تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۵۹ نظر

فیلم/ اظهارات گستاخانه تلویزیون باکو برای تسخیر شهرهای ایران

تلویزیون رسمی دولت باکو : تبریز، اردبیل، زنجان، خوی و ارومیه خاک آذربایجان است و به زودی آزاد خواهند شد. گویا آذربایجان بعد از تصرف قره‌باغ از دست ارامنه به دنبال تسخیر شهرهای ایران است.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۶۷
ناشناس
1
0
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
بفرما آقایون کی میخواید بیدار شوید الان افغانستان، آذربایجان دارند مارو تهدید می‌کنند
توران
1
1
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
سلام عزیزم ناراحت نباشد اینکه خبر خوبی بود
alireza
1
0
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
این همه تلویزیونهای آذربایجانی باکمال پررویی و بی پروا ادعای ارضی آن هم با نام شهرها مهم و بزرگ ایران می کنند پس چرا از طرف هیچی مقابله به مثلی انجام نمیشه مثلاً بگن نخجوان طبق قراردادی که سالهاست تموم شده و از دست روس‌ها خارجه باید طبق قرارداد به ایران ملحق بشه اصلا همه این کشور جعلی خودش کلا باید جزئی از کشورماباشه.چرا سران مااینقدترسوهستن شما که برای ینگه دنیا آمریکا خط و نشون می کشید پس چطور گوش این کشور فنج با اون علیف دماغ بدقواره رو نمی پیچونید.پ این همه از قدرت مون می گین همین که فقط ساکت بمونید.
سعید
2
0
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
اراده کنیم یک شبه تسخیر آذربایجان
رضا از تبریز
1
1
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ایران مال آذربایجان. ایران خود آذربایجان است. امیدوارم روزی آذربایجان شمالی به آغوش سرزمین مادریش برگردد. در ایران قبل از حکومت دست نشان‌دهنده رضا خان پهلوي خائن. حکومت در دستان تورکان بوده قاجاریان صفویان تیموریان ایلخانیان سلجوقیان و......
ن
2
0
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
مسئولین ایران نمی‌توانند جوابش را بدهید همین می‌شود
محمدرضا
2
0
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
تلویزیون چرا فقط صوتی ست؟ کدوم کانال شون هستش؟ از کجا پیداش کردید؟ هدف شما از پخش این صدا چیه ؟خبرتون و نیت تون مبهم و مشکوک ست شدیداً
ترک
1
1
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
حقیقت تلخ است
ناشناس
1
1
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
پس ایالت آذربایجان در بیش از یکهزار سال گذشته کجا بود؟؟
علی
1
0
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
سلام. چقدر اعتماد به نفس دارد. اینها بعد از قرباغ اعتماد به نفس خوبی پیدا کردن. تا حالا کجا بودی . اگر زوتر شروع کنید چقدر خوب میشود آخه نخجوان به خاک ایران ملحق می‌شود خخخخ
احمد
2
1
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
غلط کردین بی ... شما نمیتونید شلواراتون بکشید بالا توجنگ قبل ایران کمکتون کرد وگرنه ارمنستان پدرتونو دراورده بود حا لا هم چسبیدید به دوتا بی ... از خودتون
علی
1
0
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خوب خودش گفت که این ادعا ارضی علیه ایران نیست ..و این حقیقت هستش که شهرهایی که مجری شمرد واسه آزربایجان هستش نه جمهوری آزربایجان..یعنی آزربایجان ایران..پس الکی سفسطه بازی در نیارین
ناشناس
1
1
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
این گوینده نادون و احمق چی فکر کرده، این مزخرفات چیه، جای بسی تاسف که ی تعدادی تندرو در آذربایجان و ایران سعی در ایجاد تنش دارند
ناشناس
1
1
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
افغان هاروبیرون کنید آذربایجان خاک خودمونه باکو مال ایرانه
ناشناس
1
1
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
...های صهیونیست حاکم بر باکو جوش زیاد شده و دارن باد می کنند .
ناشناس
1
1
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ناراحت نباشید یه ... خوردن. خیلی احمق هستند خیال کردن با چند عدد ترقه اهدایی اسراییل فاتح دنیا خواهند شد
سرباز میهن
1
1
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خیلی غلط کرده باید هر چه زودتر یه تو دهنی محکم بخوره
داودیدونه
1
1
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
بدجوری جوگرفته این احمقهاروخودشون بادست خودشون آذربایجان شمالی راتحویل ماخواهنددادشک نکنید
علی
1
1
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
جدی جدی الهام ... دیوانه شده !!!
رحمانی
1
1
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ازبی عرضگی مسعولین ایرانه که اینها گستاخ شدند اگر روز اول بارفتارقاطعانه باهاشون برخورد می شد وکشورجعلی اذربایجان رو زیرسوتل می بردند وادعامی کردند که بایست استان جداشده اذربایجان بایست به ایران برگردد اینها گستاخ نمی شدند الانشم خیلی دیرنشده بایست حکومت علی اف ساکت گردد
مهدی
1
1
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
عقل ندارند
ناشناس
2
1
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خبر خوبی بود
محمد
1
0
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چیز بدی هم نگفته نگفته تسخیر میکنیم یا میگیریم ترجمه را اشتباه نگویید گفته آذربایجانه که خوب واقعا هم آذربایجانه
ناشناس
1
2
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
مگر ما کم تهدید و ادعا میکنیم هر روز انواع و اقسام تهدیدات و توهین‌ها از جانب ما ایرانیان صورت میپذیرد ‌‌ اینها تقابل چند انسان عاصی و دون پایه هست از هر طرف
محمد
2
1
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
اگر اقتدار داشتیم این جمهوریها باید به ایران برگردانده می شدند
ناشناس
1
1
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
غلط کرده چرا ایران از اینها می‌ترسد چرا جواب نمیده لبیک یا حسین لبیک یا حسین پدرشون درمیاریم
محمد
1
1
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
می‌گویند شهر وقتی بی کلانتر شد غورباغه هفت تیر کشی میشود مگر خبری هست آذربایجان اینقدر گستاخ شده است
حسن
1
1
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
برو گمشو بابا
علی
2
1
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باسلام. وخسته نباشید....من خودم آذری هستم وکلا درمورداین صحبتهای توهین آمیزوشوهای دلقک مابانه چندش آورجماعت اجیرشده بادکوبه ای بشدت خشمگین وناراحت....!!!!کسی هم نیست یک برنامه تلوزیونی درست کنه وپخشش کنه تاهمه دنیابدونن که مدت اجاره صدساله خاک آذربایجان شمالی به شوروی سابق وروسیه فعلی حدودایازده ساله که تمام شده وعملا این جغرافیای بدورمانده ازمام میهن همین الانشم جزوسرحدات خاک ایرانه....این جماعت توهم زده بادکوبه ای قضییه روکاملا برعکس نقل میکنن ودرواقع این ایرانه که میبایست کل جغرافیای جمهوری آذربایجان روبه خاک میهن اصلی خودش الحاق کنه نه شماها...!!!!!
ناشناس
1
1
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چی داداش شماحالا یکی رو دیدید و شنیدید ببینید ما بیچاره نامه تو مرز با اینا هستیم ۲۴ساعته دارن تو شبکه هاشون هزار برابر از اینارو میگن رو میشنویم و تحمل میکنیم صداوسیمای ماهم خفه شده
احمد
1
0
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حقیقت را گفته ، مگر اردبیل ، تبریز ، زنجان ، همدان ، قزوین ، مرند ، اورمیه ، خوی ، سویوخ بلاغ ، خانا ، تیکان تپه قاراداغ ، کلیبر و........هزاران شهر دیگر آذربایجان نیستند ؟
کررار
1
1
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من الان 44 سال سن دارم ازوقتی کلاس اول بودم گفتن قراره اسرائیل به ایران حمله کنه قراره جنگ بشه تاحالا که هیچ غلطی نکرده باتمام اون همه ادعایی که داره فقد درحد خراب کاری اونم باظلت باخفت بوداسرائیل یعنی آمریکا یعنی آلمان یعنی کل اروپاهیچ غلطی نکرده ونمیتونه بکنه آزربايجان که اصلاعددی نیست که جمهوری اسلامی برنامه ریزی کنه یااصلابخوادبهش فکرکنه
خانی زاده
1
1
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بفرماییدتو دم درسردتون میشه. داریدخواب پنبه دانه می بینید.
رسول
2
0
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حقیقت رو گفته
پسر آذربایجان
1
1
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کاش این مجری ... از پدربزرگ ومادربزرگاش می پرسید آذربایجان خودش مال کجا بوده بعدش دم از تاریخ می زند.فعلا که خودتون کشوری ندارید تقدیم کردید به صهونیست وترکیه که انشاءالله ایران با سربازهای آذربایجان شرقی وغربی واردبیل وزنجان آزادش خواهد کرد وبه دامن مادریش بر خواهد گشت
ناشناس
1
1
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بفرمایید .این هم نتیجه دفاع نکردن از ارمنستان به وقتش .کشوری که شعارش نا به کسی حمله نمیکنیم وایده ما دفاع است همینه .اگر حتی به صورت غیر رسمی هم شده از ایران واقعی صحبت بشه انوقت چنین خرفی ننیشنویم .مگر نیشه کرد اریایی وایرانی باشه اما نصف بیشترش در خارج ویا اذربایجان یا بلوچستان ویا خراسان .ایران یک ابرقدرت ویک امپراطوری بزرگه .رسما ننیشه .غیر رسمی باید تبلیغ بشه .ایران برای شکوفا شدن غیر از شیعه به ایده تاریخ باستان و فرهنگ وزبان پارسی باید استفاده کنه
شاه کورد
2
1
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینجا ارمنستان نیست وقتی حرف از ارومیه میزنی با سیل عظیمی از کوردها داری حرف میزنی جرتون میدیم
محمد
2
0
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یه جورایی جواب پان ایرانیست های سلطنت طلب را داده که وجود ترکها (صاحبان تاریخی ایران ) را از ریشه انکار میکنند ، ان شاه ملعون ۱۵۰ سانتی دماغو که شعارش یک مملکت یک زبان بود ؛ و با لگد ترکهای ایران به دامن اربابان غربی اش پرت شد ،
ناشناس
1
1
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
... اضافه خورده . ایران جان من است خاکش مقدس است اینجا مملکت امام حسین
دلسوز
1
1
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
درود؛ارزش پول ایران بالابره؛راهکار؛رفع تنشهاوموج سرمایه های خارجی در ایران زود جواب میده؛اینهایی که هارت و پورت میکنند خودشون میان جزئ ایران میشوند
ناشناس
1
1
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آی آقایون مسئول ، از قدیم گفتن سنگ مفت گنجشک مفت ! مثل این کشورهای گوگولی مانند امارات و باکو شما هم ادعای اراضی از دست رفته ایران رو مطرح کنید و دم به دقیقه در شبکه های اجتماعی این موضوع رو تکرار کنید که این سرزمینها از ایران جدا شده اند و باید به ایران برگردنند آن موقع خواهید دید همه شأن لال میشود و دیگر ادعائی ندارند .
ایرانی
1
1
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
....خور اینا امریکاست که‌ مثل سگ از ایران میترسه. اذربایجان خودش هم می‌دونه دوسه ساعته کارش تمامه. اين حرفا برادلخوشی خودشونه. واقعااگه میتونه حرکتي بکنه. بعدنتیجه رابگیره.
مهران
1
1
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من بارها گفته ام که اینها به این مقدار راضی نخواهند شد . اینها وقتی یه چیزی را توی فکرشان هست ، به زبان جاری میکنند . غافل از اینکه هم جمهوری آذربایجان و هم ترکیه هر دو کشور جعلی هستن.
جواد
1
1
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
منطق حکم میکند احساساتی نشوید ، حرفهای احمقانۀ یک مجری ساده نمی‌تواند رسمی و ملاک قضاوت باشد . باید بدانیم ؛ هر بر خورد نظامی ولو کوچک. میتواند کل منطقه را در آتش خانمان‌سوز و طولانی گرفتار کند .
معلم بسیجی بازنشسته
1
1
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
واقعا نمی فهمند والا ایران زمانی که انها برده کمونیسم بودند با استکتبار شرق وغرب به تنهایی ۸ سال جنگید نه تنها همه انها را شکست داد بلکه به همین ... هم کمک کرد تا از گرسنگی نمیرند ومستقل شوند حالا افتاده اتد در دامان شیطان بزرگ وصهیونیسم خیال میکنند واقعا ادم حسابی هستند. یک احمق بیسواد قمار باز هم ارثی شده پادشاه انها ....تفو بر چرخ گردون تفو ..... فعلا مقبره سه شهید مدافع ایران در کنار پل جلفا نماد مقاومت در مقابل امپراطوری شوروی تزاری نماد ایران اسلامی وچشم نواز دشمنان این مرزوبوم هست ... علف اوف با اردوغان مست صهیوتیستها هستند.
Samad
1
1
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بله کاملا درست است که استان اذربایجان شما اذربایجان شرقی وغربی واردبیل خاک کشورایران است واگر ارده کنیم اذربایجان شمالی را به خاک مادری برمیگردانیم وافراد وطن فروش مثل تو و امثل تو را به ابااجداوطن فروستان میرسانیم
شهروند
1
1
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باآزادسازی قره باغ احتمالا بادشان به مرحله ترکیدن رسیده خودبزرگ بین شده اند
هموطن
1
1
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینا چقدر خوش اشتها تشریف دارند آذربایجان یه دونه است اونم مال ایرانه
سلام
0
1
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یک رودخانه نمی تواند یک ملت را دونیم کند این دولت ها است که ملت ها را به ستم تقسیم می کنند در اروپا کشورها مرزها را بر میدارند. کاش جهان اسلام متحد شود و امپراطوری اسلامی شکل بگیرد
و همه به حقوق دیگری احترام بگذارد و این رویای زیبایی است
ناشناس
0
1
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام ایرانیهایه عزیز کلیه عهد نامه ها که ۹۹ساله بودن عهد ترکمنچای و گلستان باید بعد ۹۹ سال به ایران باز می گشتن مثل آذربایجان ارمنستان و نخجوان از عهد نامه ۳۰ سال هم گذشته حالا باید به ایران الحاق شوند اینا یا از تاریخ چیزی نمی‌دونن یا یه چیزی میزنند که اینجوری عقلشون از کار می افته بعد حزیون میگن یاشاسن ایران اسلامی
ناشناس
0
1
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مثل اینکه داره جوک میگه
عباسعلی
0
1
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یوخ بابااااا ! خودت کشف کردی یا نجس های صهیونیست هم کمکت کردند؟! جمهوری باکو نبوده،امپراطوری الهام جون متوهم بوده!
حسین ارومیه
0
1
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چه غلطهاعوضی نادان اشتباه گرفتی اینجاارمنستان نیست اینجاایران مهدشیران کل سرزمین شمادریک روز ازاد خواهدشد
محمد
0
1
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بنظر من دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل و انگلیس نیست، بلکه ترکیه و آذربایجان و افغانستان و روسیه و عربستان است
علیرضا
0
1
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کشورفعلی آذربایجان یکی از قطعه های جدا شده ازایران درجنگ ایران وشوروی دراوایل سلسله قاجاراست که طی قطع نامه پوشالی به شوروی داده شد،درحقیقت غصبی است وباید به سرز زمین مادری ایران برگردد،الهام خان باید بداند ،غرب استعمارگر،آمریکا واسرائیل غاصب به دنبال منافع خودشان وبلعیدن ذخایر نفت وگاز هستند ،وقتی الهام فرمان بری نکند مهره سوخته درپازل سیاست میشود،خداوند الهام را ازخواب غفلت وغرور کاذب نجات دهد
مهدی
0
1
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چندتا کانال در پیت با چندتا مجری سر راهی ، جواب دادن به اینا کسر شأن هست برای خودمان
پدرام
0
1
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
جمهوری باکو توی ادوار مختلف تاریخ جزو خاک ایران بود که بعد از حمله شوروی از ایران جدا شد، حالا رسانه های اینها دارن مردم باکو رو مغزشویی میکنند که ما قبلا یک کشور بودیم و شهرهای آذری ایران رو از ما جدا کردن و این رو توی کتابهای درسی شون هم به خورد بچه هاشون میدن. وقاحت این بی چشم روها رو ادم میبینه شاخ درمیاره
محمدولی تیرافکن
0
1
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اونها از غیرت ایرانی ما خبر ندارن خودشون جرات جنگ کردن نداشتن اسرائیل قره باغ را براشون گرفت.بیست سال پیش زمان فرو پاشی شوروی همین اذربایجان مردمش فرار میکردن میامدن ایران از ترس ارامنه.ما که اینها را شاهد بودیم با چه جراتی اینطوری صحبت میکنند
بهرام
0
1
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام یکی نیست به اینابگه دوتاکتاب بگیره تاریخ بخونه می فهمه که باکوخاک کدوم کشوربوده دعرض کنم که ازقدیم گفتن شتردرخواب بیندپنبه دانه گه لپ لپ کندگهی هم
محمد
0
1
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ما اهل جنگیم آرزوی ما جنگ بود ما باکو را طوری نابود می کنیم هیج کس به فکرش نمی رسد
جانباز
0
1
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
وقتی دو سه تا کشور هندونه زیر بغل علی آف میزارن به قول ایرانیها یابو ورش میداره اینها جنگ روانیست برای واکنش ایران که دولتمردان به شیوه آگاهی کامل دارند . گر صبر کنی ز غوره حلوا سازند نگران این هارت و پورت ها نباشید یک هفته کافیه که هر چی آذربایجان هست غربی شرقی شمالی جنوبی ضمیمه خاکمون ایران بشه دولت ایران دیرگیرو سختگیره : عبدالحمید مکی زاهدان و یادت هست
ذوالفقاری
0
1
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تلوزیون اذربایجان باد اسراعیل تو سرشونه انشاالا همچون به ... خردن مافتند باور کنید حرفاشون اهمیتی پیش مسعولان ایران نداره که جوابشون بدن ابرقدرتها جرات جسارت به این مرزبوم ندارن د
ناشناس
0
1
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اصلا کشوری به اسم اذربایجان نبوده
هادی
0
1
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
خخخخخخخ ههههه
ناشناس
0
1
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آقای وزیر خارجه استعفا بدهید
ناشناس
1
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دیر زود داره سوخت سوز نداره
حمید سلیمانیان
0
0
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من صحبتهایی که با این اقایان داشتم اصلا در رابطه با عهد نامه های گلستان وترکمنچای بیگانه بودند واصلا قبول نداشتند که این شهر ها واراضی از پیکر ایران عزیز جدا شده ونفرین می کردند که خدا روس ها را چه وجنان کند که بیشتر خاک اذرباجان را به ایران دادند کلا تاریخ را به نفع خودشان نوشته اند اخیرا من یک برنامه تلویزیونی دولتی اذرباجان را دیدم که شخصی را به شکل اقای دکتر عبدالهیان در اورده بودند وبا حالت تمسخر واستهزا نسبت به نبودن زبان اذری در مدارس ایران مثلا نقد داشتند که حتی مورد پذیرش افراد داخل ان سالن هم قرار نگرفت ولی واقعیت امر اینه که این افراد بسیار نمک نشناس هستند اگر ایران ان زمان فقط نان ارسالی را قطع می کرد از گرسنگی می مردند واما اینهمه رعایت ومماشات هم از طرف مسعولین انها را با اتکا به اسراِِِِییل غاصب پررو تر وگستاخ تر کرده است حیف بر اینهمه خدمت در رابطه با درمان بیمارانشان کردیم حیف بر محبت هایی که کردیم وانها لگد زدند .مسعولان حرمت واقتدار این ملت نجیب ووازاده که هشت سال با دست خالی با دنیا جنگید را قدر ومنزلت دهند .انشاالله درود بر ایران وایران دوستان یک پارچه وواحد
یک تاجی دوستاره
0
1
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر بتونی زودتر بیای سمت شهرهایی ک گفتی خیلی خوب میشه.اونوقت ماهم میتونیم سرزمین خودمون رو از دست الهام خانم پس بگیریم. فقط خداخدا میکنم الهام حرکت بکنه و بلافاصله آذربایجان رو ب سرزمین مادریش یعنی ایران عزیزمون الحاق کنیم. ی قره باغ رو گرفتی دور برداشتی الهام
ناشناس
0
1
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینقدرمامماشات کردیم که آذربایجان بیاد برای شهرهای مادندون تیز کنه اگه بادیه موشک ایرانی به آذربایجان شمابربخوره تمام شهروروستای شماباخاک یکسان میشه. دیگه ازاین حرفهای بچه گانه نزنیدها لولومیادشمارومیخوره افرین بریدجیشتونوبکنیدکه شب جاتون خیس نشه
Ali
0
1
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
جواب گستاخیهای شما را می دهند
ناراحت نشو
م
0
1
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اقایون ناراحت نباشین وقتی ادم یتیم میشه هر بی سرو پایی به ادم پس گردنی میزنه با این مسعولین بی خیالی که ماداریم بیشتر از این نمیشه دشمن هر کاری که بگه انجام میشه و ما همچنان منتظر مرگ تدریجی میشینیم
ناشناس
0
1
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آقایان باکویک شهری ازایران هست والهام هم فرمانداران شهره بزاربگندبرای خودشون
بهروز
0
1
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آذربایجان قلب ایران.. ایران قلب آذربایجان
به حرف عمله های امپریالیسم توجه نکنید
ناشناس
0
1
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چه پروهستندانگارنه انگارکه روزی خاک ایران بودآذربایجان باید بیان منت کنند به سرزمین شون برگردند! وقتش رسید ه صدای ما. شنیده شود
ناشناس
0
1
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
وقتی یه بچه افغانی نشسته میاد میگه اینجا کشور خودمونه خب یه دماغ دارز هم میاد اینطور ادعا می کنه دیکه
از ماست که برماست
مسعود
0
1
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
با سلام
پدر این الهام علی اف زماتی که تسلط شوروی طبق قراردادی که بسته شده بود و زمانش تمام شده بود خودش اظهار کرد که ما حاضریم بیایی زیر پرچم ایران و یکی از استان های باشیم ولی متاسفانه سردمداران ما به اونها استقلال دادن

متاسفانه

اینجوری میشه که برای ما شاخ شونه میکشن
یوسف از تبریز
0
1
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر بخواهیم سه روزه کل ازربایجان را تسخیر میکنیم ازربایجان را شخم می‌زنیم
این یادآوری می‌کنه که خاکی که مربوط به ایران بوده و از زمان برگشت آن گذشته مانند نخجوانوغیره را بیاید بگیرید
امین
0
1
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فعلا بروید اربابتون صهیونیستها رو نجات بدید از دست فلسطینیها
آ
0
1
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
خجالت بکشید با این اخبار غلط آتیشی که بین دو کشور هست رو شعله ور تر نکنید ، دوستان این شبکه آذربایجان نیست
ناشناس
0
1
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دوستان لطفآ اسم ترس رو بردارید حکمت نمیترسد بلکه مدارا میکند چون بیش از یک سوم ایران آذری هستیم وآذربایجان(باکو وبقیه شهرها)مال ایران بود آما زمانیکه از شوروی جدا شد مسئولین ایران هیچ حرکتی نکردند وامروزهم ما آذریها در سرتاسر ایران هستیم وجدا ناپذیر ازملت شریف ومتمدن ایران هستیم
محمد رضا
0
1
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام بیچاره راست میگه تو گلستان و ترکمنچای از ما جدا شدند الان هم وقتش به ماملحق بشن
علي
0
1
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام بيچاره ميدونه حرمتي كنه استان اذربيجان توسط مردان غيور ايران و كردم اذربيجان به مام وطنش بر ميگرده اين مزخرفات از روي ترسه برا روحيه دادن شماري از مزدورانش
مهدی رهبر
0
1
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
از این غلطها نکن هنوز مادر نزاییده پا تو خاک ایران عزیز بذاره پاشونو قلم میکنیم میدیم دستشون بجای عصا استفاده کنن فراموش نکنید ایران هشت سال با دست خالی با هشتاد کشور جنگید خون داد جون داد ولی خاک نداد
مهدی
0
1
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
مسئولین ما بدرد ... هم نمیخورند.
از اونطرف مرز بی دروپیکر با افغانستان ازینطرف آدربایجان دارند خط و نشون میکشند
ناشناس
0
1
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حالا بگید مرگ بر امریکا،،؟؟؟؟؟
ک ش
0
1
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام به مردان شجاع ایران قول میدم این زنیکه ... با رئیس جمهور ...علی اوف را نابود کنم برای شادی مردم ایران اسلامی ورهبر عزیزم امام خامنه ای عزیز دلها
تورک
1
0
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آقایون و خانم هایی که میگید ما آذربایجان رو نمیدیم زمانی که دریاچه اورمیه داشت خشک میشد زبونتون کجا بود؟:)
الان مثل بلبل حرف می زنین چی شده؟:))
خسته
0
1
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این حرفها فقط برای سرگرم کردن ملتهاست
ما هم جوگیر میشیم بیاییم توی مجازی و بهم فحش بدیم
من فارس به ترک و ترک به ارمنی وارمنی به روس و... اما در اصل اونهایی که دارند کیف دنیا را می کنند هیچوقت باهم نمی جنگند
ناشناس
0
1
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بنظرم تحریک هست که خیلی بچگانه داره این کارو می‌کنه بچه هم از آرزو های زیادی تو ذهنش میبافه لازم باشه با موشک پهپاد خاک آذربایجان شخم می‌زنیم از زن مردش و بچش هم رحم نمی‌کنیم
ناشناس
0
1
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عددی نیستند
مجیدفاتحی
0
1
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این زنیکه تاریخ نخونده یانمیدونه تا چند سال پیش اینا همش مال ایران بودن،ارتش وسپاه متحد بشین آذربایجان وارمنستان رو آزاد کنید برگرده وطن
محمد
0
1
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
دوستان عزیز سلام اینقدر حرص نخورید هیچ کشوری یک وجب نمیتونه خاک مارو اشغال کنه ما الان داریم لانه و مرکز توطئه اسرائیل رو نابود میکنیم البته روح بزرگ سردار دلها شاد که کل ایران نه ؛ تمام مسلمانان نه بلکه تمام ازادیخواهان مدیون اون هستند
ناشناس
0
1
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
با سلام خدمت هم وطن های عزیز این مجری که واق واق میکنه از بی عرضگی ارمنستانه نه مسعولان ایران هنوز پیه ایرانی به تنش نخورده که بدونه یک من ماست چقد کره داره.بنده خدا خبر نداره اربابان علی مثل سگ از ایران میترسند فکر کرده ترکیه و اسرایل ... که داره زر میزنه.
انشالله روز ازادی تمامی سرزمینهای از دست رفته ایران عزیزمان نزدیک است نه فقط جمهوری باکو تنها بلکه همه وطن ازاد خواهد شد
ف ن
0
1
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عجب اشتهایی حالا نمیخواد پایین تر هم بیاد اون وقت باهاش کباب کباب بازی میکنیم ها
ایرانی
0
1
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیچاره دستش به چیزی نمیرسه میگه بو میده
ناشناس
0
1
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باید زوتر اقدامات لازم برای الحاق باکو تا تفلیس تانخجوان به ایران انجام شود دیر بجنبید مشکل ساز میشود
ناشناس
0
1
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
نطر مجری تلوزیون؟ یا دستور از بالا بالاها،
چلنجر
0
1
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چخه... نیا روفرش ما
Rus
0
1
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یکی به این بگه آذربایجان برای ایران بود
اگه اینجوریه گیلان برای روسیه بود
وجودشو دارن بیان آزاد کنن
علی
0
1
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آبجی جون اجازه بده درد و رنج جدا شدن پاره تن مان رو فراموش کنیم ، راستش الان هم موقعیت خوب نیست وگرنه مطمعن باش یکروزی نخجوان و باکو هم بدست همین آذری های ایرانی غیرتمند فتح میشه . با دم شیر بازی نکن آبجی .
رحیم
0
1
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینکه شبکه نیست،یک فیلم ویدیوئی ساختگی بعنوان گزارشگر،تهیه شده،و هیچ اثر و نشانی هم روی کلیپ نیست،
سایت های خبری اینگونه تبلیغ برعلیه کشوررا برای جذب مخاطب ،مثل زن زندگی آزادی که یک عده از داخل بر آتش ،هیزم میریختند،ادعای سلبیریتی و استاد دانشگاهی هم بر دوش میکشیدند،فقط فالور و بازدید کننده بیشتر میخواهند،البته جناح هائی هم مزدور بیگانه هستند،تا مردم را مضطرب و عصبی کنند،تا بلکه از حکومت باج بگیرند
ناشناس
0
1
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بهش برسونیدآبجی جان روزی همه اون سرزمین هایی که با قراردادهایی ننگین از سرزمین مادری جداشدن توسط فرزندان این مرزو بوم به اصل خود برخواهند گشت ،فقط دنبال بهانه ایم و فرصت طلایی،آینده گان لکه های ننگ را از خاطر این سرزمین فروهری پاک خواهندکرد،تردیدنکنید
Amirmohammad
0
0
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
با عرض معذرت ،نوکر آذریهای سراسر کشورم و دنیا هستم ولی یک مثالی است قدیمی که میگه ......اگر لقمان شود .عاقبت هفتاد و هفت پشتش ایشح است .اینها با این ادعاهاشون موجب سرگرمی و خنده ایرانیها و جهان میشن .اصل مالکیت ارضی و سند معتبر بین المللی است که مشخص میکند به کدوم ملت تعلق دارد .آذربایجان غربی دارای اقوام مختلفی است .آیا کسی بدون سند متقن میتواند ادعا کند که به کردها یا آذریها یا فارسها تعلق دارد؟؟؟ ،هر کسی شناسنامه و محل تولدش ایران است .ایرانی است .زبان وسیله محاوره قوم است و نه سند مالکیت. این باکوئیهای مزدور اسرائیل عمرا اینو بفهمند..
ناشناس
0
0
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
حرف مالیات نداره که
محسن
0
0
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
فعلا که بابارو فلسطینی ها کردن تو قوطی بزارید‌اول اسرائیلی ها تون دوباره جون بگیرن بعد بیایید
ناشناس
0
0
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شتردرخواب بیند پنبه دانه
مح
0
0
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام .یک قران بدین به آش به همین فکر باش.شما اگر ترک بودن سالها زیر سلطه کمونیسم نمی رفتین. شما فراموش کرده ستارخان.خدا آفرین.باقرخان هنوز زنده هستند و در استانهای آذری نشین هستن و اجازه غلط کردن به شما نوی دهند
افشین ...رشت
0
0
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من شاه دوست نیستم ولی اگر زمان پهلوی بود در زمان فروپاشی شوروی آذربایجان و چندین کشور دیگه به خاک مادرشون ایران بر میگشته طبق قرار داد ترکمانچای که ۹۹ساله بوده نه دائمی ولی زمان تقاضای استقلال ایران هیچ اعتراضی نکرد و ادعا کرد آنها چندین سال زیر نظام روس بودن و کافر هستن حالا روس شده رفیق فابریک ما.....این حقیقت کلامه برین تاریخ را بخونین آذری زبانها نژاد اصیل ایرانی هستند نه ترک آناتولی.. یاحق
ناشناس
0
0
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینم ازدیپلماسی آقای رئیسی
مهدی
0
0
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بده بزنیم
علی
0
0
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینکه جمهوری اسلامی جواب نمیده معنیش این نیست از الهام علیف میترسه. چون ارزش جواب دادن نداره. این کشور اونقدر کوچیک و ضعیفه که ارزش جواب دادن نداره و ایران کل مصالح رو سنجیده و میدونه کار اسراییله و همین امروز نیرو های مقاومت درس خوبی به اسراییل دادند. ایران جواب رو جای دیگه داد.
جهاد تبیین
0
0
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام من شهروندی از استان آذربایجان غربی هستم تمامیت ارضی کشورم را دوست دارم و تاکید دارم با باکو نباید مسالمت امیز حرف زد باید گوشمالی کرد تا از این غلطها نکند
شهروند ایرونی ترک
0
0
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
این خانم باید داستان عملیات مرصاد را بخواندبرای تجربه هم شده خوبه
بی‌نام
0
0
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چند روز پیش اردوغان گفت
کریدور زنگزور میتواند از ایران بگذرد
لابد تله ای در کار است ایران مراغب باشد پای اسرائیل در میان است
sam
0
0
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ای الهام
ناشناس
0
0
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیچاره ملت ایران
ناشناس
0
0
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عجیب و غیر قابل پیش‌بینی نبود . افراد بی کفایت و بی تدبیر ، سرزمینی را که بواقع در طول تاریخ بخشی از کشور ایران بوده و باسقوط روسیه تزاری و بعداً شوروی سابق و در نتیجه انحلال قهری قراردادهای ترکمن چای و گلستان ، قانوناً به مام وطن بازگشه بود ؛ با بی بصیرتی بعنوان کشور مستقل شناسایی کردند و حالا دست نشانده های فعلی باکو فرع مدعی اصل شده اند .
پژوهشگر تاریخ ایران
0
0
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بر طبق عهدنامه های گلستان و ترکمن چای خانات قفقاز از ایران عصر قاجار جدا شد. حتی ترکمنستان هم بر طبق عهدنامه آخال از ایران جدا شده است. این مجری درکی از تاریخ ندارد جمهوری آذربایجان از ایران جدا شده...بحث قره باغ هم دعوای ارضی و سرزمینی میان ارمنی ها و جمهوری آذربایجان است قره باغ خاک آذربایجان است. ولی مجری جو گیر شده ...اگر اینطوری باشه باید ما نخجوان و باکو و ارمنستان و گرجستان به ایران الصاق کنیم.
آرمان
0
0
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بیسواد خوی یه استان حساب کرده
ایرانی
0
0
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
از موتوری جنس کرفته
افشین
0
0
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو که خودت بیا منو بکش تبریز چیه اصفهان رو هم میدمت اما تو خواب
فقط این رو میدونم که باید برای الهام خانوم یه فکر اساسی کرد والا هرچهار روز بکبار جفتک میزنه رو که نیست سنگ پای قزوینه هرچند نباید روزن دست بلند کرد واین الهام خانم علیبف. دندش میخارهه
سید
0
0
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
آذربایجان پررو شده نیاز به تنبیه درست داره
کیومرث
0
0
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چرا کسی جواب اینارو نمیده اخه افغانستان و آذربایجان چی هستن که ازششون بترسیم
ناشناس
0
0
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
محمد
0
0
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باید دهن این گوینده بی شعور را فقط جرداد
وبا گل پرکرد
ماهم باید استان جداشده از کشور عزیزمان را پس بگیریم
عباس لک چشمه سلطانی
0
0
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
الهام جیش بوس لالا
محمد توکلی
0
0
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
هنوز دوتا موشک ایران نخورده تو فرق سرشون تا بفهمن دنیا تو دست کیه خدا شاهده پاکو عرض یکساعت شخم زده میشه این حرف من نیست حرف کارشناسان نظامی فراریشون هست
اشنا
0
0
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اتفاقا"دنبال بهانه هستیم برای اتصال اذربایجان به خاک میهن خوشحال می شویم زمان وتاریخ حمله تون رااعلام کنیدتاماجشن شادی بگیریم ازهمه جای ایران سیل مردم برای شرکت درتصرف واتصال اذربایجان به میهن به مرزاذربایجان سرازیر می شوند!!!خخخخخخ
امانی
0
0
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کشورهایی بنام‌ آذربایجان یا ارمنستان یا گرجستان جعلی هستند همچنانکه کشوری بنام اسرائیل هست درسده های نه چندان دور از خاک اصلی کشور جدا شدند اما اصل مطلب این هست که ما کشوری بنام ایران داریم‌ خوب نژاد اصلی نژاد آریا یا همان ایران هست اما با گویش های زبانی مختلف بطور مثال استان مرکزی کشور به محوریت شهر اراک قاعدتا باید فارسی صحبت کنند اما چیزی نزدیک به ۳۰تا۴۰درصد جمعیت این استان ترکی صحبت میکنند خوب از منظر این گزارشگر بیسواد کشور آذربایجان باید قسمتی از منطقه استان مرکزی هم به آنها منتقل بشه
ناشناس
0
0
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
واقعا بهش میاد. تصرف کن.باغ آباد انگوری. ترسیدم.
رضا
0
0
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه، خبر نداره خود آذربایجان هم متعلق به ایران هست، لطفا بیاین با هم برمیگردیم خانه
ناشناس
0
0
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یادش بخیر ۴۵سال پیش کدام کشور منطقه جرات داشت اسم ایران را بیاره حالا کارمون بجایی رسیده که هرکسی یک قسمت ایران را میخواهد امارات متحده کلا به اندازه نصف یک استان ما نیست ادعای جزایر خلیج فارس را داره
ناشناس
0
0
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
علیوف هر از چند گاهی یه ویسکی آمریکایی و آن هم سفارش شده از سوی ترکیه عثمانی میزنه بر بدن، یه اروغی میزنه.
ابراهیمی
0
0
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگه عقده ای داشته باشیم باید ازروس ها بیشتر باشه اینم دستاورد استعمارگری روسیه قابل توجه مسئولین شرق گرا البته اگه تحویلمان بگیرن روسیه و چین...
علی
0
0
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من یک ترک ایرانیم الهام به اول و آخرش خندیده مگه ما مردیم که بیفتیم تو دامن یک آدم اوسکول
ناشناس
0
0
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هر روز موشک و پهپاد پرواز میدین جوبشونو بدین نگه داشتین ترشی موشک و پهپاد بگیریند
جمشید
0
0
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ایران خیلی وقت پیش،قبل ازاینکه الهام و دار ودسته اش اینقدر پر رو بشن باید اقدام به الحاق باکو و...به خاک مادری میکرد،نتیجه رو دادن بیش ازحد میشه اینکه یه خانم خوشگله بیاد جلوی دوربین ورجزخوانی بکنه،ما به اونا ملحق میشیم البته برای تغییر وتولید نسل اصیل ایرانی،چهره این خانم گوینده را فراموش نخواهیم کرد،منتظر ما باش
مجید زندی
0
0
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
هیچوقت دشمن را دست کم نگیریم. اما اینجا قضیه برعکس شده بجای اینکه ایران ادعای مالکیت بر کل اراضی ای که در توافق های ننگین ترکمنچای و گلستان و ایضا کل جمهوری آذربایجان را بکند آنها دست پیش گرفته اند و این هم نتیجه یارگیری اشتباه دولت قبل است. اما دولت نباید به هیچ وجه اجازه فکر کردن به این موضوع را به آنها بدهد زیرا پایشان را دارند از گلیم شان فراتر میگذارند.
دریا
0
0
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بمبر بدبخت روان گردان های اربابت اسرلییل نجس خیلی قوی بوده توهمت زده بالا بزرگتر ازتو الان تو تاریخن چه‌برسه به تو
داود امامعلیزاده
0
0
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بیشتر به جوک می مونه !!! کسی نیست به این بفهمونه : ای مگس عرصه شیران نه جولانگه توست ...
ناشناس
0
0
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
این برنامه تلویزیون باکو نبود برنامه دشمنان این دو کشور دوست بود. زیرا دیروز مقام عالی باکو تو ایران جهت توافقات دو کشور حضور داشتند .مگر می شود در حال عقد همکاری و این برنامه تجاوز به خاک ایران پخش شود.
ناشناس
0
0
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آذ ربایجان ... زیادی میخوره به موقع جوابش خواهد گرفت
پیمان
0
0
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
با سلام خدمت همه دوستان اگه آذربایجان این کار رو میگنه فقط میخواد ترک های عزیز رو تحریک کنه که به مردم و مملکت ایران خیانت کنن و پشت اونها در بیان ولی سخت در اشتباه ان اونها قلب شون متعلق به ایران است من کرد هستم ولی با افتخار از غیرت ترک های مملکتم میگم که سخت پر اشتباه هستید
حسین
0
0
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
وقتی که الهام با ریشخند دست روی پهباد اسراییلی کشید
وقتیکه در جواب پل زدن روی ارس او هم همان کار را تکرار کرد
وقتی که هنوز چیزی نشده و زیر راه را فرستادید تا پل و جاده بسازید
تحویل بگیرید
انها از اسراییل حمایت کردند
احسان
0
0
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
گستاخی اینجاست که زبان هندی های انگلیسی زبان رسمی شده
ناشناس
0
0
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سلام آقایون و خانوما خودتونو راجب این جر ندین حالا این یه چیزی گفت، راجب این که افغانها الان در ایران هستند، یه روزی هم بود که خودتونو جر وا جر میکردین که افغانها هیچ غلتی نمی‌توانند بکنند،حالا که کردند
ebrahim
0
0
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عزیزان،فقط صبور باشید و با دیدن و شنیدن چنین سخنانی از زمین و زمان شاکی نباشید،شما باید خوشحال باشید و فقط تماشا کنید و احترام همدیگر را نگه داشته و زحمات دولت را نادیده نگیرید،الان کارهای بزرگی در حال شکل گرفتن است آنهم به صورت دیپلماتیک ....ایران، اقتدارش را با دلسوزان و زحمت‌کشان بدست خواهد آورد،فقط صبر داشته باشید و به حرف دشمنان بهایی ندهید و پشت رهبر و دولت را خالی نکنید .
پاینده و جاودان باد ای ایران بزرگ.
فرهاد
0
0
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ترکیه از زمان قبل از آتاتورک برنامه ترکستان بزرگ. را دارند . قتل عام ارمنی ها . تغییر ماهیت و زبان کرد ها . تلاش برای اشغال کردستان عراق و ترکیه همه برنامه محاصره آذربایجان هستند . بیچاره به ایران
حقگو
0
0
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بفرما حرف نزن عمل کن بیا تبریز و ارومیه بگیر تا متوجه بشی
با چه اژده های طرفی به قول معروف ما منتظر حمله ای از سوی استان باکو هستیم تا زمیمه کنیم به ایران سرفراز
طاهر
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ایران مال افغان هاست نه آذربایجان
سید نادر نهاردانی
0
0
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
آقای علیف ما منتظریم بیایید تبریز با حرف و حدیث که نمی شود کشور دیگران را تصاحب کرد چنانت بکوبم به گرز گران که دیگر نیازی به جان
ناصر
0
1
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
یاشاسین آذربایجان
فرهاد سفری
0
0
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
چی بگم آخه هزار دفعه به این الهام خانم گفتم جنس رو برو تو پارک بگیر چرااااا موتور میگیری اینطوری میشه دیکه توهم میزنی نگیر آقا نگیر
مسعود
0
0
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
یه وجب خاک نمیدیم آذربایجان هم خاک خودمونه پسش میگیریم و از جنوب کشور تا شمال وغیره هم مردم بلند میشن همینجور که خرمشهر رو پس گرفتن ما هم بلند میشیم اگه ... زیادی بخورن
یوسف
0
0
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مشکلی نیست این چند تا شهر را با اشتیاق می دهیم به آذربایجان.
اما بعد آذربایجان را برمی داریم. یک زمانی خاک ایران بوده.
بازی برد برد
کیان .
0
0
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عمو الهام بنطرم تاریخ رو وارونه خوندی . آذربایجان خاک ایران است . آذربایجان بدون نام ایران معنایی ندارد . ۲۸ سال نتونستی خاک خود را از دست ارامنه آزاد کنی . یادت رفته این سایه سنگین ایران بود که ارامنه را بلرزه در آورده بود . فراموش نکن پشت خود را به کوه بزرگی تکیه داده ای . ایران همیشه پشتیبان شما بوده . بجای این فکرها خودتو از آغوش اسرائیل بکش بیرون
علی
0
0
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دولتمردان فقط بلدند در داخل برای مردم خودشان زور گویی کنند
از یک طرف طالبان و سیل عظیمی از مهاجرین
از طرفی اذربایجان و از طرفی کشور های عربی مقل امارات..
خدا بخیر بگذارنه ..
علی
0
0
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دولتمردان فقط بلدند در داخل برای مردم خودشان زور گویی کنند
از یک طرف طالبان و سیل عظیمی از مهاجرین
از طرفی اذربایجان و از طرفی کشور های عربی مقل امارات..
خدا بخیر بگذارنه ..
علی
0
0
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دولتمردان فقط بلدند در داخل برای مردم خودشان زور گویی کنند
از یک طرف طالبان و سیل عظیمی از مهاجرین
از طرفی اذربایجان و از طرفی کشور های عربی مقل امارات..
خدا بخیر بگذارنه ..
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار