اقتصاد ۲۴ - کمپ آموزشی سه ماهه «تولید محتوا و مدیریت شبکههای مجازی» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همت مرکز نوآوری اروند تک در راستای تقویت دستگاههای تولید محتوا در بخشهای خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب بازار کار برگزار شد.
این طرح حمایتی در قالب کارگاهی با توجه به اینکه میتوانست جرقهای مؤثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت که همسو با نهضت تولید محتوا، زمینه جذب جوانان اقصی نقاط کشور به بازار کار را فراهم آورد.
شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول در اختتامیه این رویداد درباره اهمیت تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای این حوزه در همراه اول به سخنرانی پرداخت.
برخی سرفصلهای کارگاهی این کمپ به شرح شناخت شبکههای اجتماعی، انواع محتوای شبکههای اجتماعی، تولید محتوای متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوای صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکههای اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکههای اجتماعی، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه کسب درآمد از شبکههای اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان، اینفلوئنسر مارکتینگ و ... بود.
منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران