تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

بهترین میم کوین‌های سولانا در سال ۱۴۰۳

به قول دارک فارمز: «میم کوین هنری است که می‌تواند کنترل جهان را به دست بگیرد».

بهترین میم کوین‌های سولانا در سال ۱۴۰۳

اقتصاد۲۴-به قول دارک فارمز: «میم کوین هنری است که می‌تواند کنترل جهان را به دست بگیرد».

در میان حجم انبوه میم کوین‌ها با کاربرد‌ها و نوآوری‌های متفاوت، میم کوین‌های مبتنی بر بلاک چین سولانا به دلیل تنوع و اعتبار بیشتر، توجه سرمایه گذاران متعددی را به خود جلب کرده‌اند. بنابراین علاوه بر خرید سولانا، بهتر است نگاهی نیز به اکوسیستم آن داشته باشید.

سردرگمی در میان این تعداد از میم کوین ما را با سوال «چطور بهترین میم کوین های سولانا در سال 1403 را پیدا کنم؟» مواجه می‌کند. در این مقاله سوال شما را با معرفی 10 میم کوین برتر سولانا پاسخ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا به عنوان مرجع راهنما، نکاتی که هنگام معامله میم کوین‌ها اهمیت دارند را توضیح دهیم.

چرا میم کوین‌ها در اکوسیستم سولانا در حال رشد هستند؟

میم کوین‌ها به واسطه‌ی تمرکز بر میم‌های طنز آمیز و ترند جامعه، از هیجانی ذاتی برخوردار هستند؛ این هیجان، سبب رشد روز افزون صنعت میم کوین‌های ارز دیجیتال می‌شود. در این میان، سولانا با میم‌ کوین‌های متعدد مبتنی بر بلاکچین خود به عنوان پیشتاز این بخش از صنعت رمز ارز، سیری صعودی را در پیش گرفته است. از برخی دلایل رشد میم کوین‌ها در اکوسیستم سولانا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کارمزد پایین: همانطور که می‌دانید، معاملات ارز دیجیتال دارای کارمزد‌های متفاوتی هستند. درصد پایین کارمزد در میم کوین‌های سولانا، گروه‌های مختلفی از علاقه‌مندان این صنعت را به انجام معامله ترغیب می‌کند.
  • نوآوری در توسعه: توسعه دهندگان میم کوین‌‌های سولانا با خلاقیتی دائمی و غیر قابل وصف، در حال خلق و گسترش این دنیای مهیج هستند. بنابراین، به صورت مستمر میم کوین‌هایی با کاربرد و ویژگی‌های مختلف روانه بازار می‌کنند تا گروه‌های مختلفی از مخاطبین را جذب خود کنند.
  • برنامه‌های تشویقی: توزیع رایگان یا قیمت پایین برخی میم کوین‌های سولانا در گام‌های نخست با تاثیر مستقیم بر افزایش تقاضا، رشد میم کوین را در پی دارد.
  • مقیاس پذیری: ویژگی مقیاس پذیری بالا در میم کوین‌های سولانا امکان پردازش تراکنش‌های بیشتر در بازه‌ی زمانی کوتاه را فراهم می‌کند. این موضوع، با جلب رضایت عموم کاربران، به رشد صنعت نام‌برده کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله جولان دوباره میم کوین ها در بازار ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

مزیت‌ میم کوین‌های شبکه سولانا و دیگر میم کوین‌ها

درست است که دنیای میم کوین، با نوسان قیمتی فراوان و ریسک انکار ناپذیری همراه است اما مزایای سودآور این حوزه، روزانه علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند.

تیم توسعه دهنده‌ی هر میم کوین بر حسب ایده و مخاطب هدفی که دارند، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند، اما برخی از مزایا میان میم کوین‌های سولانا و سایر میم کوین‌ها به صورت مشترک وجود دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • پتانسیل کسب درآمد: گاهی کسب سود کاربران در صنعت میم کوین، حاصل نوسانات قیمتی زیاد است. به طور مثال، خرید میم کوینی با قیمت کم که در ادامه توسط اشخاص معروف پیشنهاد می‌شود، می‌تواند افزایش قیمت انفجاری را به همراه داشته باشد.
  • امکان مشارکت دو طرفه: از آنجایی‌که اغلب میم کوین‌ها، فرصت تعامل میان کاربر و مجموعه را برای مشارکت در تصمیمات و رای گیری‌های اصلی پروژه‌ به ارمغان می‌آورند، مخاطبین با هدف تاثیرگذاری به سمت این صنعت روی می‌آورند.
  • سرگرمی: از آنجایی‌که، میم کوین‌ها از وقایع طنز یا رویدادهای پر‌بازدید اینترنت نشات می‌گیرند، سرگرمی جالبی برای مخاطبینی با گروه‌های سنی مختلف و سلایق گوناگون محسوب می‌شوند.

10 مورد از برترین میم کوین های شبکه سولانا

میم کوین‌های سولانا به صورت مستمر با هدف خلق کاربردهای جدید و ایجاد تنوع در این صنعت، افزایش پیدا می‌کنند. در حال حاضر به طور متوسط بیش از 100 میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا میان کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی 10 مورد از بهترین میم کوین های سولانا در سال 1403 می‌پردازیم:

BONK

یکی از میم کوین‌های شناخته شده‌ی مبتنی بر بلاکچین سولانا که از سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرده است، بونک نام دارد. BONK بر خلاف بسیاری از میم کوین‌های فاقد هدف، از چشم‌انداز عمیق خود شامل راه اندازی پلتفرمی برای انجام بازی‌های بلاک چین و صرافی غیر متمرکز صحبت می‌کند. شما می‌توانید برای بررسی قیمت ارز bonk، از صرافی‌های بین المللی و ایرانی ارز دیجیتال نظیر ایرانیکارت استفاده کنید.

بهترین میم کوین‌های سولانا در سال ۱۴۰۳

Wen-WEN

یکی از میم کوین‌های سولانا که هویت خود را از شعری با نام "نامه عاشقانه به برادران ون" گرفته است، با نام WEN شناخته می‌شود. این میم کوین، مخفف عبارت We Entrust Network است و با برقراری امکان مشارکت کاربران در تصمیم‌گیری‌های پروژه، تمایل به برقراری جامعه‌ای هدفمند و عادلانه برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال دارد.

dogwifhat-WIF

یکی از بهترین میم کوین‌ های سولانا در سال 1403، Dogwifhat نام دارد که از شخصیت سگی کلاه‌دار در انیمیشن Adventure Time الهام گرفته است. این میم کوین در سال 2023 پس از تحلیل دو میم کوین محبوب و توسعه یافته دوج کوین و شیبا اینو، فعالیت خود را با قیمت 0.001555 دلار آغاز کرد.

Myro-MYRO

در میان توسعه میم کوین‌های مرتبط با سگ، MYRO با الهام از سگ راج گوکال، یکی از بنیان‌گذاران سولانا، در سال 2023 خلق شد. هدف از خلق و توسعه این میم کوین، جذب حداکثری کاربران به کمک تراکنش‌های بدون کارمزد است. ربات تلگرامی MyroBot، معامله اکسسوری و سرعت بالای تراکنش‌ها از جمله امکانات این میم کوین محسوب می‌شوند که رشد 460% توکن مایرو در سال 2024 را به همراه داشته‌اند.

analoS-ANALOS

آنالوس، یکی از میم کوین‌های جذاب سولانا است که پس از رشد حداکثری سولانا در سال 2023 گسترش یافت. این میم کوین، نام خود را طی یک انتخاب هوشمندانه از معکوس نام سولانا الهام گرفت. انتخاب این نام، بیانگر غیر قابل پیش بینی بودن و رشد انفجاری صنعت ارز دیجیتال است. هدف Analos، گردآوری تمام رویدادهای پیرامون رمز ارز سولانا است.

Silly Dragon-SILLY

سیلی دراگون یکی از میم کوین‌های سولانا است که از دسامبر 2023 به واسطه نماد اژدهای بامزه شهرت یافت. افزایش 90% ارزش Silly Dragon تنها دو روز پس از رونمایی و حمایت یکی از بنیانگذاران سولانا از این میم کوین، دلیل حضور این رمز ارز نوظهور در لیست بهترین میم کوین های سولانا در سال 1403 محسوب می‌شود.

Book of Meme-BOME

بوک آف میم، یکی از میم کوین‌های خلاقانه سولانا است که مانند کتابخانه‌ای مرکزی میم‌های مختلف را ذخیره، جمع آوری و سازماندهی می‌کند. نوآوری نامحدود این حوزه در کنار سرعت بالای تراکنش و کارمزدهای مقرون به صرفه، فرضیه پتانسیل درآمدی بالای این میم کوین را تایید می‌کند. Book of Meme به واسطه دو توکن اصلی و پاداش محور خود، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

MAGA-TRUMP

"عظمت را دوباره به آمریکا بر می‌گردانیم" شعاری تبلیغاتی است که ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از آن استفاده کرد. حالا ماگا، به عنوان میم کوینی طنز آمیز با الهام از این شعار و تصویری از چهره ترامپ کار خود را آغاز کرده است. با وجود ابهاماتی در حوزه تیم توسعه دهنده این میم کوین و عدم وجود اهداف دقیق، بحبوحه انتخابات جدید آمریکا قیمت این ارز را تا 700 برابر افزایش داده است.

بهترین میم کوین‌های سولانا در سال ۱۴۰۳

Samoyed Coin-SAMO

یکی دیگر از بهترین میم کوین های سولانا در سال 1403 که با الهام از تصویر سگ ساموئل، حلق شده است، ساموید کوین نام دارد. این میم کوین با هدف حمایت از اکوسیستم سولانا و ایجاد فرصت‌های آموزشی از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرد. لیست شدن SAMO در صرافی‌های معتبری نظیر بایننس و کوین بیس، احتمال رشد مستمر این میم کوین را تقویت می‌کند.

WOOF-WOOF

اواخر سال 1400، میم کوینی مبتنی بر بلاک چین سولانا با تصویر سگی همراه کلاه کابو در بازار رمز ارز معرفی شد. این میم کوین سرگرم کننده با جامعه آنلاین و قوی از دارندگان، در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال معامله می‌شود. بررسی نمودار قیمتی WOOF رشد 161.41% در طول یک سال گذشته را نشان می‌دهد.

نکاتی که باید برای سرمایه گذاری روی میم کوین ها به آن دقت کنید!

حالا که با برترین میم کوین‌های سولانا در سال 1403 آشنا شده‌اید، باید توجه داشته باشید که صنعت ارز دیجیتال، سرشار از ریسک و چالش‌های مالی است. بنابراین، برای انتخابی هوشمندانه نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید:

  1. تحقیق کنید: فرقی نمی‌کند که بر روی میم کوینی سرمایه گذاری می‌کنید، قبل از خرید، تمام جوانب توکن مورد نظر خود را از نظر تحلیل‌های فنی و فاندامنتال بررسی کنید. بررسی وایت پیپر(White Paper) و نظرات سرمایه گذاران میم کوین، از منابع اصلی تحقیق به شمار می‌آیند.
  2. سبد سرمایه خود را محدود نکنید: اگر سرمایه مشخصی برای ورود به میم کوین‌ها دارید، خرید خود را به یک میم کوین محدود نکنید، بلکه با انتخاب متنوع چند رمز ارز، احتمال ریسک مالی و از دست دادن سرمایه را کاهش دهید.
  3. اخبار را دنبال کنید: بدیهی است که صنعت میم کوین نسبت به اخبار، دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. بنابراین، اخبار مرتبط با میم کوین انتخابی خود را همواره دنبال کنید تا بتوانید در نوسانات قیمتی، سودآوری بیشتری را تجربه کنید.
  4. مراقب کلاهبرداری‌ها باشید: رشد روز افزون میم کوین‌ها، فرصتی برای اقدامات کلاهبردارانه فراهم کرده‌اند. برای جلوگیری از کلاهبرداری صرفا به تبلیغات توجه نکنید و تحقیقات خود را در سطح گسترده‌ای انجام دهید.

خرید میم کوین های شبکه سولانا از صرافی ایرانیکارت

خرید میم کوین‌های سولانا از صرافی معتبر ایرانیکارت، فرصت خریدی امن، سریع و راحت را برای شما فراهم می‌کند. برای این کار کافی است:

  • عضویت و احراز هویت خود را در وبسایت ایرانیکارت انجام دهید.
  • سپس، میم کوین انتخابی خود را از بخش رمز ارزها انتخاب کنید و مبلغ نهایی که در نظر دارید را پرداخت کنید.

با انجام این روند خرید شما با موفقیت انجام می‌شود.

کلام آخر

حالا که محبوبیت سولانا، باعث رشد و خلق مداوم میم کوین‌های مختلف روی این بلاک چین شده است. پیدا کردن و سرمایه گذاری روی میم کوینی معتبر، اهمیت بسیاری دارد. ما در این مقاله ضمن بررسی مزایای میم کوین‌ها، به معرفی برترین میم کوین های سولانا در سال 1403، پرداختیم تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل، خریدی مطلوب و سودآور داشته باشید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

تحلیل رائفی‌پور درباره ادعای شهادت سید حسن نصرالله

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت All-in-One اپل امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

خبر فوری سعید جلیلی در تلویزیون درباره ترور نصرالله

فیلم/اعلام شهادت حسن نصرالله از بلندگوی یک مسجد

عکس/خودکار‌های اهدایی گران قیمت پزشکیان در نیویورک صحت دارد؟

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ سوغاتی‌های مسعود پزشکیان از نیویورک

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

سیاست خاورمیانه‌ای ترامپ چگونه خواهد بود؟

عکس/ خانه دیدنی و تاریخی توسلیان در نطنز

از هر ۱۰۰۰ نوزادی که بدنیا می‌آیند، ۵ نفر آن‌ها کم شنوا هستند

سقوط میلیاردی قیمت آپارتمان در پردیس و پرند

فیلم / ویرانی گسترده بعد از حمله امروز صبح اسرائیل به جنوب لبنان

پایان تولید نوشابه کوکاکولا در ایران

عکس/ کاخ خورشید کلات نادری در خراسان

معرفی سلاح LOSAT؛ ضد تانک خودرویی سریع و مرگبار

عکس/دستور تخلیه فوری بیمارستان بهمن در بیروت

واکنش تند عارف به حمله شدید اسرائیل به لبنان

مرگ در معدن؛ روایتی از تنهاییِ کارگران و خانواده‌ی بازماندگانِ معدن بعد از پایانِ عملیات

دولت تکلیف یارانه نقدی را مشخص کرد؟

فیلم/ گزارش عجیب نفیسه کوهنورد از لحظات اولیه حمله اسرائیل

عکس/سقوط سنگ در جاده چالوس؛ پژو مچاله شد

اعضای شورای فقهی بانک مرکزی منصوب شدند

فیلم/کلیپی که از سید حسن نصرالله که طی ساعات اخیر وایرال شد

قیمت‌ها در نیمه اول سال چقدر افزایش یافت؟

عوارض خوردن بیش از حد دانه چیا چیست؟

برنامه دولت و مجلس برای حل ناترازی بنزین چیست؟

عکس عاشقانه پیمان قاسم‌خانی و همسرش

عکس/تیتر روزنامه لبنانی: جنگ تمام عیار آغاز شد

پیش بینی قیمت همستر تا پایان سال ۲۰۲۴

رئیسی و پزشکیان؛ تفاوت‌های دو رئیس‌جمهور!

توهین عجیب به گیلانی‌ها در اینستاگرام

تکلیف نهایی جواد نکونام با استقلال مشخص شد

زمان ترک بازار طلا فرا رسیده؟

وضعیت خاص فرهاد مجیدی در امارات

بی‌بی پُرادعای بی‌مخاطب؛ همزمانی سخنرانی نتانیاهو و حمله هوایی گسترده به بیروت

قیمت دلار در چه صورتی کاهش می یابد؟

روایت مدیر کمپین معلولان از یک اتفاق هولناک/۱۷ سال، نگهداری دختر سالم میان معلولان ذهنی

هدیه بزرگ تراکتوری‌ها به پرسپولیس

توهین بازیگر استقلالی به کری خوانی آذری جهرمی +عکس

تجمع شبانه مردم تهران در محکومیت حمله اسرائیل به بیروت

قیمت دام زنده امروز ۷ مهر ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی بورس امروز ۷ مهر ۱۴۰۳

دامنه نوسان بورس تغییر کرد

شکایت میراث جهانی تخت‌جمشید از شهرداری مرودشت

قیمت سیمان امروز ۷ مهر ۱۴۰۳+ جدول

قیمت گوشت قرمز تغییر کرد+جدول

بورس در انتظار تحقق وعده‌های سیاستگذاران

با واردات ۵ میلیارد دلاری بنزین، نفت دیگر ملی نیست!

فیلم/لحظه حمله مسلحانه و تیراندازی به ستاره فوتبال ترکیه!

شوک شدید به بازار طلا

فیلم/ اظهارات عجیب مجری شبکه ۳؛ صداوسیما اعلام جنگ کرد؟!

فیلم/ تصویری از ساختمان‌های بمباران شده در ضاحیه بیروت

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان روشن شد؟

کشف جالب کیهان بعد از ۴۰ سال

برنت ۷۱ دلار و ۹۸ سنت شد

آیا طبقه متوسط ایرانی از بین رفته است؟

طعنه سنگین زیدآبادی به حمید رسایی