تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

هلدینگ بین‌المللی S & B و پتانسیل های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار

روز یکشنبه، ابراهیم رئیسی، در آخرین روز آبان ماه 400 در نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، با اشاره به اهداف زیربنایی تشکیل مناطق آزاد اظهار داشت که باید تحول جدی در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ایجاد شود تا این مناطق بتوانند به مرکز صادرات، رونق تولید و ارتباطات مالی بدل شوند.

هلدینگ بین‌المللی S & B و پتانسیل های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار

اقتصاد۲۴- روز یکشنبه، ابراهیم رئیسی، در آخرین روز آبان ماه 400 در نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، با اشاره به اهداف زیربنایی تشکیل مناطق آزاد اظهار داشت که باید تحول جدی در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ایجاد شود تا این مناطق بتوانند به مرکز صادرات، رونق تولید و ارتباطات مالی بدل شوند.

رییس جمهوری گفت: مناطق آزاد از ظرفیت و امکان مناسبی برای رونق تولید، افزایش صادرات و اشتغالزایی برخوردار هستند و از همسایگی این مناطق با کشورهای همسایه می‌توان برای صادرات استفاده کرد. امیدوارم مناطق آزاد به پشتوانه جدی برای کشور، کارآفرینان و تولید تبدیل شوند.

چابهار یک فرصت بی نظیر برای سرمایه‌گذاری

با در نظر گرفتن تحولات اخیر و بذل توجه مدیران عالی کشور به مناطق آزادی همچون چابهار، نکته‌ای که باید در بدو امر مورد توجه قرار گیرد این است که سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف آینده‌نگر در بندری چون بندر چابهار، نوعی دورخیز در معادلات تجاری بین‌المللی است.

آینده چابهار به دلیل داشتن موقعیتی سوق‌الجیشی، در ردیف بنادری قرار می‌گیرد که به عنوان بنادر «قطب» مطرح هستند.

همان طور که سالار حسام الدینی، بنیان گذار هلدینگ بین‌المللی S & B تصریح می‌کند: «سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار برای هر کشوری ارزشمند است، چرا که این منطقه با توجه به موقعیت راهبردی و نزدیکی با کشورهای هند، عمان و پاکستان ظرفیت اتصال شرق و غرب را دارد و در آینده قطب تجارت منطقه خواهد شد.»

به گفته وی، «موقعیت این منطقه در بحث ارتباط با کشورهای مختلف برگشت سرمایه را نسبت به سایر نقاط ایران سریع‌تر می‌کند. ضمن این که سرمایه‌گذاری افراد بومی منطقه نیز موجب رونق چابهار می‌شود و باید افراد مختلف ورود کنند و به توسعه شهر و روستای خود اهمیت بدهند.»

وی درباره نقش هلدینگ S & B در این راستا توضیح می‌دهد که این شرکت در هشت کشور ۲۰ نمایندگی دارد و تاکنون نقش مهمی در توسعه سرمایه‌گذاری ایفا کرده است.

بندر چابهار، به علت نزدیکی به کشور‌هایی نظیر افغانستان، پاکستان و آسیای میانه، در آینده‌ای نزدیک با اتصال به شبکه ریلی کشور، اهمیت ویژه‌ای در ترانزیت کالا به این کشور‌ها خواهد داشت. همچنین این بندر به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران، یکی از نقاط کلیدی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان بوده و در کریدور شمال به جنوب نقش مهمی ایفاد می‌کند.

از جنبه ای دیگر، حضور شرکت های بزرگی مانند هلدینگ بین‌المللی S & B به عنوان نماینده یک هلدینگ معتبر بین‌المللی در این بندر می‌تواند بر موقعیت سرمایه‌گذاری مطمئن صحه بگذارد.

 

 هلدینگ بین‌المللی S & B و تاکید بر سرمایه‌گذاری بدون ریسک

نقش هلدینگ S & B در پی‌گیری شیوه‌ای مدرن در چرخش کسب و کار است. به همین دلیل این شرکت در حوزه هایی مانند مبادلات ارز دیجیتال و تسهیل معامله این ارزها برای کاربران ایرانی نیز فعالیت می کند.

با توجه به فعالیت افراد و شرکت‌های گوناگون در این زمینه، آنچه در این میان حائز اهمیت است، آشنایی با سازوکار بین‌المللی این داد و ستد و همگامی با سیاست‌های در حال تغییر است که هلدینگ S & B  با در اختیار داشتن زبده‌ترین کارشناسان، هم‌اکنون حرف اول را در این زمینه می‌زند.

انتخاب نقطه‌ای کلیدی چون بندر چابهار و استفاده از قابلیت‌هایش به عنوان بندری فعال در مناسبات بین‌المللی، این نوید را به سرمایه‌گذاران بومی و بین‌المللی می‌دهد که «برگشت سرمایه» اولین فاکتور در نظر گرفته شده از سوی این شرکت است و سرمایه‌گذار در زمینه ریسک مبادلات فی‌مابین با خیالی راحت می‌تواند وارد عمل شود.

 

S & B و مجوز رسمی فعالیت

جهان سرمایه‌گذاری و دنیای تجارت، دارای پیچیدگی‌های خاصی است و به همین دلیل باید توام با همکاری کارشناسانه و در چهارچوب‌های مشخص بین‌المللی انجام پذیرد.

در تعریف ساده فعالیت هلدینگ S & B باید گفت که سازوکار آن با سازوکار فعالیت در بورس، منتها در عرصه بین‌المللی شباهت دارد.

سرمایه‌گذار وقتی تصمیم به فعالیت در بورس می‌گیرد، پیش از هر اقدام دیگری می‌بایست در یک نظام کارگزاری ثبت نام و تحت پوشش قانونی همان کارگزاری، سرمایه‌گذاری را آغاز کند. سازوکاری که در تعریف گسترده‌تر، شامل ثبت‌نام در شرکت‌های بین‌المللی است که نمایندگانی رسمی در اقصی‌ نقاط جهان دارند.

در همین راستا، نمایندگی بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان در ایران، برعهده هلدینگ S & B است که علاوه بر ایران، دارای حدود بیست نمایندگی در هشت کشور منطقه است.

 

هلدینگ بین‌المللی S & B و گذر به جهان مدرن سرمایه‌گذاری

تجارت و تبادلات جهانی و بازارهای مالی در جهان امروز، وابسته به رشد تکنولوژی‌های پیشرفته جهانی است و داد و ستد در قالب مبادله ارز دیجیتال، جای شیوه‌های سنتی را پر کرده است که S & B به عنوان شرکتی که همه جنبه‌های سنتی و مدرن تجارت را در نظر دارد، به همه این امور توجه ویژه ای داشته است.

هلدینگ S & B با استفاده از امکانات موجود بین‌المللی و مطالعه دقیق چگونگی راهکارهای امروزی این رویکرد تجاری، مکانی مطمئن برای سرمایه‌گذاری‌هایی از این دست است. سرمایه‌گذارانی که این بار بیشتر بر تجارت رو به رشد در بندر چابهار تمایل دارند.

 

رسیدن به سود سریع

نکته دیگری که باید در مورد فعالیت داد و ستد با ارز دیجیتال از سوی هلدینگ S & B به آن اشاره کرد این است که سرمایه‌گذار با اطمینان کامل، نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که تحت نظارت مستقیم و راهنمایی کارشناسان این شرکت، دسترسی به خرید و فروش را عملی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار، دستیابی آسان کاربر به زیرو بم بازارهای ارز دیجیتال است که شبانه روز به صورت آنلاین فعالیت دارد.

این مساله و ظرفیت‌هایی که هلدینگ S & B ایجاد کرده است، در دوران اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان هم بسیار حائز اهمیت است. چرا که این برنامه می‌تواند پنجره تجارت و داد و ستد بین‌المللی را به روی کاربران ایرانی باز نگه دارد و همچنین ضامن رسیدن سریع سرمایه‌گذار به سود است.

 

ماموریت مهم در امر رونق کسب و کار

تسهیل علمی و عملی ایجاد یک شبکه ارتباطی مابین منطقه شرق و غرب در قالب استفاده از قابلیت‌های بندر چابهار و شیوه استفاده نوین از ابزارهای به روز مانند؛ پلتفرم «اکسپورت ایمپورت» یا همان صادرات و واردات که این شرکت در صدد رونمایی از آن در این بندر است، بدون شک اتفاقی بزرگ در امر تجارت بین‌المللی رقم خواهد زد.

این پلتفرم فروشندگان و خریداران را به یکدیگر متصل کرده و برای واسطه‌ها و بروکر‌ها محیطی برای فعالیت بدون دغدغه فراهم می‌کند. به این خاطر سرمایه گذاران باید با حضور بر این پلتفرم، از امکاناتی که برای تسهیل فعالیت آن‌ها ایجاد شده است، بهره برداری کنند.

فراموش نکنیم که منطقه چابهار به دلیل موقعیت خاص و نادری که دارد، یکی از مراکز صادرات و واردات قاره آسیا و خاورمیانه است که همین امر بهترین مشوق برای حضور هر سرمایه‌گذار و معامله گر و تاجری است. این نکته ای است که بیشتر مدیران و کارشناسان مرتبط با این حوزه بر آن تاکید می‌ورزند.

محمد میری، مشاور مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، در گفتگویی با خبرگزاری ایرنا، با اشاره به این که چابهار قابلیت تبدیل شدن به قطب تجارت منطقه را دارد، تصریح می‌کند: «جمعیت زیادی در مناطق پیرامونی چابهار زندگی می‌کنند که این مسئله پتانسیل‌های قابل ملاحظه ای را برای این منطقه در زمینه افزایش ظرفیت توسعه تجارت و ارتباطات تجاری ایجاد می‌کند.»

به اعتقاد میری، موقعیت جغرافیایی راهبردی در کنار آبراه‌های بین‌المللی و نزدیکی به خطوط کشتیرانی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در چابهار به شمار می‌رود و این مساله می‌تواند منجر به افزایش تولید و اشتغال پایدار در این منطقه استراتژیک شود.

 

تغییرات جهان و تغییرات بازار

نوع نگاه مدرن که بشر امروز با رویکردهای پیشرو در پی اثبات آن است، بیش از هر مورد دیگر بر مناسبات کسب و کار متمرکز شده است. از آنجایی که جابه‌جایی پول نقد در جهان امروز، جای خود را در مبادلات تجاری به انواع دستاوردهای دیگر مانند امکان استفاده از رمز ارز داده است، هلدینگ S & B یکی از پیشگامان در این عرصه محسوب می‌شود که قرار است حرف اول را در ایران و در برخی کشورهای منطقه بزند.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رسمی سالار حسام الدینی در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/salar_hesameddini/  مراجعه کنند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

استوری احساسی یکتا ناصر بعد از پس گرفتن دخترش

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

قیمت واقعی دلار ۸۰ و قیمت مداخله‌ای آن ۶۰ هزار تومان است/ اگر می‌خواهید به کشور زیان برسانید سلمنا؛ FATF تعطیل!

عکس/ خوش گذرانی نرگس محمدی و فریبا نادری در کنار آبشار نیاگارا!

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار

هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی

این دمنوش‌ها را در ماه رمضان حتما بنوشید

۱۲ توصیه مهم برای رسیدن به آرامش درونی

بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتیست؟

آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟

شمارش معکوس بورس برای گام صعودی در سال ۱۴۰۳/ بزرگ‌ترین مانع رشد بورس در سال ۱۴۰۲

انتقاد ابراهیم رئیسی از انفعال کشورهای اسلامی درمورد غزه

مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان

آندرتیکر به‌زودی به ایران می‌آید

شارژ نه میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان

عکس/ اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید

فیلم/ اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران

عکس تازه الناز شاکردوست در بیستون کرمانشاه

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است

هیوندای توسان ۲۰۲۵، قوی‌تر آمد

مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند

فیلم/ واکنش دختران بعد از دیدن شهاب حسینی

کنایه معنادار عباس عبدی به زاکانی

این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد

استراتژی معاملاتی موفق برای انتخاب سهام

فیلم/ رفتار جالب فراستی علیه مجری

فروردین، ماهی صعودی برای بورس

درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون

رشیدی کوچی: قالیباف بازنده بزرگ مجلس بعدی

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو