یکی نیست بهش بگه داری میدی برگردی نگیری بمانی که!بیچاره انگارداره ازعشق جدامیشه یانه برعکس فشفشه این گذاشته داره میره...(شوخی کردم بخندین )...آقای دائی هرجاکه هست وباشه موفق باشه!