تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

سازندگان برای افزایش عرضه به بازار بسیج شده‌اند

در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تامین نیاز بازار، شبکه تامین این گروه صنعتی با همدلی و عزم جهادی خود و در سایه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش خودرو‌های کف پارکینگ بسیج شدند.

سازندگان برای افزایش عرضه به بازار بسیج شده‌اند

اقتصاد۲۴-عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو ضمن اشاره به برنامه‌ریزی منظم و پیگیری‌های منسجم و ساختاریافته حوزه‌های مختلف ساپکو و شبکه تامین براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزود: در حال حاضر اصلی‌ترین اولویت شرکت ساپکو، تجاری سازی خودرو‌های دارای کسری قطعه است.

وی ادامه داد: برای این منظور در قالب جلسات منظم تولید، پیگیری مستمر تامین قطعات کسری انجام و مذاکرات با سازندگان شبکه گسترده تامین به منظور تجاری سازی خودرو‌های کف پارکینگ در جریان است.

مدیر عامل ساپکو همچنین اظهار امیدواری کرد، با خودباوری، اعتقاد و اعتماد به داشته‌ها و قابلیت‌های فنی و تکنولوژی و در کشاکش تحریم‌های ظالمانه، در سایه همراهی و هم افزایی جهادگران شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تا پایان سال ۱۴۰۰ خودرو‌های دارای کسری قطعه به تعداد ۴۰ هزار دستگاه کاهش یابد.

منبع: ایکوپرس
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار