تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

تابلوی بورس: تداوم اُفت شاخص کل/ نام نمادهایی که بیشترین کاهش قیمت را داشتند

امروز بیشترین ارزش معامله به نماد‌های اپال، صگل ۱۴۱۱۲، پالایش، کمند، دارا یکم، امین یکم و تنوین ۲ مربوط بود. بیشترین حجم معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: اپال، تنوین ۲، کمند، امین یکم، ونوین، امین یکم ۲ و کمند ۲.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل با ۸ هزار و ۶۰۴ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد تنزل پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۸ واحد ریزش به عدد ۴۳۲ هزار و ۳۷۲ واحد رسید. نماد‌های فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بیشترین اثر منفی و نماد اپال بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. بوعلی، سیتا، امین، ونوین، فولاد، سصوفی و های‌وب از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار ریزشی امروز، نماد‌های شسپا، شبریز، شستا، فایرا، شبندر، فخوز و تنوین بیشترین کاهش قیمت را داشتند. بیشترین افزایش قیمت نیز به نماد‌های نمرینو، سصوفی، ونوین، کپشیر، غپاک، دکیمی و های‌وب نیز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.


بیشتر بخوانید: امروز ۵۴۵ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد/ صف‌های فروش، جمع نشد


بیشترین ارزش معامله به نماد‌های اپال، صگل ۱۴۱۱۲، پالایش، کمند، دارا یکم، امین یکم و تنوین ۲ مربوط بود. بیشترین حجم معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: اپال، تنوین ۲، کمند، امین یکم، ونوین، امین یکم ۲ و کمند ۲.

امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۶۵ واحد کاهش به عدد ۱۶ هزار و ۹۲۰ واحد پیدا کرد. نماد‌های آریا، زاگرس، صبا، کگهر، شگویا، وملل و ارفع بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. وسپهر، کزغال، رافزا، کرمان، دسانکو، گکوثر و آریا از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

ارسال نظر