 

ارسال نظر