قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع تبلت‌های اپل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها بطور مستمر بروزرسانی می‌شوند تا بتوانیم قیمت‌های بروز و واقعی را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

در جدول زیر می توانید لیست قیمت انواع میوه و تره بار را براساس نرخ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن میوه مورد نظر، این لیست قیمت براساس حروف الفبا مرتب شده است.

قیمت ماهی امروز + جدول

در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ماهی شمال، جنوب و پرورشی تازه و منجمد را مشاهده کنید. این قیمت ها بطور مستمر بروزرسانی می‌شوند تا بتوانیم قیمت‌های بروز و واقعی را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

قیمت قند و شکر امروز

در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت قند و شکر را مشاهده نمایید. این قیمت‌ها براساس نرخ اتحادیه قند و شکر و بازار آزاد تهیه شده است. این قیمت‌ها بطور مستمر بروزرسانی می‌شوند تا بتوانیم قیمت‌های بروز و واقعی را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

قیمت انواع تبلت‌های مایکروسافت سرفیس و سامسونگ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن تبلت مناسب با بودجه خود لیست قیمت به تفکیک برند از ارزانترین به گرانترین مرتب شده است.

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع کامپیوتر‌های بدون کیس (All-in-One) اپل، MSI را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها بطور مستمر بروزرسانی می‌شوند تا بتوانیم قیمت‌های بروز و واقعی را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت انواع ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ و شیائومی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن ساعت مناسب با بودجه خود لیست قیمت به تفکیک برند از ارزانترین به گرانترین مرتب شده است.

پیامک هم گران شد

قیمت هر پیامک در سال جدید ۴ تومان افزایش پیدا می‌کند. پیش‌بینی شده که این افزایش برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

قیمت پلی استیشن و ایکس باکس امروز + جدول

قیمت انواع کنسول‌های بازی سونی (پلی استیشن) و مایکروسافت (ایکس باکس) را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن کنسول بازی مناسب با بودجه خود لیست قیمت به تفکیک برند از ارزانترین به گرانترین مرتب شده است.

واردات این موبایل ها به ایران ممنوع شد!

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه‌ای را در ستاد ارائه کند.

راهنمای خرید گوشی honor

بعد از استقلال «آنر» استراتژی‌های این کمپانی کمی تغییر کرد و طراحی و تولید گوشی‌ها، فقط به مدل‌های اقتصادی محدود نشد. شرکت آنر موفق شده است تا تعداد قابل توجهی از کاربران را متقاعد کند که برای خرید گوشی هوشمند این برند هزینه کنند.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی، انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌ها و بودجه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

مشخصات بهترین گوشی‌ های سامسونگ

در این مطلب، خلاصه‌ای از مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر، در بازار به فروش می‌رسند را آماده کردیم و شما می‌توانید با خواندن مشخصات آن‌ها و بودجه‌ای که در نظر گرفتید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

رونمایی کوالکام از تراشه‌های صوتی S۵ Gen ۳ و S۳ Gen ۳

کوالکام S۵ Gen ۳ به یک CPU با فرکانس ۲۰۰ مگاهرتز مجهز شده است که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به پردازنده ۸۰ مگاهرتزی Gen ۲ محسوب می‌شود. همچنین این تراشه به یک DSP جدید با فرکانس ۳۵۰ مگاهرتز مجهز شده و مموری آن ۱.۵ برابر مدل قبلی است.

قیمت عجیب کارت ویزیت بسیار کم یاب استیو جابز

کارت ویزیت بسیار کم‌یاب استیو جابز که توسط شخص او امضا شده است و به دورانی برمی‌گردد که نام شرکت تولیدکننده‌ی گوشی آیفون «اپل کامپیوتر» بود، با قیمت ۱۸۱٬۱۸۳ دلار (حدود ۱۰ میلیارد تومان) در حراجی فروخته شد.

راهنمای خرید گوشی تا ۱۲ میلیون

از زمانی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شروع به ارائه محصولاتی با عنوان میان‌رده کردند با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شدند؛ چراکه دیگر نیازی نبود با پرداخت یک هزینه بالا گوشی با قابلیت‌هایی دریافت کنند که حتی یک بار هم به آن‌ها نیازی پیدا نمی‌کردند.

راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون

با تولید و عرضه گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه، خریدارانی که بودجه کمی را برای گوشی در نظر دارند نیز می‌توانند از انواع گوشی بهره ببرند. برای خرید یک گوشی، کاربران نیاز دارند تا به جنبه‌های مختلفی توجه کنند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، بودجه‌ در نظر گرفته شده برای خرید است.
1 صفحه