تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

تقدیر وزارت بهداشت از برندهای همراه در پویش مقابله با کرونا

وزارت بهداشت از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا تقدیر کرد. شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش، شرکت شیرین عسل تشکر از اعضای این کمپین هستند.

تقدیر وزارت بهداشت برندهای همراه در پویش مقابله با کرونا

اقتصاد۲۴ - غلبه بر کرونا صرفاً در توان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و لازم است همه سازمان ها، شرکت‌ها و برند‌ها با ایفای نقش اجتماعی خود، این وزارتخانه را در پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا که با هدف متقاعد سازی مردم و جلب همراهی بیشتر آنان انجام می‌پذیرد، یاری کنند.

فراخوان سازمان ها، شرکت‌ها و برند‌ها به همکاری با پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی گفت: وضعیت کرونا از قرمز هم فراتر خواهد رفت و ممکن است آن پاییز و آبان سیاه را که مرگ و میر تا حدود ۵۰۰ نفر افزایش یافت تجربه کنیم.

نشست خبری پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا (پویش ملی ره سلامت) با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت برگزار شد.

سلامت موضوعی چندوجهی و بسیار مرتبط با سایر مسائل اجتماعی است

در ابتدای این نشست دکتر حریرچی با بیان اینکه سلامت موضوعی چندوجهی و بسیار مرتبط با سایر مسائل اجتماعی است، گفت: اصولا سلامت مردم اعم از جسمی و روانی بیش از ۸۰ درصد به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت وابسته است که خارج از حوزه بهداشت و درمان رخ می‌دهد؛ همچون میزان درآمد ملی آن کشور خصوصا سرانه ملی، توزیع مناسب و عادلانه درآمد، میزان اشتغال و بهره مندی مردم از مسکن مناسب یا موارد منفی مانند اعتیاد، طلاق و بیکاری. بی راهه است که فکر کنیم همه مسائل بهداشت و درمان کشور را با مدیکالیزیشن و پزشکی می‌توان رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه تصور می‌شود تمام مسائل بهداشت، درمان و سلامت یک کشور را با اقدامات بهداشتی، درمانی و پزشکی می‌توان رفع کرد، اظهار کرد: ثابت شده است که افزایش سرانه درآمد ملی هر کشوری یا افزایش سواد عمومی خصوصا سواد زنان هر کشوری رابطه مستقیمی با افزایش طول عمر و کیفیت زندگی و کاهش بیماری افراد جامعه دارد.

دکتر حریرچی ادامه داد: در دوره شیوع کرونا این موضوع تشدید شد، هیچ یک از جوامع و کشور‌ها آمادگی مقابله با این بیماری را نداشتند و انسجام مدیریتی، دسترسی به منابع و سرمایه اجتماعی و میزان اعتماد اجتماعی بین دولت و مردم، مردم و دولت و مردم با مردم تعیین کننده اصلی در موفقیت مقابله با کرونا بود؛ به طوری که اکنون مدیریت مقابله با کرونا و میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری و کاهش تاثیراتی که در زندگی روزمره افراد گذاشته است به سنجش اصلی کارایی حکومت‌ها و میزان توسعه اجتماعی کشور‌ها تبدیل شده است.

نقش سازمان‌ها در حمایت از مردم در مواجهه با کرونا بسیار ضروری است

معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: در این بین ایفای نقش سازمان‌هایی که توانسته اند در شرایطی که مردم کشور‌ها دچار مشکل شده اند و تحت فشار هستند و سخت‌ترین دوران ۱۰۰ سال اخیر را طی می‌کنند که از جنگ جهانی دوم و اول، بحران اقتصادی هفت دهه پیش، بحران سال ۲۰۰۸ هم سخت‌تر است؛ مهم است. به تعبیر آقای بایدن تعداد کشته‌های آمریکا تا یک ماه گذشته از مجموع کشته‌های دو جنگ جهانی و جنگ ویتنام و حادثه یازده سپتامبر بیشتر بود؛ کشوری که اگر در گوشه‌ای از دنیا یکی از سربازانش گروگان گرفته و کشته شود لشکرکشی چندده میلیارد دلاری انجام می‌دهد تا آن فوت جبران شود.

وی در ادامه به نقش سازمان‌ها در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: ما بعد از دو سال پیاپی که رشد اقتصادی منفی قابل توجه‌ای داشتیم وارد بحران کرونا شدیم؛ در شرایطی با این بحران مواجه شدیم که رشد اقتصادی منفی، تورم، مشکلات ناشی از عدم و کاهش اشتغال را داشتیم، به تعبیری شنای با دست و پای بسته را می‌توان تحمل کرد، اما زمانی که پارچه‌ای به صورت هم می‌بندند که نتوان نفس کشید شرایط بسیار سخت‌تر می‌شود.

دکتر حریرچی افزود: پولمان را نمی‌توانستیم منتقل کنیم، واکسن، ماسک و ونتیلاتوری هم که می‌خواستیم وارد کنیم توقیف می‌کردند؛ در این شرایط سخت که ۳ سال پی در پی وضعیت اقتصادی خوبی نداشتیم، نقش سازمان‌ها در حمایت از مردم در مواجهه با کرونا بسیار ضروری است؛ نه تنها وزارت بهداشت از پس آن بر نمی‌آید بلکه دولت و نظام هم بر نمی‌آید و باید مردم، سازمان‌های بزرگ و خیریه‌ها هم کمک کنند. این کار هم نقش اجتماعی سازمان‌ها را نشان می‌دهد و هم می‌تواند وسیله‌ای برای تبلیغ آن‌ها باشد.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: اکنون در بسیاری از ایالت‌های آمریکا ۷۰ درصد بیمارستان‌ها توسط سازمان یا افراد مختلفی ایجاد شده اند که خیریه و یا غیرانتفاعی هستند و دولت کمتر از ۳۰ درصد بیمارستان‌ها را خود اداره می‌کند؛ ما در این راه از حمایت همراهان پویش ملی کرونا بهره‌مند بودیم و دست بوس همراهان خود هستیم و در ادامه راه هم به این همراهی نیاز وافری داریم.

نگران موج چهارم کرونا هستیم

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون که نگران موج چهارم کرونا هستیم و پیش بینی مان این است که وضعیت از شرایط کنونی بدتر شود، عنوان کرد: در شرایطی هستیم که وزیر بهداشت هم می‌گویند وضعیت از قرمز هم فراتر خواهد رفت و ممکن است آن پاییز و آبان سیاه را که مرگ و میر تا حدود ۵۰۰ نفر افزایش یافت را تجربه کنیم. در شرایط عادی در کل کشور آمار مرگ و میر روزانه هزار الی هزار و ۵۰ نفر بود که سالانه ۳۸۰ هزار فوتی می‌شود؛ وقتی روزانه ۲۵۰ فوتی درپی ابتلا به کرونا اعلام می‌شود یعنی ۲۵ درصد به فوتی‌های شرایط عادی اضافه شده که نگرانی بسیار مهمی است.

دکتر حریرچی افزود: این در حالی است که ما در قبال حتی سرخی و سیاهی اشخاص مسئول هستیم به دنبال جانی که از بین برود همه ما مورد سوال قرار خواهیم گرفت، نیاز است که مردم را متقاعد کنیم؛ با جان انسان‌هایی سر و کار داریم که هر کدام عزیز یک خانواده هستند.

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند متقاعدسازی مردم است، یادآور شد: ما در لایه‌هایی از مردم موفق بودیم، ولی در لایه‌هایی از مردم یا به دلیل نیاز اقتصادی یا به دلیل مشکل ایجاد باور عملکرد مناسب نتوانستیم کاری کنیم. در شرایطی که در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ حدود ۲۵ درصد کشور که در حوزه مدارس و دانشگاه‌ها هستند با جمعیت ۱۶ میلیونی دانش‌آموزان و حدود ۴ میلیونی دانشجویان تعطیل فیزیکی بودند و منع رفت و آمد ساعت ۹ شب تا ۴ صبح و محدودیت سفر داشتیم، ولی میزان کاهش تردد مردم فقط ۴ الی ۱۰ درصد نسبت به شرایط قبل از کرونا کاهش یافت.

اطلاع رسانی باید در سطح گسترده‌تر انجام شود

دکتر حریرچی افزود: یعنی اگر مردم از سفر منع شدند به جای آن به کوه یا منازل هم رفتند؛ اگر ۳۰ تا ۳۵ درصد مردم پروتکل‌ها را بسیار خوب رعایت می‌کنند، اما برخی حتی نسبت به گذشته بدتر رفتار می‌کنند. درخواست شفاف ما این است که با کمک شما همیاران عملیات اطلاع رسانی، مفاهیم پیشگیری از کرونا را با بیانی مردمی انتقال دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید در سطح گسترده‌تر انجام شود و این کار پویش ملی اطلاع رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد، گفت: از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی مس ایران، سازمان منطقه آزاد قشم و کیش، شرکت فولاد هرمزگان تشکر می‌کنم؛ از سایر شرکت‌ها هم می‌خواهم برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از ما حمایت کنند تا گام‌های بلندی برای اطلاع رسانی مردم انجام دهیم. با اقداماتی که در این مدت انجام می‌دهید در پساکرونا ارزش افزوده بیشتری کسب خواهید کرد و از تبلیغات مستقیم هم موثرتر خواهد بود. گزارش کامل این نشست در پی م اید:

تقدیر از همراهی سازمان‌های همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا

براساس این گزارش در ادامه برخی از مسئولان و مدیران شرکت و سازمان‌های حاضر در این وبینار اقدامات انجام شده مجموعه خود را در راستای همکاری و همیاری با گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا تشریح کردند.

همچنین در پایان نشست دکتر جهانپور از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا تحت پویش ره سلامت همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت فولاد هرمزگان، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان مناطق آزاد قشم و کیش، شرکت شیرین عسل تشکر و قدردانی کرد

فراخوان سازمان ها، شرکت‌ها و برند‌ها به همکاری با پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا/برند‌ها مسئولیت اجتماعی خود را در غلبه بر کرونا متمرکز کنند.

دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در نشست با همراهان پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا به شکل مجازی برگزار شد، با اشاره به این مطلب گفت: سلامت، موضوعی مرتبط با سایر عوامل اجتماعی است و درواقع سهم این عوامل تا ۸۰ درصد تخمین زده شده و به همین دلیل، اقدامات بهداشتی، درمانی و پزشکی برای تأمین سلامت کامل و جامع مردم، کافی نیست و برای رسیدن به این هدف، افزایش درآمد ملی ایجاد اشتغال، رفع آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق یا بیکاری، ضروری هستند.
وی افزود: کرونا، این واقعیت را بیش از پیش نشان داد و دیدیم که عواملی مثل سرمایه اجتماعی، تأثیر بسیاری در مبارزه با این بیماری دارد و اهمیت آن آنچنان بالاست که امروزه یکی از معیار‌های مهم سنجش کارآیی حکومت ها، مدیریت مبارزه با کروناست و لذا، امروزه در تعیین سازمان‌های پیشرو نیز باید توانمندی آن‌ها در همراهی غلبه بر کرونا مدنظر قرار داد.

دکتر حریرچی افزود: در وضعیتی که مردم کشور تحت فشار بیماری کرونا قرار دارند، همراهی و ایفای نقش اجتماعی سازمان‌ها و برندها، ضروری است و این مشارکت می‌تواند ارزش افزوده بالایی را برای آن‌ها ایجاد کند که به مراتب ارزش بیشتری از تبلیغات مستقیم خواهد داشت و مردم ایران، قدر آن‌ها را خواهند دانست.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وضعیت ابتلاء به بیماری کرونا و فوتی‌ها در حال حاضر در کشور که وضعیت سختی است، اشاره کرده و تصریح کرد: وقتی، متقاعدسازی مردم و ترغیب آنان به عدم ساده انگاری و عادی انگاری کرونا و جلب مشارکتشان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضروری است، زیرا در حال حاضر فقط ۳۰ تا ۳۵ درصد مردم آن‌ها را به شکل مناسبی رعایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به گستره وسیع کشور و لزوم تشدید فعالیت‌های اطلاع رسانی و انجام عملیات یکپارچه و متمرکز در کشور، این کار بدون همراهی سازمان‌ها و برند‌هایی که می‌توانند کمک حال وزارت بهداشت باشند، ممکن نیست.

دکتر حریرچی با فراخوان سازمان ها، شرکت‌ها و برند‌ها به مشارکت و همراهی با پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا، از شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، مناطق آزاد کیش و قشم، شرکت ملی صنایع مس ایران که برای حمایت از این پویش اعلام آمادگی کرده اند، قدردانی کرد و گفت: اگر بتوانیم همه اقدامات لازم را برای غلبه کرونا به شکلی که همدیگر را تکمیل کنند، انجام دهیم، احتمال دارد وضعیتی بدتر از آبان سال گذشته داشته باشیم و فوتی‌ها حتی به بیشتر از فوتی‌های آن ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر برسد.

در ادامه این نشست، مهندس ترابی معاون منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نقش این شرکت در مبارزه با کرونا را، محوری توصیف کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، یکی از موثرترین صنایع کشور در مبارزه با کرونا بوده و ضمن تکمیل ستاد خاص در این شرکت برای مبارزه با کرونا، در زمینه تأمین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سایر استان‌ها اقدام کرده و مساعدت ۱۰۰ میلیارد تومانی به بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان برای خرید تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده حوزه بیماری کرونا داشته و لذا، از سازمان‌های پیشگام و موثر در مبارزه علیه کرونا بوده است.

در ادامه این نشست، دکتر وکیلی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی طی سخنانی با اشاره به اقدامات وسیع و متعدد در مناطق آزاد برای کنترل و غلبه بر کرونا گفت: برای غلبه بر کرونا، باید روش‌های مختلفی را به خدمت گرفت، زیرا روش‌هایی که تاکنون به کار برد شده دراین زمینه موفق نبوده اند.

وی پروسه اقناع را امری فراتر از توان تبلیغات و اطلاع رسانی ارزیابی کرد و پیشنهاد استفاده از تأثیرگذاری گروه‌های مرجع و نیز استفاده از مبتلایان و مصیبت دیدگان از کرونا در تولید پیام‌های اطلاع رسانی اثربخش‌تر را مطرح کرد.

دکتر وکیلی با اشاره به لزوم استفاده از روش‌های اطلاع رسانی ۳۶۰ درجه، تأکید کرد: وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند از عهده این کار برآید و باید همه سازمان‌ها و برند‌ها در این اقدام، همراهی کنند.
معاون فرهنگی، گردشگری، صنایع خلاق شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای همکاری با پویش ملی اطلاع رسانی کرونا، تأکید کرد که به زودی علاوه بر قشم و کیش، سایر مناطق آزاد نیز از باب مسئولیت اجتماعی به این طرح خواهند پیوست.

در ادامه نشست، مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با تشریح اقدامات گسترده و کثیر این شرکت در مبارزه با کرونا و اختصاص بیمارستان شهید مطهری اصفهان برای ارائه خدمات به مردم و کمک‌هایی که وزارت بهداشت می‌تواند در این زمینه داشته باشد، گفت: در شرکت ذوب آهن اصفهان، رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، عملی شده و اقدامات لازم برای غلبه بر آن در این شرکت انجام شده است و لذا باید مراغب افراد در خارج از محیط‌های کار و به ویژه در ایام تعطیلات بود.

وی افزود: ما نیز خود را در غلبه بر کرونا مسئول می‌دانیم تا انشاء الله این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.
سپس، در ادامه این گردهمایی مجازی، دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت و رئیس مرکز توسعه سلامت جزیره کیش به تشریح عمکلرد منطقه آزاد کیش در غلبه بر کرونا پرداخت و گفت: خیریه‌ها و تشکل‌های اقتصادی و مردمی جزیره کیش، همکاری خوبی را با این سازمان برای کنترل و غلبه بر کرونا دارند و خوشبختانه توانسته ایم با اقدامات لازم، در وضعیت نسبتاً خوبی در این زمینه باشیم.

سخنران دیگر این نشست، مهندس صفریان مدیرکل روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان بود که اقدامات این شرکت را در مبارزه با کرونا از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون تشریح کرد و مهمترین آن‌ها را، ارائه مشاوره آنلاین شبانه روزی به همکاران شرکت، تولیدات رسانه‌ای – اطلاع رسانی، ایجاد سامانه خود اظهاری کرونا برای همکاران این شرکت دانست و تأکید کرد: ما در حالی که با کرونا مبارزه می‌کنیم، رکورد‌های متعددی را در افزایش تولید و جهش آن داشته ایم و آمادگی خود را برای همراهی با پویش ملی اطلاع رسانی اعلام می‌کنیم.

یکی از حامیان پویش ملی اطلاع رسانی کرونا، شرکت ملی صنایع مس ایران است

این شرکت، اقدامات مهمی برای این موضوع انجام دادکه از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی با نام شهدای مس با تمام تجهیزات پزشکی اشاره کرد. همچنین مشابه این بیمارستان با ظرفیت ۲۵ تختخواب در شهر بابک هم عملیاتی شد. در رابطه با اقدامات مقابله با کرونا در ورود خروج افراد نیز پرسنل و کارگاه‌هایی که فعال هستند نیز به صورت متناوب ضدعفونی می‌شوند. برای کنترل وضعیت سلامتی کارکنان نیز، از یک اپلیکیشن استفاده می‌شود تا تمامی پرسنل مورد پایش هوشمند قرار گیرند. شرکت مس در سطح ملی با کمک به شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی و توزیع هزار لیتر مواد ضدعفونی، ماسک و تجهیزات پزشکی در مناطق کم‌برخوردار کشور نقش ویژه در کنترل بیماری ایفا کرد. افزون بر این، ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی ولیعصر (عج) رفسنجان، تجهیز ۲۵ تخت بیمارستانی شهربابک و کمک به توسعه مرکز درمانی علی بن ابی‌طالب ورزقان از دیگر اقدامات مهم و ماندگاری هستند که از سوی شرکت مس انجام شد. تهیه و تجهیز بیمارستان‌های منطقه به ونتیلاتور و مخزن اکسیژن و پخش گسترده بسته‌های معیشتی در میان گروه‌های آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته بود.

درپایان این نشست، دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به گام پویش (ره سلامت) که به اطلاع رسانی غلبه بر کرونا اختصاص دارد، آن را یک عملیات بزرگ، گسترده و تأثیرگذار ارزیابی کرد که در صورت همراهی برندها، سازمان‌ها و شرکت ها، نقش بسزایی را در متقاعدسازی مردم برای همراهی با وزارت بهداشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد داشت.
خاطرنشان می‌سازد این پویش که از مدتی پیش شروع شده، به زودی و در قالب پویش جامع اطلاع رسانی ۳۶۰ درجه در سطح کشور اجرا خواهد شد و در قالب آن، از کلیه رسانه‌های دیداری، شنیداری، چاپی و محیطی به طور یکپارچه استفاده خواهد شد و شعار آن “بگزین ره سلامت، ترک ره بلا کن” خواهد بود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

استایل مجلسی هلیا امامی بازیگر شب‌های مافیا + عکس

قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

تکرار سناریوی سرکوب ارز در سال ۱۴۰۳/ دلار ۸۰ هزار تومانی با فرود قوی سیاه در بازار ارز؟

فیلم/جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران!

پست جدید میلاد کی مرام با تم جشن تولد + فیلم

توماج صالحی به اعدام محکوم شد؟

جزییات جدید از پرونده مرگ زهره فکورصبور!

سارا و نیکای پایتخت به ایران بازمی‌گردند؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس متفاوت بازیگر گیلدخت

پرفروش‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینمای ایران

عکس /هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی دارد؟

عکس/تغییر چهره ۲ خواهر سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

سونامی افزایش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟/ همان پیکان را به مردم بدهند هنر کرده‌اند

پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد

حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان

شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

توماج صالحی به اعدام محکوم شد؟

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

بی‌انضباطی‌های نان دار برای فدراسیون

حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است

هشدار باران شدید در ۲۱ استان

عکس/خالکوبی منشوری تتلو

عکسی از پوشش جالب یک زن دیپلمات در دیدار با رئیسی

ماجرای تجمع مردم مقابل فرمانداری بندرعباس

تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی

یادداشت یک پدر روی کلید کولر + عکس

رئیسی دکتری گرفت + عکس

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه

خلاقیت عجیب و خبرساز وزارت بهداشت در تولید قلیان!

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

حمایت تمام‌قد میرسلیم از بازگشت گشت ارشاد

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیرینی فرانسه رفع پلمب شد

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

خبر بد و ناراحت‌کننده برای بانوان هوادار تراکتور

چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟

کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟

این سه ادویه، ماکارونی شما را معرکه می‌کند!

سه سناریو درباره رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۳

عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی نیست

گل مژه چشم چیست؟ و آیا درمان دارد؟

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد!

ممنوعیت ورود زنان تبریزی به استادیوم+ عکس

یک مزایده بی نظیر در تاریخ صرافی ها: مزایده "ساتوشی حماسی (Epic) " کوینکس اکنون در حال برگزاری است

کت و شلوار هوتن شکیبا جهانی شد+ عکس

قتل وحشتناک مدیر یک شرکت مشهور در برج ۲۰ طبقه‌اش

حقوق رایزن‌های اقتصادی ایران در خارج چقدر است؟

درآمد شغل مدلینگ در ایران چقدر است؟

اعتراض ژاپن به تاکتیک‌های تجاری گوگل

قیمت جدید انواع برنج ایرانی در بازار

شاسی بلند جدید چری که خیلی گران نیست! + عکس

فیلم/پاداش ۱۸ میلیونی فرزند آوری در یک وزارت خانه

فیلم/ وقوع سیل در نطنز

نگاهی به هزینه‌های صداوسیما در سال ۱۴۰۳+ اینفوگرافی