قیمت خودروهای کرمان موتور |
||
خودرو |
قیمت بازار (تومان) |
قیمت نمایندگی (تومان) |
بک X3 | 1,080,000,000 | 1,050,000,000 |
جک J4 | 843,000,000 | 885,000,000 |
جک S3 | 1,125,000,000 | 1,020,300,000 |
جک EJ7 | 1,170,000,000 | 1,325,000,000 |
کیامسی J7 | 1,573,000,000 | 1,382,000,000 |
کیامسی A5 | 1,582,000,000 | 1,415,000,000 |
کیامسی T8 | 1,630,000,000 | 1,697,000,000 |
کیامسی T9 | 2,330,000,000 | 2,170,000,000 |
کیامسی X5 | 1,620,000,000 | 1,475,000,000 |
کیامسی ایگل | به زودی | 945,000,000 |
هیوندای اکسنت | 2,140,000,000 | 1,865,000,000 |
هیوندای النترا | 2,580,000,000 | 2,200,000,000 |
هیوندای کرتا | 2,800,000,000 | 2,220,000,000 |
هیوندای توسان | 4,120,000,000 | 2,450,000,000 |
تنها جای قابل انتقاد اینجاست که چرا قیمت کارخونه از بازار بالاتره
اینکه قیمتا بالاست بخاطر اینه نظارتی روشون نیست سال 95 اس5 اتومات گرفتم 80 تومن سانتافه 110 بود یه 206 صفر داشتم فروختم اونموقع 206 40 تومن بود عجیب اینجاست که چرا 206 شد 250 درست 6 برابر شده آیا بقیه ماشین ها هم 6 برابر شدن؟ مشکل از خودمونه دولت هیچوقت پشت مردم نبوده بازار رو گرون کردیم کارخونه هم اومد بالا ماشینای چین و کره هم که قیمتا رو لپی و روزی میگن وگرنه چرا سانتافه تا 3ونیم میلیارد میره ولی راو4 تا 2ونیم واقعا کیفیت سانتافه کره از تویوتا ژاپن بیشتره؟ قیمتا فقط بخاطر عرضه و تقاضاس که دست یه مشت دلال و مردم عادی هم از اونا پیروی میکنن
از سال ۹۱ چینی سوارم تا الان عالی نباشه باز بهتره
من جک جی ۵ دنده ای دارم مدل ۹۴/۹ خدا وکیلی قابل مقایسه با ماشین های بی کیفیت ایرانی نیست طی ۵ سال مصرفی من فقط لنت ترمز بوده و بس.
از نظر مصرف سوخت صدی پنج و نیم در جاده و هفت و نیم در شهر است خیلی راضی هستم یک چرخش به دنا پلاس اتوماتیک و پرشیا و ۲۰۶ می ارزد.
من ٥ سال که چند تا ماشین چینی داشتم وسوار شدم بنظر من از ماشین داخلی خیلی بهترند البته این فقط نظر شخصی منهای!