اقتصاد ۲۴- کاربران برای ورود به کلاب هاوس دیگر نیازی به پیوستن به لیست انتظار ندارند. این شبکه اجتماعی صوتی به مناسبت این نقطه عطف بزرگ، لوگوی جدید خود را رونمایی کرد.
کلاب هاوس اعلام کرد که کاربران میتوانند لینکهایی را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را به پیوستن به این شبکه اجتماعی دعوت کنند. این شرکت مدعی است روزانه نیم میلیون اتاق صوتی در این اپلیکیشن وجود دارد و ۱۰ میلیون نفر از زمان عرضه نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه مه، به این شبکه اجتماعی پیوسته اند. کلاب هاوس خاطرنشان کرد که هفته گذشته یک سیستم پیام صوتی مستقیم ایجاد کرده و در این شبکه اجتماعی ۹۰ میلیون پیام ارسال شده است. در این بین به طور میانگین کاربران بیش از یک ساعت را در کلاب هاوس سپری میکنند.
بیشتر بخوانید: قابلیت جدید فیسبوک برای رقابت با کلاب هاوس
کلاب هاوس قصد دارد هر یک یا دو هفته اپلیکیشن خود را به روزرسانی کند که مشابه آپدیت اپلیکیشنهای شبکههای اجتماعی دیگر است.
بر اساس گزارش انگجت، اگرچه به نظر میرسد بسیاری از کاربران در این اپلیکیشن حضور دارند، اما کلوب هاوس با رقابت شدید از سوی اپلیکیشنهای دیگر روبروست و سرویسهای توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، دیسکورد و اسپاتیفای همگی در ماههای اخیر قابلیت اتاقهای صوتی را راه اندازی کرده اند. گشودن کلاب هاوس به روی همه کاربران، گام مهی در حفظ رشد این اپلیکیشن به شمار میرود.