تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

حضور رئیس دولت در بهارستان برای دفاع از کابینه/ مسعود پزشکیان برای دفاع از کابینه چهاردهم در مجلس حاضر شد + جزییات

بررسی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس آغاز شده است و مسعود پزشکیان رئیس جمهور، ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه برای دفاع از کابینه خود فرصت دارد.

دولت چهاردهم

اقتصاد۲۴-رئیس‌جمهور از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم در جلسه بررسی صلاحیت وزرا در صحن علنی مجلس دفاع کرد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور نهم جمهوری اسلامی ایران که هفته گذشته با ارسال نامه‌ای وزرای پیشنهادی خود برای دولت چهاردهم را اعلام کرده بود، صبح امروز؛ شنبه؛ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های دولت و وزرای پیشنهادی خود دفاع کرد.

 

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

التزام به قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه، محور‌های همگرایی میان دولت و سایر قوا و ارکان نظام خواهد بود.

آنچه امروز در روند همکاری بین مجلس و دولت به صورت رسمی آغاز می‌شود آزمون عرصه این همکاری و همگرایی است.

اگر صدای مردم به موقع شنیده نشود، سرخوردگی‌ها و ناامیدی‌های فزاینده شکل می‌گیرد و نتیجۀ آن نابودی اعتماد و سرمایه است، زوال امید و افول سرمایه‌ها و بی اعتمادی مردم را شاهد خواهیم بود.

کشور در شرایط خطیر و مردم در وضعیت سخت اقتصادی هستند و بی عدالتی بخش‌های قالب اقتصادی را بر گرفته است.

مردم احساس نارضایتی دارند و ما را پاسخگوی نیاز‌ها و خواسته‌های خود نمی‌بینند و بی میلی آن‌ها برای شرکت در انتخابات نشانه سرخوردگی هاست.

مردم نشان دادند به کشور و انقلاب شان علاقه دارند.

چشم‌اندازی که وجود دارد و مقام معظم رهبری ترسیم کرده و من در تمام سخنانم به آن اشاره کردم ایرانی را توصیف می‌کند که در سطوح مختلف در رتبه برتر منطقه قرار گیرد و الهام بخش در جهان اسلام باشد. این چشم‌انداز می‌تواند هم افزایی ایجاد کند.

این هدف تحقق نمی‌یابد مگر این‌که با تمام وجود به آن باور داشته باشیم. این چشم‌انداز می‌تواند فهم مشترکی را ایجاد کند.

رسالت دولت چهاردهم همان رسالت مالک اشتر در حکومت است. رسالت دولت چهاردهم این است که تامین آموزش و سلامت عادلانه و با کیفیت برای همه مردم صرف نظر از قومیت و جنسیت، توسعه زیرساخت‌ها، تنطیم‌گری، تامین امنیت و تقویت اقتدار ملی، مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار کشور، آبادانی سرزمین و ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل است.

رسالت مالک در حکومت جمع آوری خراج، امنیت و اصلاح جامعه، جنگ با دشمنان و آبادانی شهرهاست. ما وظیفه داریم برای همه مردم صرف نظر از قومیت، دین یا مذهب آن‌ها این موارد را فراهم کنیم.

دلیل اینکه حکومتی درست و غلط است حرف مردم پشت سر آن حکومت است. وظیفه حاکمیت یعنی رضایت مردم، این اصلی است که به آن پایبندیم.

وظیفه حاکمیت تامین رضایت مردم است. آن‌چه که باعث می‌شود هوای مردم را نداشته باشیم هوای نفس است. هیچ دین و باوری در قبال هیچ انسانی قدم از عدالت آن طرف‌تر نمی‌گذارد. فرقی نمی‌کند مذهبی باشند یا نباشند. ترک باشد یا عجم یا ایرانی یا خارجی. تمام دعوا سر عدالت است. مردم باید راضی باشند. مردم امروز از ما شاکی هستند. مقصر ما هستیم. مقصر آمریکا یا بیگانگان دیگر نیستند.

با همه وجود باید به مردم خدمت کرد. مانند یک حیوان نباید به جان مردم افتاد و آن‌ها را لت و پاره کرد.

همانطور که دوست دارید خدا از شما بگذرد، شما هم از خطای مردم بگذرید. خدا از همه بالاتر است و خود را برابر جنگ با خدا قرار ندهید. نارضایتی مردم یعنی جنگ با خدا.

مردم اگر بدانند بدون توجه به تبعیض جنسی و منطقه‌ای و با عدالت با آن‌ها برخورد می‌کنیم آن‌ها پشت حکومت خواهند ایستاد

ما نوکر و خدمت گذار مردم هستیم و این جز اصولی است که به آن پایبند خواهیم بود.

ما مجبوریم تعامل مثبت با همه قوا و دستگاه‌ها داشته باشیم.

وظیفه ما، انعکاس صدای بی صدایان و بی پناهان و محرومان و طردشدگان و حاشیه نشینان و کسانی که تریبونی برای بیان خواسته خود ندارند.

در خطبه ۱۶ اولین حرف حضرت علی (ع) این است که می‌گویند من گردنم را در مقابل حرف خود گرو خواهم گذاشت. کسی که روند‌ها و مسیر‌ها را تحلیل کرده باشد، اگر تقوا داشته باشد باعث شده راه خلاف نرود و تصمیم درست بگیرد. تصمیم درست بر اساس دستور و یک گروه و جناح نیست. شواهد اجتماعی به تجربه موفق است که می‌گویند چه کنیم. ما به فسادستیزی معتقد هستیم و با قدرت دنبالش خواهیم رفت. ما به آزادی بیان اعتقاد داریم.

 در اوایل انقلاب تصور می‌کردیم سرمایه داران آدم‌های بدی هستند و استعمارگر هستند، حضرت علی به مالک اشتر طبقات را نام می‌برد و صفاتی می‌شمارد. به تجار می‌رسید می‌گوید قضات و ... پایدار نمی‌مانند مگر با تجار

نگاه ما باید آن گونه باشد که تاجران و تولید کنندگان ما درست بتوانند کار کنند. این نگاهی است که هم از نظر علمی و اعتقادی به آن پایبند هستیم.

ما برای خدمت به این مردم آمدیم نه برای حکومت به آنان.

نقاط قوتی که ما محاسبه کردیم، رهبری با رویکردی فسادستیز مسیر تحقق چشم انداز را فراهم آورده و پشتیبان دولت‌ها است. 

هماهنگی بین قوا ایجاد شده است و نقطه قوت بالایی است، ان‌شاء‌الله این هماهنگی با مجلس عمیق‌تر و بهتر و دوستانه‌تر خواهد بود.

رهبری به این نهاد‌ها دستور دادند به ما برای رسیدن به هدف تحقق چشم انداز‌ها کمک کند.

دولت بالقوه ثروت‌مند بوده و دارایی ارزشمند، چون نفت و گاز و ... دارد.

ضعف ما کجاست؟ سرزمین ما و مردم ما همگی قوت هستند. پس از انقلاب توسعه عظیمی در فولاد، سیمان، کشاورزی، دامداری، دانشگاه‌ها و ... صورت گرفته است. با وجود همه این‌ها گیر کجاست؟

مردم ناراضی هستند، مهاجرت افزایش پیدا کرده، وضعیت فعلی زیبنده مردم نیست. فساد رواج دارد. ناترزاری‌های بزرگ در بودجه و صندوق‌های بازنشستگی کشور را تهدید می‌کند.

ما همچنان با وجود اختلاف بین معتقدین به نظام و انقلاب، اختلاف با کشور‌های منطقه، درگیری لفظی میان ایران با رژیم کودک کش صهیونیستی، تحریم‌های آمریکا، اف‌ای تی اف را می‌توان یکی از ضعف‌های موجود دانست.

در حقیقت عدم وحدت و انسجام یعنی پرتگاه آتش. ما باید کاری کنیم که وحدت و انسجام در کشور صورت بگیرد. الان بزرگ‌ترین مشکل ما عدم وحدت و انسجام است وگرنه درباره همه مشکلات راه علمی وجود دارد.

کلی پروژ ناتمام داریم، کلی مصوبه داریم که انجام نشدند، یعنی پولی برای اجرای آن وجود نداشت. ماشین‌ها و ابزار‌های ما در صنعت فرسوده وکیفیت پایینی دارند. رقابت وجود ندارد.

با کاهش سرمایه اجتماعی روبرو هستیم. همه این موارد نقاط ضعف ما است.

در خلال انتخابات و پس از آن فرصتی برای خلق امید میان جامعه و حتی آن‌هایی که رای ندادند ایجاد شد

اگر مجلس و اداره و دولت داریم به برکت تاجران و صنعتگران و تولیدکنندگان است.

این مملکت زمانی مستقل و پایدار است که تاجران و صنعتگران و تولیدکنندگان درست بتوانند کار کنند و برای مملکت ما ثروت ایجاد کنند.

با روش فعلی تصور اینکه به جایی خواهیم رسید دیوانگی است؛ امکان ندارد با روشی که تا الان ادامه دادیم به جایی برسیم.

ایران امروز برای عبور از بحران‌ها نیازمند وفاق ملی و همبستگی و مشارکت ملی است. رهبر انقلاب همه قوا و نهاد‌های حاکمیتی را ملزم به این امر نموده اند

دولت وفاق ملی نیز بر همین اساس معرفی شده است.

الان نوبت نمایندگان مجلس است که نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

مسایل مزمن و پایدار کشور جز در پرتو وفاق ملی حل نخواهد شد.

همه ارکان تصمیم گیر باید در کنار یکدیگر برای حل مسائل کشور قرار بگیرند.

ما در کشور زندگی می‌کنیم که شهروندان آن در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد دلار و صادرات و واردات داشته ایم، اما به خاطر تحریم‌ها حتی امکان داشتن یک حساب رسمی بین المللی را نداریم.

مصرف کننده و تولید کننده و صادر کننده گران می‌خرند و ارزان می‌فروشند.

جوان ۲۲ ساله امروز معترض است؛ او نیمی از عمر خود را در تحریم‌های شدید اقتصادی گذرانده و آثارش را لمس کرده است.

مردم امروز هر سال شاهد کاهش رفاه خود و خانواده است؛ این مسیر را باید حتما تغییر کرد

هر سه قوه در این رابطه مسئول هستند.

ایران برای همه ایرانیان و دولتی که نماینده همه گروه‌ها است توافق داریم. بر محوریت علمی توافق داریم. باید هدف همه ما تامین منافع مردم و کشور باشد. نباید مصلحت‌های بلند مدت مردم را فدای رضایتمندی کوتاه مدت کنیم.

من تیم اقتصادی خود را موظف کردم که به طور پیوسته با عموم مردم و نمایندگان و همه نخبگان صحبت کنند. در‌های وزارتخانه‌ها را بر روی اندیشه‌ها مختلف باز کنند

تمرکز ما بر تقویت توان تولید رقابت پذیر، بهبود معیشت مردم، تامین سرمایه گذاری، بهینه‌سازی مصرف انرژی تبادل نیروی انسانی، کارآمدسازی دولت، توسعه فقر زدایی، توسعه‌ای که فقط شامل عده خاص شود چپاول است.

اقتصاد محور اصلی مسائل کشور است. امروز اصلاحات در روابط بین المللی و در روابط داخلی تنها راه حل مشکلات است.

چشم انداز سیاست‌ها کلی، قانون برنامه و قانون اساسی است. ارزش‌ها مردم هستند. ما به همه جریان‌ها و شخصیت‌ها اعلام کردیم افراد را به ما معرفی کنند.

خدا وکیلی افرادی که انتخاب کردیم گروه‌ها نشستند و بیش از ۱۰ هزار پرونده را بررسی کردند. هیچ کدام را بر اساس دید سیاسی نیاوردیم. بر اساس شعار وفاق و وحدت انتخاب کردیم.

ما به گفته‌ها خود پایبند بودیم. تیمی که به مجلس معرفی کردیم نمادی از وفاق و هم بستگی است. از دولت شهید رئیسی، روحانی و احمدی نژاد سعی کردیم افرادی را انتخاب کنیم. این شما هستید که امروز به ما در اجرای این وفاق باید کمک کنید. کاری کنید که صدای واحدی از ما و شما برای جامعه و خارج از کشور بیرون بیاید.

من از وحدت و انسجام داخلی گفتم. از شما خواهش می‌کنم و کمک می‌خواهم ما را در رفتن به سمت وفاق یاری کنید. کاری کنید که دنیا بداند ما باهم و یکصدا در پشت سر رهبری برای رسیدن به چشم انداز‌ها تلاش خواهیم کرد. 

مطمئن باشید من عیب دارم. من معصوم نیستم. هنر نیست که شما عیب من را بزرگ و ۱۰ برابر کنید هنر این است که خوبی‌های من را تقویت کنید.

حضرت علی (ع) به مالک می‌گوید آنچه که باید در نزد تو شنیع باشد و از خود دور کنی آن فردی است که به دنبال عیب مردم است. نقاط قوت خود را باید بزرگ کرده و تلاش کنیم که به نقاط قوت هم بچسبیم نه به نقاط ضعفد..

فریاد «دو» نمایندگان به معنای مخالفت با عثمانی در حین سخنرانی

محمد قسیم عثمانی در مخالفت با کابینه پزشکیان، در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان در دولت وفاق ملی اش، اهل سنت را در نظر نگرفته است.

کارنامی: مهمترین حسن دولت چهاردهم این است که برنامه هفتم را برنامه خود معرفی کرده است

علی بابایی کارنامی، نماینده موافق کلیات برنامه کابینه چهاردهم:پزشکیان نشان داده که راه دولت قبل را تاکنون به خوبی ادامه داده است.

بعنوان یک مازندرانی از شما تشکر میکنم که در کابینه از مازندرانی‌ها اتفاده کرده اید.

برخی‌ها میگویند که دولت چهاردهم برنامه ندارد، خب مگر برنامه هفتم برنامه نیست؟

توزیع عادلانه ثروت، اشتغال و مبارزه با فقر مطلق و توجه به بازنشستگان از مهمترین برنامه‌های دولت چهاردهم است که در برنامه هفتم نیز آمده است.

تعامل با سایر قوا از ویژگی‌های مهم کابینه پیشنهادی ست.

ما در مجلس خط مقدم دفاع از کابینه و دولت شما هستیم.

 

انتقاد رسایی از سخنرانی پزشکیان در جلسه رای اعتماد انتقاد رسایی از سخنرانی پزشکیان در جلسه رای اعتماد

حمید رسایی نسبت به سخنرانی مسعود پزشکیان در جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی خود واکنش نشان داد.

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه ایکس نوشت: جلسه رأی اعتماد و سخنرانی آقای پزشکیان تمام شد. مثل اینکه یک نوار را به عقب برده باشید! مجددا درحال شنیدن همان حرف‌ها که درجلسه تنفیذ، تحلیف شنیدیم به همراه تپق‌های مکرر که درنهایت هم گناهش افتاد گردن نمایندگان! آقای پزشکیان خودش حوصله خواندن متن را نداشت گفت نمایندگان حوصله ندارند!

حاجی دلیگانی مخالف پزشکیان: نطق پزشکیان مشابه مناظرات بود / انتظار داشتم به صراحت دیدگاه‌های خود را درمورد مسائل بیان کنند

پزشکیان: مطمئن باشید من عیب دارم و معصوم نیستم

رئیس جمهور گفت: هنر نیست که شما عیب من را ۱۰ برابر کنید و در جامعه فریاد بزنید

هنر این است که خوبی‌های من را تقویت کنید و عیب‌های من را بپوشانید

 

خوش و بش علی طیب‌نیا با برخی از نمایندگان مجلس

دفاع رئیس‌جمهور از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم

دفاع رئیس‌جمهور از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم

دفاع رئیس‌جمهور از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم

پزشکیان: من بلد نیستم زیاد حرف بزنم

پزشکیان: جوان ۲۲ ساله امروز معترض است

رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: جوان ۲۲ ساله امروز معترض است؛ او نیمی از عمر خود را در تحریم‌های شدید اقتصادی گذرانده و آثارش را لمس کرده است.

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که شهروندان آن در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد دلار و صادرات داشته‌ایم، اما به خاطر تحریم‌ها حتی امکان داشتن یک حساب رسمی بین المللی را نداریم.

مصرف کننده و تولید کننده و صادر کننده گران می‌خرند و ارزان می‌فروشند.

جوان امروز هر سال شاهد کاهش رفاه خود و خانواده خود است. این مسیر را باید حتما تغییر کرد. هر سه قوه در این رابطه مسئول هستند.

پزشکیان: زمان زمان مفاهمه است نه مقابله و مناظره/ مجلس نقش تاریخی خود را ایفا کند

 

توضیحات پزشکیان درباره انتخاب وزرا

 

گلایه پزشکیان از سروصدای نمایندگان

 

قالیباف: آقای پزشکیان فرزند مجلس است/ امیدواریم چهارشنبه به رای گیری نهایی برسیم

 
رییس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس گفت: به دکتر پزشکیان که امروز به مجلس که خانه خودشان هست تشریف آورده خیر مقدم می‌گویم. از امروز در صحن علنی مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. امیدواریم با یک همدلی و بررسی‌های دقیق و جنبه‌های کارشناسی در پایان وقت قانونی بتوانیم در روز چهارشنبه به رای‌گیری نهایی برسیم
 
 
 
 
 

پزشکیان: دولتی که امروز به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است

 
رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: دولت وفاق ملی دولت همه مردم ایران است و التزام به رعایت قانون اساسی و حقوق همه مردم ایران و تحقق برنامه هفتم توسعه دارد
 
 
 

 

 

 
 
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ + جدول

قیمت خودرو‌های پارس خودرو امروز + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ شوخی کمدین های اسراییلی با حمله ایران به اسراییل

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

اینفوگرافی/ ۶ شهر ایران در فهرست ۱۵ شهر گرم جهان!

عکس/ ۲۶ مرداد، بازگشت اولین گروه از اسرای ایران در جنگ

عکس/ استایل خاص و جذاب نیکی کریمی

عکس/ پوشش عجیب رامبد جوان و نگار جواهریان

عکس/ استوری خاص سمیرا حسن پور برای همسرش

عکس/ زیبا بروفه موهایش را تراشید

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/نماینده مجلس: یارانه‌ها نباید برای اتباع هزینه شود

واکنش دختر بیتا فرهی به حواشی رونمایی از تندیس مادرش

نرم‌افزاری برای مدیران مهد و خانواده کودکان

۲۵۰ هزارتا فالوئر اینستاگرام برای ناهید کیانی!

شرط عجیب گوگل برای اینفلوئنسر‌ها

۵۰۰۰ تن حبوبات در گمرک ماند و فاسد شد

درآمد میلیاردی سارق خیابان معین؛ چرا به دام پلیس نمی‌افتد؟ + فیلم

فیلم/پزشکیان: وقتی از روی کاغذ بخوانم بدتر خراب می‌کنم

فیلم/پزشکیان: مردم احساس نارضایتی دارند؛ نارضایتی مردم یعنی جنگ با خدا

حمایت بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات استراتژیک صنعت برق از انتخاب دکتر علی‌آبادی برای وزارت نیرو

شوخی مسعود پزشکیان با آقای نماینده+ عکس

عکس/ معماری شگفت انگیز پل دزفول از دوره ساسانی

نظر صریح مسعود پزشکیان درمورد FAFT

فیلم/ مجلس ترکیه رنگ خون گرفت!

یک تصویر کمیاب و قدیمی از حرم امام حسین (ع)

جزئیات زمان‌بندی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان + جدول

محسن پاک نژاد توانایی و شناخت کافی را از نفت دارد/ دولت چهاردهم با اصلاح قراردادهای نفتی زمینه مشارکت خارجی ها را فراهم کند

فیلم/وعده آشنای ساخت سه میلیون مسکن این بار در آمریکا

زهرا بهروزآذر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده کیست؟

در جستجوی خانه با رهن ۳۰۰ میلیون تومان در تهران + جدول

پشت پرده لاتاری ۳۰ همتی ایران خودرو

اهتزاز پرچم شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه بر فراز قله کازبک بام کشور گرجستان

فراخوان یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر

فرمول پرداخت یارانه نقدی تغییر می‌کند؟

آشنایی با مهم ترین سد‌های ایران

سهم فارغ التحصیلان دانشگاهی از بازار کار ایران + نمودار

ترخیص ۱۳ هزار خودروی وارداتی از گمرک

پایتخت اندونزی تغییر کرد

ایران برای زائران اربعین دو میلیون غذا ذخیره کرد

شرایط دریافت سود سهام عدالت متوفیان

جدیدترین نرخ اجاره بها از یوسف آباد و فاطمی تا کریم خان و بلوار کشاورز + جدول

اعلام میانگین حقوق معلمان + جزییات

فیلم/اعتراض پزشکیان به سر و صدای نمایندگان‎ در مجلس

پاشنه آشیل امنیت تامین برق در کشور چیست؟

دولت چهاردهم چطور از پس چالش‌های بانک مرکزی برمی‌آید؟

سخنان دو پهلوی سردار رادان درباره طرح نور

رکورد تاریخی طلای جهانی

اعتبار ۱۱۵ میلیون تومانی، بدون سود و بدون کارمزد بانک سینا برای خریداران محصولات ایران‌خودرو

بازنشستگان کارگری در انتظار واریز وام ۳۰ میلیونی

فیلم/اعتراض کوچک زاده این بار خطاب به قالیباف و پزشکیان

انفعال سازمان تبلیغات اسلامی و نقد بر رویکرد‌ها و برنامه‌های محرم

فیلم/کوچک زاده باز هم حاشیه ساز شد

شاخص‌های عملکردی بانک رفاه کارگران در وضعیت مطلوبی قرار دارند

فیلم/ اعتراض عثمانی به عنوان حامی دولت به پزشکیان

فیلم/قیمت این برج‌های تهران هوش از سرتان می‌برد!

بار خودرویی سنگین دولت سیزدهم برای پزشکیان با ماهانه ۳ هزار میلیارد تومان زیان!/ رانت، رکود و زیان سه محور اصلی بحران در خودروسازی ایران

جشنواره "میلاد رفاه" بانک رفاه کارگران آغاز شد

اجرای یک معافیت جدید سربازی از اول شهریور ۱۴۰۳

جریمه خوردن و آشامیدن در حین رانندگی چقدر است؟

استوری بهاره افشاری از جنوب گردی و استایل جدیدش + عکس