تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

همه آنچه باید درباره سریال جومونگ ۳ بدانید

سریال "امپراطور افسانه‌ها"، فصل سوم سریال "جومونگ" از اول دی ماه ساعت ۱۹:۰۰ در جدول پخش شبکه "تماشا" جایگزین فصل قبلی این سریال شده، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با جزئیات این سریال بیشتر آشنا شویم.

سریال جومونگ ۳

اقتصاد۲۴- افسانه جومونگ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است. این سریال تلویزیونی به کارگردانی لی جو هاوان بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده بود و همواره در طول سال‌های گذشته در بازپخش‌های مختلف مورد توجه مخاطبان صدا و سیما قرار گرفته است.

رسانه ملی سریال "امپراطور باد‌ها" را در ژانر درام، تاریخی و اکشن برای مخاطبان پخش کرد. این مجموعه به دلیل ادامه بحث افسانه جومونگ، به "جومونگ ۲" نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها پس از رویداد‌های سریال جومونگ را درباره سومین پادشاه گوگوریو موهیول روایت می‌کند. او از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی درباره خود شنید و به دلیل این پیشگویی‌ها، توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، منتقل شد.

سریال "امپراطور باد‌ها" این شب‌ها از شبکه تماشا پخش شده و با استقبال مخاطبان روبرو شده است. از امشب شبکه تماشا سریال "امپراطور افسانه‌ها" را نیز پخش خواهد کرد که محصول سال ۲۰۱۰ در کره جنوبی بوده و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال "جومونگ" و "امپراطور باد‌ها" است.

سریال "امپراطور افسانه‌ها"، فصل سوم سریال "جومونگ" است که به تازگی از شبکه تماشا درحال بخش است.

معرفی سریال جومونگ ۳

کارگردانی سریال "جا میونگ گو" را میونگ وو لی در سال ۲۰۰۹ بر عهده داشت. اکنون پس از گذشت ۱۵ سال، این سریال دوبله شده و آماده پخش از شبکه تماشا است. در ادامه، خلاصه داستان و ساعت پخش سریال "جا میونگ گو" را با شما به اشتراک می‌گذاریم. مجموعه "امپراطور افسانه‌ها" (Ja Myung Go) یا سریال "جا میونگ گو" (자명고)، که دنباله‌ای برای سریال پرطرفدار "جومونگ" است.


بیشتر بخوانید: جواب مژده لواسانی به منتقدان پست جدیدش در وزارت بهداشت


این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او، شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است و داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ توسط گوگوریو است.

مشهور است که امپراطوری ناکرانگ یک طبل مقدس داشت که از پوست گاو ساخته شده بود. این طبل در زمان حمله دشمن به صورت خودکار به صدا درمی‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا از گرفتاری در امان باشند. به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود، به صدا درمی‌آمد.

در هر صورت، این مسئله ترس و وحشت را در قلب اقوام و امپراطوری‌های همسایه به وجود آورد. آن‌ها ناکرانگ را به عنوان یک کشور مقدس می‌شناختند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو که به تسخیر ناکرانگ علاقه‌مند بود، همراه با پسرش هودونگ، نقشه‌ای را می‌کشد تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری آسان شود. پیش از این، گوگوریو چندین بار تلاش کرده بود به خاک ناکرانگ تجاوز کند، اما هربار به دلیل به صدا درآمدن طبل، نیرو‌های مدافع به موقع از ورود مهاجمان جلوگیری می‌کردند.

هودونگ، فرزند موهیول، طبق نقشه از ناکرانگ فرار می‌کند و به عنوان پناهنده سیاسی در آنجا زندگی می‌کند. در این بین، لاهی، دختر دوم امپراتور چویری، علاقه‌مند به هودونگ می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما عشق اصلی هودونگ به جا میونگ، دختر اول امپراتور است. هودونگ از لاهی درخواست می‌کند که طبل مقدس را که جا میونگ محافظ آن است، پاره کند. در حالی که ارتش گوگوریو آماده حمله به ناکرانگ در مرز است، سرانجام لاهی طبل را پاره می‌کند و...

بازیگران جومونگ ۳

سریال جومونگ ۳

در این مجموعه، بازیگرانی همچون جونگ ریو وون، لی یونگ یو، جونگ کیونگ هو، یئو جین گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جین جی هی، لی می‌سوک، سونگ هیون آ، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب و مون سونگ کئونگ در این سریال به نقش‌های مختلف پرداختند و حضورشان به توسعه داستان و جذابیت آن کمک کرد.

بازیگر نقش جا میونگ گو؛ جونگ ریو وون

سریال جومونگ ۳

جونگ ریو وون یک هنرپیشه کره‌ای-استرالیایی است که تحت نظارت H& Entertainment فعالیت می‌کند. او در سئول متولد شد، اما در سال ۱۹۹۲ همراه خانواده‌اش به استرالیا مهاجرت کرد. جونگ ریو وون تابعیت استرالیا را دارد. او در دوران زندگی در استرالیا با تبعیض مواجه شد که او را تشویق کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، او با سبک زندگی استرالی سازگار شد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک‌گرگور، او در رشته تجارت بین‌المللی از دانشگاه گریفیث فارغ التحصیل شد. در دهه ۲۰۰۰، وقتی در دانشگاه کره به عنوان دانشجوی مبادله‌ای حضور داشت، جونگ ریو وون توسط لی سانگ‌مین در خیابان‌های آپگوژونگ کشف شد و این باعث تغییر زندگی و مسیر شغلی او شد.

جونگ ریو وون به عنوان یک خواننده در گروه دخترانه چاکرا فعالیت خود را آغاز کرد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، او تمرکز خود را به بازیگری تمام وقت منتقل کرد. او در سال ۲۰۰۵ در درام تلویزیونی "نام من کیم سام سون است" به شهرت رسید و در فیلم‌های "تاریخ یک مرد حقوق‌بگیر" (۲۰۱۲)، "پادشاه درام‌ها" (۲۰۱۲)، "تیم برتر پزشکی" (۲۰۱۳) و "Bubblegum" (۲۰۱۵) نقش‌هایی داشت. جونگ ریو وون کتابی به نام "Ryeowon's Sketchbook" را در سال ۲۰۰۷ منتشر کرد و در سال ۲۰۱۴ میزبانی برنامه تلویزیونی واقعیت "Art Star Korea" را آغاز کرد. او در اکتبر سال جاری با گونگ هیو جین و کوین اوه در ایالات متحده ازدواج خواهد کرد.

بازیگر نقش شاهزاده هو دونگ؛ جو کیونگ هو

سریال جومونگ ۳

جونگ کیونگ هو یک بازیگر کره‌ای جنوبی است که تحت مدیریت آژانس آلوم فعالیت می‌کند. او پسر جونگ ائول یانگ، کارگردان تلویزیونی مشهور و همکار مکرر نویسنده کیم سو هیون، در درام‌های تلویزیونی موفقی مانند "مرده ناراحتی مادر"، "زن شوهرم"، "زندگی زیباست" و "آرامش بدون فرزند" به الیفای نقش پرداخته است. در ابتدا، جونگ ائول یانگ مخالف بود که پسرش بازیگری را دنبال کند، اما جونگ کیونگ هو تمایلات پدرش را نادیده گرفت و از خانه خانوادگی جدا شد. پدر و پسر به مدت سه سال صحبت نکردند.

جونگ کیونگ هو آزمون KBS را پشت سر گذاشت و به زودی توسط آژانس استعدادیابی پیشرو SidusHQ قرارداد امضا کرد. او همراه با چهار بازیگر جدید دیگر در همین آژانس، اولین بازیگری خود را در فیلم "۵ ستاره"، یک درام موبایل که توسط SidusHQ تولید شد و از طریق SK Telecom پخش شد، انجام داد. همچنین، او نقش‌های کوچکی در کار‌های تلویزیونی شبکه KBS ایفا کرد. اولین شکست بزرگ جونگ کیونگ هو در مجموعه ملودرام سال ۲۰۰۴ "من متاسفم، دوستت دارم" بود.

آژانس‌های مربوطه آن‌ها در ژانویه ۲۰۱۴ تأیید کردند که جونگ کیونگ هو از اوایل سال ۲۰۱۳ با بازیگر و خواننده چوی سو یانگ از گروه دختران گلرز جنیورشن رابطه عاطفی دارد. آن‌ها با حضور در یک کلیسا و رفتن به همان دانشگاه با هم آشنا شدند. در سال ۲۰۲۰، جونگ کیونگ هو در درام پزشکی محبوب و تحسین شده "Hospital Playlist" در نقش کیم جون وان، استادیار جراحی قلب قفسه سینه، بازی کرد. او در سال ۲۰۲۱ نقش خود را در فصل دوم این سریال تکرار کرد.

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ؛ پارک مین یانگ

سریال جومونگ ۳

پارک مین یانگ یک هنرپیشه کره‌ای است که در شرکت Hook Entertainment فعالیت می‌کند. در فوریه ۲۰۱۳، او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک شد. او در سال ۲۰۰۵ با یک آگهی تبلیغاتی برای SK Telecom به عنوان فعالیت سرگرمی خود آغاز کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۲، رسانه Dispatch گزارش داد که پارک مین یانگ در رابطه با یک تاجر ثروتمند قرار دارد و اتهامات مختلفی علیه او مطرح شده است. در تاریخ ۱۵ فوریه، شرکت Hook Entertainment بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن توضیح داد که پارک مین یانگ در تاریخ ۱۳ فوریه به عنوان شاهد در تحقیقاتی که توسط دادستان در حال انجام بوده است، احضار شده است. گزارش شده است که این بازیگر هرگونه دخالت در این وضعیت را رد کرده است.

بازیگر نقش هو دونگ؛ یئو جین گو در سریال جا میونگ گو

سریال جومونگ ۳

یئو جین گو یک هنرپیشه کره‌ای است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و در درام‌های تلویزیونی مانند "غول"، "ماه در آغوش خورشید" و "دلتنگ تو" حضور داشت. در سال ۲۰۱۳، او نقش اصلی خود را در فیلم اکشن و هیجان انگیز "Hwa-yi" بازی کرد. او برای بازی در فیلم‌های "ماه در آغوش خورشید" و "دلتنگ تو" در سال ۲۰۱۲ جایزه بهترین بازیگر کودک در مراسم جوایز درام MBC را دریافت کرد.

منبع: رویداد24
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
M
3
4
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲
امپراتور افسانه ها جومونگ۳ نیست. جومونگ سه در حال دوبله هست که داستان موهیول و پسرش هدانگ هست که به خاطر آماده نشدن امپراتور افسانه ها فعلا اول پخش میکنه
ناشناس
2
6
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۲
خدا شفاتون بده یه قسمت سریال رو ببینید بعد اظهار فضل بفرمایید.
امپراطور افسانه ها هیچ سنخیتی با اراجیف شما نداره.
محمد
2
1
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
تو این سریال ما اصلا نفهمیدیم کی به کی هست
یون جانگ
5
3
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
امپراطور افسانه ها هیچ ربطی به جومونگ ۳ ندارد بلکه درباره نوه های جومونگ و سوسانو هست.شانزدهمین امپراطور گوگوریو و سیزدهمین امپراطور بگچه.حالا حساب کنید.چند قرن گذشته تا اینا به پادشاهی رسیدن
جومونگ۱
2
3
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
آبرو چندین چن ساله فیلم جومونگو بردن با این فیلم?
بهنام
دقیقا! نظر منم همینه
محمد
3
1
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲
ترتیب سریال ها که از شبکه تماشا پخش میشود اشتباه است. ترتیب این است
۱. افسانه جومونگ . جومونگ ۱
۲. امپراطور بادها . جومونگ ۲
۳. جامیونگ گو. جومونگ ۳
۴. امپراطور افسانه ها. جومونگ ۴
که البته سه جومونگ اول روایت کشور گوگوریو است و بیان میکند بانو سوسانو با رضایت خود به کره جنوبی میرود و کشور جدید باکچه را تاسیس میکند و بهمین دلیل شمشیر جومونگ همیشه نشانه قدرت در کشور سوسانو است ولی جومونگ ۴ روایت کشور باکچه است که بیان میکند جومونگ سوسانو را از کشورش اخراج میکند و سوسانو کشور باکچه را تاسیس میکند.
شیوا
0
0
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سریال از این سطحی تر و افتضاح تر به عمرم ندیدم پایان افتضاح طول داستان افتضاح نه چهار چوبی نه هیجانی واقعا حالم بهم خورد?????
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های رنو در بازار امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ دل امروز + جدول

سامانه اس-۵۰۰ روسیه؛ قاتل موشک‌های بالستیک

فیلم/ دلبری آزاده صمدی برای هومن سیدی دوباره پربازدید شد

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ دیدار مسعود پزشکیان با اهالی جنوب غرب استان تهران

عکس/ افسران زن در رژه نیروهای نظامی در عربستان

عکس/ صادق زیبا کلام به سرطان مبتلا شد

عکس/ استایل جدید و متفاوت ترلان پروانه

عکس/ واکنش عباس عبدی به سخنان سعید جلیلی

واریز حقوق بازنشستگان با همسان سازی ۴۰ درصدی قطعی می‌شود؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

افراد بالای ۴۰ سال حتما این ۸ غذا را بخورند

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال/ اگر وارد دنیای کریپتوکارنسی شده‌اید این گزارش را از دست ندهید

عکس/استایل شیک بازیگر شب‌های مافیا

فیلم/قالیباف بالاخره به درستی راه روحانی اعتراف کرد

عکسی از تجمع هواداران جلیلی که حسابی خبرساز شد

دستور مخبر درباره حادثه ریزش معدن شازند

پاسخ به پرسش‌های متداول بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری توسط بیمه ملت +جدول سقف تعهدات

فیلم / نمای واضح از کتک خوردن سیاوش یزدانی از یک مربی گل گهری در بازی دیشب

عکس/سلفی وریا غفوری در جمع پرسپولیسی‌ها

عکس/استوری متفاوتی که جواد نکونام منتشر کرد

زاکانی درباره حجاب بان‌های مترو: دختر من هم جزو همین هاست

عکس/هواداران مسعود پزشکیان، سبزپوش شدند!

زاکانی: برخی آقایان علاقه دارند به واگن خانم‌ها در مترو بروند!

فیلم/قالیباف: ۵ نفرمان یک نفر خواهد شد!

فیلم/دروغگویی به سبک زاکانی!

عکس/پیکر دومین مفقودی حادثه معدن شازند پیدا شد

واکنش علیرضا زاکانی به ممنوعیت پخش نشدن اذان اهل سنت در کردستان

تاریخ و ساعت مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری

توهین شدید منصور ارضی به موضع پزشکیان درباره گشت ارشاد

عکس/حمایت فرزند کروبی از مسعود پزشکیان

قالیباف: ۲ درصد پرواز‌ها هم از آسمان ایران رد نمی‌شود

ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان صحت ندارد

خبر کاهش مدت زمان خدمت سربازی کذب است

پزشکیان: در مقابل گشت ارشاد خواهم ایستاد

اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت توسط شاگرد قهوه‌خانه

رضا کیانیان خطاب به شش نامزد ریاست جمهوری: وعده ندهید، برنامه بدهید

پاسخ دفتر ظریف به ادعا‌های زاکانی

پرسپولیس پدیده ملی‌پوش را نمی‌خواهد!

حادثه امنیتی جدید در نوار غزه/ یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید

آشوب دوباره در خیابان‌های تل آویو

اینفوگرافی/ شاخص فلاکت استان‌های ایران در سال ۱۴۰۲

اتمام حجت دادگستری تهران درباره مبادلات رمزارزی + عکس

جایگاه ایران در جمع ثروتمندترین کشور‌های آسیا

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن توسط شهرداری یک بلوف انتخاباتی است

فیلم/اقدام عجیب شادمهر عقیلی در کنسرت جدیدش

قیمت‌های باورنکردنی مسکن در زعفرانیه

قابلیت جدید و ویژه مخصوص رانندگان اسنپ

فیلم/ پزشکیان: قول می‌دهم صدای بی‌صدایان باشم

زنگ خطر به صدا درآمد؛ مرگ ۵ نفر بر اثر ابتلا به هاری!

عکس/ تصویری زیرخاکی از پورمحمدی و محمود احمدی‌نژاد

پزشکیان: من درباره مهسا امینی کاملا محکم و صریح حرف زده ام

فیلم/ حضور استاندار مرکزی در محل حادثه ریزش معدن اراک - شازند

سقوط سکه امامی به کانال ۳۹ میلیون تومانی

فیلم/ ریزش معدن در استان مرکزی با احتمال مفقودی ۴ نفر

ریزش معدن در اراک با احتمال مفقودی ۴ نفر

توئیت معنادار پورمحمدی: تحمل شنیدن دارید؟!

بنگاه‌های غیرمجاز پلمب می‌شوند

این موجران منتظر جریمه‌های سنگین باشند

عکس/ متروی تهران میزبان یک مسافر خاص بود

پورمحمدی: فیلترشکن تولید فساد می‌کند