تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی

در جهان امروز خدمات سرویس‌دهنده‌ها و وبسایت‌های فروشگاهی تنها به یک منطقه خلاصه نشده و هدف آنها حضور در بازارهای جهانی است.  این امر موجب شده تا افراد بسیاری در سراسر دنیا بتوانند خرید خود را در این سایت‌ها یا فروشگاه‌ها ثبت کنند.

نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی

اقتصاد۲۴-  علاوه بر این فروشگاه‌ها، سایت‌هایی نیز وجود دارند که خدمات طراحی وب، هاستینگ، بازی، نرم افزار و...  خود را به صورت جهانی ارائه می‌دهند. متاسفانه افراد مقیم کشور ایران نمی‌توانند با حساب ریالی ایران خرید خود را انجام دهند و لازم است یک حساب بین‌المللی داشته باشند. البته راهکارهای دیگری مانند خرید ویزا و مستر کارت‌های اعتباری، سیستم‌های پرداخت و سایت‌های واسطه برای خرید نرم افزار از سایت‌های خارجی وجود دارند. در ادامه بیشتر به نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خرید از سایت های خارجی

همانطور که گفتیم سایت‌ها و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که محصولات و خدمات خود را به صورت جهانی عرضه می‌کنند. به همین دلیل برای راحتی خرید و دسترسی مشتریان خود در سراسر دنیا همواره به دنبال ایده و راهکار‌های مختلفی هستند. در حال حاضر دریافت هزینه خدمات یا اجناس فروخته شده از مهم‌ترین چالش‌هایی است که این وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها با آن رو‌به‌رو هستند. البته تا حد زیادی استفاده از سیستم‌های پرداخت جهانی مانند پی پال، ویزا، مستر و ... این مشکل را حل کرده است. متاسفانه استفاده از سیستم‌های پرداخت جهانی مانند پی پال همواره برای ایرانیان یک چالش محسوب می‌شود اما شما می‌توانید از طریق سایت ایرانیکارت برای پرداخت ارزی آنلاین و رفع این مشکلات اقدام کنید.

علاوه بر پرداخت هزینه محصولات یا خدمات ذکر شده، ارسال کالاهای خریداری شده و رسیدن آنها به دست مشتریان نیز برای سایت‌ها و فروشگاه‌ها به یک معضل تبدیل شده است. برای مثال هنگامی که فردی از آسیا برای خرید از سایت آمازون که در آمریکا قرار دارد، اقدام می‌کند، کالای آن حدود ده هزار کیلومتر را باید طی کند تا به دستش برسد. اما سایت‌های بین‌المللی برای حل این مشکلات تمهیداتی اندیشیده‌اند. برای مثال شرکت آمازون در آسیا چندین انبار افتتاح کرده است که یکی از آن‌ها در هندوستان قرار دارد. در نتیجه عملیات ارسال بسته بسیار سریع اتفاق می‌افتد.

نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی

نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی در ایران

ایرانیان برای خرید نرم افزار از سایت های خارجی باید دانش استفاده از سیستم‌های پرداخت جهانی را داشته باشند. اکثر سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که خدمات و محصولات خود را به‌صورت جهانی ارائه می‌دهند، از سیستم‌های پرداخت ویزا و مستر پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه شما برای خرید نرم افزار به یک حساب بین المللی مانند ویزا یا مستر نیاز دارید.

متاسفانه این سیستم‌های پرداخت آمریکایی بوده و تحریم‌های علیه ایران باعث شده تا این مسیر برای ایرانیان همواره با چالش‌های بسیاری همراه باشد و آنها نتوانند مانند کاربران کشورهای دیگر از خدمات سایت‌های بین المللی بهره‌مند شوند. با این وجود راهکارهای مختلفی برای خرید از سایت های خارجی در ایران وجود دارند که در ادامه آنها را مرور می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:  بهترین اپلیکیشن ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ۱۴۰۲


خرید نرم افزار از سایت های خارجی با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت اعتباری

ویزا کارت و مسترکارت اعتباری از ساده‌ترین راهکارهای خرید نرم افزار از سایت‌های خارجی محسوب می‌شوند. استفاده از آنها با گیفت کارت نیز میسر است. شما با افزایش شارژ گیفت کارت می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در کشور ایران سایت‌هایی مانند ایرانیکارت، این کارت‌ها را در اختیار شما قرار خواهند داد. البته هنگام خرید نرم افزار از سایت های خارجی باید دقت بسیاری به‌ خرج دهید؛ زیرا سایت‌های مخرب بسیاری در این زمینه وجود دارند. ممکن است نرم افزارهایی که در این وبسایت‌ها ارائه می‌شوند غیر اورجینال یا فیک باشند که می‌توانند یک بدافزار خطرناک برای سیستم شما محسوب شوند.

خرید نرم افزار خارجی با استفاده از سایر سیستم های پرداخت

همانطور که ذکر کردیم، به دلیل اینکه ویزا و مستر کارت آمریکایی هستند برای استفاده از آنها باید قوانین تحریمی آمریکا را رعایت کنید. اما شما می‌توانید برای دور زدن تحریم‌ها از سایر سیستم های پرداخت مانند پرفکت مانی و وب مانی استفاده کنید.

پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی یک شرکت مستقر در پاناما است که برای ارائه خدمات آسان‌تر به ایرانیان یک نسخه فارسی از وبسایت خود را ارائه کرده است. سیستم پرداخت پرفکت مانی، یک سیستم پرداخت روسی است که با ایران رابطه خوبی داشته و برای ایرانیان قابل استفاده است. البته سیستم پرداختی دیگری که به تازگی شناخته شده و خدمات خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد، پی پکس نام دارد.

سیستم پرداخت پی پال، یکی از روش‌های پرداخت ارزی آنلاین است که اعتبار بالایی دارد؛ اما متاسفانه به‌دلیل اینکه در آمریکا قرار دارد، استفاده از آن برای ایرانیان با چالش‌های بسیاری همراه است. البته می‌توان از طریق سایت‌‌های مختلف مانند ایرانیکارت برای افتتاح حساب پی پال اقدام کنید.

لازم است بدانید برای استفاده از سایر سیستم‌های پرداخت باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید. مهم‌ترین موضوع میزان پذیرش روش پرداخت شما در سایت‌های هدف است. برای مثال اگر سایت مورد نظر شما از سیستم پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و... پشتیبانی نکند، امکان خرید از آن وجود نداشته و باید سایت هدف یا سیستم پرداخت خود را عوض کنید.

خرید نرم افزار خارجی با استفاده از سایت های واسطه

سایت های واسطه معتبر مانند ایرانیکارت یکی دیگر از روش‌هایی است که برای خرید نرم افزار از سایت های خارجی به شما کمک می‌کنند. شما از طریق این سایت‌ها در ایران می‌توانید برای خرید اجناس، سرویس‌ها، نرم افزارها و... را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اغلب سایت های واسطه شعب مختلفی در سرتاسر دنیا دارند و از این طریق سفارش ثبت می‌کنند.

برای خرید از طریق سایت های واسطه لازم است تا از سایت یا فروشگاه خارجی مورد نظر محصول خود را انتخاب کنید. در گام بعدی به سایت واسطه مراجعه کرده و محصول یا سرویس مورد نظر را اعلام می‌کنید. در گام نهایی هزینه ثبت سفارش، کارمزد سایت واسطه، هزینه ارسال را به ریال پرداخت می‌کنید. برای انتخاب سایت واسطه دقت زیادی به‌خرج دهید؛ ممکن است از اعتبار کافی برخوردار نبوده و یا حتی اقدام به کلاهبرداری کنند.

نحوه خرید نرم افزار از سایت های خارجی

مراحل خرید از سایت های خارجی

همیشه هدف خرید از سایت‌های خارجی، محصولات فیزیکی که با چشم قابل رویت باشند نیست. برای خرید نرم افزار از سایت‌های خارجی لازم است تا از یک نرم افزار قدرتمند برای تغییر آی پی خود استفاده کنید. اینکار برای مخفی کردن هویت ایرانی شماست. در این مرحله بهتر است کشوری تعیین کنید که با آدرس خریدار یکسان باشد. در نهایت برای پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات پرداخت حساب ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. البته، شایان ذکر است که شرکت ایرانیکارت، به منظور سهولت خرید از سراسر دنیا، خدمات خرید از سایت های خارجی را برای کاربران ایرانی ارائه کرده است و تمامی روند خرید را عهده دار خواهد بود؛ به این صورت که تنها لینک کالای موردنظرخود را از سایت‌های خارجی در پنل ایرانیکارت وارد کرده و معادل هزینه ریالی آن را پرداخت می‌کنید؛ در انتها، ایرانیکارت تمامی روند ثبت سفارش، پرداخت ارزی کالا، ارسال کالا به ایران و در نهایت تحویل سفارش درب منزل به شما را انجام خواهد داد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ قالیباف همه جا با سیسمونی شناخته شد

عکس/ خانواده شهید تندگویان حمایت از قالیباف را تکذیب کرد

عکس/ پاسخ تند مشاور وزیر روحانی به سخنان قاضی زاده هاشمی

عکس/ یادآوری به قاضی زاده هاشمی؛ شلیک گاز اشک آور به تجمع جانبازان

عکس / واکنش خبرنگاران به وعده‌های خیالی و توهمی زاکانی و قاضی زا‌ده هاشمی

عکس/ دروغ دوباره سعید جلیلی درباره صادرات نفت ایران

عکس/بازیگرانی که در فصل جدید پایتخت حذف شدند

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اطلاعیه کمیته نهاد‌های مالی ستاد دکتر پزشکیان در خصوص صنعت بانکداری

معرفی جنگنده Su-۳۵ و ویژگی‌های خارق‌العاده آن

زمان تعویض تسمه تایم خودرو

کاهش قیمت نفت معکوس شد

مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

عکس/دیدار مسعود پزشکیان با حسن روحانی

جزییات جدید فساد در فوتبال؛ مدیرعامل یک تیم لیگ برتری چند میلیارد گرفت تا تیمش بازنده شود!

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳

ریزش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا

فیلم/فقر خشن سهم مردم از ۶۷ میلیارد بشکه نفت

ورود بازارساز به بازار ارز

چه کسانی واردات واکسن را متوقف کردند؟

دریافت مدارک فیزیکی در ارادات از این تاریخ متوقف می‌شود

صرافی ارزپلاس، تجربه‌ای مطمئن و راحت از دنیای ارزهای دیجیتال

فیلم / درخواست عجیب یک شهروند کرمانی از سعید جلیلی

فیلم / پخش دفاعیه عباس اخوندی از صداوسیما

قیمت جدید گوشت اعلام شد

فیلم/ حضور نسل زد در ستادهای پزشکیان

فیلم/ سرنوشت میکروفون دکتر فاضلی چه شد؟

پزشکیان همچنان پیشتاز است

۳ روش برای صرفه‌جویی در هزینه سفر به مشهد در تعطیلات

فیلم/فریاد یاحسین میرحسین حامیان پزشکیان این بار در مشهد

پیش شماره ۰۹۱۶ مال کجاست؟

فیلم/پاسخ جالب یه مادر شهید به رئیس ستاد قالیباف: به پزشکیان رای می دهم

شرایط سرمایه گذاری در آمریکا چیست؟

فوری / پیام ویدئویی حسن روحانی در حمایت از پزشکیان

پژمان بازغی تولد نفس را اینگونه تبریک گفت +عکس

انس جهانی طلا کم رمق شد

سنگ تمام فیفا برای علیرضا بیرانوند + عکس

فیلم/اولین ویدئو ضبط شده از استاد شجریان در تلویزیون

عکس/استایل زیبای بهاره افشاری در پست جدیدش

عادل فردوسی‌پور: کاش می‌گفتم چه بلا‌هایی سرم آوردند!

فیلم/ مسعود پزشکیان بر سر مزار رئیسی

چرا فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟

فیلم/تمجید پزشکیان از خاتمی در یزد

عکس/ ظریف در قزوین کولاک کرد

فیلم/آخرین آمار از مصدومان و مفقودین سیل سوادکوه

فیلم/ گرمای هوا و آب شدن علائم راهنمایی ورانندگی!

بیش از ۱۳۰۰ نفر در حج امسال جان باختند

شیوع تب دنگی در ایران؛ ۹۰ ایرانی مبتلا شدند

عکس/همه مداحان پشت قالیباف درآمدند غیر از یک نفر!

فیلم/حمایت مردم یزد از پزشکیان با شعار یا حسین میرحسین

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ تیر ۱۴۰۳

سعید جلیلی و باقر قالیباف در خانه محسن رضایی چه می کنند؟

رد پای افغانستانی‌ها در وعده‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری

فیلم/استقبال کودک مشهدی از پزشکیان به سبک کیان پیرفلک

اجرای تعیین سقف اجاره بها از امروز

فیلم/ استقبال پرشور مردم مشهد از پزشکیان

عکس/ استوری رییس ستاد جلیلی: ما مصمم ایستاده‌ایم

خرید آپارتمان‌های ۴۰ متری غرب تهران چقدر پول می‌خواهد؟ + جدول