تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

به دست آوردن رمز ارز دیجیتال رایگان

امروزه با گسترده شدن تکنولوژی رمز ارزی، افراد بیشتری به این حوزه علاقه مند می‌شوند. افراد مختلف با توجه به علاقه مندی‌هایشان در بخش‌های مختلف رمز ارزی ورود می‌کنند. برخی از این افراد در بخش تکنولوژی به فعالیت می‌پردازند. برخی دیگر از روش‌های مختلفی مانند خرید بیت کوین وارد این حوزه می‌شوند.

امروزه با گسترده شدن تکنولوژی رمز ارزی، افراد بیشتری به این حوزه علاقه مند می‌شوند. افراد مختلف با توجه به علاقه مندی‌هایشان در بخش‌های مختلف رمز ارزی ورود می‌کنند. برخی از این افراد در بخش تکنولوژی به فعالیت می‌پردازند. برخی دیگر از روش‌های مختلفی مانند خرید بیت کوین وارد این حوزه می‌شوند.

روش های به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

جمع آوری توکن‌ها به صورت رایگان نیز امکان پذیر می‌باشد. راهکارهای مختلفی برای به دست آوردن رمزارزها وجود دارد. با هم به بررسی تعدادی از آنها می‌پردازیم.

ارز دیجیتال رایگان

ایردراپ

در این روش شبکه‌های نوپا، تعدادی از توکن‌های خود را به صورت رایگان، بین کاربران تقسیم می‌کنند. این ایردراپ‌ها می‌توانند از کمترین ارزش یعنی عددی نزدیک به 0 دلار تا بیشترین ارزش که عدد 10000 دلار بوده است، را شامل شوند. البته نکته حائز اهمیت در تقسیم بندی نوع این ایردراپ‌ها، نوع فعالیتیست که کاربر در شبکه انجام می‌دهد. اگر شبکه برای ایجاد شانس ایردراپ از کاربر بخواهد که شبکه توییترشان را دنبال کند و پستی را باز نشر دهد، احتمالا میزان جایزه شما عدد ناچیزی خواهد بود. اما اگر شرط شرکت در ایردراپ، انجام چندین تراکنش در شبکه اتریوم یا شبکه‌های دیگر باشد، منوط به پرداخت هزینه بالای این تراکنش‌ها توسط کاربر، احتمالا شما برنده ایردراپ ارزشمندی خواهید شد.

ایجاد بازدید

برخی سایت‌های تبلیغاتی وجود دارند که برای بالا بردن بازدید دامنه‌های مختلف، رمزارز می‌پردازند. هزینه تبلیغاتی که برای بالا بردن آمار سایت‌ها در نظر گرفته شده است، به کاربرانی که کیف پول دیجیتالشان را به این سایت‌ها متصل کرده باشند و وظایف روزانه‌ای که این سایت‌ها برایشان در نظر می‌گیرند را انجام داده باشند، تعلق می‌گیرد. وظایف روزانه معمولا شامل تعدد و صرف وقت برای گشت زدن در سایت‌های هدف، تعریف شده اند. فرض کنید شما وارد سایتی شدید که می‌گوید فقط با چند کلیک رمز ارز به دست بیاورید، سپس از شما می‌خواهد که کیف پول دیجیتالتان را به آن متصل کنید.

پس از ورود به سایت (معتبر) با وظایفی که برای شما از پیش تعریف شده است، رو به رو می‌شوید. مثلا شما باید حداقل به 15 دامنه مختلف سر بزنید و مدت 20 ثانیه در آن‌ها حضور داشته باشید و سپس با کلیک بر لینک بازگشتی به سایت اول، بازگردید تا امتیاز این بخش برای شما لحاظ شود. پس از انجام این کارها می‌توانید به کیف پولتان سر بزنید و مقدار واریزی از طریق سایت را چک کنید.

ارز دیجیتال رایگان با ایجاد بازدید

بازی کن و درآمد کسب کن

با پیدایش حوزه متاورس و ظهور بازی‌های پایه رمز ارزی، از قبیل Axie و SAND، افراد مختلفی از جمله گیمرها به این حیطه جذب شدند. این تغییر جدید همراه با همه گیری ویروس کرونا بود که از پیامد‌های آن اجبار به خانه نشینی و دورکاری بود. از همین رو این سبک بازی‌ها که به نام Play to Earn نیز شناخته می‌شوند، به سرعتی شبیه به همه گیری کووید 19، بین اقشار مختلف جامعه، جای خود را باز کردند. این بازی‌ها در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا بتوانند سلایق مختلف افراد را برای انتخاب نوع محتوای بازی، پوشش دهند. در این بین بازی‌های کارتی (Card Game) از استقبال بیشتری بهره مند شدند. معروف ترین بازی در این زمینه Axie Infinitiy، یکی از پر درآمد ترین بازی‌هاییست که کاربران با آن کسب درآمد می‌کنند. نکته حائز اهمیت، نیاز بازی‌ها برای سرمایه گزاری اولیه در آنهاست. با این رویکرد می‌توان بازی‌ها را به 2 دسته تقسیم بندی کرد:

  1. نیازمند سرمایه اولیه
  2. بدون نیاز به سرمایه اولیه

مثال نوع اول:

 بازیAxie  از سری بازی‌های کارتی، استراتژی می‌باشد. برای شروع، هر فرد باید 3 کاراکتر (Axie) در اختیار داشته باشد تا بتواند وارد رقابت‌های آنلاین شود. با نگاهی به بازارگاه این بازی می‌توان فهمید که حداقل سرمایه برای خرید 3 کاراکتر اولیه، مبلغی نزدیک به 350 دلار است که مقدار کمی هم نیست. شما بعد از شروع بازی، بسته به نوع عملکردتان، پاداش‌های متنوعی را از بازی دریافت می‌کنید. این پاداش‌ها با توکنSLP  (Smooth Love Potion) به شما پرداخت می‌شود و در نهایت نیز می‌توان با انتقال SLP ها به صرافی ارز دیجیتال معتبر و فروش آنها، از بازی درآمد حاصل کرد. اگر نگاهی به نمودار قیمتی SLP بیندازیم، میتوان فهمید که فشار فروش زیادی بر روی این کوین وجود دارد که همین موضوع، حاکی از تعداد بالای کاربران این بازی می‌باشد.

مثال نوع دوم:

بازی Gods Unchained از سری بازی‌هایی است که برای شروع نیاز به سرمایه اولیه ندارد و هر فرد علاقه‌مندی با ایجاد اتصال میان کیف پول دیجیتال خود با بازی، می‌تواند از آن کسب درآمد کند.

Gods Unchained هم مانند Axie از سری بازی‌های کارتی است و شباهت‌های ساختاری زیادی بین این بازی‌ها وجود دارد. در ابتدا شما بعد از نصب بازی، تعدادی کارت از بازی برای شروع دریافت می‌کنید. این کارت‌ها معمولا ارزش ذاتی بالایی ندارند، اما این شانس وجود دارد که بین آن‌ها، کارت‌هایی به دست بیاورید که ارزشمند هستند و قابلیت خرید و فروش در بازارگاه این بازی را دارند. این کارت‌ها با واحد‌های ارزی مختلفی از قبیل ETH، GODS و USDC قابل معامله هستند و شما اگر خوش شانس باشید می‌توانید کارت‌های ارزشمندی (NFT) را در جعبه‌های دریافتی خود بیابید. اما کسب درآمد از طریق خود بازی نیز، امکان پذیر است. به این صورت که شما به رقابت با افراد دیگر در این بازی می‌پردازید و برای گرفتن توکن رسمی بازی (GODS) نیازمند حداقل کسب 15 برد از 40 بازی اولیه خود در هر هفته هستید. رقابت‌ها به صورت هفتگی برگزار می‌شود و هر فرد با توجه به عملکردش داخل بازی واجد شرایط دریافت یکی از پلن‌های درآمدی می‌شود.

کسب درآمد با یادگرفتن

کریپتو یاد بگیر، کریپتو رایگان کسب کن

Coinbase یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که بیش از 25 میلیون کاربر در 32 کشور در سراسر جهان دارد. کوین‌بیس به شما این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت‌کوین، دوج‌ کوین، شیبا اینو را به صورت رایگان به دست بیاورید.

کوین بیس دو راه متفاوت برای کسب ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌دهد. ابتدا می‌توانید از برنامه ارجاع (Referral Program) برای معرفی دوستان خود استفاده کنید و هر عضو جدید 10 دلار بیت کوین رایگان برای شما دریافت می‌کند. برای مثال اگر شما فردی را به صرافی معرفی کرده باشید، از خرید دوج کوین او، مقداری دوج کوین به حساب شما واریز خواهد شد.

شما می‌توانید مطالب مختلفی از صنعت بلاکچین را فرا بگیرید و در پایان در آزمونی که برای شما طراحی شده است، شرکت کنید و اگر به حد نصاب آزمون رسیده باشید، در قرعه کشی شرکت کنید و رمز ارز به دست بیاورید. صرافی‌های داخلی معتبری در ایران هم وجود دارند که شما می‌توانید با عضویت در آنها و معرفی دوستانتان به آنها از درآمد حاصل از کارمزد‌های آنها بهره ببرید.

قرعه کشی  NFT

برخی از شبکه‌های متاورسی برای جذب بیشتر کاربران به شبکه‌هایشان، قرعه کشی‌هایی بین مخاطبان شبکه‌های اجتماعی و کاربرانشان انجام می‌دهند و به برندگان NFT‌ هایی اعطا می‌شود که گاها قیمت‌های نجومی ‌دارند و افراد با فروش آنها می‌توانند از سود‌های هنگفتی بهره مند شوند. این NFT‌ ها می‌توانند از یک عکس ساده، تا یکی از شخصیت‌های بازی‌های مختلفی که بالاتر به چند مورد از آنها اشاره کردیم، باشند. با فروشNFT  در بازارگاه‌های مختلف می‌توان ETH، USDT و یا هر جفت‌ارز دیگری را دریافت کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

قیمت مرغ زنده چقدر شد؟

اولین برد سال تراکتور با کنترل از راه دور یحیی؟

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

فیلم/ خاطره جالب فریدون زندی از دلار هزار تومانی!

عکس/ تازه‌ترین تصاویر از حضور محمدرضا گلزار در آمریکا

عکس/ شروط جنجالی یک عروس برای داماد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

عکس/ لباس جنگی روحانیون در تجمع اعتراضی قم علیه بی‌حجابی!

محروم‌ترین و برخوردارترین استان‌های کشور کدامند؟

دلیل بازداشت چند داوطلب کنکور سراسری

نگاه قیمت دلار تهران به بازار ارز هرات

خودکشی یک پزشک خانم در تهران

مصوبه‌ای که خریداران را از بازار طلا فراری می‌دهد!

بیشترین و کمترین بازدهی در بازار سهام هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ اشک‌های رادان با شعار تشکر تشکر تجمع کنندگان قمی‌

«مست عشق» رکورد فروش روز اول اکران را شکست

بازیگر جنجالی و بازداشتی تلویزیون از ایران رفت

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»

پرچمداران سامسونگ در آستانه ۱۰۰میلیونی شدن + جدول

بازی پرسپولیس در جام حذفی با یک کاپیتان جدید

پیش‌بینی مهم بورس تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳

عکس/ تمرین پدر دختری کاپیتان استقلال در باشگاه بدنسازی

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بورس

طراحی جدید این خودروی محبوب، کاربران را شوکه کرد!

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد

خیز وزارت کار برای حذف نمایندگان کارگری در تعیین دستمزد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده

یک اتفاق جدید در بازار مسکن

فیلم/ بازداشت خشونت‌آمیز استاد دانشگاه اموری در آمریکا

فیلم/ درگیری پلیس آمریکا با حامیان فلسطین در دانشگاه‌ها

اختلاف‌‌ بر سر افزایش حقوق بازنشستگان

جدیدترین قیمت خانه در شرق تهران + جدول

معصومه حائری، عروس امام خمینی که بود؟

رستاخیز یکخوابه‌ها + جدول آپارتمان های ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران

تغییر قیمت لاستیک خودرو + عکس

فرونشست به آثار باستانی ایران رسید

صعود محسوس انس جهانی طلا

توهم آمریکایی درباره خاورمیانه پرآشوب / پشت پرده سیاست‌های شکست خورده امریکا در خاورمیانه

فیلم/ اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای

شنبه محبوب و پنجشنبه مغموم؛ صفر تا ۱۰۰ پیشنهاد افزایش تعطیلات آخر هفته

فیلم/ مسابقه خنده‌دار فوتبالی

آماری هولناک از فقر در کشور؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند

افت شدید مصرف لبنیات در ایران

اولین شوک بازار امسال با افزایش قیمت پیاز!

پایان سکوتِ مجلس مقابل دولت، هرچند دیرهنگام / قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست

دلار هرات در مرز ورود به کانال ۶۱ هزار تومان

دلار ریتم افزایشی قیمت طلا را بر هم زد

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول