تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۸ دی ۱۴۰۱

بازیگران مشهوری که با آدم‌های خیلی معمولی ازدواج کردند+عکس

سلبریتی ها معمولا افرادی را برای ازدواج انتخاب می کنند که شغلشان را درک کنند جالب است بدانید همسر برخی از سلبریتی ها شغل هایشان اصلا ربطی به بازیگری ندارد.
ازدواج بازیگران مشهور با آدم‌ های معمولی

اقتصاد۲۴ستاره ها و سلبریتی ها بیشترِ زندگی خود را مقابل دوربین هستند؛ اما جالب است بدانید که خیلی از آن ها ترجیح داده اند در زندگی شخصی شان اینگونه نبوده و خیلی در معرض دید نباشند. به خاطر همین تصمیم گرفتند با آدم های معمولی و غیر مشهور ازدواج کنند؛ بنابراین در این قسمت قصد داریم بازیگران معروفی را به شما معرفی کنیم که با آدم های معمولی ازدواج کرده اند.

جورج کلونی

جرج کلونی یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های هالیوودی به‌شمار می‌رود، این بازیگرِ معروف با یک خانم غیر سلبریتی در سال ۲۰۱۳ از طریق دوست مشترک شان آشنا شد که بعد از مدتی آشنایی و شناخت؛ تصمیم به ازدواج با او گرفت. علم‌الدین (لبنانی ـ بریتانیایی) همسر جورج کلونی مدافع حقوق بشر است، این زوج پس از ازدواج سال ۲۰۱۴ در ونیز صاحب دختر و پسر دوقلویی با نام‌های الا و الکساندر شدند.

جیمز کوردن

جیمز کوردن بازیگر، نویسنده و کمدین انگلیسی که به‌خاطر اجراهایش در برنامهٔ شو آخر شب با جیمز کوردن شناخته می‌شود و در فیلم‌های پرفروش بازی کرده است، در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار همسرش را ملاقات کرد که در یک مراسم مربوط به کار خیر دور هم جمع شده بودند. آن‌ها سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفتند که جشنِ نامزدی خود را برپا کنند و در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و زیر یک سقف رفتند و سه فرزند به نام‌های مکس، کری و شارلت دارند.


بیشتر بخوانید:  رونمایی رحمان و رحیم؛ دوقلو‌های پایتخت از چهره جدیدشان + عکس


همسر جیمز کوردن

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس در یک مراسم با کوک مارونی صاحب گاری آشنا شد، آشنایی شان مربوط به اواخر سال ۲۰۱۹  و از طریق یک دوست مشترک بود. آن‌ها بعد از مدتی تصمیم گرفتند که با یک دیگر ازدواج کنند و مراسم خود را با حدود ۱۵۰ مهمان در شهری به نام نیوپورت برگزار کردند. این زوج  اکنون منتظر فرزند اول شان هستند.

ریس ویترسپون 

ریس ویترسپون بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی  که پیش از این موفق به کسب جایزه اسکار شده، برای اولین بار در یک مهمانی دوستانه جیم تاث که شغلش هماهنگ کردن قراردادها و برنامه‌های کاری بازیگران است، را ملاقات کرد و این آشنایی یک‌سال بعد منجر به ازدواج شد. 

میراندا لمبرت

میراندا لی لمبرت خواننده آمریکایی سبک کانتری و برنده جایزه گرمی که در فیلم‌های خیلی معروفی بازی کرده است،  در ژانویه سال ۲۰۱۹ تصمیم به ازدواج گرفت؛ ازدواج با فردی که بازیگر نبود و بیزینس کاملا جداگانه‌ای داشت.

همسر میراندا لمبرت

پاتریک دمپسی 

پاتریک دمپسی، بازیگر نام‌آشنای سریال آناتومی گری، جیلیان فینک را که در آن زمان آرایشگر بود در سالن Fink  دید، پاتریک دمپسی برای کوتاه کردن موهایش به آن‌جا آمده بود، این زوج تقریبا سه سال پس از آشناییشان رابطه‌شان با یکدیگر را آغاز کردند.

جسیکا اسکلار

جسیکا اسکلاربعد از جدایی از همسر سابقش جری سینفلد را در یک باشگاه ورزشی در منطقه Upper West Side ملاقات و با جری سینفلد شروع به صحبت کرد. او رابطه‌اش را با سینفلد جدی‌تر کرد و یک‌سال بعد سینفلد از او خواستگاری کرد.

ان هتوی 

اَن جَکلین هَتوِی بازیگری آمریکایی و برنده جوایز متعددی همچون جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب، جایزه بفتا و جایزه امی ساعات پربیننده است که سال ۲۰۰۸ در فستیوال فیلم Palm Springs از طریق یک دوست مشترک همسرش را که بازیگر و طراح جواهرات است ملاقات کرد. همسر ان هتوی به غیر از نقش کوتاهی در فیلم Ricki and the Flash و تهیه‌کنندگی Song One، بیشتر سرگرم طراحی جواهرهایش بوده است.

همسر ان هتوی

مت دیمون

مت دیمون جز آن دسته از بازیگرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ اما تصمیم گرفت با کسی ازدواج کند که نامش در لیست بازیگران سینما نیست. ازدواج آن‌ها سال ۲۰۰۵ برگزار شد و اکنون به غیر از سرپرستی بچه‌هایی که بر عهده گرفته اند، خودشان هم سه فرزند دارند.

دیمون همسرش را سر فیلمبرداری وابسته به تو وقتی بعد از یک روز طولانی سر صحنه، برای صرف یک نوشیدنی به باشگاه شبانه رفته بود، مشاهده کرد، همسر او آن زمان متصدی باردر Crobar میامی بود.

جان استوارت 

استوارت  از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی آمریکا است که سال ۱۹۹۶ همسرش را در یک رستوران مکزیکی ملاقات کرد. ترسی مک‌شین آن زمان تکنسین دامپزشکی بود. استوارت سال ۱۹۹۹ از طریق مجله نیویورک تایمز از مک‌شین خواستگاری کرد.

جیمی فلن

جیمی فَلِن مجری تلویزیون، کمدین، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است که در فیلم‌های زیادی هم بازی کرده است. او فلن در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۷ با تهیه‌کننده آمریکایی نانسی جوونن ازدواج کرده‌است. همسر وی یکی از مالکان شرکت فلاور فیلمز است که در زمینه تولید فیلم فعالیت می‌کند. این زوج صاحب دو فرزند، یکی متولد سال ۲۰۱۳ و دیگری متولد سال ۲۰۱۴ هستند. هردو فرزند آن‌ها به روش رحم اجاره‌ای متولد شدند.

همسر جیمی فلن

الک بالدوین 

الکساندر ری بالدوین سوم بازیگر، نویسنده، کمدین و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی اولین بار سال ۲۰۱۱ و در رستورانی به نام “Pure Food and Wine” با هیلاریا توماس آشنا شد. توماس پس از فارغ‌التحصیلی از NYU (دانشگاه نیویورک) به عنوان مربی یوگا در استودیو Yoga Vida فعالیت می‌کرد.  

وینس وان 

وینس وان سال ۲۰۰۸ در یک مراسم عروسی از طریق یکی از دوستانش با کایلا وبر آشنا شد، وبر به عنوان کارمند املاک و مستغلات در منطقه روستایی آلبرتا (کانادا)، در یک مزرعه کوچک کار می‌کرد.

لیسا کودرو

لیسا بازیگر مشهور سریال فرندز هم جزء افرادی است که تصمیم گرفت تا با کسی ازدواج کند که شغلش بازیگری نیست. او از طریق هم اتاقی اش در سال ۱۹۹۵ با میشل استرن آشنا شد؛ البته بعد از مدتی از هم جدا شدند. این جدایی حدود شش سال طول کشید که بعد از ملاقات یکدیگر؛ دوباره تصمیم به ازدواج گرفتند.

همسر لیسا کودرو

کریستین بیل 

کریستین چارلز فیلیپ بیل بازیگر انگلستانی که برای تنوع‌پذیری و تغییرات جسمانی مدام برای بازی در نقش‌های خود معروف است، در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۰، با سیبی بلازیک (متولد ۱۹۷۰) مدل سابق، چهره‌پرداز و دستیار شخصی وینونا رایدر ازدواج کرد. آن‌ها به طور ناگهانی و مخفیانه در لاس وگاس ازدواج و چندی بعد توسط یک واسطه مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند؛ بیل ۲۶ ساله بود و همسرش ۳۰ سال داشت. این زوج دارای یک دختر و یک پسر به نام‌های امیلین و جوزف هستند.

پل راد

پل راد هنرپیشه آمریکایی که در سال ٢٠٢١ به عنوان "جذاب ترین مرد زنده دنیا" از طرف مجله پیپل انتخاب شد، به توصیه امی هکرلینگ کارگردان به نیویورک رفت تا مدیربرنامه‌ای برای خود استخدام کند و در این زمان با یاگر که به عنوان مدیربرنامه مشغول به کار بود، آشنا شد.

ایمی شومر

ایمی شومر، بازیگر و استندآپ کمدین مشهور آمریکایی با کریس فیشرِ سرآشپزکه نویسنده کتاب آشپزی The Beetlebung Farm Cookbook  به واسطه خواهرش آشنا شد. این زوج سال ۲۰۱۸ در شهر مالیبو مراسم ازدواج خود را برگزار کردند و سال ۲۰۱۹ صاحب یک فرزند پسر شدند.

ایمی شومر و همسرش

جسیکا آلبا

جسیکا مری آلبا  بازیگر و تاجر آمریکایی که در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب‌ترین زن جهان شناخته شد، ماه گذشته؛ چهاردهمین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت. او اولین بار در سال ۲۰۰۵ کش وارن دستیار کارگردان را ملاقات کرد و بعد از مدتی آشنایی با او تصمیم به ازدواج گرفت. آن‌ها در اواخر سال ۲۰۰۷ ازدواج خود را به همه اعلام کردند.

جولیان مور

جولیان مور بازیگر و مؤلف آمریکایی که افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا، دو جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ امی دریافت کرده‌است، با کارگردانی به نام بارت فرندیچ سر یک پروژه فیلمبرداری در سال ۱۹۹۷ آشنا شد و نامزد کردند و در آگوست سال ۲۰۰۳ تصمیم به ازدواج گرفتند که البته همه چیز در یک مراسم کاملا خصوصی برگزار شد. این زوج صاحب دو فرزند هستند.

همسر جولیان مور

الیزابت بنکس

الیزابت مارسال بنکس بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی تقریباً ۳۰ سال پیش؛ الیزابت برای اولین بار همسرش را در روز اول دانشگاه پنسیلوانیا دید و بعد از چند سال دوباره با هم برخورد داشتند و همانجا بود که تصمیم به ازدواج گرفتند و اکنون صاحبِ دو فرزند پسر هستند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران

تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم

جمیله علم الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

محافظ سابق خاتمی: در سال ۷۵ می‌خواستم هاشمی را ترور کنم

فیلم/ کاخ سفید مسجد شد!

فیلم/ اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

کنایه سنگین عبدالناصر همتی به ابراهیم رئیسی

ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل

رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران

عکس/ حضور تک‌تیرانداز‌ها در اطراف دانشگاه‌های بزرگ آمریکا

پاسخ منفی کمیته استیناف به فرجام‌خواهی کاپیتان استقلال

نجات باغ گیاه‌شناسی؛ مال‌باختگان ارتش دوباره سر خط / جنجال ساختمان‌سازی ارتش در حوالی چیتگر

برای تسکین دردهای عضلانی ناشی از ورزش این روش‌ها را امتحان کنید

عکس/ تصویر صمیمانه فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

یک سفر تفریحی به ازمیر چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

عکس/ استایل جذاب بازیگر نقش افسر مین جانگو در ۵۲ سالگی

ماجرای پرت شدن سعید آقاخانی از کوه

تیم فوتسال افغانستان در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۲۴

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود

خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در زمین میانکاله

فیلم/ لحظه‌ هولناک نجات یک کودک از سیلاب در بم

فیلم/ تنها تصاویر به جا مانده از پدر رهبر انقلاب

فیلم/ گلایه‌ دانش آموزانی که به دلیل سیل به کنکور نرسیدند

فیلم/ بغض وزیر اسبق بهداشت برای مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

حضور غافل‌گیر کننده در خانه سیدحسین خمینی

مجازات شدید داوطلبان متخلف در کنکور

مالک متمول استقلال کدام سوپراستار را می‌خرد؟

عکس / صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی چه شد؟

فیلم/ مونتاژ فونیکس‌های مدیران خودرو در آب

تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد در کنکور

فیلم/ پارکینگ خودرو‌های، خودروساز کرمانی را آب برد

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

جشن تولدی خاص برای بهار نوروزپور همسر امیرعلی نبویان + عکس

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی + متن

قیمت مرغ زنده چقدر شد؟

اولین برد سال تراکتور با کنترل از راه دور یحیی؟

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

فیلم/ خاطره جالب فریدون زندی از دلار هزار تومانی!

عکس/ تازه‌ترین تصاویر از حضور محمدرضا گلزار در آمریکا

عکس/ شروط جنجالی یک عروس برای داماد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

عکس/ لباس جنگی روحانیون در تجمع اعتراضی قم علیه بی‌حجابی!

محروم‌ترین و برخوردارترین استان‌های کشور کدامند؟

دلیل بازداشت چند داوطلب کنکور سراسری

نگاه قیمت دلار تهران به بازار ارز هرات