تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲۰۴ نظر
مشتریان مدیران خودرو در گفتگو با اقتصاد ۲۴:

وعده‌های دروغین مدیران خودرو به خریداران/ انتقاد از تأخیر در تحویل مدیران خودرو و بدقولی‌های مداوم

مشتریان مدیران خودرو در حالی از تاخیر چند ماهه در دریافت خودروهایشان از این خودروسازی گلایه مندند که در گفتگو با اقتصاد ۲۴ از مشکلات دیگری در ثبت نام و خرید خود از مدیران خودرو سخن می‌گویند.

مدیران خودرو

اقتصاد ۲۴- میناسادات حسینی: «قریب به ۳ تا ۴ ماه از زمان تحویل خودرو می‌گذرد، اما تاکنون نه تنها این وعده برای خریداران چشم انتظار انواع خودرو‌های تولیدی عملی نشده، بلکه اگر اقساط خودرو را هم به شرکت لیزینگ طرف قرارداد با نمایندگی نپردازند مشمول جریمه سنگین می‌شوند.» این صحبت ده‌ها نفر از ثبت نام کنندگان خودرو در مدیران خودرو است که ماه هاست خودرو‌های مختلف این خودروسازی را با وعده تحویل دو هفته‌ای یا یک ماهه خریداری کرده اند، اما نه تنها رنگ خودروهایشان را ندیده اند، بلکه پاسخی موجه برای زمان تحویل خودروی خود را ازسوی نمایندگی نشنیده اند.

تخلف شرکت لیزینگ در دریافت اقساط

یکی از مشتریان مدیران خودرو به اقتصاد ۲۴ گفت: ۴ ماه از ثبت نام من در سایت مدیران خودرو می‌گذرد. خودروی ثبت نامی بنده MVM X۳۳S بود. در این ۴ ماه در مورد تاخیر خودرو دلیل منطقی و قانونی نیاورده اند.

وی ادامه داد: هر هفته برای پیگیری به نمایندگی مراجعه می‌کنم، ولی هر بار می‌گویند برو و دو روزه دیگر بیا. بعد به ادعای خودشان می‌گویند تحویل فوری؛ یعنی یک هفته‌ای می‌دهیم. این در حالی است که اگر در این ۴ ماه اقساط خود را طبق تاریخ چک‌های تحویلی به شرکت لیزینگ نپردازیم جریمه سنگینی می‌شویم.

تبلیغات مدیران خودرو واقعیت ندارد

یکی دیگر از مشتریان مدیران خودرو در گفتگو با اقتصاد ۲۴ گفت: باوجود اینکه در قرارداد ما با مدیران خودرو زمان تحویل را ۳۰ روزکاری عنوان کردند، ولی اصرار تمام نمایندگی‌ها برای جذب مشتری تحویل دو هفته‌ای و ۱۰ روزه بود هرچند که در زمان امضای قرارداد هم حتی فرصت خواندن متن قرارداد برای خیلی از ثبت نام کنندگان وجود نداشت، زیرا آنقدر مراحل دریافت مدارک و اسناد و چک‌ها و احراز هویت زیاد بود که چنین فرصتی به خریدار نمی داد.

وی ادامه داد: حتی در تبلیغات مدیران خودرو اشاره شده که خرید خودرو از این خودروسازی بدون ضامن است، ولی در زمان ثبت نام و حتی پس از گرفتن مدارک، درخواست امضای فردی را به عنوان شاهد می‌کنند که در واقع در قرارداد آن شخص به عنوان ضامن تعریف شده و باید پشت یکی از چک‌ها که به مبلغ کل بدهی شخص به شرکت مدیران هست را به عنوان ضمانت امضا کند.

تعهد مدیران خودرو با خودرو‌های فروخته شده

این مشتری مدیران خودرو به اقتصاد ۲۴ گفت: بعد از امضای قرارداد همگی ما بعد از گذشت ۱۰ روز الی دو هفته کم کم متوجه شدیم که تحویل خودرویی در کار نیست و شروع به پرس و جو کردیم که نمایندگی‌ها و دفتر مرکزی باز هم با وعده‌های جدید که هفته بعد و آخر ماه و اول ماه بعد زمان تحویل را به تعویق انداختند، اما باز هم وعده هایشان فریب جدیدی بود تا اینکه ۳۰ روز کاری تحویل خودرو سپری شد.

این فرد که نخواست نامش فاش شود، گفت: با اصرار و پرس و جو، نمایندگی‌ها و دفتر مرکزی دلیل عدم تحویل را عدم صدور مجوز گمرک عنوان کرد. پس از مدتی حتی از طریق تماس با مسئولین گمرک، دلایل دیگری مثل عدم ارسال اسناد تعهدات ارزی به بانک توسط شریک چینی را دلیل عنوان کردند و درنهایت با موضوع جدیدی که عدم پرداخت عوارض گمرکی توسط شرکت مدیران بود مواجه شدیم که منجر به تشکیل پرونده دادگاهی شده و شرکت مدیران خودرو تعداد زیادی از اسناد خودرو‌هایی که تولید کرده بود را به عنوان وثیقه به دادگاه سپرده و این قضیه همزمان شده با فروش تعداد زیادی از همان خودرو‌ها و زدن شماره شاسی تعدادی از خودرو‌هایی که در وثیقه دادگاه بودند روی قرارداد تعداد زیادی از خریداران.

تاخیر در تحویل خودرو به بهانه عدم مجوز خروج از پارکینگ

این مشتری مدیران خودرو گفت: اکنون تعداد زیادی از خریداران با وجود گذشت بیش از دو الی ۳ ماه از خرید خودروی خود هنوز در چارت خرید شرکت در مرحله «تکمیل وجه» ساکن مانده اند و حتی فاکتور توسط شرکت مدیران خودرو صادر نشده که بعد از آن سایر مراحل از قبیل صدور بیمه نامه و صدور پلاک و ارسال پلاک و مدارک و درنهایت تحویل خودرو صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید: سرگردانی ثبت‌نام کنندگان ساندرو پارس خودرو سال ۹۶/ چرا رئیس قوه قضائیه به پرونده ۶ هزار نفری پارس خودرو ورود نمی‌کند؟


این فرد ادامه داد: جالب اینجاست که شرکت مدیران خودرو به خاطر اعتراض تعدادی از خریداران بعد از دو ماه از فروش خودرو‌ها (به خصوص فروش‌های از اول مهرماه به بعد) اقدام به دریافت تعداد بسیار اندکی مجوز ترخیص کرده که از این تعداد هم تعداد معدودی تحویل داده شده، اما بقیه خودرو‌ها در حالت تحویل معلق مانده و دلیل این امر را عدم مجوز خروج از پارکینگ عنوان می‌کنند.

خریداران حواس خود را جمع کنند

این مشتری مدیران خودرو به اقتصاد ۲۴ گفت: در ضمن شرکت لیزینگ مابقی مبلغ خرید خودرو را در همان روز‌های اول به حساب شرکت مدیران خودرو واریز کرده و همگی ما یک الی ۳ قسط خود را پرداخت کرده ایم بدون اینکه خودرویی تحویل گرفته باشیم و جالب اینجاست که با وجود اینکه کل مبلغ از طریق پیش پرداخت خریدار و وام لیزینگ که قسط آن توسط خریدار پرداخت می‌شود کلا به ازای هرخریدار به حساب مدیران خودرو واریز شده، اما در هنگام پرداخت خسارت دیرکرد تحویل که از زمان پایان ۳۰ روز کاری شروع می‌شود فقط درصد سود تاخیر از مبلغی که به عنوان پیش پرداخت واریز شده محاسبه می‌شود و این سود شامل مبلغ وامی که شرکت لیزینگ برای هر شخص به شرکت مدیران واریز کرده و خریدار قسط و سود بانکی آن را متحمل شده، نمی‌شود.

این فرد افزود: یعنی مثلا اگر سود تاخیر ماهی ۱۲ درصد باشد این ۱۲ درصد را از پیش پرداخت محاسبه می‌کند نه از کل مبلغ که بالاخره وامی است که هر شخص باید قسط و سود آن را بدهد؟! شما تصور کنید اگر اشخاص همان مبلغ وام لیزینگ را از بانکی دریافت و با پیش پرداخت خود جور کرده و کلا به حساب مدیران واریز می‌کردند می‌بایست سود تاخیر را از کل این مبلغ واریز کند، اما اکنون، چون این وام را شرکت لیزینگ پرداخت کرده سود تاخیر شامل این مبلغ لیزینگ نمی‌شود؟! بسیار عجیب است. شما اسم این کار را چه می‌گذارید؟

چه نهادی به تخلفات خودروسازان نظارت می کند؟ 

یکی دیگر از مشتریان مدیران خودرو گفت: مورد عجیب این است که زمان تحویل خودرو به خریداران روی فاکتور شرکت، زمان فاکتور شدن خودروست در حالی که در آن زمان خودرویی به مشتری تحویل نشده است. پس از فاکتور شدن خودرو در مدیران خودرو در واقع زمان تحویل نیست و پس از آن، فرایند بیمه و پلاک و ارسال شدن خودروست که زمان آن بیش از یک هفته زمان می‌برد.

این فرد ادامه داد: قصد شرکت از این کار، نپرداختن سود تاخیر به مشتریان است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸۶
مهسا
1
1
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
تازه یه تخلف دیگه ای که دارند مرتکب میشند و اون اینه که پرداخت خسارت تاخیر رو از پایان 30 روز کاری تا زمان فاکتور شدن خودرو محاسبه میکنند و بخاطر اینکه تاخیر کمتری پرداخت کنند زودتر خودروها رو دارند فاکتور میکنند در حالیکه از تحویل خودرو خبری نیست و بودند کسانیکه حدود دوماه از فاکتور شدن تا تحویل خودروشون طول کشیده و اکثرا خودروهاشون فاکتور شده ولی هنوز بخاطر مشکلات باربری یا ندادن مجوز خروح تحویل انجام نگرفته
Rasol
شرم بر این همه دروغ. شرم بر مدیران خودرو
سعید ابراهیمی
0
4
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
واقعا مدیران خودرو داره جیب مردم رو خالی میکنه و متاسفانه هیچ ارگانی هم نظارت بر این امر نداره
darush
0
2
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
دقیقا چندین ماهه قراره دو هفته ای تحویل بدن
نمیدونم چیکار کنم
علی
0
1
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
مدیران خودرو خیلیارو بیچاره کرده،
من ۴ ماهه تحویل نگرفتم
علی
0
1
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
۴ ماهه الان دارن اذیت میکنن،
هر روز یه دروغ میگن، الهی خدا نگذره ازشون
N.R
1
1
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
کاش حداقل به آیه ای که بالای قرار دادشون نوشتن عمل می کردن و فقط در حد شعار نبود، جنگ اعصابی برای ملت درست کردن
رضا چاخان
0
1
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
..... الان یعنی؟
پولمونو بریم پس بگیریم؟!
صادق
0
0
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
واقعا خیلی بی انصافا وعده ۲۰ روزه دادن ماشین زیر پامون فروختیم الان ۵۰ روزه ماشین خبری نیست تا بیان تحویلم بدن ۵۰ روز دیگه هم طول میکشه
ناشناس
0
2
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
اگر بدانند که در عوض این خیانت چه بلایی سرشان می آید عمرا اگه خیانت کنند از ترس ابرو مجبور هستند که خاموش باشند....
عرشیا
0
1
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰
از همه نمایندگی های اورمیه پرسیدیم گفت ۳۰روز کاری هست و یک نکته شما از کجا میدونین درست بلکه برای بد نامی شرکت این حرف هارا می گفتند
ناشناس
0
1
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰
مدیران خودرو دزد سر گرونه ست یادتون رفته پارسال چطوری قیمتهاشون رو ساعتی افزایش میدادن؛مردم نباید از مدیران خودرو خرید کنند تا سر جاشون بشینن
ناشناس
0
2
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰
بقیه خودرو سازان داخل چی؟ اونا چطورن؟؟
بهروز
0
1
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰
من هم دو قسط پرداخت کردم هر روز یه دروغ میگن فقط برای من پیامک بیمه اومد ازشون سوال مکنی همش مکن ده روز طول میکشه ولی الان دو ماه خبری نیست
افشین
0
1
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰
الان تکلیف ما چیه واقعا سه ماهه دارم قسط میدم هنوز فاکتور نشده
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من سال ۹۸ ماشین ثبت نام کردم،نماینده مدیران خودرو ماشینی که به اسم من بود رو باجعل امضا وفروشنامه جعلی فروخت ،الان دوسال ونیمه دارم دادگاه وپاسگاه میرم شکایت کردن،مدیران خودرو گردن نمیگیره،چینی ها اومدن سر ما کلاه میزارن
علی
0
1
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این که این مشتریان مطرح کردند کاملا واقعی است بنده نیز به این درد مبتلا شدن که نه راه پس دارن و نه راه پیش واقعا مدیران خودرو یک شرکت بی مسئولیت و بی خودی است که هیچ تعهدی به مشتری نداره من الان حدود 22 روز کاری از ثبت نامم می گذرد اما شاسی نخورده و نمایندگی هم جوابگو نیست
محمد حسین
0
1
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰
این سومین باره که از مدیران خودرو خرید میکنم. همیشه هم زود تر از موعد تحویل داده شد. اما این بار به دلیل مشکل لیزینگ و ارسال خودرو از بم به تهران حدود 35 روز تا تحویل طول کشید که البته در قرارداد 45 روز نوشته شده بود. به نظر من مدیران خودرو از هر شرکتی خوش قول تر بوده اما وضعیت نا بسامان مدیریت دولت که گریبان گیر همه مردم هست این وضع رو به وجود آورده . مسوولین هم که همیشه گناه رو گردن مردم و شرکتها می اندازند. اگر کمی توجه کنیم علت همه بی نظمی ها و بلاتکلیفی های مردم از دولت و مسوولین قانون گذار بوده و هست.
سجاد
1
0
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام
منم حدود سه ماه است که دارم قسط پرداخت میکنم هنوز خبری از ماشین نشده هر روز هم با مدیران خودرو در تماس هستم ،حتی با وزارت صنعت و معدن و تجارت در ارتباط بودم ولی جواب قانع کننده ای ندادند پس کی باید جوابگو ما باشه ،والا نمیدونم
زریتاج
0
1
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰
سلام
کاش میدونستیم دقیقا منطور اینا از ۳۰روز کاری چیه؟هرجور محاسبه کنیم نهایتا دیگه ۴۵ روز میشه.ولی ما هنوز از منتظران تحویل خودرو هستیم یک ابان قرار داد بستیم ۲۹ آذر تازه فاکتور شده والان ۷ دی ماه وهیچ خبری نیست
زریتاج
0
0
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰
سلام
کاش میدونستیم دقیقا منطور اینا از ۳۰روز کاری چیه؟هرجور محاسبه کنیم نهایتا دیگه ۴۵ روز میشه.ولی ما هنوز از منتظران تحویل خودرو هستیم یک ابان قرار داد بستیم ۲۹ آذر تازه فاکتور شده والان ۷ دی ماه وهیچ خبری نیست
میثم
0
0
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰
والا ما که خرید نقدی کردیم و هرچی داشتم رو فروختم الان ۳ ماهه خبری از خودرو نیست و هربار میرم نمایندگی یا زنگ میزنم میگن چند روزه دیگه ولی موندم چرا هیچ ارگانی رسیدگی نمیکنه اگه مدیران خودرو تخلف کرده چرا مردم باید ضرر کنند .
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰
خداازسرتون نگذره الان امروز ۳ماه هس ماشینم تحویل ندادن گفتن ۳۰روز کاری هر روزم ی جوابی بهمون میدن
میلاد
0
1
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰
سلام دوستان من خودم یک ماه و نیم هست که ثبت نام کردن خبری هم از ماشین نیست درسته بد قولی میکنن ولی مثل خیلی از شرکتهای ایرانی نیستن که پول مردم رو بگیرن و ماشین تحویل ندن .چند تا از دوستان من از این ماشینهای سایپا و ایران خودرو نوشتن تا قیمت رفت بالا تحویل که ندادن هیچ پول طرف هم نمیدن
شهرام
0
1
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰
لعنت
ناشناس
0
0
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه
لعنت به پدر و مادرشون
یه مشت دزد دارن پول مردم میخورن لعنت بهشون
پویا
0
0
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰
سه ابان ثبت نام کردم اما هنوز خبری از ماشین نیست
همش هم میگن مجوز خروج نمیدن و این هفته انشالله تحویل بدیم و ....
مهدی
0
0
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰
خرداد ثبت نام اردیم گفتند 45 روزه تحویل می دهیم الان هم که الان فردا پس فردا می کنند یعنی 7 ماهه
علی زمانزاده هریس
0
0
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰
این کار دزدی و کلاهبرداریه متاسفانه هیچ مرجعی هم نیست که به این مشکل رسیدگی کند سود پول واریزی پیش کش حداقل چرا باید جریمه سنگین تاخیر اقساط پرداخت بشه وقتی خودرویی پس از گذشت ۳ ماه هنوز بویی ازش نیست
خلیل
0
0
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام منهم از ۱۱ شهریور ثبت نام کردم حتی درتاریخ ۹/۲۴ شماره فاکتور هم برامثبت شده که میگن اشتباه سیستمی است دوستم شش روز بعد من ثبت نام کرده یکماهه تحویل گرفته همش پارتی بازیه
جمشید هستم یک فریب خورده ، نمایندگی نیلی اصفهان
0
0
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰
بله ، روز اول هزاران وعده و تعریف و تمجید کردند . به صراحت گفتند تحویل حد اکثر 30 روز کاری از زمان تکمیل وجه . خود آقای نیلی که ظاهر موجهی دارند هم حضور داشتند . در حالیکه میدانستند که دروغ میگویند . / الان 2 قسط هم داده ام و میگویند هفته بعد و هفته بعد و هفته بعد ....
وزیری
0
1
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰
۳ماهه پول پرداخت ام کردم هنوز خبری نیست تو این مملکت هیچ قانونی نیست جلواینهارو بگیره به خداقانون جنگل هم باشه باید جوابگوباشند.هرکس ازراه می رسه دست تو جیب ملت میکنه.انگارنه انگار
کیوان
0
0
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام بنده هم جزو خریدار های ام وی ام هستم من 24مهرماه ثبت نام کردم برای x33sالان تقریبا 3ماه است که خبری نیست 2تا اقساط هم پرداخت کردم
رحمتی
0
0
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام من ایکس ۳۳ ثبت نام کردم. ۱۴۰۰/۸/۹ تکمیل مدارک کردم و به من گفتن تا ۱۰ روز آینده ماشین آماده تحویل است . الان ۲ قسط پرداخت کردم و هنوز ماشین به ما تحویل ندادن و جوابگوی ما هم نیستند. گول مدیران خودرو را نخورید.
مجید
0
0
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰
امیداورم باتوجه به انتقادهای به جایی که شده واینکه مدیران خودروککشم نمیگزه باتحویل فوری مشتریانی که مدت تحویلشون گذشته خوش قولی خودراثابت کنه ورضایت مشتریان خودرادرحال وآینده فراهم کنه برقرارباشید
مهدی عباسی
0
0
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰
توف به این مملکت
فریدون میرزایی
0
0
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰
من 1400,7,21پول ریختم کل با بیمه 500میلون سه ماه کسی پاسخگو نیست من ماهی 21میلون اقساط میدم 63میلون قسط دادم بخدا یه روز قسطم عقب افتاد 95هزارتومان برام جریمه آمد من به عالم آدم زنک زدم میکن مشکل کمروکیی داریم بخدا چندین بارم رفتم نمایندکی دعوا کردم زنک زدن نیروی انتظامی آمد من کلن بخیالش شدم برین ماشین داخلی بخریم شرف داره به چینی جماعت کول تبلیغاتی که مکنم نخورین
نازی
0
0
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰
من هم دو ماهه ثبت نام کردم هیچ خبری نشده خواهشاااا رسیدگی کنین ای خداااااااااا
ق ت
0
0
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰
من 45 روز از زمان تحویل گذشته هنوز فاکتور نشده خدا میدونه کی بدست ما میرسه شاسی هم خورده بخدا دیگه خسته شدم چرا وعده دروغین میدن به مردم آخه این کار درسته
محسن
0
0
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰
من از تاریخ 8/24ثبت نام کردم الان 10/25می باشد حتی ماشین شاسی هم نشوده و هیچ کسی پاسخگو نیست راحت سر مردم کلام میزارن هیچ نهاد و ارگانی هم نظارت نمیکنه نمونه یه دزد واقعی
رضا
0
0
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰
چند ماهه منم سرکارم
ملیحه
0
0
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰
۳ ماهه ما رو سر کار گذاشتن
شاکی
0
0
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
از۸٫۲۳ واریز وجه کردم تا الان ۲ قسط پرداخت داشتم ولی فقط از اول شاسی خورده و تغییر نمیکنه.مشکل به غیر از تاخیراینه که با هیچ مقام بالاتر از نمایندگی نمیشه ارتباط برقرار کرد ایران خودرو و سایپا هم واحد رسیدگی به شکایت‌ دارند
علی
0
0
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
کلاهبردارن،قرار بود ۳۰روز کاری تحویل بدن الان ۳ماه شد
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
خدالعنتشون کنه یه مست دروغ گو از ۶ برج ۸ تا الان پولم واریز کردم فقط هی میگن دوهفته اون هفته فلان بمان سود پول ما چی شد
علی
0
0
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
همش شده کلاه برداری بخدا کی به کیه هرکس هرکاری دلش میخواد میکنه کسی هم نیست که جلوشونو بگیره
مصطفی
0
0
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
پول نقدی دادم باید التماس هم بکنم.روزی که رفتم برای ثبت نام فهمیدن که نقدا دارم پرداخت میکنم گفتن یک‌ماهه تحویل می‌دهیم.بعد از ثبت قرارداد توی فاکتور فروش تحویل 45روز کاری درج شده.الان نزدیک به دوماه گذشته جواب قانع کننده‌ای مکیدن.عملا دارن باپول مردم کاسبی میکنند.هیچ کس هم نظارت نمیکنه.همش دروغ دروغ دروغ
0
0
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
از این دوستانی که ثبت نظر کردند کسی تحویل گرفته بیاد بگه ماهم دلخوش بشیم بی ماشینی مردیم بد قولی بد ترین حالت ممکنه برای یه شرکت
مهرداد
0
0
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
مرجع شکایت نمایندگی وشرکت مدیران کجاست ؟اینجوری که نمیشه دست روی دست گذاشت......
شاکی
0
0
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
پشت مدیران خودرو کیه که راحت دزدی میکنه؟ یه مشت......
نادر
0
1
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام
شماها بااين نظراتتون فقط اضطراب ميندازيد به دل كساني كه ثبت نام كردند من وقتي اين نظرات راديدم خيلي ترسيدم چون ثبت نام كرده بودم
ولي ماشين من را٤٥روزه كاري طبق قرارداد به من تحويل دادن و هيچ مشكلي هم نداشتم امروز تحويل گرفتم
مصطفی
0
0
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
فقط و فقط دروغ.شما که نمیتوانید جوابگوی مردم باشید غلط کردید که وعده 20الی 30میدهید.با پول مردم دارید کاسبی میکنید .
المیرا
0
0
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
واقعا متاسفم برای مدیران خودرو من مهرماه ماشینم فروختم اومدم ایکس ۳۳وبت نام کردم قرار یک ماه تحویل بود امروز یازده بهمن هنوز تحویل ندادن بیمه من از اول بهمن صادر شد الان نه ماشین دارم هم بیمه م الکی داره سوخت میشه مدل ماشینم سال تموم شد دستم نرسیده مدلشم یکسال افتاد عقب متاسفم براتون اسم این کار دزدیه حداقل مدلشو ۱۴۰۱کنین
صالح
0
0
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
منم مانند بقیه الان 45روز از وقت تحویل گذشته اقساط هم پرداخت کردم اما هیچ خبری نیست .جالب این جاست اگر قسط یک روز عقب افتاد کلی جریمه میگیرند اما هر وقت دلشون خواست ماشین تحویل میدم ماهم که عرضه اعتراض نداریم درستش اینه جمع بشیم بریم دفتر مرکزی بعد....
علی
0
0
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
از اذر ثبت نام کردم حی گفتن 20روزه تحویل میدیدم 30میلیون هم اضافی گرفتن شد 460تومن x22رو ...الکی فقط بهونه گمرکی میگیرن خدا خودش کمک کنه
حسین
0
0
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
الهی که خیر نبینن
فاطمه
0
0
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
۲۲ آبان‌ماه مدیران خودرو ماشین ثبت نام کردم تا امروز ۱۴ بهمن ماه هنوز ماشین رو تحویل نگرفتم ساکن گیلانم ولی اس ام اس جریمه از طریق دوربین های راهور برای سرعت بیش از حد مجاز دریافت کردم .
مهدی
0
0
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام
تازه یک چیز دیگه به جز این چیزایی که بقیه گفتند هست.
اونهم اینکه لیزینک اعلام میکنه که 21 درصد سود میگیره اما با محاسبه سود اقساط متوجه خواهید شد که 23.5 درصد هستش
هیچ کس هم جوابگو نیست
زورشون زیاده و گردنشون هم کلفت
احمدرضا
0
0
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام من 10/21ایکس 22ثبت نام کردم215 واریز کردم 10/1شرکت لیزینگ وام را به حساب مدیران خودرو پرداخت کرده الان یعنی 11/20 فقط شاسی خورده با نمایندگی تماس گرفتم میگن گفتن تا آخر بهمن تحویل میدیم آخه ماشین هنوز فاکتور نشده چطور میخاند تو این 10روز تحویل بدند ای کاش یه پا به صفر خریده بودم گول این وعده های دروغین اینا رو نمیخوردیم
محسن
0
0
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
یه مشت دروغگو به اسم تحویل ۲هفته ای ۳ماه مارو سرگردان کردن و جالب اینکه جوابگو نیستن و گردن راهرو میندازن
قاسم دوست محمدی
0
0
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
به امید این که من یک ماهه تحویل میدن ثبت نام کردم تازه گفتن ۲۵روزه میدن ولی ۵روز تاخیر اشگال نداره الان من ۳ماه ثبت نام کردم ماشینمو فروختم پیش پرداخت دادم الان ماشینم ۵۰میلیون رفته روش ۳ماهم هست که بدون وسیله موندم الان هر کسی ازم میپرسه میخوام ثبت نام کنم منصرف میکنمش چون واقعا مردم گرفتارن منو کسی راهنمای نکرد اگه میدونستم عمرا ثبت نام میکردم
قاسم دوست محمدی
0
0
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
به امید این که من یک ماهه تحویل میدن ثبت نام کردم تازه گفتن ۲۵روزه میدن ولی ۵روز تاخیر اشگال نداره الان من ۳ماه ثبت نام کردم ماشینمو فروختم پیش پرداخت دادم الان ماشینم ۵۰میلیون رفته روش ۳ماهم هست که بدون وسیله موندم الان هر کسی ازم میپرسه میخوام ثبت نام کنم منصرف میکنمش چون واقعا مردم گرفتارن منو کسی راهنمای نکرد اگه میدونستم عمرا ثبت نام میکردم
سجاد
0
0
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
دوستان الان بعد چند ماه ماشینتونو تحویل گرفتین یا هنوز دارن وعده دروغ میدن
ناشناس
0
0
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان منم ۸/۲۲ ثبت نام کردم هنوز خبری از فاکتور و تحویل نیست
نمایندگی ها واقعا دروغگو هستند و بخاطر پر کردن جیب خودشون سر مردم کلاه میزارن
محمد
0
0
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من الان چهار ماه است پول واریز کردم ولی از ماشین خبری نیست همش وعده دروغین
محمد
0
0
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من الان چهار ماه است پول واریز کردم ولی از ماشین خبری نیست همش وعده دروغین من نمیدونم باید چگارکنم
بابک
0
0
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
از سامانه toptec.ir با شماره قرارداد میتونین از روند تحویل خودرو مطلع بشین ، من که مشکلی نداشتم .
قاسمعلی
0
0
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من در تاریخ ۲۵.۱۰تکمیل مدارک کردم الان ۳۰روزع میخوان تحویل بده حتما مشکلی بوده دیر شده پیگیری کنید
کاووس
0
0
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
واقعاخیلی متاسفم درست دوماهه پول نقدا کامل به حساب
مدیران خودرو واریز کردم همه درمتن قرارداد تاکید شده تحویل ۴۵ روز کاری هرروزبانمایندگی در تماس آم میگن تریلی برای حمل به مقصد نیست من واقعا نمیدانم چی بگم
حانیه
0
0
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
کاش اونا که هنوز اقدام به خرید نکردن این نظرها رو میدیدن تا توی این دام نیفتن. ما بیچاره ها که گرفتار شدیم و اینجا انتقاد نوشتن هیچ فایده نداره به حالمون. مگر اینکه باهم متحد بشیم یه جا جمع بشیم اعتراضمون رو نشون بدیم. باید رسانه ای بشه. فقط اینجوری نتیجه میده.
....
داریوش مهدیانی
0
0
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
مدیران خودرو یک دزد به معنای واقعی ،زمان تحویل که در نمایندگی بیست روزه عنوان میشود و در قرار داد سی روزه عملا از ۲۰ ام آبان ماه تا الان که نهم اسفند ماه هست از تحویل ماشین هیچ خبری نیست .در حالی که اقساط ماشین باید طبق تاریخ چکهای ارایه شده پرداخت شود.به همه توصیه میکنم فریب این شرکت دزد و دغل رو نخورن
مصطفی
0
0
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
من آذر ماه برا ثبت نام رفتم اول وعده ۳۰روزه دادن بعد که ثبت نام کردم اونم نقدی گفتن ۴۵روز کاری .بعد از سه ماه تحویل دادن حالا دیر کردش ۹روز حساب کردن .اونم تازه گفتن برو حدود ۵۰روز دیگه بیا بگیر .دزدی از این واضح تر.باید به کی بگیم
مصطفی
0
0
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
من آذر ماه برا ثبت نام رفتم اول وعده ۳۰روزه دادن بعد که ثبت نام کردم اونم نقدی گفتن ۴۵روز کاری .بعد از سه ماه تحویل دادن حالا دیر کردش ۹روز حساب کردن .اونم تازه گفتن برو حدود ۵۰روز دیگه بیا بگیر .دزدی از این واضح تر.باید به کی بگیم
مصطفی
0
0
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
آقای رییسی ناهارت بخور بیا برو رسیدگی کن
ناصر
0
0
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
دوماهه‌قراداد‌نوشتم هنوز‌ماشین‌تحویل‌ندادن‌
مصطفی
0
0
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
همشون دزد سر گردنه هستند.بعد از سه ماه تحویل جریمه دیر کرد تحویل ماشین ۹روز محاسبه کردند.این دزدی نیست
سعید
0
0
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
الان سه ماه شده خبری از ماشین نیست. 20 روزم از بیمه ام گذشته
احمد
0
0
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
وعده‌وعدهای دورغ میدن مدیران خودرو
ناصر
0
0
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
10/25قرارد‌بستم‌هنوز‌خبری‌از‌ماشین‌نیست‌واقعا‌خیانت‌می‌کنن‌مردم‌گول‌نخورید
رحیم
0
0
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
منم از برج ۹ اریزو ۶ ثبت نام کردن همش میگن هفته دیگه والا نمیدونم کدوم هفته دیگه خدا ازشون نگذره
alis
0
0
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ 1400/147/10 کل پولو تحویل مدیران خودرو دادیم هنوز هیچ خبری نیست حتی شماره شاسی یا پلاک هم نخورده تو تکمیل پول ساکن مانده بد قولی تا چه حد ما به امید اینکه ایام عید ماشین داشته باشیم کل پولی که به زحمت پس انداز کردیم و ماشینمونو با ضرر فروختیم حالا هم که روزی 100 هزار تومن پول اسنپ میدیم برای رفت و آمد سر کار کی پاسخگوی بدقولی مدیران خودرو می باشد.
خسته شدیم پولو بدیم استرس هم داشته باشیم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام ماباید به کجا شکایت کنیم ما الان ازاذر ماه ثبت نام کردم ۳۰ روز کاری شده ۴ ماه به خدا این پولها خوردن نداره حتی اقساط ماشين روهم ریختیم کجای دنیا این شکلی به خدا خودشونو مسخره کردن هروقت میریم نمایندگی مگه برو خودمون زنگ میزنیم به خدا کلاه برداری ای کاش ریس جمهور بشنه حرفهای مارو خسته شدیم این همه دورغ شنید به خدا دوزدی
سهیل فروغی
0
0
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
البته نمایندگیها هم مقصرند دوستان بفرمایند در کدام نمایندگی ثبت نام کردن
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اینجوری که دوستان میگن هیچ کس این خودرو رو تحویل نگرفته و هنوز حتی یه دونه آریزو 5 جدید در بازار نیست و این میتونه خیلی نگران کننده باش
علی
0
0
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
از مدیران خودرو یک ماشین ایکس 33 ثبت نام کردم تمام مراحل اولیه انجام دادم وحتی اولین قسط هم پرداخت کردم ولی متاسفانه هنوز ماشین تحویل نگرفتم... لطفا رسیدگی کنید
علی
0
0
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام من از برج 9اریزو 6 ثبت نام کردم.امروز 11 فروردین هنوز تحویل نگرفتم.پلاک و مدارک 15 اسفند ارسال شده و ماشین هم بارگیری شده از کارخانه....ولی تحویل ندادن !!!!دوستان گول تبلیغات تحویل 45 روزه را نخورید....حداقل 4تا6 ماه این پروسه طول میکشه....
ناشناس
0
0
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام من یه آریزو ۶ خریدم از نمایندگی سلامتیان ۱۴۰۰٫۸٫۱۶ تکمیل وجه کردم و بعد از ۳ماه دوندگی یه خوردو گلگیر رنگ شده تحویل من دادن حالا چند ماهه پیگیرم کسی جوابگو نیست میگن برو شکایت کن حالا من موندم با ماهی ۱۵میلیون قسط
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام.خدا لعنت کنه کسی که این اوضاع را برا مملکت ساخته.من هم ی اریزو ثبت نام کردم.متاسفانه بعد از دوماه هنوز فاکتور هم نشده چه برسه ب پلاک شاسی این حرفا.اشتباه بزرگی کردیم اعتماد کردیم والان دارن با سود پول ما سرمایه هاشونا چند برابر میکنن.
علی
0
0
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
لطفا بگید الان وضعیت تحویلی ها چطوره ما ثبت نام بکنیم یا نه
سهیل
0
0
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
دوستان معمولآ چندروز بعداز ارسال بیمه نامه شخص ثالث مدیران خودرو شماره پلاک خودرو را اعلام میکنند.
باتشکر
علی
0
0
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان
جالبه من تازه ثبتنام کردم
گفتند ۴۵ روز کاری در قرار دادد۶۰ روز کاری هست
یعنی اگر از ۶۰ روز کاری تحویل دیرتر بشه باید خسارت بدن
من پیشنهاد میکنم کسی شکایت داره وکیل بگیره
با دادو بیداد کاری حل نمیشه
شکایت محکم میخواد
حمید
0
0
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام به همگی متاسفانه ما در کشوری زندگی میکنیم که باید همیشه تسلیم دروغ های زورگویان باشیم و حقی برامون گرفته نمیشه خدا لعنتشون کنه از آذر ماه ۱۴۰۰ به هوای تحویل ۴۵ روزه ماشینمو فروختم و ایکس ۲۲ ثبت نام کردم ولی الان اول اردیبهشت ۱۴۰۱ و هنوز ماشینی تحویل ندادن به واحد شکایات زنگ میزنی به شدت بی ادب برخورد میکنن و اونها از ما طلب دارن و اپراتورش با صدای بلند میگه جریمه دیرکردمیدیم و گوشی روی من قطع میکنه واقعا دیگه موندم چیکار کنم اگر دزدی نیست پس چیه خواهش میکنم هر کسی میدونه چطوری باید حقمون بگیریم راهنمایی کنه ممنون
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
امیدوارم مدیران خودرو برخورده انصاف داشته باشه
علی
0
0
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام با چه لیزینگی ثبت نام کردین
جلال
0
0
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا که دروغگویی شده مثل آب خوردن حتی رسانه ملی کشورمون.دیگه حال آدم بهم میخوره از دستشون.
حسین
0
0
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من هم ۶ماه ثبت نام کردم هی امروزوفردامیکنند باید بریم شکایت کنیم
یاسر
0
0
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بنده الان ۴۰ روزه به‌حساب شرکت مدیران خودور از نمایندگی اورمیه پول ریختم الان یه جوری برخورد می‌کنند مثل اینکه بدهکاریم بهشون هنوز چک مدرک ازم نگرفتن میگن امروز برو دو هفته ای حل میشه شما بنده روراهنمایی کنید میگن سایت وفا خودرو بسته است من برای x22 ثبت نام کردم منتم میزارن
یاسر
0
0
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بنده الان ۴۰ روزه به‌حساب شرکت مدیران خودور از نمایندگی اورمیه پول ریختم الان یه جوری برخورد می‌کنند مثل اینکه بدهکاریم بهشون هنوز چک مدرک ازم نگرفتن میگن امروز برو دو هفته ای حل میشه شما بنده روراهنمایی کنید میگن سایت وفا خودرو بسته است من برای x22 ثبت نام کردم منتم میزارن
امامی
0
0
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بنده از بهمن ماه ثبت نام کردم ولی ۲۷ برج یک زنگ زدم گفتم برو ۲۷ برج ۲ زنگ بزن تازه دو ماه دارم قسط میدم ولی از ماشین خبری نیست
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
من هم ۳ماه هست که ثبت نام کردم زمان ثبت نام نمایندگی گفتند ۲۵ /۱۲/۱۴۰۰ماشین تحویل میدیم ولی هنوز خبری نیست کسی هم جواب گونیست
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
من هم ۳ماه هست که ثبت نام کردم زمان ثبت نام نمایندگی گفتند ۲۵ /۱۲/۱۴۰۰ماشین تحویل میدیم ولی هنوز خبری نیست کسی هم جواب گو نیست
ملیحه حمزوی
0
0
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
۲۲/۱/۱۴۰۱ ثبت نام کردم ۲۴/۱/ تایید وفا شدم۲۸/۱ شاسی خورد ۲۹/۱ تکمیل وجه سبز شد و ۱۷/۲ صدور فاکتور سبز شد به نظر من خیلی سریع پیش رفته و امیدوارم تا تحویل مشکلی پیش نیاد
ملیحه حمزوی
0
0
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
۲۲/۱/۱۴۰۱ ثبت نام کردم ۲۴/۱/ تایید وفا شدم۲۸/۱ شاسی خورد ۲۹/۱ تکمیل وجه سبز شد و ۱۷/۲ صدور فاکتور سبز شد به نظر من خیلی سریع پیش رفته و امیدوارم تا تحویل مشکلی پیش نیاد
کاظم
0
0
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان،توجه توجه
من به شخصه یه اشتباهی کردم ثبت نام کردم ولی شماها تواین دام نیوفتین الان حدود ۳ماهه ثبت نام کردم پلاک و بیمه شده ولی از ماشین خبری نیست هرموقع هم پیگیری میکنم میگن تحویل پیمانکارنشده
هوشمند
0
0
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملیحه خانم امکان نداره
حمیدرضا
0
0
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
4اردیبهشت تاییدیه وفا-14 هم فاکتور-17بیمه-18پلاک
خوب پیشرفته تا اینجا.نمایندگی ثبت نام بنظرم خیلی مهمه.
سلطانی
0
0
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما هم 14 اسفند واریز وجه کردیم و 25 اسفند تکمیل مدارک، هنوز تحویل داده نشده، عادت کردن به دروغ گویی
حامد
0
0
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کسی هست اصلا ماشین تحویل گرفته باشه؟؟؟!!!!!
ابراهیم زاده
0
0
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
من سه ماه است ثبت نام کرده ام 12/24 تاییدوفا شدم 1/6 فاکتورشده 1/14 ارسال مدارک و شماره شاسی خورده دو قسط هم وارز کردم ولی از تحویل خودرو خبری نیست
مهرداد
0
0
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
بخدا من منتظرم ۱۰ تیر بشه اکه ماشین منا تحویل ندادن میرم تمام شیشه ها مدیران خودرو میارم پایین تا ماشین نگیرم نمیرم هیچکسی ام غیر از اون کارمندی که بهم گفت ۴۵ روزه بهت میدیم نمیشناسم من با اون طرف قرار داد بستم کلی بدبختی و بدهی و ماشین زیر پاما فروختم مگه الکیه بخان وقتی نمیتونن تحویل بدن بعد بخان تاریخ تحویل بهمون بگن خلاصه ۱۰ تیر معلوم میشه مردم زرنگن یا یه مشت ترسو که فقط فکرشون خیلی تو گوش بری مردم بدبخت و ضعیف قویه زرنگن یاحق
مجتبی
0
0
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
بنده 1400/11/20 ثبت نام کردم قرار بود آخر فروردین تحویل بدن بعد گفتن اردیبهشت الان خرداد تموم شده خبری از تحویل نیست ماشین هم ساشی شده بیمه شده پلاک هم شده هر روز ی بهونه میارن.ی روز میگن تحویل پیمانکار نشده ی روز میگن قطعه نداریم ی روز میگن مجوز گمرک نداریم خب مجوز گمرک نداری چرا مردم سر کار میزاری به دفتر امور مشتریان هم هر چقدر زنگ میزنی نیم ساعت منتظر میمونی تازه جواب میدن و فقط ی کلمه میگن مجوز گمرک نداریم.... من دیگه نمیدونم به کجا شکایت کنیم و چطوری حقمون رو بگیریم از دوستان میتونن ی راهنمایی بکنن
مشتری
0
0
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه مسئولین بی لیاقت و‌فریبکار مدیران خودرو
سپیده
0
0
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما ۱۱.۱.۱۴۰۱ ثبت نام کردیمتیگو ۷
مدارک ماشین ۱۸ خرداد اومد ولی هنوز از ماشین خبری نیست
مجتبی
0
0
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
چه باحال من فکر کردم فقط مشکل من یک نفره
عماد
0
0
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خدالعنت کنه پدرو مادر دروغگو را که این مدیران خودرو مادر تمام دروغگوهاست همین نطفه حروما باعث میشن مردم از این انقلاب زده بشن
x22
0
0
شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱
من با نمایندگی تماس گرفتم و پرسیدم واقعا در تحویل خوردو مشکلی هست؟ و با تاخیر حویل میدین؟ گفت برای واردات پرو به مشکل برخوردیم ولی ایکس 22 رو به موقع تحویل میدیم امیدوارم برای همه این قضیه حل بشه و در مورد من صدق نکنه چون خیلی کم تحمل هستم و احتمالا بلایی سرشون میارم که واردات یادشون بره
مهران
0
0
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱
همشون بی شرف کثافت . سه تا قسط دادم هنوز خودرو تحویل داده نشده از عید علاف هستتم . بی خودرو موندم هروز هم صد هزارتومن پول کرایه میدم . اخه بگو بی همه چیز تو که نمی تونی مجوز بگیری غلط میکنی ثبت نام قبول میکنی این دولت اگه جلوی اینارا میگرفت با مردم این کارو نمی کردن .
ناشناس ناشناس
0
0
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱
واقعا مدیران خودرو به وعده هایشان عمل نمی کنند و من از اول اردیبهشت قراردادبسته ام و هنوز خبری از تحویل ماشین ‌‌و حتی فاکتور شدن ماشین نیسا
ناشناس ناشناس
0
0
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱
واقعا مدیران خودرو به وعده هایشان عمل نمی کنند و من از اول اردیبهشت قراردادبسته ام و هنوز خبری از تحویل ماشین ‌‌و حتی فاکتور شدن ماشین نیست
حامد
0
0
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱
واقعا بد عهدی این شرکت، خریدارها رو درگیر کرده. بهونه های الکی میارن. مجوز شرکت به من خریدار چه ارتباطی داره؟
سه ماهه هنوز تحویل نشده
سمانه
0
0
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱
متاسفانه ما هم ۳ ماه هست که ثبت نام کردیم اقساط رو هم داریم پرداخت میکنیم ولی میگن گمرک بم مجوز صادر نمیکنه و هنوز هم چیزی به ما تحویل ندادن وهیچ کس و هیچ جایی هم پاسخگو نیست بیچارمون کردن
فرید
0
0
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱
من ۲۷ فروردین ماه امسال ثبت نام کردم، بعد از دو ماه و ۵ روز فاکتور کردن و تا الانم تحویل ندادند. دروغگو هستن، میگن مجوز حمل از سوی گمرک صادر نشده.
خلاصه گول حرفها و وعده های دروغ مدیران خودرو رو نخورید، از بیرون گرونتر بخرید لااقل اعصابتون خراب نمیشه از این دروغ گو ها خرید نکنید.
فرید
0
0
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱
هر کسی از دوستان خواست شکایت کنه علیه مدیران خودرو با من تماس بگیرید.
شکایت دسته جمعی اثر بخشی زیادی داره.
۰۹۹۸-۱۶۲-۹۷۵۵
Emdad x22
0
0
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
ای قوم الظالمین —— ای یزیدیان —— بی انصافا —- ای دروغگو ها. ای خائنین
نسرین
0
0
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام خودرو تیگو 7 در 21 اسفند 1400 ثبت نام کردم الان تاریخ 9 مرداد 1401 است حدود 6 ماه است خودرو ثبت نام کردم اما هر روز بهانه برای تحویل می آورند تمام زندگیم تحت تاثیر قرار گرفته کاش اینقدر دروغ نمیگفتن کاش یه جوری میشد از کلاهبرداریشون جلوگیری کرد کاش مردم گول این ها رو نخورن کاش قبل از ثبت نام کمی تحقیق کرده بودم و هزار کاش دیگر
خدا لعنتشان کند
کیارش راکعی
0
0
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
هنوز هم مشکل تحویل رو داره مدیران خودرو؟! من قصد ثبت نام اریزو ۶ پرو دارم، اگه تو ۴۵ روز کاری تحویل نمیدن ثبت نام نکنم...
مرضیه
0
0
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
منهم در تاریخ۱۴۰۱/۲/۲۵تکمیل وجه کردم برای خرید نقدی x22که هنوز تحویل نگرفتم.من موندم سازمان حمایت از مصرف کننده چیکار میکنه
محمد
0
0
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام دوستان : بهترین راه مراجعه گروهی به سازمان بازرسی و وزارت صمت هستش ، همه با هم به اتفاق یه روزی رو قرار بذاریم بریم وزارتخونه و از دست مدیر عاملش شکایت کنیم
مهدی
0
0
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
هیچ نهادی پاسخگو نیست فقط نخرید تا مثل ما گرفتار نشید همین ...
ناشناس
0
0
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام،دوستان من برج1401/01/24ثبت نام کردم الان دوقسط هم ÷رداخت کردم تازه امروزفاکتور زدن اونم هروقت زنگ میزنی میگن مشکل گمرکی هست خودشم بی احترامی میکنن گوشی رو قطع میکنن گفتن اخرمردادتحویل میدیم اما به مرکز زنگ میزنم میگن فعلا ما خروجی نداریم مشکل گمرکی هست اجازه ترخیص نداریم
محمد
0
0
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام من هم ۲۵ اردیبهشت ثبت نام کردم ولی از بیشرف ها هنوز تحویل نگرفتم
ع.م
0
0
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
وستان عزیز سلام. بنده هم ۶ اردیبهشت تکمیل وجه کردم. طبق قرار نماینگی تحویل پس از ۴۵ روز کاری باید ۲۱ تیر انجام می شده اما تا امروز خبری نیست. به همین خاطر یک کارزار جهت پیگیری موضوع به ثبت رسوندم. لطفا جهت امضا به این آدرس ( http://www.karzar.net/53240 ) برید و در صورت صلاحدید امضا بفرمایید. البته هیچگونه تبعاتی نداره، فقط اگه به حد نصاب برسه از مسئولین پیگیری میکنن.
علی
0
0
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
ازمن میشنوید فقط تبلیغات منفی جلوشونو میگیره منم شنبه میرم پولمو میگیرم
ایکس
0
0
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
من۲۰ خرداد ثبت نام کردم ۴۵ روزه.الان ۷۵ روز گذشته و تحویل ندادن.نمایندگی دهقان پور تهران.
جهان
0
0
سه‌شنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۱
من ۴ تیر ماه نقد پول واریز کردم هنوز ماشین به دستم نرسیده و هربار مراجعه می کنم میگن پایان همین هفته ..واقعا کلاهبردارن ...اگر این هفته نرسید حتما شکایت می کنم
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تاریخ تحویل خودرو ۹ شهریور بوده هنوز به من تحویل ندادن ..هر هفته هم به دروغ میگن پایان هفته ...اگر کسی میدونه چطور باید شکایت کرد راهنمایی کنه ..ممنون
صالحی
0
0
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱
من ۲۶ خرداد ۴۰۱ تکمیل وجه کردم بعد از دوماه فاکتور شد ۱۵ روز پیش بیمه و پلاک شده ولی هنوز خبری از تحویل نیست فقط میگن هفته آینده
رامین
0
0
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱
با سلام اطلا نترسین میدن من بده با ۵ ماه بد تحویل کرفتدم ماشینو
محمد. فریب خورده نمایندگی ۷۷۷ تهران
0
0
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱
درود فراوان. دوستان وقتتون بخیر.
من هم یک فریب خورده نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو تهران هستم. ۷ تیرماه با وعده تحویل یک ماهه اریزو ۵ جدید ثبت نام کردم.
اطمینان دادن بهم که قطعا یک ماهه خودرو رو تحویل میدیم. ۷۶۱ میلیون تومان نقدا پرداخت کردم.
الان ششم آبان ماه هستش. چهار ماه از زمان پرداخت مبلغ و ثبت نام گذشته و هنوز خودرویی در کار نیست.
به قدری این نمایندگی منو اذیت کرد که حد ندارع. هر هفته زنگ میزدم که ماشین من چی شد. یه بهانه می اوردن که فلان مدرک نیست و پلاک نمیشه. چهار بار از من مدارک گرفتند. و هنوز هم از خودرو خبری نیست. بی وجدان ها خب چرا از اول نگفتید.
گول نخورید دوستان. همه شون دروغگو و کلاهبردارن
مهدی خسروی
0
0
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱
باسلام الان حدود4ماه ماشین نقد پولشو گرفتن ولی نه سند ماشین اومده نه کارتش اومده هیچی دستم نیست 650میلیون تومن پول دادیم هیچی کجابریم چیکار کنیم
مهدی خسروی
0
0
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱
باسلام الان حدود4ماه ماشین نقد پولشو گرفتن ولی نه سند ماشین اومده نه کارتش اومده هیچی دستم نیست 650میلیون تومن پول دادیم هیچی کجابریم چیکار کنیم
ایرج
0
0
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱
باسلام به دوستان لطفا غول این مدیران خودرو را نخورید
بنده ۱۴۰۱/۶/۱۲ خودروی ۲۲× نقدی ثبت نام کردم الان نزدیک ۳ ماه است ازهیچی خبری نیست.
قابل توجه کسانی که به دام تله اینا نیفتاده
ایرج
0
0
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱
باسلام به دوستان لطفا غول این مدیران خودرو را نخورید
بنده ۱۴۰۱/۶/۱۲ خودروی ۲۲× نقدی ثبت نام کردم الان نزدیک ۳ ماه است ازهیچی خبری نیست.
قابل توجه کسانی که به دام تله اینا نیفتاده
فتحی
0
0
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مضخرفترین کار خرید کردن از این گروهِ بی مسئولیت و پرسنل طلبکارشه.من نقد خرید کردم .موقع خرید گفتن چون نقد خرید میکنید نهایت 21 روزه تحویل میدن. ابان 102 روز گذشته و هر بار که تماس میگیرم میگن خودرو اماده س باید از کرمان بیاد تهران.من متوجه نمیشم یه ماشین چند ماه طول میکشه تا از کرمان به تهران برسه. اگر تحقیق میکردم امکان نداشت از این شرکت دروغگو خرید کنم
الهام
1
0
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱
سلام من تیگو 7پرو ۴۵ روزه ثبت نام کردم اما ۱۴ روز زودتر تحویل دادند بهم ممنون از نمایندگی ۴۸۰
فتحی
0
0
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱
من 19 مرداد خرید تقد انجام دادن چند بار مرسیدم و تاوید کردم کی ماشینو تحویل میدین با بی شرمی گفتن نهایت 21 روزه تحویل میدن امروز 19 آذر 1401 هست یعنی 123 روز گذشته.هیچ خبری از ماشینِ من نیست. با وقاحت هر روز یه دروغ تحویل من میدن. رفتم نمایندگی میگم ماشینمو کی تحویل میدین بی شخصیت میخنده و میگه ((یه روز تحویل میدیم))
محمدی
0
0
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱
یه شرکت ... بیش نیست
این سومین بار هست دارم از این شرکت خرید میکنم هربار هم همین مشکل تاخیر رو داره
۲ ماه ماشینم رک فروختم ولی هنوز پرونده ام رو تایید نکردن با اینکه ضامن های خوب و گردش حساب خوب داشتم
واقعا اشتباه کردم درد این شرکت رو میدونستم بازم ازشون خرید کردم
لطفا خرید نکنید تا این شرکت ...جمع بشه
امیر
0
0
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام

این اطلاعیه یه دروغ بزرگه . به هیچ وجه هیچ گونه فروشی اعم از نقدی یا اقساطی ندارن . حتی تحویل تو بم

من رفتم نمایندگی ایرانپارس میگه شرکت اطلاعیه دروغی داده . میخاد افزایش قیمت بده . هیچ ماشینی تحویل نمیدن. فقط پیش ثبت نام نقدی برای تحویل سال آینده به قیمت روز دارن می نویسن. ببینید چطور با مردم رفتار میکنن این مافیا و به ریش مردم میخندند.
امید
0
0
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام، بنده ثبت نام کرده بودم واسه آریزو 5 که با خوندن نظرات دوستان تو این سایت و سایت‌های دیگه، کاملا منصرف شدم از خرید، خداروشکر هنوز مبلغی پرداخت نکردم، انشالله مشکل همه دوستان هم حل بشه
ناشناس
0
0
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بنده ۳۵ روز پیش ثبت نام کردم دیروز هم تحویل گرفتم
فتحی
0
0
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱
امروز 26 آذر 1401 . دقیقا 130 روز از خرید نقدی من از این ... میگذره .بهم وعده 21 روزه دادن و هر روزم که پیگیری میکنم یه دروغ جدید میگن. بیدرو پیکره و هر کار دلشون بخواد میکنن. نیمه تابستان خرید کردم .به زمستان رسیدیم و خبری از ماشین نیست. احتمالا سال آینده خودروی سال قبل و اگر محبت کنن میدن
سعید
0
0
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اگر واقعا همه جا عنوان نکنید و ابروی مدیران خودرو را نبرید خیانت به مردم کردیم دوستان از ۳ ماه پیش از من ۹۰۰ م پول گرفتن قرار شد به مّلغ ۱۲۵۰ بعد ۴۵ روز ماشین بدهند ولی انقدر بهانه اوردند که مجبور به انصراف شدم. کارمندی که دست چپ و راستش را نمیشناسه میگفت تفاوت قیمت بازار ۲۰۰ م دلال نصفش را میده به ما یک هفته ای ماشین میگیره تو هم بده. میدونید چکار میکنند من مجبور به انصراف شدم گفت روی برگه بنویس نمایندگی با هرکّ خواست جای من صلح کنه و امتیاز و واگذار کنه. با این کار پولت و ۲ روزه میگیری وگرنه یکماه طول میکشه. اینجوری همون حرف کارمنده هست. آمتیآژ من و میده دلال ۱۰۰ م رشوه میگیره. الان ۳ هفته هست من پول خودم و نتونستم بگیرم توی فرم هم به دروغ گفتن ش قرارداد در حالیکه بعدا معلوم شد ش درخواست اینجوری تعهد ندادند و پیش پرداخت وهریزی من و بعد ۳ ماه یک هفته قبل انصراف ثبت کردند اینجوری یک ریال سود تاخیر هم تدادند. به سازمان حمایت شکایت کردم گفت این کلاهبردهری برو دادگاه شکایت کن به ما ربطی نداره. نه کسی جوابگو و نه کسی پیگیره.
سارا
0
0
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱
سلام بله درست میفرماییدچون مسئولان فروش تونمایندگیها حواله ۶اروجابجا میکنن ونوبتهارم جابجا میکنن اون داخل براخودشون دکان بازکردن حواله اروبا نرخ بالاترمیفروشن باپول مردم دوسه ماه هی حواله هاروجابجا میکنن روش پول میگیرن بعد نوبتارو پول میگیرن بقیه هم سرکارن یه مشت آدم بی وجدان که حروم وحلال حالی شون نیست باوعده دروغ باپول مردم تمورات زندگیشونومیگذرونن تا حتما پول به جیب بزنن ونفس بکشن وبخندن وخوش بگذرونن براهمینه که تونسته سرپا بمونه نمایندگبشون ولی همین پرسنلای جغلشون بااینکارای که میکنن بلاخره به زودی خراب میشه شرکتاشون مردم نخرن ازشون مردمم دارن باخریدای کورکورانه ازشون بهشون پروبال میدن
مهدی
0
0
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱
بازم برید خدا رو شکر کنید دیر تحویلتون میدند من که الان ۵ ماهه میخام ثبت نام کنم میگند ماشین چینی هم نداریم بعد برا خودشون ثبت نام میکنند ازاد میفروشند الان نمایندگی سلامتیان به من میگه ما ازاد بخاهی داریم ولی ثبت نام فقط برا خودمونه تازه به من میگه برو هر کاری میخای بکن کوتاهی نکن
زهرا
0
0
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱
کارزار شکایت از مدیران خودرو به قوه قضاییه و وزارت صمت بابت عدم تحویل به موقع و بی احترامیهای نمایندگی ها :
https://www.karzar.net/63748
بهاره کاظمی
0
0
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱
دوازده مرداد ماه ثبت نام کردیم گفتن ۴۵روز کاری.امروز پنجم دی ماهه.هنوز خبری از ماشین نیست.خدا ازشون نگذره.با دو تا بچه کوچیک پنج ماهه پای پیاده ایم.ماشین زیر پامونو فروختیم
محمد
0
0
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱
من ازتون خواهش می کنم از مدایران خودرو خرید نکنید ، یه مشت آدم دروغگو هستند چه نمایندگی ها و چه خود مدیران در تهران ، من بعد ۶۰ روز تماس گرفتم میگه فعلا مجوز گمرک نداره احتمالا یک مال دیگه طول میکشه ، خیلی خیلی .... هستند
لطفا از این شرکت خرید نکنید ، روز اول با لبخند پول هاتون را می گیرند و بعدش اصلا بهتون جواب نمیدند ، من که پشیمونم ، قربون همون خودرو های آشغال داخلی خودمون
سعید سام
0
0
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱
سلام به دوستان. سوال کسی تونسته وام گردشگری برای لیزینگ خودرو دریافت کنه یا این هم دورغ بوده برای سرگردانی و نگه داشتن پول
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱
ای کاش نمایندگی افتخار تهران آرژانتین کمی وجدان داشته باشه۳ماهه پول دادیم ن از تایید خبر هست ن جواب درستی میدن آقای کلانتری فقط میگن من کاره نیستم کجاست این مسولین ک جواب گو بشن
مهدی
0
0
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱
والا ماشین مارو از 12/10 دارن میگن آماده ست
ولی یه بلیط نمی‌تونن رزرو کنند
مهدی
0
0
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱
شما عرضه ندارید بلیط رزرو کنید
هندابادی
0
0
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱
لعنت بر کسی که دروغ بگه
ماشین من x22 pro بوده
امروز تحویل دادند
43 روزه
هر چی نظر میدید لاقل راست بگید
مهدی
0
0
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱
احتمالامدیران خودروهم مثل رامک خودروکه پول مردم روبالاکشیده داره راه اون رومیره فکرکنم کم آوردن همه ماشینهاباتاخیر کی صداش دربیادخدامیدونه بمن گفتن۴۵روزه از۲۳شهریورتاامروز۲۰ دی ۱۴۰۱ دارن سرمیدونن
هادی
0
0
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱
یکی،نیست جواب بده چرا همش،دروغ میگن آین مدیران خودرو و سایت فروش،باز نمی کنن
محمود
0
0
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام دوستان اینجور که معلومه بعضی ماشینارو سر موقع تحویل میدن و بعضی هارو با تاخیر. من قصد خرید اریزو 6 پرو دارم کسی خبر داره اینارو به موقع تحویل میدن یا نه؟
مریم
0
0
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه ، به من گفتن 3 هفته ای تحویل میدیم ، تاریخ 1401/07/07 پول واریز کردم هنوز تحویل ندادن ، تازه میگه یه ماه دیگه اونم قطعی نیس
مریم
0
0
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱
https://www.karzar.net/63748 اینجا اعتراض خودتونو ثبت کنید ، شاید یه نتیجه ای داشته باشه
مجسن
0
0
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱
من نمیدونم چرا سازمان حمایت و بازرسی وارد عمل نمیشه هر بلایی دلشون میخواد دارن سر مردم در میارن
Hamid
0
0
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱
با خواندن نظرات شما بنده از ثبت نام و حتی خرید حواله به بهانه تحویل 45 روزه کلا منصرف شدم... ممنون
کریم
0
0
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
بنده در تاریخی که ثبت نام کردم در بخشنامه ی فروش نوشته بودند به عنوان کمک هزینه ی تحویل خودرو در بم مبلغی به شکل کارت هدیه تحویل مشتری میشه که بعد از یک ماه از خرید مدیران خودرو با بی شرمی تمام متن بخشنامه رو روی سایت تغییر داد و کارت هدیه نمیده، در صورتی که بنده دقیقا فایل بخشنامه رو همون روز دانلود کردم و موجود دارم، تا کی باید در مملکت شرکتهای خودروساز به این راحتی کلاه مردم رو بردارند و هیچ کس از قوه های قضاییه یا مجریه برخوردی نکنه
فاطمه
0
0
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
چرا اینقدر دل مردما خالی می‌کنید اصلا حرفاتون درست نیست وجدان داشته باشید من که خیلی راضیم چون مدیران خودرو به همه تعهداتش به موقع عمل کرد و حتی زودتر از موقع ماشینم تحویل داد خدا خیرشون بده
حمید
0
0
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام بر هموطنان عزیز خدا لعنت کنه کسی رو که ماشین چینی اشغال اورده تو ایران با قیمتهای فضایی ما اریزو ثبت نام کردیم به سختی الان حدودا 40 روزه 10 مدل حرف زدن درخصوص نحوه تحویل چرا باید ما 1200 کیلومتر بریم بم ماشین تحویل بگیریم مگه نمایندگی نباید تحویل بده آیا فکر خطرات جاده ای و ترافیک جاده ای رو نکردن؟ واقعا برای مدیران مدیران خودرو متاسفم در ضمن خودشون گفتن هدیه بابت دوری راه میدن الان زدن زیرش اخه شما که از خودتون اختیار ندارید چرا بخشنامه میزنید.خلاصه که ایرانی رو خار و ذلیل کردن
کریم
0
0
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
در پاسخ به فاطمه: شما قطعا جزو کارمندان یا ذینفعان مدیران خودرو هستید، دلیل واضح این که اگر تحویل گرفتید چرا دنبال نظرات ملت هستید هنوز؟!!! خدا خیر بده به آدم راستگو نه به مدیران خودرو، پس بنده از کجا و به چه دلیل دارم این حرف رو میزنم، اگر شک دارید برید بخشنامه 20 و 21 و 22 فروش مدیران خودرو رو چک کنید و ببینید که بند دهم که مربوط به تحویل کارت هدیه بود هنوز هست یا خیر
مسعود
0
0
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام . کاش یکی از مسئولان خودش مثل یه آدم عادی برای ثبت نام مراجعه میکرد تا ببینه چی ازش میخوان من پرسیدم از کسی گفت اول باید آشنا داشته باشی بعد ۲۰ تا ۳۰ میلیون باج میگیرند ثبتنام کنند
اسماعیل
0
0
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
شما که میدونید اینجوریه چراسریع تااعلام میکنن برا ماشین میدوید که جا نمونید حقتونه
رسول
0
0
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
من سه ماهه پیش ثبت نام کردم برا ماشین هنوز ثبت نام نشدم هر روز که به مدیران خودرو سر میزنم میگن سایت بسته ست و باز نشده هروز حرفشون همینه و پاسخ گو نیستن
اسفند دانیال نیا
0
0
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
اول آذر نقدی واریز کردم الان هم بیست و چهارم بهمن هست هیچ خبری نیست نمایندگی فروش جوابی ندارن دفتر مرکزی هم ی تلفن گویا گذاشته یعنی هیچ به نظرم باید ی فکر اساسی کرد من که فردا میرم میزنم به سیم آخر
محمد
0
0
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
سلام به همه عزیزان
من ۱۱ بهمن تکمیل وجه کردم.
۱۶۰ میلیون دادم یه حواله از نمایندگی شهر دیگه برام ثبت نام شده.
اول اینکه تزریق قطره چکانی ثبت نام شده منبع درامد نمایندگیها.
دوما تو این بلاتکلیفی ها چه بلایی سرمان خواهد امد.
با خودروبر تماس گرفتم از بم تا زنجان گفته ۱۸ میلیون میره تا بیاره .
بخواد خودرو با پای خودش هم بیاد تو مسیر باید ببری سرویس اولیه انجام بدهی.
همش کار خود دولت هستش.
مگر نه کرمان موتور و مدیران خودرو نمیتونستن سوء استفاده کنند.
دوستان چند روزه خودرو واسه شما فاکتور شد؟
تیگو۷ ای ثبت کردم.
حال میترسم تو اخر سال یهویی مدل ۴۰۱ تحویل بدهند و کلی تو قیمت بخاطر مدل فرق کنه .
نظرات دوستان چیه؟
مریم
0
0
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
وقتی پول نقد پرداخت میشه چرا نباید ماشین به موقع تحویل داده بشه؟راستش با خودن نظرات و کامنت های هموطنان در ثبت نام مردد شدم.
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
همه اش دروغ و فریب و کلاهبرداری است پول رو میگیرن و ماهها میگذردو ماشینی در کار نیست ما نقدی در یک روز پرداخت انجام دادیم اما قرار بود ۴۵ روزه تحویل بدهند اما تعهد و شرافت صفر باید شکایت کنیم
مهدی
0
0
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان از برج 1401/12اقدام به تشکیل پرونده کردم 15فروردین محاسبه نشد به بعدشم کلی مدارک تحویل بده استعلامشم افتاد 20فروردین خبری نشد تا 16اردیبهشت 1402که پرونده بفرستن برا تاییدیه نهایی که وام روشه تایید بشه اونم تا آخر ماه هم تاخیر می‌اندازند می افته اول خرداد تا بشه 45روز کاری خدا می‌دونه کی تحویل بگیریم اصلا میدونستم انجامش نمی دادم عید برا خودم خانواده ام بدون ماشین زجر کشیدم نمی‌دونم باید به کی چجوری بگیم ؟
محمود
0
0
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیران خودرو فقط موقع پول گرفتن خوب بلده پول بگیره ، موقع گارانتی همه رو راهی باز آزاد می کنه .
قسمت CRM که خیر سرش باید صدای مشتری باشه اصلا" پاسخگو نیست .یه شماره الکی رو در سایتها اعلام کردند که هر کسی بتونه بگیره و با کارشناس صحبت کنه من بهش جایزه میدم . شماره تلفن 47651
من به خاطر یه رادیاتور 25 روز که ماشینم خوابیده ، هیچ کس هم پاسخگو نیست . جالبتر اینجاست که وقتی حضوری رفتم قسمت CRM میگم ، جواب میده که خودوری شما تصادف کرده و تامین قطعه اون از طرف مدیران خودرو ضرورت نداره .
شرم بر شما که ملت رو سرکیسه می کنید و سرکار میزارید . مدیران خوردویی که یه رادیاتور رو نمیتونه تامین کنه چرا با سروران چینی خودش وارد مذاکره شده که خودرو تولید کنه .
این هم شماره بنده 09122384019
ضمنا" بنده از مدیران خودرو در کلانتری 154 چیتگر شکایت کرده ام .
کد خبرشکایت 6000137859703 به تاریخ 1402/02/23
افشین بلوری
0
0
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
این شرکت واقعا یک دروغگو .
اطلاعات ناقص و نادرست تاخیر در انجام مراحل کار و بی مسئولیتی در ‌برابر مشتری تنها بخشی از مشکلات این شرکته
آدم واقعا آرزو می کنه که هرگز به این شرکت مراجعه نکنه
میثم کریمی
0
0
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
متاسفم برای اونهایی که گفتند مرگ بر شاه حالا کلاه برداری تحویل بگیرید و هیچ کاری هم از دستمون برنمیاد حالا هی بگید جانم فدای ایران و کلاهبردارهای ایرانی
میثم کریمی
0
0
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اینا فقط بلدن به حجاب بانوان ایرانم گیر بدن ولی نمیتونن گردن این کلاهبردارا رو بزنن ننگ بر شما مسوولین که مردم یک عمر پشت نظام در اومدن بترسید از روزی که این مردم مثل بمب آوار بشن بر سرتون
علی
0
0
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام من خودروتیگو 7پرو صفر کیلومتر تحویل گرفتم از نمایندگی تا درب منزل اومدم چراغ چک و گیربکس روشن شد بردم نمایندگی از تاریخ 9خرداد تا امروز 22خرداد هنوز هیچ کاری انجام نشده برام که خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار کنم خودرو هنوز 80کیلومتر کارکرد داره
علی
0
0
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام من خودروتیگو 7پرو صفر کیلومتر تحویل گرفتم از نمایندگی تا درب منزل اومدم چراغ چک و گیربکس روشن شد بردم نمایندگی از تاریخ 9خرداد تا امروز 22خرداد هنوز هیچ کاری انجام نشده برام که خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار کنم خودرو هنوز 80کیلومتر کارکرد داره شماره تلفنم09132233263
حسین
0
0
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
والا من هم 22 اسفند x22نقدی ثبت نام کردم قرار شد 45 روزه تحویل بدن قسمت جذابش اینجاست که تمامی مدارک ارسال شده ولی از ماشین خبری نیست حال شما بگید .......
ااااااااااا
0
0
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
به تآیید جمع کثیری از مشتریان . بدون شک هیت مدیره مدیران خودرو در آینده نزدیک با مجازات خیلی سختی روبرو خواهند شد
ایرانی
0
0
شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲
16 /12 /1401 تکمیل وجه کردم و شروع قرار داد است . 45 روز کاری بعد 2 /3 / 1402 موعد تحویل خودرو است که تا تاریخ 4 /4 /1402 تحویل نداده اند کلیه مدارک خودرو به دستم رسیده مدیران خودرو تعداد زیادی از خودرو هایش را با سند سازی و نام های جعلی زودتر از 45 روز کاری در بازار آزاد به قیمت های نجومی به فروش گذاشته و وزارت صمت و دیگر مسعولین کاملآ در جریان هستند و از این خیانت به ملت دفاع میکنند
مهدی
0
0
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲
سلام ببخشید واقعا این شرکت چه حساب کرده وعده دروغ می دهد خدمات خوب نیست ولی بعدترازاین نگاه نکرده به ماشین مگه فلان قطعه باید عوض بشه وقتی بیرون از شرکت به تعمیرگاه مراجعه میکنی می بینی خیلی ساده حل میشه به نظر من هرکسی با اینها طرف بشه زیان می بینی ومن دراین مورد خواستم شکایت کنم گفتن نمی توانم کاری بکنی چون دولت حمایت می کنه
شایان
0
0
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲
ما از برج ۱۱ سال پیش نوشتیم ماشینو الان آخر برج ۳ هستیم هنوز ماشینو تحویل ندادن زنگ زدیدم میگن شاسی ماشین نداریم
ابراهیم
0
0
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
من خودرو تیگو ثبت نام کردم از مدیران خودرو از طریق سامانه صمت

موقع واریز وجه حتی روزهای تعطیل هم جزو مهلت واریز محاسبه میشه

اما موقع تحویل خودرو غیر از روزهای تعطیل، حتی پنجشنبه‌ها را هم حذف میکنند و تحویل دو ماهه عملا میشه سه ماهه


حالا هم که سه ماه تموم شده (به قول خودشون دو ماه) ماشینو نمی‌دن و میگن گمرک ترخیص نمیکنه

ماشین بیمه شده
سند صادر شده
پلاک تخصیص داده شده
اما تحویل نمیدن


آخه دزدی از این واضحتر؟؟؟

به خدا اگه مدیریت خودروسازی کشور ما به معاویه تحویل داده میشد کمتر به مردم ظلم میکرد

من نمی‌دونم چرا هیشکی به فکر ضرر و زیان ما نیست
مهدی
0
0
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
من تاریخ 1401/12/03 قراردادم با مدیران خودرو ثبت شده و بعد از کلی پیگیری و ایجاد بهانه های واهی توسط مدیران خودرو تکمیل پرونده ام در تاریخ 1402/02/14 انجام شده و موعد تحویل خودرو 1402/04/19 بود که علی رغم پیگیری های متعدد هنوز خودرو را تحویل ندادند و بهانه میاورند خدا لعنتشون کنه
ژینا
0
0
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
شش ماه تحویل نگرفتم فاکتور شده میگن مشکل از بانکه باید مابقی پول لیزنگو ب حساب ما واریز کنه بعد بیمه و مابقی پروسه
چه ربطی ب من داره نمیدونم
خلاصه خیلی مملکت بی صحابه
شامرزایی
0
0
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
سلام به همه دوستان. من قصد داشتم ماشینمو بفروشم و از شنبه برم دنبال خرید آریزو از مدیران خودرو. با یکی از نمایندگیها هم راجع به مدارک لازم صحبت کردم ولی متاسفانه نظرات کاربران محترم را که اینجا خوندم به کلی منصرف شدم.
سهراب
1
0
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
من تیگو ۷پرو اقساطی از طریق نمایندگی قاسم پور شیراز ثبت نام کردم بعد از سه هفته زنگ زدن که بیاید پولتون رو پس بگیرید ماشین اقساطی نداریم
شامرزایی
0
0
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دوستان لطفا و خواهشا اگر هم میخواهید محصولات مدیران خودرو بخرید اصلا سراغ نمایندگی ... نرید اصلا اونجا سر و صاحب نداره هم خیلی بد قولن هم پرسنل واقعا بی ادب و بی تربیت و اصلا پیگیر ثبت نام شما نیستن ، ضمنا قبل از هر ثبت نام اول یک میلیون تومان همینجوری ازتون میگیرن و به هیچ وجه پس نمیدن
ناشناس
1
0
شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲
همشون دروغ میگن ماشین آذر ماه ثبت نام کردیم قرار بود ۴۵روز کاری تحویل بدهند بعد از هزار بار بهانه و بعد از چند ماه تو مهر تحویل دادن ماشین صفر پر از خط و خش و کیلومتر دست کاری شده و گلگلیر رنگی و تعویضی تحویلمون دادن گول حرفا و وعده های درونشون و نخوردید
ایزدی
1
0
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲
ما آذر ماه ۴۰۰ ایکس ۵۵ ثبت نام کردیم باهزار تا بهانه و دروغ این چند ماه رو گذروندن و الان که ماشین و تحویل دادن پر از خط و خش کیلومتر دستکاری شده و گلگیر رنگی و تعویضی به ما تحویل دادن ماشین رو به نمایندگی برگردوندیم الان هم میگن دو تا سه ماه طول میکشه تا رسیدگی بشه . حواستون باشه ماشین و تحویل گرفتید اول ببرید کارشناس رنگ ماشین دست دو و رنگی تحویلتون ندن.
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سلام والا برای ما تحویل تابستان بود الان مهر شده یک ماهه وعده دست پیمانکار میدهند وحالا خودرو تهران هست کارشناسی بشه دوهفته اتفاقی نبفتاده وعده های دروغ فقط پول مردم می گیرنند ولی سر قولشان نیستند واقعا متاسفم برای خودم چرا باید از شما ماشین بگیرم
ناشناس
0
0
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲
جالب اینجاست که ماشین تاریخ 1402/06/26 سند اومده و بیمه نامه صادر شده و کارت ماشین اومده و حتی کارت سوخت هم اقدام کردیم داره میاد کارت سوخت ولی هنوز از ماشین خبری نیست و معلوم نیست دارن چیکار میکنن تو پارکینگ با این ماشینها شاید دارن ...
و من هنوز نمی‌دونم خوابم یا بیدار.
مریم
0
0
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه ماشینم را فروختم تا بتونم ماشین جدید بخرم ولی هیچکس جوابگو نیست اول گفتند تحویل فوری حالا معلوم نیست کی ماشین دستم بیاد خدا ازشون نگذره فقط اذیت کردن مردم
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه ما آذرماه نقدا تکمیل وجه کردیم کارت ماشین اومده مدل 1402خورده به ما میگن اردیبهشت 1403 تحویل میدیم شب عیدی بی ماشین موندیم امیدوارم ریشه شون به زودی بخشکه که اینقدر بی کفایتی واقعا هیچ جای دنیا نیست
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

استوری احساسی یکتا ناصر بعد از پس گرفتن دخترش

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

قیمت واقعی دلار ۸۰ و قیمت مداخله‌ای آن ۶۰ هزار تومان است/ اگر می‌خواهید به کشور زیان برسانید سلمنا؛ FATF تعطیل!

عکس/ خوش گذرانی نرگس محمدی و فریبا نادری در کنار آبشار نیاگارا!

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

قیمت طلا به ریل تعادلی خود بازمی‌گردد؟

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار

هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی

این دمنوش‌ها را در ماه رمضان حتما بنوشید

۱۲ توصیه مهم برای رسیدن به آرامش درونی

بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتیست؟

آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟

شمارش معکوس بورس برای گام صعودی در سال ۱۴۰۳/ بزرگ‌ترین مانع رشد بورس در سال ۱۴۰۲

انتقاد ابراهیم رئیسی از انفعال کشورهای اسلامی درمورد غزه

مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان

آندرتیکر به‌زودی به ایران می‌آید

شارژ نه میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان

عکس/ اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید

فیلم/ اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران

عکس تازه الناز شاکردوست در بیستون کرمانشاه

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است

هیوندای توسان ۲۰۲۵، قوی‌تر آمد

مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند

فیلم/ واکنش دختران بعد از دیدن شهاب حسینی

کنایه معنادار عباس عبدی به زاکانی

این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد

استراتژی معاملاتی موفق برای انتخاب سهام

فیلم/ رفتار جالب فراستی علیه مجری

فروردین، ماهی صعودی برای بورس

درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون

رشیدی کوچی: قالیباف بازنده بزرگ مجلس بعدی