تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۸۵ نظر

کد دستوری استعلام کالابرگ الکترونیکی یا سبد کالا چیست؟

در طرح فجرانه، روال کار تغییر کرده و ضمن اینکه اعتبار تشویقی یارانه از ۱۲۰ به ۲۲۰ افزایش یافته، شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان هم حذف شده است و فقط شرط بهره‌مندی از این اعتبار، خرید کالا در طرح کالابرگ است به‌گونه‌ای که اگر یک قلم کالا هم در این طرح بخرید، مابه‌التفاوت آن از ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

کالابرگ الکترونیکی

اقتصاد۲۴- مزیت بزرگ این طرح، حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای مشمول شدن یارانه تشویقی است و تا سه ماه همه یارانه بگیران می‌توانند برای خرید در طرح کالابرگ از یارانه تشویقی جدید بهره‌مند شوند.

طرح فجرانه با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. دولت در حوزه تغذیه مردم دارای راهبرد کلان است و باوجود مشکلات بودجه‌ای، این راهبرد را که قسمت بزرگ آن مربوط به کالابرگ الکترونیکی است، به نفع مردم پیگیری می‌کند.

از اواخر سال ۱۴۰۱ اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک شروع شد و حالا کالابرگ عمومیت پیدا کرده و دهک ۶ و ۷ هم به آن ملحق شده‌اند.

اولین جزئیات درباره میزان افزایش یارانه تشویقی | این یارانه برای کدام کالا‌ها قابل استفاده است؟

میزان استقبال خانوار‌های یارانه بگیر از طرح کالابرگ به ۱۶ درصد رسیده است، اکنون در طرح کالابرگ اگر معادل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه فرد به خرید ۱۱ قلم کالای موجود در سبد کالابرگ اختصاص پیدا می‌کرد، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به یارانه او اضافه می‌شد که باید تا پایان همان ماه صرف خرید آن ۱۱ قلم کالا می‌شد.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های اینترنتی) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

افزایش اعتبار تشویقی یارانه از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان

در طرح فجرانه، روال کار تغییر کرده و ضمن اینکه اعتبار تشویقی یارانه از ۱۲۰ به ۲۲۰ افزایش یافته است، شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان هم حذف شده است و فقط شرط بهره‌مندی از این اعتبار، خرید کالا در طرح کالابرگ است به‌گونه‌ای که اگر یک قلم کالا هم در این طرح بخرید، مابه‌التفاوت آن از ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

جزئیات یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی اعلام شد | با شیوه دریافت یارانه جدید آشنا شوید

مزیت بزرگ طرح فجرانه حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان است البته مبلغ اعتبار تشویقی قابل ذخیره شدن نیست و باید در همان ماهی که اختصاص داده می‌شود، صرف خرید کالا‌های موجود در سبد شود.

طرح فجرانه به مدت سه ماه و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد و ۳۵ هزار میلیارد تومان منابع برای هر ماه برای این طرح در نظر گرفته شده است.

یارانه نقدی اعضای خانوار‌ها متعلق به مردم است و اختیار دارند که در هرجایی می‌خواهند مصرف کنند. این اعتبار یارانه تشویقی مازاد به یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نقدی است و کسانی از آن بهره‌مند می‌شوند که در طرح کالابرگ خرید کنند.

جزئیات بیش‌تر درباره یاران تشویقی

یارانه نقدی اولین نمایش خود را آذرماه ۱۳۸۹ با رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان روی صحنه برد و حالا پس از گذشت ۱۳ سال، حداقل به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

یارانه نقدی به‌ازای هر نفر واریز می‌شود. خانوار سه نفره که در دهک درآمدی چهار تا ۹ قرار دارند به این ترتیب ماهیانه دست کم ۹۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند. یارانه خانوار دهک اول، دوم و سوم که زیر پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هستند، نفری ۴۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. کالابرگ، تغییر بعدی در پرداخت یارانه‌ها را رقم زد، اما استفاده از آن اختیاری است و به‌منظور تشویق سرپرست خانوار برای خرید کالای اساسی و ۱۱ قلم خوراکی، یارانه تشویقی را منظور می‌کنند.

یارانه تشویقی به‌شکل اعتبار خرید پرداخت می‌شود و اگر از آن استفاده کنید یارانه هر نفر در خانوار دهک یک تا سه به ۶۲۰ هزار تومان و یارانه هر نفر حاضر در دهک چهار تا هفت به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. سرپرست خانوار سه‌نفره در هر کدام از این دهک‌ها ماهی یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد. یارانه خانوار دهک هشت و ۹ همچنان مانند گذشته نفری ۳۰۰ هزار تومان است و هنوز امکان استفاده از کالابرگ را پیدا نکرده‌اند. یارانه کودکان شیرخوار و مادران دارای فرزند هم جداگانه محاسبه و واریز می‌شود.

با شیوه دریافت یارانه جدید آشنا شوید

به عبارت دیگر یارانه تشویقی خانوار دهک یک تا هفت، از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. افزایش ۴۵ درصدی یارانه تشویقی فعلا در بازه زمانی ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در حقیقت نوعی هدیه از سوی دولت به مناسبت دهه فجر به‌حساب می‌آید.

یارانه تشویقی شامل حال خانوار حاضر در دهک یک تا هفت درآمدی می‌شود. تعداد این افراد تقریبا ۶۰ میلیون نفر برآورد شده است. اگر جمعیت ایران را ۸۰ میلیون نفر درنظر بگیریم، نزدیک ۷۵ درصد جمعیت کشور، می‌توانند از یارانه تشویقی استفاده کنند.

یارانه تشویقی پیش از این ۱۲۰ هزار تومان بود که به‌شرط استفاده از کالابرگ در قالب اعتبار به مشمولان یارانه نقدی برمی‌گشت، اما از روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن، رقم یارانه تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و ضمنا شرط استفاده از کالابرگ برداشته می‌شود هرچند یارانه تشویقی هنوز اعتباری است غیرقابل برداشت و با آن باید یکی از اقلام خوراکی مشخص شده را خریداری کرد.

یارانه تشویقی، خردادماه ۱۴۰۲ به ادبیات اقتصادی و اجتماعی ایران اضافه شد. همزمان با رونمایی از طرح کالابرگ برای سه دهک اول، شامل خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، اعلام شد به‌منظور ایجاد انگیزه نزد مشمولان دریافت یارانه، سرپرستان خانوار در صورت خودداری از برداشت نقدی مبلغ یارانه و اختصاص مبلغ آن به خرید اقلام خوراکی حاضر در سبد کالای ضروری، اعتباری مضاعف به‌نام یارانه تشویقی دریافت می‌کنند.

کالابرگ به‌شکل اختیاری قابل استفاده است و سرپرستان خانوار در صورت تمایل می‌توانند همچنان رقم یارانه نقدی را از عابربانک دریافت کنند.

یارانه تشویقی به مرور برای سایر خانوار حاضر در دهک‌های درآمدی چهار، پنج، شش و هفت درنظر گرفته شد. تا بتوانند با استفاده از کالابرگ ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را خریداری کنند.

یارانه تشویقی از سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روبرو می‌شود و به رقم ۲۲۰ هزار تومانی می‌رسد. این روند تا ۱۷ اردیبهشت به‌مدت سه‌ماه ادامه خواهد داشت، ولی احتمال تمدید شدن مهلت استفاد از یارانه تشویقی وجود دارد.

یارانه تشویقی برای کسانی واریز می‌شود که به‌جای برداشت پول، اقدام به خرید ک۱۱ قلم کالای تعیین شده کنند. قیمت سبد کالای اساسی شامل ۱۱ قلم، به‌طور کامل برای هر نفر ۷۴۳ هزار تومان است. با کسر ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی، شما باید ۵۲۳ هزار تومان از جیب خودتان بپردازید. رقم یارانه نقدی، در طول پرداخت یارانه تشویقی و تخصیص اعتبار کالابرگ، همچنان طبق روال گذشته پرداخت می‌شود و به‌ازای هر نفر در خانوار دهک چهار تا ۹ یارانه ۳۰۰ هزار تومانی و به‌ازای هر نفر در خانوار دهک یک تا سه، ۴۰۰ هزار تومان به‌حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

یارانه تشویقی طبق آخرین برآورد‌ها در ۲۱۰ هزار فروشگاه سراسر کشور قابل استفاده است. ۱۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت می‌کنند و متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار؛ از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ‌مارکت و دیجی‌کالا خرید کنند.

همه چیز درباره واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی دی ماه برخلاف همیشه برای گروهی از مشمولان واریز نشد و از آن زمان تا حالا که در آستانه واریز یارانه بهمن قرار داریم، زمزمه‌هایی درباره حذف و اصلاح دوباره فهرست سازمان هدفمندی یارانه به‌گوش می‌رسد. سرمنشا این شایعات، اخباری درباره تغییر شیوه شناسایی مشمولان بود که به دهک‌بندی، صدک‌بندی، تغییر فرمول وسع‌سنجی و مواردی مثل بررسی رفتار مالی و اقتصادی خانواده‌ها در یک دوره مشخص و نهایتا تغییر رتبه بعضی خانوار مربوط می‌شود.

پرداخت یارانه بر اساس میزان درآمد خانوار انجام می‌شود. نتایج آزمون وسع‌سنجی مداوم به‌روزرسانی خواهد شد، ولی پس از تحولات تازه، حداقل تا شش‌ماه آینده قرار نیست شاهد تغییرات جدید باشیم.

ثبت‌نام یارانه برای خانوار جدید نیز در همین زمان بررسی خواهد شد. برای ثبت درخواست واریز یارانه می‌توانید با از سامانه hemayat.mcls.gov.ir استفاده کنید.

یارانه نقدی براساس شاخص‌های مورد استفاده در پایگاه رفاه ایرانیان، اقتصادی و اجتماعی پرداخت می‌شود و مسائلی مثل داشتن خودرو و ارزش آن، رقم تراکنش‌های مالی و بانکی، درآمدها، معلولیت، بیماری خاص و... می‌تواند روی دهک‌بندی خانوار تاثیر بگذارد.

سازمان هدفمندی، اطلاعات مربوط به بخش خودرو را از پلیس راهور، اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی را از بانک مرکزی، درآمد خانوار را از خزانه و صندوق‌ها دریافت می‌کند و آن‌ها را با مواردی مثل اطلاعات مربوط به ساختار خانوار، معلولیت، بیماری خاص و... ادغام می‌کند تا در نهایت پرونده رفتار مالی و اقتصادی خانواده در یک دوره مشخص تهیه شده و جایگاه خانوار در دهک‌بندی را نشان دهد.


بیشتر بخوانید:  اعلام سهمیه هر فرد از سبد غذایی کالابرگ فجرانه


علت پرداخت نشدن یارانه نقدی را می‌توان با ثبت اعتراض در سامانه حمایت پیگیری کرد. در این سایت سرپرستان خانوار علاوه بر رویت شناسنامه اقتصادی خانواده و مشاهده آخرین وضعیت دهک‌بندی خانوار زیرپوشش خود می‌توانند، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ارائه دهند. درخواست واریز یارانه برای فرزند تازه متولد شده نیازمند مراجعه حضوری است و همراه مدارک مورد نیاز که توسط سازمان هدفمندی اعلام شده، باید به دفاتر پلیس به‌اضافه ۱۰ ارائه شود.

نکات مهم طرح فجرانه یا اعتبار تشویقی کالابرگی

طرح فجرانه در بستر شبکه ملّی اعتبار (شما) با عاملیت شرکت مجری طرح (فارا) و همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد، در این راستا موارد زیر باید مدنظر قرار گیرد:

۱- میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

۲- یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالا‌های مرجع بوده و در خصوص کالا‌هایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.

۳- شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان جهت دریافت ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی در این طرح حذف شده است.

۴- دهک‌های یک تا هفت درآمدی، مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

۵- متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ مارکت و دیجی کالا) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند لینک نصب این نرم‌افزار را دریافت کنند.

منبع: منیبان

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۲
محمد
40
90
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
باید برای همه دهک ها اجرا بشه مگر ما مردم این مملکت نیستیم .اگر تلاش نمی‌کردیم یا تحصیل نمی‌کردیم یا .....و به جایی نمی رسیدیم و الان سربار بودیم مشمول یارانه و سایر مزایا می‌شدیم.بیت المال باید بین همه به طور یکسان تقسیم شود و اگر می‌خواهند بخشش کنند از جیب خودشان بدهند نه از جیب دیگران و حق سایرین.
ناشناس
واقعا هم همینطوره .همه افراد به نوعی در اقتصاد کشور سهیم هستند اگر یک کارگر به زور نان خودش را درمی اورد شخص پول دار چند نفررا سرسفره خودش دارد هرچند الان خود دولت حقه باز تره و حقوق را پس و پیچ می کنه پول کشاورز را دیر میده پول دارکشورمان هم مقلد دولته چند درجه هم بدتر از دولت
سعید
خدایی این عدالت نیست که مردم دسته بندی بشن.اختیلری کنن اونایی خودشون نمیخان خب هیچ ولی یکی تراکنش مالی بالا داره وفلان وفلان دلیل نیست که به عده ندن...من که کارتم وحسابم تراکنش داشته دلیل داره حتما همش مال خودم بوده یادرآمدم بوده. من امانتدارم .نه که دهک رفت بالا نه بهت تعلق نمیگیره.چطورماایرانی هستیم توهمه کارا انتخابات وبقیه بایدباشیم ولی تواستفاده ازحقمون ...تعلق نمیگیره. واقعاحکومت عدالت اینجوریه.
فراهانی
از جیب کسی نمیدن ‌بعد اونیکه از نظر مالی در رفاه با اونیکه نداره که یکی نمیشه ثروتمند کل روز وسال نمیدونه گرسنگی وبی پولی وشرمندگی به بچه یعنی چی حالا دولت هم اومده یه مقدار هوای ضعیف ها را داره شما ناراحت هستید وای به روزی که مردم خدایی نکرده امیدشون به آدمهایی مثل شما باشه برو عمو یه مقدار خدا شناس باش نه چشمت دنبال یه ریال یارانه طبقه پایین
نامدار بی نشان
باز موقع انتخابات شد از بیت المال آش نذری پخش کردن برا خودشون چلو کباب سلطانی سفارش دادن بعد انتخابات سرو میشه****
محمودی
من نه خانه دارم. نه شغل مشخص و ثابت ونه ماشین نه امکانات نه حساب بانکی در آمد زا...... نمیدونم با کدوم معیاری برای من دهک 9 تعییین کردن.... هرچی هم که سعی تز طریق سایت جهت رسیدگی متصل بشم امکان پذیر نیست.... کی و کجا میتونه ومیشه، حضوری جواب گرفت.... فقط مشخصه که با این آدری سایتها که همش به بن بست میخوره میخوان از جوابگویی غرار کنن و بعد با اینهمه گرونی و ظلم توقع هر چیزی هم هست....
ناشناس
احسنت
Zolnd
مرده شور،خودتونو واون یارانه را یکجا،ببرن،،ملت روی ثروت نشسته
مردم ایران اسلامی
مگر انصاف است وقت کسر مالیات اول از کارمندان لشکری و کشوری و غیره ... در اول هر ماه کسر می شود و وقت تقسیم یارانه بیت المال دیگه ما ازش حذف بشیم . کدوم انصافی این رو میگه مگر حقوق پرداختی شما جوابگوی مخارج زندگی هست که یارانه تشویقی را برای ما قطع کرده آید مگر پرداختی شما با نرخ تورم کشور یکی است که توان خرید داشته باشند این قشر . والله خانواده سه نفره هستیم تو مخرج زندگی مان به زحمت برمی آییم و باقرض و گرفتاری ماه رو به آخر میرسونیم . اگر منظور از سرمایه ماشین است که آن هم از سر اجبار است برای رفت آمد سرکار و خانواده است که علاوه بر قیمت سرسام آور قطعات و یدکی و مخارج خودش از پس بنزین و روغنش هم برنمی آییم . انصاف نیست . انصاف نیست . مگر حضرت علی بیت المال را اینگونه تقسیم می کرد که دولتمردان این چنین آزرده میکنند ما را . والله یک خودروی ۹ سال کارکرد داریم که تاکنون نه هیچ خودرویی توانستیم ثبت نام کنم نه هیچ خدمات دولتی مگر ما شهروند این کشور نیستیم مگر ما همواره در همه امور پشت کشورمان نبودیم و نیستیم مگر ما سهمی در بیت المال این کشور نداریم . نمیدانم معیار انتخاب چه هست اما چیزی که دیده میشه فقط گروه هایی خاص از هر طرح دولتی استفاده میبرن آیا واقعا نمیشه این مسیر به حق طی بشه و برسه به دست افرادی که نیازمند این حمایت هستند قطعا میشود پس چرا انجام نمی شود جای سوال بزرگ برای دولت هاست . منی که توانایی خرید لاستیک نرخ دولتی را ندارم و یا ثبت نام خودرو یا وام یا تسهیلات ارائه شده در عوض کسانی با پهنای باند اختصاصی و راه گریزی از این راه ثروت کسب میکنند . والا ماهم میتوانیم ولی نمی خواهیم . پس خواهش میکنیم ما را از خوب بودنمان و درستکاری مان پشیمان نکنید .
قطعا نهاد های زیادی و ظرفیت خوبی هست برای ارزیابی دقیق صحنه ای همه موضوعات . ولی تا وقتی مدیریت صحیحی باشد و انصاف درستی . خواهشی دارم خاک مان که کلی شهید براش رفته رو به اصطلاح خودشون گرگ پرور نکنید . ما نسل رجایی ها مطهری ها بهشتی ها بابایی ها و سردار بزرگ سلیمانی ها و حججی ها هستیم که در همین خطه رشد کرده اند هستیم . در تصمیمات دقت کنید صرف شخص حقیر خودم رو نمی‌گم . به نمایندگی از جمع کثیری که در این جامعه در روز میبینم میگویم .
علی اسی
بیا برادر اگر چشمت به همین چندر قاضه یارانه ماهم برا شما باشه.این همه دارید سیر نشدید با این یارانه که پول توجیبی بچه هاتونم نیست میخایدسیرشید.
abi
سلام اینکه یارانه حق همه هست هیچ شکی توش نیست.
اما به گفته شما مابقی ملت که تحصیل نکردن به هر دلیلی سربار دولت هستن آقای باسواد تحصیل کرده.
ناشناس
سلام چرابه برادرمعلول ذهنی من سبدکالا ندادین اینم خدایی داره خداشاهده
ناشناس
22
66
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
والا ما هیچی نداریم مستا جر هم هستیم برای ما نریختن
جواد
این چه کالابرگی هست به ماهم که کارگر هستیم ندادن چه مسخره بازی هست
ناشناس
گوشت یخ زده رو عشق است ..ماست بدون چربی ...شیر بی چربی عشق است
ناشناس
همش مسخره بازیه
محمد
داداش من پولدار و میلیونر نیستم یه کارمند جز هستم و با حقوق و اندک خودم دارم زندگی رو می گردونم و تو دهک نهم قرار دارم ما هم مشمول طرح ۲۲۰ تومانی نشدیم ، حالا تکلیف ما چیه و چه میشه کرد ؟
ناشناس
17
54
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام اقای مسولان شما سبد کالا دادی بہ مردم ولی خودم رفتم بخرم بخدا قسم بالا تر دیگہ از خدا نداریم رفتم فروشگاہ گفتم میخوام خرید کنم سبد کالا زیر کوشش بھزیستی ھستم گفتم چی داری گفت گوشت رفتم بر دارم گوشت معلوم نبود مال چند سال بود بوئ گند میداد شکر قند روغ۔ پنیر نداشت این چی سبدی دادی بہ ملت خودتون باشی میخوری اگہ شما میدی ھمان 200تومن نقدی بدی مردم خودشون میخرن بھتر است نکہ میگی 11کلم ان ھم چہ 11کلمی خندہ دارہ بخدا بہ ھمان کسی ک ھمچنین فکری کردہ بہ نظرم من برہ گوسفند بچرانہ بھترہ
فاطمه
9
81
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام ۵روز پیش رفتم فروشگاه کالابرک بگیرم با کارت دوتا سرپرست کارت کشیدم هردوتاش زد تراکنش ناموفق.فروشگاه هم کالایی ندادولی از هردوتا کارت هرکدوم۵۰۰تومن کم شده الان۵روزه برگشت نخورده.باید چکار کنم؟
ناشناس
سلام به خدا من هم چی ندارم شوهر کارگر اونوقط برا ما نریختن اونی که داره دو حقوق میگره براش ریختن خدا ازشون نگذره
ن
15
24
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام سبد کالای من کد دستوری زدم امد بود ولی موقع خرید میگویند اگر پول داخل کارت نباشد نمیزند پول ریختم دوبار نمیزنند میگن برگشت خورد ۲۴ ساعت هم تحما کردم نیامد
ح
دروغ میگن باید کارت یارنه پول نقد باشه اصلا ربطی به پول نقدداشتن کارت نداره چون کارت یارانه اصلا پول نداشتم رفتم مغازه برای خرید گفت ۲۲۰هزار اعتبار خرید داری
ناشناس
9
20
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اجناس آشغال بهت میدن
ناشناس
الان کارت یارانم خالیه برم وسیله می تونم بگیرم
ناشناس
چرا به آنها که واقعا احتیاج دارند نمی دهی
ناشناس
سلام منم کارت همسرم رو زدم چون رمز اشتباه زدم ما که ۴ نفر بودیم گفت پریده الان چهار روز میرم میزنم میگ برنگشته صفر سده کسی هم جوابگو نیست
ملک سعیدی
سلام ما یارانه سیستم هزاری میگیرم ولی مرم فروشگاه بهم مگن کارت میکه خطا
علیرضا
7
19
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
باسلام چرابرای برخی خانوارهاکه دردهک۴یا۵هم هستندیارانه تشویقی لحاظ نشده
Habib
13
39
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام یارانه کالا برگ چرا به همه ندادن مگه ما ایرانی نیستیم مگه سربازی نرفتیم مگه ما انقلاب نکردیم چرا تفرقه می اندازید
مگه ما زن و وفرزندان نداریم مگه ما رای نمیدیم؟
ناشناس
20
75
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
گل گفتی
ل
8
27
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
میشه دهنو ببندی لطفا همین شماهایید مملکت رو به گند کشیدیدکه اینقدر اختلاف طبقاتی زیاد شده یه دکتر باید ماهی میلیارد دربیاره یه کارگر ماهی ۷میلیون
ناشناس
فقط ببینید بین مردم چه چنگی میندازن آدم بشین احترام هم را داشته باشید
ناشناس
تو دهنتو ببند کسی جلو تو رو نگرفته بود خوب می‌رفتی دکتر می‌شدی شل مغز
....
الان دریافتی پزشک 30درصد ماهانه کم کردن مالیات . جدایی از بقیه کسورات و غیره .....
یعنی پزشک هم میگه من چرا کار درمان کنم که30 درصد زحمتم رو بردارن میرم شاخه های دیگه ... که خودم دریافتیمو میگیرم .
هر کی زحمت کشه پول زیادی دریافت نمیکنه مثل کادر درمان
واقعا جای سوال داره چرا اینطوره .
ناشناس
12
47
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
این طرح بعداز انتخابات قطع خواهدشد وتشویق برای شرکت در انتخابات می باشد وبه همه تعلق نگرفته برای عده ای پرداخت شده است.
جواد
اره‌ولا
جواد
9
57
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
ولله ماکه چیزی نگرفتیم درست یادروغ هم نمیدونیم
علی
3
27
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
والا ما نه خونه داریم نه ماشین یارانمون نفری 300 تومنه
اطرافمون پر کسایی که خونه چندتا دارن ماشینم دارن رایانشون400
ناشناس
احتمالا خونه آنها قولنامه ای است و جایی ثبت نشده که دولت آمارشون را ندارد چون اگر ثبت شده بود نباید به اونا تعلق می گرفت
فعلا یه عده از ضعف سیستم سود می برند اطرافیان شما هم جزو اون دسته هستند
حالا اگر ما بودیم و قولنامه ای خانه و ماشین داشتیم همه کلاهبردار بودن یا دولت اونقدر زرنگ بود که از حلقوممون یارانه را می‌کشید بیرون همه چیز شانس می خواد که بعضی ها دارن
ناشناس
3
58
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اگر این یارانه کالارو دریافت کنیم، بعد ازاینکه یارانه نقدی رو دادن،آیا ازیارانه مبلغ کالایی که تریداری کردیم،کسرمیشودیاخیر؟
سحر هدایتی
فک کنم به پولدارا میدن نه به فقیرا
ناصر
18
36
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
جریان چیه هرمغازه میره کالابرگ بخری یابپرسی به چشم کدانگاهت میکنند چطوریه کالابرگ جز پولهای گلابی حساب میشه یا خاروخاشاک داره
ناشناس
واقعا به چه روزی افتادیم کشورهای حوزه خلیج فارس درنازونعمت زندگی می کنند وایرانی ها درفلاکت وگدایی ،ثمره اختلاس آقایان است ،یک جوری تیتر زده راهبرد کلان ،کسی ندونه فکر دزدی کلان به شما میاد
Roghaye
واقعا گل گفتی...داخل ایران همه چیز برعکسه اینم یکیش..من فرزندم اوتیسم داره 9سالشه حرف نمیتونه بزنه .تحت پوشش بهزیستی هم هست ولی جز دهک چهار هستیم...یارانمون 300هستش.از این همه بریز بپاشها هم تا الان نصیبمون نشده خونه هم نداریم
ناشناس
7
35
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
همین فروشگاهای طرف قرار داد که همه اقلام ارزان و به درد نخور را به اسم یارانه تشویقی خورد ملت مظلوم می دهند شیر و ماست پرچرب ما چی داره که کم چربش داشته باشه یا تخم مرغ ریز که بازار نمی خرد این فروشگا ه ها تهیه می کنند برنج هندی سمی مرغ اشغال هرمونی دولت اگه فکر تغذزه ملته گوشت قرمز توزیع کنه یا روغن نباتی جامد نه روغن مایع پالم اب شده
ناشناس
مسولیین شمارا بخدا به شرافتتون قسم یارانه را بیشتر کنید ما کالا برگ نمیخواهیم فقط پول به ما بدین دردمندیم پول همون دوادکترمون نمیشه هزار ی مشکل داریم الکی کالا برگ ندین همون پول بهتره هر کسی با پول مشکلاتش رفع کنه
فقط پول بدین ما اقلام خوراکی نمیخواهیم صد در صد مردم پول میخوان هزار ی درد مشکلات دوا دارو داریم ما کالا برگ نمیخواهیم نیاز نداریم پول بدین خودمون میفهیم چکار کنیم
مصطفی
8
42
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
دغدغه امارت شده جمع آوری ماشینهای لوکس که مردم کنار خیابون رها میکنن،کجائیم ما؟جوری این مبلغا را مرموزانه شرح میدن برای یکی هم مهم نباشه یا بهتر بگم تاثیری هم برای رفع مشکلش نداشته باشه چنان درگیر میشه به هیچی دیگه فکر نمیکنه،نمیتونه فکر کنه ،نمیدونم والا فقط میدونم دیونه شدیم
ساسان
4
38
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
به نظر ما باید یارانه به تک تک افراد جامعه داده شود حالا چه دارا باشد ویا افراد ضعیف جامعه باشد چون حق همه مردم است و در این مورد دولت حق انهایی که یارانه تعلق نگرفته پایمال شده
ساسان
16
34
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
یارانه حق تک تک افراد جامعه است و باید به همه مردم داده شود
ناشناس
موافقم.گل گفتین
ناشناس
ای بابا اینوهما جنگ برای چی عزیزان. این باشه و نباشه باز امسال من گشنه هستن و با سیلی صورتشون رو سرخ نگه میدارن. اصله پولهای این سرزمینه عزیزمون رو ی عده نالایق دارن غارت میکنن و با پست‌هایی که اصلا لیاقتشان نیست دارن زندگی رو به همه ی اقشار سخت و سختر میکنن. بخدا منم عینه شماهام .ولی ی واقعیت رو پذیرفتم که این دولت هیچ کمکی برای بی نیاز شدن افرادی امسال من نمیکنه. شدیم گدا و از عظت داشتن افتادیم پایین. خدایا به دادمون برس ای پناهت بی پناهان
محمد
12
46
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
آخه مگر شما دیوانه هستید ماتوی سفره مان خالی هست بعدا یه شبه تصمیم اینچنین می‌گیرید بابایمان نقدی میدادین دردتون می‌گرفت ماتوی ملت این همه مشکل داریم بعدیش شما فکر چه چیزیی هستیدبه شما چی بگیم انتظار انتخابات پر شور هم دارید.
ناصر
اگه نقدی بدن چجوری جنسای باد کرده و گندیده ی انباراشونو به خیک مردم ببندن؟بالاخره جنسایی که گربه هم نمیخوره یه جوری باید چپونده بشه دیگه
ناشناس
یارانه من که دانشجو ازاد دارم دختر دم بخت دارم رو قطع کردن ولی اون که سه تا خونه داره یارانه میگیره این انصاف نیست یارانه حق همه ملت است ما هم ایرانی هستیم وبرا این خاک جان و مالمون رو فدا کردیم
ناشناس
روز ی صدبارکارت میکشم پرینت می گیرم مردوم روگذاشتن سرکاروصلام
اسماعیل
0
7
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
من خواستم از یارانه تشویقی استفاده کنم ۲میلیون خرید کردم فقط ۱۵۰هزار تومان اختصاص داد به کالا برگ و باید ۱۸۵۰۰۰۰هزار نقدی پرداخت میکردم منصرف شدم
کورش
مقصرخودماهستیم..حقمانه هرچی بسامان بیادحقمان هس
ناشناس
1
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
بنده ۱۵ساله مستاجرم ماشین هم بنامم نیست حتی یک متر زمین شهری هم بنام ندارم درهیج بیمه ای هم نه خودم نه افراد تحت تکلفم نه جایی حقوق بگیرن نه بیمه دارن از روزی که یارانه ها رو بار اول بیشتر کردن یارانه منو خانوده ام قطع کردن الآنم از یک سال بیشتره که کل حسابهای بانکیم به علت بد هکار بودن به مردم بسته شده طلب کارها هم استعلام توقیف اموال گرفتن که به دولشون برسن هفت آسمون یه پاپاسی هم نداشتم که توقیف کنند اینم ازوضع زندگیم برای اعتراض وارد سایت یارانه شدیم متوجه شدیم هرجا استعلام کردن فقیر ندار. بودیم. ولی توی سایت یارانه دولت محترم شخصیت غائل شده آبرو داری کرده بنده که تشخیص داده جز. دهک. دهم خلاصه از هرجا که قسه نداری میخوریم دلمون به دهک دهم هستیم خوش میشه. حالا چرا دهک دهم دوتا سند ماشین بنام پسرم داره. که اون ماشین ها هم چند وقته فروخته شده به مردم حتی به علت بدهی مردم توقیف شدن فقط سندخالی بنام این بوده. حالا ناگفته نماند که حساب بانکی پسرم هم دوسال بسته س. یکی مورد دیگه هم در سایت علت دونسته که در سال ۱۴۰۰بنده برداشت از کارت عابر وخرج خانه از نظر دولت مرفع بوده. حالا تقریبا دوساله که کل حساب های بان‌کی‌مون بسته س. ویک ریال برداشت نداشتم مثل اینکه سایت استعلام چنین دولت نشون نمی ده که چند بار اعتراض .برسی مجدد کردیم مرغ سایت پذیرش دولت فقط یک پا داره که داره. بر جمال محمد صلوات
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
لعنت. یه کد ننوشتید
الهام
1
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا این فروشگاهای نامرده رو توی کرمان میرم میگن همچین طرحی نیست و باید حتما ۱۱ قلم بردارین و درصدی رو حساب میکنن
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام آیا این سبد کالا الکترنیک از یارانه کم میشه یا نه
کوروش.
میدونستی. این.یا رانه. صدقه. سردولتمردان منم ن.هس..و فک میکنن.از جیب. پدرشون.هس
ناشناس
2
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
هاین چطور حساب کتاب کردن شده یعنی چی که 520000هزارتومان ازجیب خودت بده مابهالتفاوت رو دولت میده شاید کسی وسع ش نمیرسه به طور مثال من خانواده 4نفره هستم می خوام همان مبلغ 880هزارتومنی رو که دولت بخشش میکنه جنس بخرم دیگه چه نیازی به داشتن موجودی تو حساب هست
احمد
0
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام چرا یارانه ام واریز نشد
ناشناس
1
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا سایتش بسته شد ما رفتیم همش میگن سایتش بسته است ما خرید نکردیم نیازمندین
سمیرافتخاری
1
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام تورو به جان علی اصغر امام حسین فکرماروهم بردارید چی شد گفتن شناسنامه فرزندان مادر ایرانی فقط حرف بود من با۱یارانه چی بخرم آخرم میگید حقوق زن
فخری
2
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام این کد دستوری رو هرچی وارد میکنیم جواب میده مشکل مخابراتی .
همیشه این برنامه هاتون با مشکله ومیخواید مردم و سرکار بزارید
ناصرزارع
0
6
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اگرقراره یارانه به هر شکلی داده بشودبایدعدالت رعایت شود و به همه پرداخت گرددهمانندرای برای همه
ناشناس
3
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
دولت بی سواد یارانه ها را باید می گذاشت پانزدهم تعادل بازار به هم میریزد
علی
1
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
این چه سبد کالایی میری اون11 قلم را که گفتن بر میداری بابد نزدیک 1200پول بدی 220تومنش یارانه نزدیکه 1تومان باید هزینه کنی
ناشناس
0
5
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
فقط سر موقع بریزید من قسط دارم
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
والا دروغ کل فروشگاهای منطقه 18 وگشتم میگن نفری 750 خرید کنین 220 تومان کم میشه
مهدی
1
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چ وضعیت درست کردین خجالتی بکشین
ناشناس
2
3
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام علت پریدن سبدکالا از کارت چیه من کارت کشیدم مغازه دار میگه از کارتت پرید دلیلشو نمیدونم چندین نفر را دیدم این مشکلو دارند
ناشناس
2
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
کسانی که شغل آزاد دارندبا بیشترین درآمد چرا به اونا میرسه ولی به کسانی که ۱۵یا۲۰تومن حقوق مگیرن نمیرسه پس عدالت کجاست ؟؟؟؟
محمد
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
م با ماشین استیجاری کار میکنم واجبارا باید کارت ماشین وشماره بنام راننده باشه،اونوقت خودم باماشین ۱۰ تومن حقوق بهمون میدن حداقل حداقل ۶۰ درصد حقوق خرج ماشین(مزدا۲۰۰۰)که دیگه از رده خارج شدن وتمام در وهرماه بدون استثنا تعمیر گاه میتونید بیاین بررسی کنید سازمان آب ناحیه شمال خوزستان دزفول خواهشا یه نفرو مأمور کنید بیاد بررسی کنه شایدد وغ میگم درضمن بیمه هم نیستین
ناشناس
2
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
یارانه حق هر نفر است همه دهک ها باید یک سان باشند هرنفری به جایی رسیده تلاش کرده بایددولت از خودش مایه بگذرد نه ازحق مردم هیچ کسی راضی نیست هر نفر سهمی دارد
علی
2
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
با سلام بنده باید یارانه خود را به کرایه خانه بدهم نمیتونم کالا برگ خرید کنم چرا طرح تشویقی شامل ما نمی شود هیچ عدل ا انصافی در تقسیم واجرا این طرح وجود ندارد چون طرف سه تا خانه و ماشین وحقوق بالا داره شمامل حالش شده بنده نان شب ندارم نه واقعا که از شمر زمان امام حسین ع بدترین شما
ناشناس
1
5
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام چرا در جامعه ما عدالت بر قرار نیست مگه ما ایرانی نیستیم شوهر من یک بازنشسته است چرا برای ما کالا برگ واریز نشده
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام برای نیروهای مسلح که متاسفانه داخل سازمان خودشون ثبت نام کردن هم واریز نشده و خیلی راحت میگن نمیشه
عمار .
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هنوز تا این ساعت از روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ شمسی هیچ وجه یارانه نقدی معیشتی به حساب بسیاری از سرپرستان خانوارهای دهکهای ۱ تا ۴ واریز نشده !!! لطفاً پیگیری مجدانه کنید علتش چیست ؟!!! . طرح کالا برگ عیدانه فجرانه شعبانیه پیش کشتان چرا اصل یارانه را پرداخت نکردید . ؟!!! . التماس دعا و صلوات .
سمی
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اگه کالابرگ بگیرم خرید کنم از یارانه که بعد بهمون میدن کم میکنید یا نه اگه کلن خرید نکنیم چی میشه
ناشناس
1
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
یارانه
تشویقی برای ماواریز نشده مگه برای همه یارانه بگيران نیست
فضل اله مهدی
1
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
من بازنشسته آموزش و پرورش هستم. ولی این طرح شامل حال من نمی شود. در حالیست که خیلی ها که وضعشان به مراتب از من بهتر است شامل حالشان می شود. ‌این یعنی ظلم مضاعف.
احمد
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام
بخدا کار درستی نیست که قسمتی از ملت را در دهک دهم قرار دهید و یارانه آنها را ندهید من به نوبه خودم نمیبخشم و به خدا میسپارمتون بنده فقط کارمندم با دو بچه ولی یارانه بنده را پارسال قطع کردند آیا فرزندان بنده هم مستحق یارانه نیستند؟
احمد
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام علیکم
بنده یکسال هست که یارانه خود و خانواده چهار نفره ی بنده قطع شده و واقعا از این موضوع بسیار ناراحت بوده و با درآمد مشخص که بنده کارمند هستم بخدا این کار درستی نیست بنده شغل دوم هم ندارم خدا هم راضی نیست آیا بچه های بنده هم مستحق یارانه خودشان از کشور عزیزشان نیستند؟
صمد
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اولأ اینکه با دریافت این کالابرگ مثل توف سربالا میمانه چون اگر این مسؤلان قصد همچنین کاری داشتن از روز اول به فکر مردم بودند نه‌ حالا که جلوی انتخابات به فکر مردم باشن دوم اینکه از جیب بابای خودشون نمیدن از جیب خود مردم هست و سوم اینکه نه‌ این کالاها رو بدن نه‌ مردم رو به سیخ بکشن
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نه این مطلبو حوندم . نه برام مهمه . ایرانی واقعی . صدقه بگیر نیست و نخواهد بود . برید دزدی بکنید . ولی صدقه نه
فردین پناهی
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
بنده کارپردازه اداره هستم هفته ای ۸ میلیون تو حسابم جهت خرید اداره میاد حقوقم ۱۴ میلیونه چرا مارا حذف کردهاند این دیگه چه عدالتیه
علی
1
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
داداش من عزیزم بگید با این کد رای الکترونیک دارید میگیرید ،من کد رو زدم کد ملی خواست زدم بعد گزینه استعلام رو زدم پیام داد کد ملی شما با شماره خط همراه منطبق نیست یعنی برو گمشو به همین ساده گی
محمد
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
باسلام الان کارت یارانه که میبریم خرید میگه برداشت شده چطور باید مطلع شویم‌یا کجا باید شکایت کنیم که بفهمیم که برداشت شده
ناشناس
چندبار بزن تا نتیجه بگیری
ناشناس
2
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
آیاکسانی که یارانه نقدی میگرفتن هم میتوانندازاین طرح استفاده کنند
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام این چه وضعی برا نلت درست کردید من رفتم کالا برگ بگیرم کارت کشیدند میگه موجودی نداره دوباره که کارت کشید میگن که پولتون پرید
کورش
دادوبیداد.همه.ایران روفروختن این اهل ازقاچاربدتر ازینابیشترازین توقع نکنید.عزیزان.من
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
من رفتم فروشگاه رفاه میگن بایدیک میلیون پونصدتوکارتت باشه مش خریدکنی شاید۱۰۰تومن تخفیف بهت بدن نخری بهتره.ماایقدرپول داشتیم میرفتیم خریدمیکردیم منت نمیکشیدیم.تمام ثروت مملکت رومیخوردید.پول گدایی میدیددستمون مانمیدونیم این مملکت چه مرگش شده تاوان چی روداریم پس میدیم کاسه گدایی دست مردم دادید.پول نقدبدیدخودشون یه خاکی توسرشون میکنن.
ناشناس
1
4
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نیم ساعت با جملات وحرفای صد من ی قاز وقت گذاشتیم ومطالب چرت شما رو خوندیم ،دریغ ازاینکه مردم با چه کی میتوانند اطمینان حاصل کنن که ایا یارانه تشویقی برای انها تعلق میگیرد یا خیر
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
مبلغ خیلی کم هست لطفا افزایش دهید
زهرا
1
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا برای بعضی یارانه بگیرها این مبلغ فجرانه پرداخت نشده
دکتر عباسی
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
هزاران درود به مردم فهیم ایران اگه قراره سهم هر خانواده رو از یارانه که از محل فروش نفت که سهم همه مردم هست بدن باید به دلار و مبلغ واقعی که حداقل نفری 100دلار به بالا میشه رو بدن نه اینکه با پرداخت ناچیز تورم چند صد برابری به مردم تحمیل کنند
ح
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
من نفری ۲۲۰هزار اعتبار خرید داشت ولی اون که میگن ۱۱قلم باید بخری نه اینطوری نیست من صاحب مغازه پرسیدم شماخودتون هرچی میخواهید تاحد اعتبارتون بگیرد حتی گفت سیگارهم بخواهی میدم
علی
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
این طرح فقط تشویق مردم به تنبلی وگدا پروری است ،یعنی هرکی تلاشگره وزحمت میکشه هیچ سهمی از بیت‌المال نداره؟واقعا
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا برای ما نریختید ما که هیچی نداریم ومحتاج هستیم
عوعو
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
... چرا به ما تعلق نگرفته من مادرم تحت پوشش کمیته امداده خودمم بیکارم ولی به ما ندادن
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
منم ی مستجر دوتا دختر دارم و شوهرم کارگر هست ماهی هشت تومن حقوقش هست دلمون به یارانه خوش بود اونم آزمون گرفتن هزار یک فکر داریم نمیتونیم خرج دوتا فرزند بدیم چجوری میتونیم تو این ملیکت زندگی کنیم تو را خدا همون یارانه بریز حسابمون من هرماه باید پیش مغازه دار قرز کنم تا وقتی یارانه میاد به حسابمون بدم بدکاریم من رفتم برای سبد خرید میگه باید خرید کنی یازده تا قلم جنس برادری ما میتونیم دویست تومن ازش کم کنیم بقیش باید خودتون بپردازین آخ این چه کاری ?
Amin
2
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نه سایتش باز میشه ، نه برنامه اش کار میکنه، نه کد دستوریش کار میکنه . کار که بیفته دست نیروهای انقلابی ، بهتر از این نمیشه .
هم وطن
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعا متاسفم واسه کسانی که جز سه دهک بالا هستن و به افراد کم درآمد و کارگر حسودی میکنن خدا وکیلی انتظار هم داریم این جور آدما خمس و زکات هم بدن. خاک بر سر گدا صفت بعضی ها که چشم دویست هزار تومن کمک دولت هم ندارن. هر کس خیلی ناراضیه و میگه ما هم سر بار بودیم خوب بود بیاد من دویست تومن بهش بدم واقعا گداصفت بودن بده عزیزان. از قدیم گفتن از ماست که بر ماست
ناشناس
1
2
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
یارانه تشویقی باید به همه داده بشه اونا پول بدن ما خودمون خرید بلدیم.اینقدر برا ما تعیین تکلیف نکنید کالا برگ بدید به نماینده مجلس .باشه مال اونی که تصمیم برا بقیه گرفته . پولشو بدن خودمون میخریم
هم وطن
0
5
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
شماهایین که پدر مملکت رو در اوردین و واسه دویست هزار دارین جون میکنین انصافا خجالت هم خوب چیزیه. کاش میدونستم شما ها از کجا اوردین کا جز دهک هفت و هشت و نه هستین. شماها باعث شدین حقوق دندانپزشک ماهی ی‌ میلیارده و کارگر پنج تومن باشه گدا صفتی خیییییلی بده
باز نشسته فرهنگی
0
3
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اگه پول بیت المال است برای همه باید باشه ماهم برای انقلاب و کشور زحمت کشیده ایم قولهای اول انقلاب فراموش نشود،خوب است دو باره مروری بکنید!!!
ناشناس
1
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
عزیزان همش کشکه از یارانه ماه بعد کسر میشه یعنی هر مبلغی رو تشویقی بدن روی اجناس بنجل از یارانه ماه بعدیتون کسر میکنن
علی
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اره ولاه پول خوبه بدردیه کارمردم محوره کاش پول زده بودید
ناصر
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اجناس رو ۲۰۰ درصد گرون کردن که یارانه بدن حالا که گرون کردن جونشون داره درمیاد یارانه رو بدن به هر طریقی میخوان کم کم کنسل کنن و منتفی کنن .جیبا ته نداره لامصب
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا ایقدر لفت میدین خدا میدونه گرفتاریم یارانه را دو برابر پول واریز کنید سهام عدالتم بیشتر کنین مشکلاتمون برطرف کنیم تولد حضرت ابالفضل یارانه نقدی بدین هیچکس کالا برگ نمیخواد شما باید نظر مردم براتون مهم باشه پول بدین هرکس هر مشکلی داره خودش حل کنه زود واریز کنید حیرونیم
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
بعد آز جند‌ سالی‌‌ دولت‌ ؤل‌خرجی‌ کرد انهم‌ با ترفند و کلا گزاشتن‌ سر‌ مردم‌ که‌ فروشگه‍ا سؤد گنند و دولت‌ سرش‌ بئ‌سود‌ نباشد
رقیه شها می شاد
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
کار خوبی می کنید به ما در می رسید چون ما کسی ندارم شوهر من حالش خوب نیست سن بالا است
محمد نقی عبادی1738703576
0
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام من یکسالیست که تصادف کردم وکارم را از دست دادم الان با ماشین کار میکنم چندین بار مراجعه کردم به فروشگاهها گفتند به شما تعلق نمیگیره ما مگه شهروند این مملکت نیستیم سهام عدالت هم نمی دهند آیا این انصاف است
فریبا محمدی
1
1
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
باید به همه ی افراد جامعه کالابرگ بدهند، هرچند مبلغی نیست ، ولی حق همه است
ناشناس
1
0
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
راهکار اصلی و شرعی، جهت حل مشکل معیشتی هرملت، آنست که؛ بودجه مملکت بطور تساوی وقسط دربین همه مردم تقسیم شود.یعنی کابینه دولت، استانداران، فرمانداران و...وتمام سران حکومت،همانند یک معلم ایرانی، حقوق دریافت کنند.
دریافت‌های اضافی همه نجومی بگيران رو،کسر دائمی و به مردم بدین!! ...اِن کنتم صادقین !!
جلیل
0
2
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مردمو دیوانه کردین فقط یه عده رو گرفتین بغل و بقیه رو ول کردین خااااااک عالم تو سرتون
یکی از مردن ایران
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
دولت اگر قرار یارانه بده، بده دیگه چیکار داره وخودش برای ما انتخاب میکنه حق اینکه بخواد برای ملت انتخاب بکنه نداره چندر غاز پول میده اونم می خواد بخوره واقعا متاسفم برای این فردی که این فکر رو کرده لطفا کاسبت رو عوض کن واز ممدا جنس نگیر ?
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
یکی پر یکی خالی ای چه ترحی
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ما یه خانواده ۴ نفر فقط ۳۰۰ کالا برگ برامون آمده نه خونه دارم و نه ماشین
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
فقط. میتونم بگم متاسفم به این که مسئولین مردم و با جنسهای اشغال دست انداخته میخوان به کشورهای دیگه بگن که ما چقد به فکر مردم هستیم نخواستیم جنس اشغالتونو مبارکتون باشه
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ماکه هیچ امیدی نداریم به زندگی یاکه خونه داربشیم خدایش واقعا برای مایه رویاشده خدابه زن وبچه مون رحم کنه.فقط دغدغه ماشده که برای اجاره وخرج خونمون نمونیم.فقط همین.بچه های مسولین بهترین ماشین بهترین خونه توخارج .ماچی ماکه صاحب مملکت ایران هستیم یامات ایران.فقطخدابه دادمون برسه اگراونم سرش شلوغ نباشه ولی بازم امیدمون به خداست باورش دارم
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام چه اتفاقی افتاده که این همه به دنبال دریافت یارانه شده ایم، بهتر نیست چند ساعتی بیشتر کار کنیم و اینقدر اذیت نشوید ، نکنه فکر می کنید ذخایر خدا ته کشیده ، من کارگرم ولی هرگز یارانه نگرفتم ، یک کم فکر کنید.
اوک نیو
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام برای همه یکسان نیست به ما هم چیزی ندادن اینا با ورودی حساب کار دارن با خروجی حساب و وام وعده‌ی کاری ندارن
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
چرا یارانه هان پرداخت نمی کنند همیشه بیستم پرداخت می کردن الان چندروز گذشته اما پرداخت نکردنه جران چییه
قاسم کریم
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام خداوکیلی حضرت عباسی اصلا بیایید روستا زندگیم نزدیک ببینید حتی مردم بپرسید من در سال یک ماه کار نمیکنم الان داخل روستا هم برا سالمند نگهداری افغانی آوردن گاوداری مرغداری حتی چوپانی افغانی آوردن آخه من که ایرانی هستم چکار کنم امروز زنگ زدم مردم دولت میگن میام جم میکنیم هزار بار حرف زدن ولی خبری نشد خداشاهده زن با یک بچه دخترم دستم داره درمیاد واقعا حق دارن در عذاب هستن هزار فکرا ناجور زده به سرم ناچاری انجام بدم هنوز شرم کردم خدا واسطه قرار دادم. چند روز دیگه عید هست من چکار کنم بابا برم قاچاق کنم خلاف کنم زندگی چند نفر خراب کنم که زندگی خودم راحت بشه که این مرام ما نیست. فردا هم میگن فلانی عرضه نداشت زن بچش نگاه داره آخه خونه که قند داخلش نباشه یک هفته دختر بچت تادو بعد ظهر سر کلاس بشینه می‌تونه درس یاد بگیره چکار کنم خودم از بین ببرم بابا یک کاری باشه نصف حقوق کارگر بهم بدن هر کاری باشه در بدترین نقطه سرما خطر باشه خداوکیلی مردونه جان بچتون هر کس می‌تونه برام حرکتی بکنه کاری انجام بدم درد شرمنده شدن دیگه طاغت نمیارم کم آوردم شب سرما بخاطر زن بچه روبرو نشم خجالت بکشم سرما بیرونم
علی
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
دوستان عزیز من به صورت خیلی اتفاقی از حرفهای شما فهمیدم ک اینم یک شعبده بازی دیگر است ک برای ما مردم گفتن ک‌ دوباره یک دلخشوی بسیار بسیار چرت است و متاسفانه همه ما با این ک اوضاع مناسبی نداریم اما هر بار خیلی قشنگ گول میخوریم وقتی پول توی کارت باشه یعنی شما خریدم ک بکنی از پول و حساب خودت کم میشه و حالا معلوم نیست به قول این دوستمون ک بعد پنج روز هم ک گذشته ولی برگشتی در کار نبوده اما ازماست ک برماست چون هنوزم خیلی ها دنبال ساندیس کیک چایی خورشت قیمه هست در صورتی ک ما الان باید جزو کشور آول تا سوم از نظر اقتصادی و دیگر موضوعات باشیم خواهشی ک دارم ازتون هیچ وقت ارزش خودتون پایین نیارید بخاطر چیز های کوچیک چون هرروز کوچیک تر میشویم
پیتر
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
این مایه دار ها که میگن چرا فرق میزارین . از حریص های بدبختی که چشم ندارن به مردم فقیر چیزی بدن اونا جا بمونن. چقدر میخوای جمع کنی . برای کجا زور میزنی . دیدم یارو میلیاردره بازم حرص میخوره چرا یارانه من ۳۰۰ تومنیه. داره دق میکنه بدبخت. تازه خیلی غصه نخورید این کالابرگام آش دهن سوزی نیست . اینقدر نسوزید
ناشناس
0
3
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام چرا این کالا برگ تو همه ی فروشگاه ها نیست مگه صدقه میدید این حق مردم سوپری ها درمغازه رو دادن پایین مردم هم مثل گداها توی سرما بیرون جمع شدن خیلی زشت و بی فرهنگی این کار
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
تمام کاسبیها ومغازه دارها رو به فنا بردن ظلم دوام نداره بتعطیلی ومصیبت گرفتار کردن به اسم دارایی ومالیاتی وهر چی بخوان می نویسن به اسم مالیات وتهدید به بستن حساب می کنند . مردم را گرفتار نکنید
علی آقا
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام.خواهشا تقاضا داریم ، برای تمام مردم اولا سهام عدالت و بعدا یارانه را نقدی و یکسان بین همه توزیع شود.این روش برای اکثریت مردم توجیه نشده!! و بسیار زیادی ازاین کالا برگ و تشویق ۳ ماهه آن بی خبر و بهره مند نمی شوند.ممنونم
عرفان
0
3
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
والا این مشکلاتی که شما میگین من نداشتم رفتم با بارانم تو فروشگاه هرچی لازم داشتم برداشتم هرمارکی دوست داشتم هم برداشتم به نظرم شما عادت کردین به انتقاد
محمدی
0
2
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
پس چرایارانه رانمیدن.هرماه ۲۰ واریز میکردن.
رضاصادقی
1
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
چرا برای من ۲۲۰تومان اعتبارواریزنشده
چیکاربایدبکنم باچه شماره ی بایدتماس بگیرم یاکجاباید مراجعه کنم
محمد
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مردم مسخره کردید...
دیروز 311 هزارتومان اجناس یارانه ای خریدم 298 تومان از اون خودم دادم فقط 13هزار تومان دولت به عنوان یارانه داد. قبلا مثلا یه روغن 5 کیلویی میخریدیم 90 تومان نقد میدادیم 200هزار تومان از یارانه که میشد الان 285 هزار تومان خودمون میدیم فقط 5 هزار تومان دولت میده.
جهان
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
آقای مسئولین بر چه مبنایی مارا دهک بندی کردید حق مارا ضایع کردین با دادن مبلغ ناچیز مردم را جلوی مغازه ها سرگردان کردید لااقل پول واریز کنید سود را فروشنده میبرد پول یک کیلو روغن این همه تبلیغات با اعصاب مردم بازی نکنید
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
خواستم نظربنویسم دیدم ارزشی نداره ،ندانسته های بعضیهاراتکمیل کنم،باهمین سرعت پیش بریدشایدزودتربه ثمربنشینید،
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بعد از چند سال پس از تلاشهای فراوان و پدر فرمانداری و دراوردن و صدها بار ثبت نام در سامانه حمایتی و استعلام وسع خانوار بالاخره در دیماه یارانه 300تومنی به ما تعلق گرفت ولی در بهمن دوباره ندادن...جریان چیه ؟
مجید
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
واقعا مسخره ست برای ۲۰۰ تومن یه تومار ۲۰۰صفحه ای توضیحات گذاشتند
ع
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
فقط بخاطر انتخابات است.. وگرنه حکومت دلش بحال مردم نسوخته
رضا
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام.من هم کارمندان با ماهی ۱۲میلیون تومان حقوق و ۵ نفر عائله.ولی جزو دهک ۸ هستم و شامل من هم نشده.همسایه هامون همه بازاری هستند و شاملشون شده وقتی فهمیدند شامل من نشده دلشون سوخت و به گریه افتادند.عدالت یعنی این
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
کاردولت ایجاد شعل جلوگیری از دزدی و اختلاس و انجام دادن امور بوسیله کارشناسان و متخصصانه اگر به وظیفه ش عمل میکرد الان اینقدر فقیر و بیکار و نیازمند نداشتیم که بخواد با پول خود مردم بهشون صدقه بده .
باز نشسته
1
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
این کار را نکنید هرکس خرید را انجام میده ماه بعد یارانه اش حذف میشه .چند نفر را خودم می شناسم که خرید کردن و یارانشان حذف شده
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
میگم چرا به خانواده دونفری فقط دهک چهار به خودش یارانه می دن اما به دختر 8ساله اش نمی دن کالابرگ میگم این کجا باید پیگیری کنه
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ترا خدا مدیریت ایران رو به دست یه باسواد بسپارید که مدیرتش در برابر اقتصاد ایران قوی باشه خاک توسر منو این مردم که هم وغمشان شده یارانه مردم بیشترش با این اوضاع گرانی وتورم به خاک سیا نشستن بعد مدیریت شما انهائی که مغازه میلیاردی دو واحد خانه ماشین پول نقد دارن به انها تعلق میگیره ولی یه راننده تاکسی وامثال ان کهصبح تا شب سگ دو میزنن با پراید عهد بوق تا بتوانن بخور نمیری برای مایحتاج روزشان تا مین کنند به انها هیچ سبدی تعلق نمیگیرد این انصاف نیست بیشتر تحقیق کنید
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
نمیشه عین انسان با مردم رفتار کنید واین همه مردم را سرگرم چیزهای بیهوده نکنید پول یارانه را نقدا واریز کنید.تا مردم کم برن داخل صف .
هادی
0
2
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
عین بی عدالتی در حکومت مدعی اسلامی که یک عده بگیرن بخورن و یه عده نگاه کنند.
ناشناس
1
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام این 60هزارتومانی که فروشگاه هابابت کلابرگ هامیگیره قضیه اش چیه هدیه اقای ریسی است دیگه پول گرفتن چیه
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
من نون ندارم بخورم دوتابچه دارم بهم ندادن میگن دهک هشت هستی بخداظلمه
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
کالابرگ‌دزدی‌بزرگه‌‌ی
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
پول مردم بدید ۲۵ هنوز نریختن. خدا تومن مالیات می گیرید . کالا برگ مسخرشو در آوردن
امیر
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
خاک عالم بر سر کسی که تشخیص داده من پولدارم
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
نفت گاز معدن وخاک جنگل آب و......همه ثروت مردم ایرانه متعلق به تک تک مردم.یارانه باید به همه تعلق بگیره.حالا اگر کسی بهش نیاز نداره خودش میده به یه نیازمند.خودمون بلدیم کمک کنیم.لطفا شما حق رو ناحق نکنید.حق همه اس که یارانه بگیرند.ایران وطن وزادگاه همه ملت ایرانه وتمام ثروت وداراییشم مال تک تک مردمه.ده بندی دیگه چه صیقه ای هس؟حضرت علی روز تقسیم بیت المال به همه نفری سه دینار داد.چه غنی چه فقیر.
فاضله
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام نمیدانم این ارزشیابی های که انجام می‌دهند چه جوری است ولی هر چی هست بی‌عدالتی کامل است چون من همسرم نه خانه داریم نه ماشین وهمینطور مغازه اجازه ای وحالا یارانه ما را قطع کردن در حالی که آشنا ما با دوخانه مغازه ویک باغ در هک تا سه هستند وتازه دختر ایشان که از سه جا حقوق می‌گیرد را هم جزء دهک سه حساب شده آخه این عدالت می‌شود فقط بخاطر حساب ما یارانه نگیرم خوب نوع کار همسرم اینگونه است و چون جنس از قبل ندارد مجبور است همزمان بخرد بفروشد برای همین گردش مالی بالا می‌رود با تشکر از نیروهای خدمتگزار به درد ما هم برسید والا من در یک خانه ساخت 1354 زندگی میکنم پولدار نیستیم
غلامعلی حلواساز
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
یارانه تون تو سرتون بخوره که اینقدر به شعور مردمی که ۴۵ ساله خون بدلشون کردید توهین میکنید.اگر مردم نبودن شما هم نبودید بعد از سی سال بیمه پردازی ماهی ۷ تومن حقوق میگیرم برای من واریز نشده مسخره ها
خدیجه نوی
1
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
یارانه حق همه است ما همه ایرانی هستیم اگر نمی توانید به همه مردم خدمت رسانی کنید .یا به همه مردم یارانه بدهید یا ندهید یکی را انتخاب کنید اینقدر مردم اذیت نکنید .پولش را بدهید هر کسی می داند این پول را کجا خرج کند .
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مسولین محترم لطفا یارانه رو فقط پول نقد بدین چون ما نیاز داریم و اگه احتیاج باشه خودمون کالا میخریم نمیخواد شما زحمتش رو بکشین.
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
زیاد فک نکنید کچل میشید
امید
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
هر وقت یارانه هر نفر ایرانی رو ۸۵میلیون تومان کردین که این فاز دوم یارانه ها بود که اجرایش نکردین. این که مبلغ یارانه با مبلغ دلار تغییر کند. اونوقت مشخصه که مسئولای کشور واقعا بخاطر حق و حقوق مردم دارن کار میکنن نه واسه پرکزدن جیب خودشون.
چنگیز
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مردم نباید فریب بخورند و مبادا از این فروشگاه ها خرید کنند ، ما یارانهٔ نقدی می خواهیم ، نه وسایل . تخم مرغ ها را ببرید مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان نیمرو درست کنند و بخورند !
کورش.خان
پدرت بیامرزه
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مملکت که نیست گدا خونه درست کردن
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام
کسی میدونه باچه روشی میشه فهمیدجزوکدوم دهکی
رضا
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
چرا مردم به دردسر میندازید میری گوشت برنج مرغ بگیری ندارن بعضی جاها هم صف دعوا بااین طرح مزخرف این بخر اینقدر اضافه میشه ما که نفهمیدیم چی به چی مثل قدیم کوپن میدادی راحت پدر مردم در اوردید
زینب
به خدا ما یه ماشین نیسان داریم که شوهرم میوه میفروشه چون تا بفروشه پول بره داخل حساب باز دوباره بره بخره امده دامد ماهیانه ۶۰ میلیو ن اگه من این پول داشتم دنبال کالا برگ بودم می خوایم جایی بریم باید چهار نفری جلو بشینیم کلا پسرم چسبیده به شیشه این انصاف که کسی که میشناسم دو تا شاسی بلند دوتا خانه داره براش واریز کنن بعد این کارگر هیچی که نداره دهک ۹ بزارن
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام منم یه خانمم سرپرست خانوار دهک سوم هستم ولی سبد کالا عیدانه فجر برام نریختن ؟؟؟
باقر مرادی
0
0
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
من نمیدونم برچه اساسی دهک بندی کردینه ویارانه تشویقی میدین منکه نه خونه نه ماشین نه حساب بانکی نه کار رسمی هیچی ندارم جزدهک ۴به بالا هستم ویارانه تشویقی بهم تعلق نگرفته ولی اونایکه خرپولن دهک 1تا3هستن ویارانه تشویقی هم براشون اومده توراخدا اینقد بااعصاب وروان مردم بازی نکنید لطف کنید بررسی کنید اخه مگه ما جز این کشور نیستیم؟ مگه ما جونمون برااین کشور نمیدیم؟
حسونی
0
1
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اوضاع اقتصادی آنقدر خراب است که با ۲۲۰ هزار و ۱۲۰ هزار جمع نمی شود و انقدر گدا بازی است و ناشیانه کار شده که هیچ کمکی به اقتصاد خانواده نمی کند اگه این هدیه یا تشویقی یا فحرانه یا با هر عنوانی که گفته شد مشکلی حل نمی کند مثلا با ۲۲۰ هزار تومان می شود نیم کیلو گوشت منجمد خرید ملت این ترحم را نمی خواهند ملت تشنه عدالت است . این مبلغ که دولت می دهد را قبلا بعنوان مالیات و گرانی دلار از جیب مردم برده حتی چند برابرش را برده و یه پشیزی از آن همه مالیاتی که به جیب زده با عده ای پس می دهد ملت گدا نیست و فجرانه نمی خواهند اگر واقعا ادعای حکومت اسلامی دارید خودتان و خانواده هایتان کمتر ریخت و پاش کنید و حقوق های نجومیتان را کمتر کنید و از زندگی در ماخ ها فاصله بگیرید و کنتر اختلاس کنید
ایرانی
0
2
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
این چه وضعیه این برنامه به درد خودشون میخوره الان سایتش خرابه نمیتونن از یه برنامه نویس حرفه ای استفاده کنن خاک عالم تو سرتون
ایمان
0
2
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام یارانه حق همه افراد جامعه هست تروخدا به بازنشستگان بانک رفاه هم بديد چرا به اونها تعلق نگرفته گناه داره
سهیل ربی
0
0
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید بزرگوار من یه نگهبانم باحقوق ۵ت هرماه یارانه میومد بحساب ولی امروز نیومد هیچگونه مزایاهم نگرفتم من دوتا بچه دارم لطفا رسیدگی کنید.
بازنشستگان بی حقوق
0
0
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
در مملکتی که یک فرد مستمری بگیر با حقوق هفت میلیون تومان را جزو دهک دهم قرار دهند و هیچ فریاد رسی نباشد . واقعا شرم آور لست . یارانه (صدقه ) که با یک سری اجناس فاسد تحویل ملت می‌دهید بخوره تو سرتون . خودتون بخورید که اینقدر گرسنه هستید ما نخواستیم.
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
دولت فقط به فکر قدرت خودش هست وگرنه گرسنگی من وزجر کشیدن من براش اهمیت ندارد چون بلد نیستیم اختلاس کنیم وگلیم خودمونو از اب بکشیم
محمد
0
0
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
من یک بازنشسته ام به من ندادند این چه نوع تقسیم بندی اگر این بیت المال هست حق همه ایرانی ها وحق الناس هست کی به شما اجازه داده این شکلی تقسیم کنید.این یک نوع گدا پروری
وظلم هست .ما راضی نیستیم
کیامرز
0
0
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
من.دهک.چهار.هستم.تعلق.نگرفت.باید.چکار.کنم
علی
0
0
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
ملتی که هنوز درگیر ۱۰۰ ، ۲۰۰ تومن این یارانه است حق اش سرش هر بلایی بیارن متاسفم از فقر فکری و فرهنگی
مهدی
0
1
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
من معلولیت جسمی دارم. زمبن گیرم. قادر به کار نیسنم. ۲۰ سال سابقه حق بیمه دارم. حاضرم با ۲۰ رور حفوق باز نشست بشم. چون پرداخت حق بیمه برام غیر ممکنه. راستی ۵۶ سال هم سن دارم. ترو خدا ادم واردی اگر هست منو راهنمایی کنه.
محمد
0
0
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
دوستان گرامی این گفته منو خوب بخونید و به دیگران هم اطلاع رسانی کنید دولت دروغ و کلاه بزرگی به اسم سبد کالا و فجرانه به مردم و سر مردم گذاشته.هر چی خرید کنید از سبد کالا یا فحرانه از یارانه شما ماه بعد کسر میشه و یا از جیب خودتون باید بپردازید مطمعن باشید که همه حرفهایی که اینا به مردم زدن دروغ بوده و مردم را اسکول فرض کردن
رها
0
0
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
چرا یارانه ها رو قطع کردن ؟؟؟ قراربوده ۳۰ ام بریزن برامن نریختن هنوز دلیلش چیه؟
مینا
0
0
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
چراکالا برگ به خانواده ما که دهک چهارم هستیم تعلق نگرفته ؟؟
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
چند برابر روی قیمت اجناس میگذارند ولی حقوق کارگر همون که بود این انصاف اینها را کجای دلمون بگذاریم بعد توقع دارید بیایم رای بدهیم وقتی اینجا هم حق رعایت نشه دل کی خوش
محمود
0
0
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
من رفتم ذفروشگاه کفت چند نفری جواب دادم پنچ نفر یه نمودار نشون داد باید به ازای هنفر باید۵۳۰ هزار درکارتت پول باشه یعنی دوملیون شش صدوپنچاه هزار تومن بنده کل یارانم دوتومن میشه باپنچ نفر تازه اون هم به هزارجا باید خرج کنیم باین شرایط اکثر یارانه بگیران توان همین راهم ندارند
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بهترین تفرجگاه‌های مازندران در فصل بهار

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

کاهش مصرف بنزین با استفاده از CNG

دلیل به صدا افتادن اتاق خودرو چیست؟

الفاظ رکیک سپهر حیدری درباره هوادار سپاهان که کاربران را شوکه کرد+ عکس

ماجرای عجیب یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به تراکتور

عکس/دختری در کافی نت شمال تهران در ۱۳۷۷

۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم+ عکس

فیلم/عادل فردوسی‌پور به صداوسیما بازگشت

نخستین سکوی تامین مالی جمعی ارزی_ریالی کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

واکنش علی مطهری به ماجرای دف نوازی یک دختر

زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌عدالت

مردان ترکیه هر کدام ۱۵ شریک جنسی دارند!

عربستان قیمت نفت را بالا برد

راهکار کاهش۱۵ تا۲۰ درصدی ناترازی بنزین

حقوق نجومی رانندگان خودرو‌های حمل زباله/ نان در زباله کشی است

۴۰ متهم معاملات مشکوک بورس به دستگاه قضا احضار شدند!

فیلم/ تعجب آهنگران از مداحی با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»

اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ

اولین تصاویر از آتش‌سوزی در لاله‌زار تهران

همه چیز درباره تولید و پخش عمده کیسه فریزر رولی

فیلم/ آهنگ کیم جونگ اون حسابی وایرال شد!

صدور کارت بازی المثنی برای استقلالی‌ها!

پیروی بازار طلا از روند صعودی انس جهانی

جنجال گردشگر روس با اسکناس کیلویی

فیلم/چرا رضا عطاران ماشین ندارد؟

عجیب اما واقعی؛ داروخانه‌ها با توجه به وضع حجاب سهمیه دارو می‌گیرند!

فیلم/ با خاص‌ترین خودرو کلکسیون لیونل مسی آشنا شوید

محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت +عکس

انتشار اسناد تحویل وسایل نیکا شاکرمی به خانواده اش +عکس

گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ روایت دردناک مهران مدیری از بدترین سال های زندگی اش

فیلم/ مهران غفوریان: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است

دلار در کف کریدور ششم سرگردان شد

قیمت خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

پدر جغرافیای ایران کیست؟

اعلام زمان اعزام حجاج به عربستان

اینفوگرافی/اصلاً می‌دانستید این مواد غذایی قند پنهان دارند؟

یک پارک دیگر تهران هم دچار سرنوشت پارک لاله و قیطریه شد + عکس

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

عکس/بیلبورد شهرداری جنجالی شد؛ مافیای زباله یا بهنام بانی؟

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

متین سلطانخواه کیست؟ + فیلم

رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود

عکس/ دی جی ها از کیش جمع می شوند!

انتقاد جمهوری اسلامی از سکوت ایران در برابر شیعه کشی طالبان

فیلم/رهبر انقلاب: حج امسال، حج برائت است

جشن تکلیف متفاوت ۲۰۰۰ دختر افغانستانی

رونمایی از مدارک فساد پسران معاون اول سابق قوه قضائیه

از ساخت خانه‌های استطاعت پذیر چه خبر؟

مشخصات شگفت‌آور تانک اصلی نبرد T-۵۴/T-۵۵ روسیه

فیلم/ وقتی کارما جواب محمد بحرانی را داد!