اقتصاد۲۴- با وجود این، ۲۰۵ که شرکت طراحی ایتالیایی پینینفارینا هم آن را طراحی کرده بود، پژو را به برندی خواستنی با وجههای متفاوت تبدیل کرد. پس از این پژو خودروهای متعددی نظیر ۳۰۹ و ۴۰۵ را به عرضه رساند که همگی در بازار موفق ظاهر شدند و جان تازهای به این خودروساز فرانسوی دادند.
پژو ۲۰۵ از همان ابتدا فروشی چشمگیر رقم زد که البته پی بردن به دلایل آن کار سختی نیست. کابین جادار، سواری لذتبخش و استهلاک پایین برخی از دلایلی بودند که دست به دست هم دادند تا مردم به خرید این هاچ بک روی بیاورند و مجموعاً بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه از آن فروخته شود.