تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

زیباترین بازیگران زن ایرانی با چشمانی رنگی + تصاویر

یکی از ویژگی‌های ظاهری که موجب جذابیت افراد می‌شود، داشتن چشمان رنگی می‌باشد. در این قسمت با بازیگران زیبای چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران آشنا شوید.

بازیگران زن  ایرانی چشم رنگی

اقتصاد۲۴- معیارهای زیادی برای بازیگر شدن وجود دارد که یکی از آنها داشتن چهره ای زیباست. در سینمای ایران چهره های فراوانی وجود دارند که نه تنها به دلیل هنرشان در نقش آفرینی بلکه به دلیل جذابیت های ظاهری مانند داشتن چشمان رنگی هواداران زیادی دارند.

در این بخش به معرفی بازیگران زن چشم رنگی سینمای ایران می پردازیم، خانم های بازیگری که چشمان زیبایشان در کنار توانایی هایشان در بازیگری به آمار هوادارانشان افزوده است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از چشم‌رنگی‌های سینمای ایران که روزگاری گزینه‌ی اول فیلم‌های تجاری بود اما اکنون کارنامه درخشانی دارد و حضورش در هر فیلم، یک اتفاق محسوب می‌شود. او در فیلم هایی چون تی تی، ابلق، شبی که ماه کامل شد، رسوایی، خفه گی، تو ومن، گل یخ، سراسر شب، مجردها، باد در علفزار می پیچد، قلب یخی و... ایفای نقش نموده است.

الناز شاکردوست با چشمانی رنگی

الناز شاکردوست بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

نفیسه روشن

نفیسه روشن از بازیگران زن چشم رنگی سینمای ایران است که در ۱۹ سالگی با سریال روز‌های به یادماندی جلوی دوربین رفت و در فیلم هایی، چون کمکم کن، بچه هـای خیابان، روزگار قریب، اغما، مایا ببر مازندران، لازانیا، با تو می‌مانم، عملیات ۱۲۵، شش قهرمان و نصفی، بچه مهندس، یک تکه زمین و... ایفای نقش نموده است.

نفیسه روشن با چشم هایی رنگی

چشم های رنگی نفیسه روشن


ببینید: تصاویری جالب از خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان در فرش قرمز


فریبا متخصص

فریبا متخصص یکی از هنرمندانیست که چشم های رنگی زیبایی دارد، او با فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت و سپس همین سال با سریال طالب وارد قاب تلویزیون شد. فریبا متخصص در آثاری چون شهرزاد، برف بیصدا می‌بارد، زمانه، همسفر، نیمه پنهان ماه، تولدی دیگر، چشم به راه، به کجا چنین شتابان، ملکوت، به دنیا بگویید بایستد، زیر سقف دودی و... بازی کرده است.

فریبا متخصص

فریبا متخصص با چشمانی رنگی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی یکی از بازیگران شناخته شده دنیای هنر است که چهره و چشمان زیبایی دارد، به گفته خانم بازیگر او هیچ عمل زیبایی در چهره ندارد و زیباییش خدادادی است! لیلا اوتادی در فیلم هایی چون گاندو، حوالی پاییز، آرام می گیریم، چرخ و فلک، زن ها فرشته اند، چهار انگشتی، تخته گاز، پسر کشی، پیشونی سفید و... بازی کرده است.

لیلا اوتادی بازیگر چشم رنگی

لیلا اوتادی بازیگر چشم رنگی سینما

مهسا کرامتی

مهسا کرامتی جزو بازیگران زن چشم رنگی است که در دهه 80 و بعد از حضور در سریال خط قرمز به شهرت رسید. او همسر راما قویدل فرزند مرحوم رضا قویل از کارگردانان با سابقه کشورمان است که در فیلم هایی چون مرگ تدریجی یک رویا، آواز گنجشکها، قدمگاه، مصائب دوشیزه، خانه ابری، محیا، چیزی شبیه معجزه، سکوت خدا، خط قرمز و... ایفای نقش نموده است.

مهسا کرامتی بازیگری با چشم های رنگی

مهسا کرامتی از بازیگران زن چشم رنگی

مهتاب کرامتی

بازیگری بعدی چشم رنگی لیست ما، مهتاب کرامتی است که با بازی در مردان انجلس به اوج شهرت رسید. او در فیلم و سریال هایی مانند خاک سرخ، مریم مقدس، مردان آنجلس، میدان سرخ، روزهای به یادماندنی، رقص روی شیشه، مومیایی، صحنه زنی، جاده قدیم، رستاخیز، زن ها فرشته اند و... به هنرمندی پرداخته است.

مهتاب کرامتی

بازیگران زن سینمای ایران با چشمانی رنگی + تصاویر

مهتاب کرامتی بانوی هنرمند سینما با چشمان رنگی

 

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون کشورمان است که بازی او در سریال تلویزیونی در پناه تو و در قلب من هنوز هم در یادها مانده است. این بازیگر در آثاری چون اغما، مدار صفر درجه، خیابان های آرام، شیفته، رنگ شب، تکیه بر باد، مادرانه، پدر، جرم، تب، رئیس، قاتل اهلی، پشت بام تهران و... بازی کرده است.

لعیا زنگنه بازیگر چشم رنگی سینما

لعیا زنگنه بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی جزو هنرمندانیست که یکی از زیباترین چشم ها را در سینمای ایران دارند، او بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد و بعد از آن در فیلم هایی چون امام علی، آهوی ماه نهم، یاور، زخم، طریق عشق، بوی گل های وحشی، جاودانگی، دوشیزه، عینک دودی، جادوگر و... ایفای نقش نموده است.

چشمان رنگی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر چشم رنگی سینما

چشمان رنگی فقیهه سلطانی

مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون با بازی در سریال «او یک فرشته بود» و فیلم «هوو» به شهرت رسید. خانم کاویانی در فیلم و سریال هایی چون راز ناتمام، بی نشان، پنجمین خورشید، بوی باران، بچه مهندس، اخراجی ها، معراجی ها و... به هنرمندی پرداخته است.

مریم کاویانی بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون

مریم کاویانی بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون

تینا آخوند تبار

تینا آخوندتبار یکی از بازیگران چشم رنگی مطرح سینما و تلویزیون ایران است که به ورزش بیش از بازیگری علاقه داشته و این روزها بیشتر وقتش را برای ورزش مورد علاقه اش یعنی بوکس می گذارد. تیتا آخوند تبار که از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد، در فیلم هایی چون طلاق به سبک ایرانی، هرچی خدا بخواد، رسوایی، متل قو، دختران حوا، زاویه هفتم، دیوار و...بازی کرده است.

تینا آخوندتبار بازیگری با چشمان رنگی

تینا آخوندتبار بازیگری با چشمان رنگی

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر پر سابقه سینما و تلویزیون است که اولین بار در فیلم وسوسه جلوی دوربین رفت اما با بازی در فیلم عروس بهروز افخمی توجه اهالی سینما را به خود جلب کرد. او در فیلم هایی چون یاغی، ممنوعه، آقازاده، چهارشنبه 19 اردیبهشت، زن دوم، دو زن، نیمه پنهان، نسل سوخته، واکنش پنجم، پری، سارا و...ایفای نقش نموده است.

نیکی کریمی با چشمان رنگی

نیکی کریمی با چشمان رنگی

نیکی کریمی با چشمان رنگی

مرجان محتشم

مرجان محتشم خانم کوچیک سریال پس از باران با چشم های رنگی و صورت معصومش را بسیاری از مخاطبان تلویزیون به یاد دارند، او برای اولین بار و به‌طور حرفه‌ای سال 1376 با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد و در فیلم هایی چون پرواز در حباب، رز زرد، پس از باران، مهمان‌پذیر طوبی، ریحانه، بهشت گمشده، معصومه، آژانس دوستی و... درخشید.

مرجان محتشم بازیگر چشم رنگی

مرجان محتشم بازیگر چشم رنگی

رویا نونهالی

رویا نونهالی بازیگر چشم آبی سینمای ایران که با بازی در نقش ناتاشا در سریال خواب و بیدار بسیار درخشید، کارنامه درخشانی دارد، او در فیلم هایی چون خاتون، عصر جدید، هم نفس، ساعت شنی، شهرزاد، ملکه گدایان، یک تکه نان، دست انداز، شیرین، هلن و... ایفای نقش نموده است.

رویا نونهالی با چشم های رنگی

رویا نونهالی با چشم های رنگی

هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون است که فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود، او در سریال از یادها رفته، آزادی مشروط، داستان یک شهر، دوربین، آتش و قداره، لژیونر، سکه و... بازی کرده است.

هلیا امامی بازیگر چشم رنگی

هلیا امامی بازیگر زن چشم رنگی سینما

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر چشم رنگی دیگر سینما و تلویزیون است که در فیلم هایی چون افعی، نان و عشق و موتور 1000، گاو خونی، چارچنگولی، زیرزمین، ساخت ایران، خداحافظ بچه، ایکس لارج، بچه مهندس، آینه بغل، گیسو و... به هنرمندی پرداخته است.

بهاره رهنما از بازیگران زن چشم رنگی

بهاره رهنما از بازیگران زن چشم رنگی

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران و دختر مرحوم حمیده خیرآبادی است که چشم های رنگی و چهره مهربانی دارد از همین رو بیشتر نقش مادرهای مهربان سریال های تلویزیونی را ایفا می کند.

این هنرمند در فیلم هایی چون ویلایی ها، شام آخر، مارال، در قلب من، پس از باران، بچه مهندس، آقا زاده، حکم رشد، برف بی صدا می بارد، آوای باران، رخصت، فاخته، نابرده رنج، جراحت، پشت بام تهران و... درخشیده است.

ثریا قاسمی با چشم های رنگی

ثریا قاسمی بازیگر چشم رنگی

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی بازیگر محبوب و مشهوری که مخاطبان تلویزیون او را با نقش زلیخا در یوسف پیامبر می شناسند،از چشم های رنگی و چهره ای زیبا حتی در دوران میانسالیش برخوردار است. او در فیلم هایی چون پدر سالار، زیر سایه همسایه، پس از باران، شب دهم، شام آخر، بانوی من، پهلوانان نمی میرند و... به هنرمندی پرداخته است.

چشمان رنگی کتایون ریاحی

چشمان رنگی کتایون ریاحی

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده دیگر بازیگر سینما و تلویزیون است که چشم های کشیده و رنگی گیرایی دارد. این بازیگر که در سریال نجلا به خوبی درخشیده است در فیلم هایی چون عاشقانه، سریال پرده نشین، فیلم هفت، فیلم کوتاه اینجا نه و... به ایفای نقش پرداخته و برنامه هایی چون ترمه و طلا، آفتاب گردان، دوستان، مثبت من و سپید پررنگ را اجرا کرده است.

چشمان زیبا و رنگی سارا رسول زاده

چشمان زیبا و رنگی سارا رسول زاده

فریماه فرجامی

فریماه فرجامی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که چشمان رنگی زیبایی دارد. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز نمود و با بازی در سریال بخش چهار جراحی وارد قاب تلویزیون شد. خانم بازیگر در فیلم هایی چون قرمز، نرگس، هرسه نفرشان، تیغ و ابریشم، اجاره نشین ها، پرده آخر، زهر عسل، لامینور، مادر،ساغر و... بازی کرده است.

چشمان رنگی فریماه فرجامی

چشمان رنگی فریماه فرجامی

فریماه فرجامی بازیگر قدیمی با چشم رنگی

سولماز حصاری

سولماز حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که با چشمان سبزش شباهت زیادی به کتایون ریاحی دارد، در فیلم هایی چون هست و نیست، رو به راهم کن، آسمان من، برابر با اصل، زیگزاک، سرگشته، تسلیم سرنوشت، عاشقت شدم، رویای پرواز و... ایفای نقش نموده است.

سولماز حصاری بازیگر چشم رنگی

سولماز حصاری بازیگر چشم رنگی

سارا منجزی

سارا منجزی بازیگر خوش چهره سینمای ایران است که نخستین بار در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی دری ایفای نقش کرد. این خانم بازیگر چشم رنگی در فیلم هایی چون یادرفته، گاندو، پایتخت، کلاه پهلوی، نارگیل، شبهای مافیا، مورچه خوار، لابی، آخر خط، خنده در باران، دردسر بزرگ و... بازی کرده است.

چشم های رنگی سارا منجزی

سارا منجزی از بازیگران چشم رنگی

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند بازیگر چشم رنگی سینمای ایران است که با اکران فیلم های غزل، همکلاس، رز زرد و کما بسیار معروف و مشهور شد. خانم بازیگر کارنامه هنری خوبی دارد و در آثاری چون ماهی دم قرمز، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن، افراطی ها، کلاهی برای باران، شاخه گلی برای عروس، کما، رز زرد، غزل، دستهای آلوده،سریال معمای شاه، سریال مختارنامه، سریال گارد ساحلی، سریال معصومیت از دست رفته، گمگشته و... بازی کرده است.

چشم های رنگی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند با چشمان رنگی زیبا

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون که در سومین تجربه حرفه ایش در قاب تلویزیون با سریال «بچه مهندس » و در نقش مادرخوانده جواد جوادی به شهرت دست یافت، در فیلم هایی چون نفس، پریا، بچه مهندس، سارق روح، بوی باران، سودابه و... بازی کرده است.

چشم های زیبای ساناز سعیدی

چشم های زیبا و رنگی ساناز سعیدی

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار که به تازگی در فیلم های کوزوو و رویای سهراب ایفای نقش نموده است، یکی دیگر از چشم رنگی های سینما است که در فیلم هایی چون گاهی به پشت سر نگاه کن، کلاه پهلوی، نوار زرد، سگ بند، ماهور، پسر کشی، دشمن زن، عاشقانه، حرفه ای، می خواهم زنده بمانم، گلشیفته، سودا و... بازی کرده است.

بهاره کیان افشار بازیگر چشم رنگی

بهاره کیان افشار بازیگر چشم رنگی

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی فرانسوی و همسر ساعد سهیلی بازیگر سینما است که اولین تجربه بازیگریش بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود، در فیلم هایی چون سرباز، پسرکشی، شب های مافیا و... بازی کرده است.

چشمان رنگی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر چشم رنگی

ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر خوش چهره ای است که با بازی در سریال‌های ماه و پلنگ، پژمان، زمانه، شمعدونی به شهرت دست یافت، ایفای نقش در آثاری چون آسمان من، سارق روح، زیر هم کف، ملبورن، روزهای آبی، آبادان یازده 60، گرمابه، سگ بند و.... را در کارنامه هنری خود دارد.

چشمان رنگی ویدا جوان

چشمان رنگی ویدا جوان

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یکی از خوش چهره ترین بازیگران ایرانی است که با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید. این بازیگر که در سال 98 در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در نقش دلارا محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرد، در آثاری چون ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، بهشت گمشده، دلتا ایکس، تکیه بر باد، در مسیر زاینده رود، رسم عاشقی و... بازی کرده است.

افسانه پاکرو

چشمان زیبا و رنگی افسانه پاکرو

چشمان زیبا و رنگی افسانه پاکرو

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ساناز
0
1
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
خدایا شکرت چقدر بعضیاشون چشماشون قشنگههههه
محمود
1
1
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
فقط چشمای وحشی و قشنگ سارا رسول زاده
حمید
0
2
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
بابا اینهمه تبلیغ مسخره جیه وسط عکس و خبراتووون
پول مهمه نه انقد که به شعور مخاطب توهین کنید
ناشناس
2
0
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
با سلام اينها زنان ايران زمين هستند طالب كيه اينجا ايران هست با تشكر
سعدی
0
0
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار
بازنشسته
0
2
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
از همه خوشگل تر مهتاب کرامتی و حدیث فولادوند
ناشناس
0
2
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
چشم رنگی صورت را زیبا وجذاب نشون میدهد
ناشناس
1
1
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
عاشق همه شونم. هنرمندان با ایفای نقش عالی
فری
2
1
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تمام زنهای سرزمینم زیبا هستن حالا اینا چهره‌ای شناخته شده هستن وپول وشهرت هم باعث شده زیباتر بنظر بیان چه بسا زنهای گم نامی هستن که در اوج فقر زیبایی چشمگیری دارن
زال ممد
0
3
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودم خوشگلم
ati
1
0
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲
ولی بازم گیرایی چشم مشکیا وایییییییی!
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ + جدول

قیمت ماهی امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های مدیران خودرو امروز

قیمت خودرو‌های پارس خودرو امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پلی استیشن و ایکس باکس امروز + جدول

عکس/ سفره عقد سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی بدون حضور عروس

عکس یادگاری یوسف تیموری با دخترِ منوچهر هادی

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت اسپیکر حرفه ای، سینما خانگی + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم مست عشق

عکس عاشقانه محسن کیایی و دخترش

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بانک سینا ظرفیت تبدیل شدن به بانکی مدرن را دارد

عکس/پاسخ تند رائفی پور به منتقدان افشای اطلاعات حساب موسسه مصاف

ماجرای صادق زیباکلام ترند اول توئیتر شد

فیلم/ بازیگر معروف مارمولک ازدواج کرد

فیلم/ ابوالفضل پورعرب: از بازیگری خودم خوشم نمی‌آمد

فیلم/قیمت عجیب خودرو‌های شاسی بلند، سال ۱۳۸۴

قیمت جدید مرغ امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ ازدواج حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون

معرفی تانک ۸۰۰؛ جدیدترین شاسی بلند چینی + عکس

درآمد نجومی مافیای زباله از هر زباله‌گردها

بهترین دوربین‌های عکاسی فوجی

قیمت قبر در بهشت زهرا چقدر؟

سهم شرکت‌های دولتی از اقتصاد بدون نفت چقدر است؟

مخترع بمب اتم کیست؟

حضور رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری

جذابیت بی نظیر پریناز ایزدیار در مراکش + فیلم

فیلم / ادعای عجیب یک نماینده درباره تعطیلی پنجشنبه ها و کاهش نرخ باروری

رد شکایت پرسپولیس از ۶ استقلالی

اینفوگرافی/کدام استان‌ها در سال ۱۴۰۲ بیشترین چک برگشتی را داشتند؟

عکس/ کودکی مریم میرزاخانی

ندا رائفی پور ملقب به خورشید خانم کیست و چقدر پول گرفت؟ +عکس

اینفوگرافی/کدام جناح پیروز انتخابات تهران شد؟

نیم‌سکه پیشتاز کاهش قیمت در بازار طلا

آغاز اعزام زائران حج تمتع از امشب

استوری معنادار کنعانی‌زادگان به هواداران پرسپولیس+ عکس

فیلم/ ماجرای کتک خوردن یک دختر در پارک فدک

فیلم/ نماینده مجلس: از خرید و فروش طلا و سکه باید ۹۰ درصد مالیات گرفت

ستاره پرسپولیس از ایران رفت!

واکنش مجید واشقانی از متین سلطانخواه هفت سر اژد‌ها

اعلام آمادگی یامگا برای بازی در ترکیب استقلال

با محمدجواد قزوینی، روحانی مورد علاقه جنیفر لوپز آشنا شوید

بازار داغ عمل زیبایی تغییر رنگ چشم + قیمت

جزئیات مرگ تلخ و مرموز طلا بلاگر مشهدی

تکذیب فروش کارت سوخت با نرخ‌های نجومی

گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکاپوی دلار برای ورود به کانال ۵۹ هزار تومانی

فیلم/نماینده مجلس: تعطیلی شنبه پیام خوبی ندارد!

واکنش وکیل تاجزاده به صدور حکم جلب او در زندان

قانون بیمه بیکاری تغییر کرد

فیلم/نماینده مجلس: تعطیلی شنبه روز عبادت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

همه آنچه باید درباره گروه ۲۰ بدانیم

گلایه روزنامه اصولگرا از مشارکت در انتخابات مجلس

کارت ملی با آپشن ۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی!

کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در عربستان سعودی

خودروی اقتصادی سایپا طی یک هفته چقدر ارزان شد؟

جزئیات مهم از اختصاص بنزین به کد ملی

بهترین گوشی دنیا چیست؟

پرویزخان، فیلمی ورزشی ، سیاسی یا کمدی؟!

تعطیلات پایان هفته همچنان بلاتکلیف است

پرداخت ارز به حجاج آغاز شد