تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

راهنمای خرید ایرپاد در رده‌های قیمتی مختلف

در این مقاله قصد داریم بهترین ایرپاد‌های هر بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید ایرپاد در رده‌های قیمتی مختلف

اقتصاد۲۴- نازنین احمدی: در سالیان گذشته گستردگی استفاده از ایرپاد‌ها با سرعت چشمگیری افزایش یافته است و کاربران زیادی از ایرپاد استفاده می‌کنند. از همین رو شرکت‌های متعددی نیز در زمینه ساخت و تولید ایرپاد فعالیت می‌کنند. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در هنزفری‌های بی سیم و ایردپاد‌ها وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید ایرپاد دارید گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارد.

راهنمای خرید ایرپاد

برای خرید ایرپاد بایستی به نکات متعددی توجه کنید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی ایرپاد. به دنبال چه نوع ایرپادی هستید؟ بهتر است حتما طراحی ایرپاد و نوع قرار گرفتن سری در گوش خود را بررسی کنید. تطابق نداشتن این موارد با گوش شما می‌تواند در طولانی مدت شما را آزار دهد.

کیفیت پخش. تقریبا مهم‌ترین هدف افراد از خرید ایرپاد، لذت بردن از شنیدن موسیقی است؛ بنابراین کیفیت پخش صدا ایرپاد بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید ایرپاد  شیائومی


کیفیت مکالمه. اگر از جمله افرادی هستید که از ایرپاد برای مکالمه استفاده می‌کنید، حتما این مورد را در نظر داشته باشید چرا که بسیاری از ایرپاد‌ها خصوصا ایرپاد‌های زیر یک میلیون تومان قابلیت مکالمه خوبی ندارند.

میزان شارژدهی. با هر بار فول شارژ شدن ایرپاد تا چند ساعت می‌توان موسیقی گوش داد؟ اگر ایرپاد انتخابی شما باتری ضعیفی داشته باشد، شما را کلافه خواهد کرد.

برند. برند‌ها معتبر و بسیاری در زمینه تولید ایرپاد فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید از شرکت‌های مختلفی ایرپاد خریداری کنید.

در ادامه ایرپاد‌های پیشنهادی در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایرپاد QCY T۵

در  بازه قیمتی ۵۰۰ هزار تومانی، ایرپاد پیشنهادی ما ایرپاد QCY T۵ است. شرکت QCY از جمله شرکت‌هایی است که زیر نظر شرکت شیائومی فعالیت می‌کند و ایرپاد‌های اقتصادی خوبی تولید می‌کند. کیفیت و وضوح صدا در این ایرپاد خوب است، اما نباید توقع زیادی داشته باشید. کیفیت مکالمه نیز به تناسب هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قابل قبول است.

راهنمای خرید ایرپاد در رده‌های قیمتی مختلف

ایرپاد QCY T۵ می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد و با در نظر گرفتن باتری ۳۸۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد مجموعا می‌توانید بیش از ۲۰ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید. ایرپاد QCY T۵ گواهی IPX۵ دارد و در برابر ذرات عرق و آب مقاوم است.

ایرپاد QCY T۱۶

در بازه قیمتی ۶۰۰ هزار تومان، ایرپاد QCY T۱۶ از جمله ایرپاد‌های با کیفیت موجود در بازار است. این ایرپاد با طراحی کوچک و زیبایی که دارد می‌تواند مناسب افرادی باشد که این سبک از ایرپاد‌ها را می‌پسندند. وزن این ایرپاد کم است و در استفاده طولانی مدت شما را اذیت نمی‌کند. ایرپاد QCY T۱۶ گواهی IPX۵ دارد و در برابر ذرات آب و عرق مقاوم است.

کیفیت پخش صدا از ایرپاد QCY T۱۶ خوب است و صدای شفاف و واضحی به گوش شما خواهد رسید. کیفیت مکالمه نیز قابل قبول است.

ایرپاد QCY T۱۶ می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد و با در نظر گرفتن باتری ۳۸۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد مجموعا می‌توانید بیش از ۲۰ ساعت از این هنزفری استفاده کنید.

ایرپاد Haylou GT۱، ۲۰۲۲

به گزارش اقتصاد۲۴ در بازه قیمتی ۷۰۰ هزار تومانی، ایر پاد GT۱ انتخاب مناسبی است. ایرپاد GT۱ از جمله محصولات برند هایلو می‌باشد. شرکت هایلو یکی از زیر مجموعه‌های برند شیائومی است. این ایرپاد ظاهری شبیه به ایرپاد‌های سامسونگ دارد. وزن هر گوشی تنها ۴ گرم است. GT۱ می‌تواند تا حدی صدا‌های محیط را کاهش دهد و این موضوع در مکالمه به شما کمک خواهد کرد.

کیفیت پخش صدا و بیس در این ایرپاد مناسب است. ایرپاد GT۱ حدودا ۵ ساعت شارژدهی دارد و با باتری ۳۱۰ میلی آمپری که در درون باکس قرار دارد می‌توانید در حدود ۲۰ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید.

ایرپاد Haylou GT۷

ایرپاد GT۷ محصول شرکت هایلو یکی از ایرپاد‌های خوب در بازه قیمتی یک میلیون تومان است. این محصول کیفیت صدا و بیس خوبی دارد و همچنین در مکالمه نیز کیفیت قابل قبولی به شما ارائه می‌دهد. GT۷ گواهی IPX۴ دارد و در برابر ذرات عرق و آب مقاوم است.

همچنین این ایرپاد حدود ۳ ساعت شارژدهی دارد و با کمک باتری ۳۱۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد می‌توانید ۲۰ ساعت از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید ایرپاد در رده‌های قیمتی مختلف

ایرپاد Haylou W۱

ایرپاد W۱ از دیگر محصولات ارزشمند شرکت هایلو است که در بازه ۱.۵ میلیون تومانی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این ایرپاد کیفیت ساخت خوبی دارد و صدا را بسیار شفاف و با کیفیت به شما منتقل می‌کند. گواهی IPX۴ دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از این ایرپاد به هنگام ورزش کردن استفاده کنید.

با خود ایرپاد‌ها می‌توان حدودا ۶ ساعت موسیقی گوش داد و با کمک باتری ۳۱۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد مجموعا می‌توانید ۲۰ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید.

ایرپاد Baseus SIMU S۱

SIMU S۱ یکی از محصولات شرکت معتبر بیسوس است. SIMU S۱ در کنار طراحی زیبا، کیفیت مکالمه و پخش صدای خوبی دارد و در بازه قیمتی ۲ میلیون تومان انتخاب خوبی است. طراحی SIMU S۱ خیلی شبیه به ایرپاد پرو اپل است و اگر از طرفداران این سری از ایرپاد‌ها هستید می‌توانید از این ایرپاد با قیمت بسیار کمتری استفاده کنید. کیفیت و وضوح صدا بسیار خوب است و بیس نیز عمق مناسبی دارد.

SIMU S۱ در حدود ۴ ساعت شارژدهی به شما می‌دهد و با در نظر گرفتن باتری ۳۸۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد می‌توانید در حدود ۲۵ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید.

ایرپاد Anker SoundCore Liberty Air ۲ pro

SoundCore Liberty Air ۲ pro یکی از محصولات شرکت خوشنام انکر است. انکر یکی از شرکت‌های معتبر و موفق محصولات صوتی است. این ایرپاد قیمتی در حدود ۳ میلیون تومان دارد. کیفیت ساخت بالا، کیفیت پخش صدای عالی و کیفیت مکالمه خوب از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند خیال شما را از بابت خرید یک هنزفری فوق العاده راحت کند. SoundCore Liberty Air ۲ pro گواهی IPX۴ دارد و شما می‌توانید با خیال راحت با این ایرپاد ورزش کنید.

بسته به حالت‌های مختلف استفاده از این هنزفری (روشن بودن ANC و ...) میزان شارژدهی متفاوت است. در حالت کلی و با در نظر گرفتن باتری ۵۰۰ میلی آمپری که در باکس قرار دارد می‌توانید بیش از ۲۰ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از فست شارژ سبب شده است با ۱۵ دقیقه شارژ بتوانید ۳ ساعت از این ایرپاد استفاده کنید.

ایرپاد‌های گران‌تر از ۳ میلیون تومان

اگر قصد دارید بودجه‌ای بیش از ۳ میلیون تومان برای خرید ایرپاد اختصاص دهید، می‌توانید به سراغ محصولات فوق العاده شرکت‌های سامسونگ و اپل بروید. محصولاتی که با خیالی راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و خیالتان از کیفیت آن‌ها راحت باشد. در زیر نگاه مختصری به این ایرپاد‌ها خواهیم داشت.

ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds Live در حدود ۳.۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و در این بازه قیمتی ایرپاد فوق العاده‌ای است.

ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds ۲ در حدود ۳.۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و یکی از گزینه‌های جذاب بازار در این بازه قیمتی به شمار می‌آید.

ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds ۲ pro از دیگر محصولات ارزشمند شرکت سامسونگ است که در حدود ۶ میلیون تومان هزینه دارد و بهترین ایرپاد حال حاضر این شرکت به شمار می‌آید.

ایرپاد اپل AirPods ۲. این محصول شیک و فوق العاده شرکت اپل در حدود ۶ میلیون تومان هزینه دارد.

ایرپاد اپل AirPods ۳ از دیگر محصولات شاخص شرکت مطرح اپل است که در حدود ۹.۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. محصولی که کیفیت پخش صدا و مکالمه فوق العاده‌ای دارد و شما از گوش دادن موسیقی از آن لذت خواهید برد.

ایرپاد اپل AirPods pro ۲ بهترین محصول شرکت اپل است که در حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد. اگر مشکلی از جهت هزینه ندارید، قطعا استفاده از این ایرپاد بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد بهترین ایرپاد‌های هر بازه قیمتی به شما معرفی گردد. البته باید گفت که تنوع ایرپاد‌ها خصوصا ایرپاد‌های کمتر از ۲ میلیون تومان به شدت زیاد است و محصولات بسیاری در بازار وجود دارد. امیدواریم این مقاله در انتخاب ایرپاد مناسب به شما کمک کند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/استوری تازه حامد آهنگی به مناسبت تولد پسرش

برنامه علی دایی مشخص شد

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

پریسا صالحی کیست و چرا به زندان احضار شد؟

حکم اعدام توماج صالحی لغو می‌شود؟

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

در واگذاری سرخابی‌ها، کدام تیم سود کرد؟ کدام تیم ضرر؟

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

سریال جدید مهران مدیری خبرساز شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

بکارگیری منشی‌های خانم ممنوع شد!

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

اینفوگرافی/ مردم کدام کشورها بیشتر کتاب می‌خوانند؟

کدام مناطق ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟

بهترین زمان نوشیدن قهوه

فیلم/راز‌هایی از تایتانیک که هرگز نمی دانستید

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

این زنان در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

فیلم/ پسر ناصر عبداللهی جا پای پدرش گذاشت

تقویت پلکانی حقوق کارگران با فرمول ۵۷+۶۰

رقم نهایی حقوق بازنشستگان مشخص شد

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

همه دارندگان کارت ملی بخوانند

استایل بهاری مرجانه گلچین حسابی سر و صدا کرد + عکس

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

در سال ۱۴۰۳ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم نباشید

میتسوبیشی با لباس رنو در ایران + عکس

کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری در ایران

علت ریزش قیمت سکه/ طلا زیر پای سکه را خالی کرد؟

علت گرانی پیاز مشخص شد

خبر خوب درباره رتبه بندی معلمان

فیلم/ دستور تخلیه یک روستا بخاطر شکسته شدن سد!

درخواست هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی+ عکس

رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳

تصمیم افزایش قیمت پژو پارس چه بلایی سر بازار خودرو می‌آورد؟

قیمت ماکارونی چقدر افزایش یافت؟

مرز‌های تقلب در کنکور ۱۴۰۳ جابجا شد

عکس/ بهاره رهنما با شلوار غیرمتعارف ظاهر شد!

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

اینفوگرافی/ تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

استوری اوسمار خطاب به محمد حسین میثاقی+ عکس

مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس چیست؟

قیمت جهانی طلا کاهش یافت

ساده‌ترین راه برای دریافت سود سهام عدالت

فرار محمد صادقی از ایران؛ بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟