تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین گوشی دنیا چیست؟

گوشی موبایل Apple iPhone ۱۴ Pro Max غول جدید و گل سرسبد سری ۱۴ اپل است که در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ رونمایی شد و در این مدل، شاهد مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتری هستیم.

بهترین گوشی دنیا چیست؟

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: تعیین بهترین گوشی دنیا در گرو نیاز‌ها و ترجیحات هر فرد است. با این حال، در دنیای فناوری، برخی از گوشی‌ها به عنوان برترین‌ها شناخته می‌شوند؛ به دلیل عملکرد، دقت دوربین، طراحی، و قابلیت‌های دیگر. انتخاب بهترین گوشی برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر چند مورد اصلی برای انتخاب بهترین گوشی را بررسی می‌کنیم:

نیاز‌های شخصی: اولین گام برای انتخاب یک گوشی، شناخت نیاز‌های شما است. آیا به دوربین عالی نیاز دارید؟ آیا به طول عمر باتری بلند نیاز دارید؟ آیا به عملکرد سریع و پر قدرت نیاز دارید؟ این سوالات می‌توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید کدام گوشی بهترین انتخاب برای شماست.

سیستم عامل: سیستم عامل یکی از اهمیت‌های برترین است. آیا از iOS یا Android استفاده می‌کنید؟ هر دو سیستم عامل ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود را دارند.

قیمت: بودجه مالی شما نیز نقش مهمی در انتخاب گوشی دارد. اگر بودجه محدودی دارید، لازم است که گزینه‌هایی با قیمت مناسب‌تر را بررسی کنید.

مشخصات فنی: مشخصات فنی شامل چیپست، حافظه RAM، دوربین، صفحه نمایش، باتری و ... می‌باشد. این موارد را با توجه به نیازهایتان مورد بررسی قرار دهید.

نقد و بررسی‌ها: قبل از خرید، نقد‌ها و بررسی‌های مربوط به گوشی‌های مورد نظر خود را مطالعه کنید. این نقد‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توانید بهترین گوشی برای خود را انتخاب کنید. در حقیقت انتخاب بهترین گوشی دنیا به نیاز‌ها و ترجیحات شما بستگی دارد. با این حال، برخی از گوشی‌های هوشمند که در حال حاضر در بازار جزو بهترین‌ها هستند عبارتند از:

Apple iPhone ۱۴ Pro Max

بهترین گوشی دنیا چیست؟

 گوشی موبایل Apple iPhone ۱۴ Pro Max غول جدید و گل سرسبد سری ۱۴ اپل است که در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ رونمایی شد و در این مدل، شاهد مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتری هستیم. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED با شدت روشنایی ۲۰۰۰ نیتی حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی از نوع عریض، فوق عریض و تله‌فوتو در کنار حسگر عمق TOF ۳D LiDAR، دوربین‌های چهارگانه پشتی این گوشی پرچمدار را تشکیل می‌دهند. در قسمت فیلمبرداری هم، این گوشی بی‌شک یکی از بهترین‌ها در میان تمام گوشی‌های پرچمدار است. دوربین سلفی این مدل هم با ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن و امکان تشخیص چهره، امکان گرفتن تصاویر پرتره باکیفیت‌تری را فراهم کرده است. در قسمت باتری هم این گوشی با وجود باتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپرساعتی، عملکرد بهتری نسبت به پرچمداران قبلی دارد. در مجموع گوشی موبایل Apple iPhone ۱۴ Pro Max با مشخصاتی قدرتمند و طراحی زیبا می‌تواند تمامی انتظارات شما را از یک گوشی موبایل هوشمند برآورده کند.

سامسونگ Galaxy S۲۳ Ultra

بهترین گوشی دنیا چیست؟

 سامسونگ گل سرسبد گوشی‌های خود را تحت عنوان گوشی موبایل مدل Galaxy S۲۳ Ultra رونمایی کرد. Galaxy S۲۳ Ultra با مشخصات فنی قدرتمندتری روانه بازار شده است. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی این مدل ۵۰۰ پیکسل را در هر اینچ خود گنجاده است. صفحه نمایش شگفت انگیز از نوع Dynamic AMOLED ۲X با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتزی قطعا توقع شما را از داشتن یک صفحه نمایش پرچمدار برآورده خواهد کرد. در قسمت دوربین‌های پشتی هم شاهد تغییرات عمده‌ای هستیم. سامسونگ حسگر اصلی دوربین پشتی را به ۲۰۰ مگاپیکسل ارتقا داده است. این سنسور عریض (wide) توانایی فوق العاده‌ای در ثبت تصاویر متنوع در شب و روز دارد. در کنار این حسگر، دو حسگر ۱۰ مگاپیکسلی پیرسکوپ و تله‌فوتو و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته است. ساسونگ برای این مدل از نسل دوم پردازنده SM۸۵۵۰-AC Snapdragon ۸ استفاده کرده است. در قسمت باتری هم سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای این مدل استفاده کرده است. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، عملکرد قابل قبولی را ارائه خواهد داد. ناگفته نماند که گوشی موبایل مدل Galaxy S۲۳ Ultra هم به یک قلم هوشمند SPen مجهز شده که می‌تواند در کنار عملکرد درخشان این گوشی پرچمدار بر ارزش خرید آن بیافزاید.

گوشی OnePlus ۱۱ Pro

بهترین گوشی دنیا چیست؟

 گوشی OnePlus ۱۱ یکی از پرچمدار‌های این شرکت به حساب می‌آید که از زبان طراحی سال گذشته خود بهره می‌برد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای گوشی یک پنل ۶.۷ اینچی از نوع LTPO۳ Fluid AMOLED است که وضوح +QHD در نظر گرفته شده است. برای سخت افزار OnePlus ۱۱ تراشه کوالکام در نظر گرفته شده است؛ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مبتنی بر فرایند ساخت ۴ نانومتری است. این تراشه به علت برخورداری از پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند و پردازنده گرافیکی Adreno ۷۴۰ عملکرد بسیار مطلوبی در اجرای بازی‌های سنگین منتشر شده برای سیستم‌عامل اندروید دارد. داخل ماژول دوربین سه‌گانه، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز عریض، حسگر ۳۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید قرار گرفته‌اند. از نظر باتری One Plus ۱۱ با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قادر است تا یک روز کاربران را همراهی کند. همچنین با استفاده از شارژ سریع می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن شارژ شود.

گوشی Xiaomi ۱۳ Ultra

بهترین گوشی دنیا چیست؟

 گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Ultra یکی از گوشی‌های پرچمدار و پیشرفته این شرکت است که با مشخصات فنی بالا و ویژگی‌های برجسته مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و مورد استقبال زیادی از طرف علاقه‌مندان به تکنولوژی قرار گرفت. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ و با صفحه نمایش AMOLED به اندازه ۶.۸۱ اینچ و رزولوشن Quad HD+ است که تصاویری شفاف و رنگارنگ ارائه می‌دهد. Xiaomi ۱۳ Ultra مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ که اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرسرعت را فراهم می‌کند. این گوشی دارای دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دوربین زاویه‌ی گسترده ۴۸ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسل که تصاویر با کیفیت عالی را ثبت می‌کند. برای این گوشی باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۶۷ وات طراحی شده است. همچنین این گوشی دارای طراحی زیبا و شیک با پشتیبانی از یک نمایشگر سکونتی رنگارنگ در پشت گوشی که قابلیت نمایش اطلاعاتی مانند ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را دارد.

گوشی Google Pixel ۶ Pro

بهترین گوشی دنیا چیست؟

 گوشی Google Pixel ۶ Pro یکی از جدیدترین مدل‌های از سری گوشی‌های Pixel شرکت گوگل است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این گوشی از ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که آن را یک گزینه جذاب برای علاقمندان به تکنولوژی می‌کند. این گوشی ویژگی‌های برجسته‌ای مثل صفحه نمایش لرزان و بزرگ دارای صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۷ اینچ و رزولوشن Quad HD+ که تصاویر با کیفیت و زاویه دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. سیستم دوربین این گوشی خیلی پیشرفته است. دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دوربین زاویه‌ی گسترده ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسل که عکس‌ها و ویدیو‌های با کیفیت واقعی را ثبت می‌کند. گوشی Google Pixel ۶ Pro مجهز به چیپست Google Tensor است که اجرای برنامه‌ها و عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشد. Pixel ۶ Pro از آخرین نسخه اندروید و تجربه نرم‌افزاری اختصاصی گوگل با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی مانند Google Assistant و امنیت تضمین‌شده توسط گوگل استفاده می‌کند. این گوشی باتری ۵۰۰۳ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۲۳ وات دارد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اپل و سامسونگ گوشی های خوبی هستن
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ قالیباف همه جا با سیسمونی شناخته شد

عکس/ خانواده شهید تندگویان حمایت از قالیباف را تکذیب کرد

عکس/ پاسخ تند مشاور وزیر روحانی به سخنان قاضی زاده هاشمی

عکس/ یادآوری به قاضی زاده هاشمی؛ شلیک گاز اشک آور به تجمع جانبازان

عکس / واکنش خبرنگاران به وعده‌های خیالی و توهمی زاکانی و قاضی زا‌ده هاشمی

عکس/ دروغ دوباره سعید جلیلی درباره صادرات نفت ایران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ روایت زاکانی از میزان اموال و دارایی‌های خود

فیلم/ فعال بسیج دانشجویی: شما راه شهید رئیسی را ادامه خواهید داد؟

فیلم/ کنایه کرباسچی به رقیب اصلاح‌طلبان

فیلم/ لحظه ورود پزشکیان به سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات مُهر نمی‌خورد

اردوغان: نتانیاهو یک بیمار روانیست

سید حسن خمینی: کسی نباید نسبت به این انتخابات بی‌تفاوت باشد

حمایت پسر آیت‌الله جوادی آملی از مسعود پزشکیان

هشدار هواشناسی؛ تشدید بارش و طوفان گردوخاک

مهم‌ترین اشتباهات زاکانی در رقابت‌های انتخاباتی

واکنش مهدی تاج به گلایه‌های امیر قلعه‌نویی

مربی رئال مادرید در راه ایران

فیلم/ پزشکیان: شما میراث‌دار فرهنگ عظیم کوروش و بزرگان هستید

فیلم/ پوشیدن لباس محلی بختیاری بر تن پزشکیان در خرم‌آباد

نامزد اصلاح طلبان در صدر

فیلم/ پخش موسیقی محلی در میتینگ انتخاباتی دکتر پزشکیان در خرم‌آباد

فیلم/ تصاویر هوایی از خسارت سیل جاده سوادکوه

عکسی از خوش و بش ابطحی با پزشکیان در فرودگاه مشهد + عکس

مقصد احتمالی رامین رضاییان مشخص شد

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

وام فوری با سیم کارت: راهنمایی جامع برای دریافت وام‌های کوچک و سریع

هر آنچه باید از موزه رضا عباسی بدانید

قالیباف و جلیلی؛ رقبای ۹۲ در ۱۴۰۳ دوباره به هم رسیدند/ قرعه «انصراف» از انتخابات به نام چه کسی می‌افتد؟

فیلم/ پیام انتخاباتی مهم محمدجواد ظریف

فیلم/ ظریف در آغوش اردبیل

درباره موزه حشره شناسی هایک میرزایانس بخوانید

FATF و لیست سیاهی که زندگی مردم را هم سیاه کرد!/ بن‌بست برجام و FATF در دعوا‌های شخصی سعید جلیلی و شرکا

فیلم/ حمله به جلیلی در اجتماع حامیان قالیباف

تشدید قطعی برق شهرک‌های صنعتی

فیلم/ شعار یاحسین میرحسین در آستانه ورود پزشکیان در مشهد

عکس/سعید جلیلی کنار کشید؟

پوششی‌ترین کاندیداها، نجومی‌ترین وعده‌ها را دادند/ سعید جلیلی در حالی از یک جهان فرصت حرف می‌زند که خودش مدام فرصت سوزی کرد

فیلم/تبلیغ متفاوت حسن آقامیری برای مسعود پزشکیان

فیلم/هوادار پزشکیان در خیابان های مشهد

اطلاعیه کمیته نهاد‌های مالی ستاد دکتر پزشکیان در خصوص صنعت بانکداری

معرفی جنگنده Su-۳۵ و ویژگی‌های خارق‌العاده آن

زمان تعویض تسمه تایم خودرو

کاهش قیمت نفت معکوس شد

مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

عکس/دیدار مسعود پزشکیان با حسن روحانی

جزییات جدید فساد در فوتبال؛ مدیرعامل یک تیم لیگ برتری چند میلیارد گرفت تا تیمش بازنده شود!

گزارش بورس امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳

ریزش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت طلا

فیلم/فقر خشن سهم مردم از ۶۷ میلیارد بشکه نفت

ورود بازارساز به بازار ارز

چه کسانی واردات واکسن را متوقف کردند؟

دریافت مدارک فیزیکی در ارادات از این تاریخ متوقف می‌شود

صرافی ارزپلاس، تجربه‌ای مطمئن و راحت از دنیای ارزهای دیجیتال

فیلم / درخواست عجیب یک شهروند کرمانی از سعید جلیلی

فیلم / پخش دفاعیه عباس اخوندی از صداوسیما