تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهد

به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهد.

پاسخگویی به امور مشتریان در بانک رفاه کارگران

اقتصاد۲۴به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه‌های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده مشتریان است.


بیشتر بخوانید: خدمات جدید سامانه بانکداری اینترنتی (حقیقی/ حقوقی) بانک رفاه کارگران ارائه شد


مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می‌توانند روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار