تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
نتایج ارزیابی‌های ISQI منتشر شد

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیند‌های فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

اقتصاد۲۴- براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه شاخص ارزیابی نمایندگی‌های مجاز خدمات فروش، ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آیین‌نامه و سنجش رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش انجام گرفته و گروه صنعتی ایران خودرو موفق به کسب رتبه دوم شده است.

برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.

جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگی‌ها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگی‌های رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.
 

منبع: ایکوپرس
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار