تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

امام جمعه کرج: در اجرای قانون عفاف و حجاب تعلل می‌شود

ائمه جمعه شهرهای مختلف در خطبه‌های امروز به پاسخ موشکی سپاه و لزوم اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب پرداختند.

امام جمعه

اقتصاد۲۴- ائمه جمعه شهر‌های کرج، تبریز و رشت در خطبه‌های امروز این نماز جمعه به مواردی نظیر اهمیت موشکی سپاه به اسرائیل و لزوم اجرایی شدن هر چه سریعتر قاون عفاف و حجاب پرداختند.

امام جمعه کرج: با کسانی که بین مردم ایجاد ترس می‌کنند برخورد شود

سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر گوش به حرف شیطان بدهند با اقدام سنگین‌تر و خسارت بیشتر از سوی رزمندگان اسلام مواجه می‌شوند.

به روایت ایرنا، در ادامه اهم اظهارات امام جمعه کرج را می‌خوانید:

*پاسخ رزمندگان اسلام و جنایات صهیونیست‌ها روح تازه‌ای را به مستضعفان جهان دمید بطوریکه محور مقاومت، کودکان و بزرگسالان فلسطین دلگرم شدند.

*باید از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد؛ مردم جهان این اقدام را تحسین کردند.

*نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی، ایران اسلامی را محور شرارت نامیده است، این درحالی است محور شرارت او و ارباب‌های پلیدش هستند که دستانشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.

*این شخصیت بزرگوار فردی عالم، فرمانده و صادق بود که شهادت ایشان و سایر فرماندهان مقاومت را تسلیت عرض می‌نماییم؛ امیدواریم اولین اثر این خون پاک محو اسراییل باشد اگرچه غم از دست دادن این سید گرانقدربه راحتی جبران نمی‌شود.

*شهید سید حسن نصرالله نقش موثری در محور مقاومت جهان اسلام داشت و با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب این غم حرکتی است تا مصمم‌تر در مسیر مقاومت نورانی حرکت کنیم.

*تربیت شدگان مکتب اهل بیت (ع) قاسم سلیمانی‌ها و حسن نصرالله‌ها هستند که به دنبال شهادت بودند.

*امروز رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمد تا به جهان بفهماند پای اعتقادات خود ایستاده است.

*امروز پیام جمعیت عظیم نمازگزار در سراسر کشور و تهران عزت و اقتداربرای نظام اسلامی و اعلام خفت و خواری برای دشمن است.

*دشمن می‌خواهد با رعب و وحشت ما را وادار به سکوت کند؛ عده‌ای هم در داخل همراه شده اند، اما نباید ترسید، وعده خدا است که باید درم قابل دشمنان شجاعانه ایستاد تا برآنان پیروز شد.

*افراد هوشمند تحت تاثیر دشمن قرار نمی‌گیرند و وگوش به فرمانده می‌دهند بنابراین تعلل جایز نیست چراکه باید ابتدا دشمن را شناخت و بعد اقدام داشت.

*بنای دشمنان نابودی اسلام است باید کسانی که دراین زمینه منفی عمل می‌کنند و در مردم ایجاد ترس و ناامیدی می‌کنند با آنان برخورد شود.

*محور مقاومت به نقطه خاصی رسیده چراکه هیمنه رژیم غاصب شکسته است؛ پس از آوارگی مردم فلسطین رژیم غاصب راهبرد‌هایی را طراحی کرد که تایکسال گذ شته دنبال می‌شد.

*راهبرد اول رژیم غاصب بازدارندگی بود یعنی از نظرنظامی خود را قوی کرد، راهبرد دوم اسراییل غافل گیرنشدن و غافل گیرکردن بود، چون جغرافیایی و عمق ندارد این راهبرد را در پیش گرفت یعنی تجهیزات نظامی و مخابراتی خود را تقویت کرد.

*راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد، دفاع همه جانبه از شهروندان را ازدیگر راهبرد‌های طراحی شده توسط رژیم غاصب است و امروز تمام این راهبرد‌ها از بین رفته بطوریکه رژیم مسلح به سلاح‌های آمریکایی امروز در برابر یک گروه کوچک فلسطینی شکست خورده است.

*در راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد رژیم غاصب منطقه عملیاتی را تغییر می‌داد، اما امروز چنان ازدرون پوسیده که دیدیم دیروز چقدر تلفات داد.

*دستاورد‌های موشک‌های ایران را درآینده خواهید دید چنانچه می‌دانیم پدافند اسراییل برای ساقط کردن موشک‌های کشورمان ناموفق بود.

*پاسخ ایران قدرت نمایی جهانی بود تا به همه دنیا قدرت تهاجمی خود را نشان دهد و اهل فن این را فهمیدند.

*در راهبرد دیگر رژیم اسراییل شاهد آن است که نتوانسته برقراری امنیت برای مردم خود داشته باشد بنابراین با آمریکا و اروپا می‌خواهد احیا شود، ولی شدنی نیست.

*هیچ کدام از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از شهادت سید حسن نصرالله تا کشتار خانواده‌های فلسطینی نمی‌تواند قدرت رژیم صهیونیستی را بالا برد را که هیمنه این رژیم شکسته شده است.

*دشمنان در تفکر عقب نشینی محور مقاومت هستند، اما جبهه مقاومت فقط برای پرتاب موشک و آویختن طناب دار برای کردن غاصبان قدس دست را بالا خواهد برد. مردم ایران اسلامی نیزدستان خود را برای شعار مرگ برآمریکا بالا می‌برند.


بیشتر بخوانید: علم الهدی: نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود


*سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در دفاع از انقلاب اقدامات ارزنده‌ای دارند که از جمله آن می‌توان به سرکوب و مقابله با داعش و فرقه‌های منحرف اشاره کرد.

*قانون عفاف و حجاب پس از مدت‌ها در مجلس تصوب شد، این قانون با ۷۰ماده بررسی، تصویب واصلاح شده و باید زودتر به دولت ابلاغ شود، اما تعلل می‌شود. اگر تاخیر در این زمینه باشد آفات دارد بنابراین جبهه فرهنگی محکم‌تر و دغدغه مندتر عمل کند.

امام جمعه رشت: اسرائیل به دنبال رابطه با کشور‌های عربیست

رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر اظهار کرد: به شهادت رساندن فرماندهان و رهبران گروه‌های مقاومت و بیش از ۴۳ هزار کودک و مردم بی‌گناه و بی دفاع از تلخی‌های این جنگ تمام عیار است، اما شکست این رژیم جعلی و متحدانش در جبهه‌های گوناگون و تنفر ملت‌ها از این رژیم جعلی و جنایتکار از شیرینی‌های این عملیات است.

در ادامه اهم اظهارات امام جمعه رشت را می‌خوانید:

*رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در این یک سال اهدافی را دنبال می‌کرد که نسل کشی، به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، تسلط بر منطقه غرب آسیا و تسریع در ارتباط با کشور‌های عربی از مهمترین آن‌ها بود.

*هم اینک امت‌های مسلمان و آزادیخواهان و دانشگاهیان در اقصی نقاط جهان نفرت خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و عزه اعلام کرده و می‌کنند.

*ملت‌های دنیا از غرب آسیا تا اروپای شرقی، آمریکای لاتین و حتی در دل کشور‌هایی که رهبران آنان از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند نسبت به جنایات اسرائیل غاصب اعلام انزجار می‌کنند و این شکستی سخت و سنگینی برای این رژیم جانی است.

*از سوی دیگر ملت‌های عربی نیز خواهان قطع ارتباط با این رژیم جعلی هستند و وضعیتی که امروز شاهدیم آنکه در مدت ۷۵ سال گذشته این رژیم جنایتکار تا به این اندازه رو به افول نبوده است.

*ملت‌های جهان در مدت این یک سال فهمیده اند که حق با جمهوری اسلامی است و این رژیم جعلی نباید وجود داشته باشد و به همین دلیل شاهد تضعیف این رژیم جعلی هستیم.

امام جمعه تبریز:پاسخ موشکی کمی از آلام و ناراحتی‌های امت حزب الله را تسکین داد
احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: دشمن خبیث عقل خود را از دست داده است اگر عقل داشت می‌دانست که قبل از انتقام شهید هنیه نباید دست به جنایت دیگری می‌زد، اما خباثت این رژیم در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، امت حزب الله را ناراحت کرد.

در ادامه اهم اظهارات امام جمعه تبریز را می‌خوانید:

*پس از شهادت اسماعیل هنیه امت حزب الله ناراحت بود و در انتظار پاسخ بودیم؛ پاسخ موشکی و جواب کوبنده سپاه، کمی از آلام و ناراحتی‌های امت حزب الله را تسکین داد.

*انتظار ما از نیرو‌های مسلح آمادگی کامل است تا به محض فرمان رهبر معظم انقلاب و صلاح دانستن ایشان به قصد حذف این رژیم منحوس از روی زمین وارد عملیات شوند.

*حوادث اخیر در جنوب لبنان و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت هرچند تلخی‌هایی داشت، اما برکات زیادی هم در برداشت.

*نخستین دستاورد این حادثه وحدت کامل بین نیرو‌های مقاومت در سوریه، یمن، لبنان، ایران و فلسطین است که ید واحد شدند و اگر می‌خواهیم آمریکا را جای خود بنشانیم به این اتحاد نیاز داریم و همه یک صدا اعلام می‌کنند که اسرائیل باید محو شود.

*اتحاد شیعه و سنی دیگر دستاورد این حادثه بود و در سایه شهادت فرماندهان حزب الله دیگر حرف از اختلاف بین شیعه و سنی وجود ندارد.

*تبلیغ آمریکا، اروپا و تمام خبیث‌های دنیا مبنی بر اینکه ایران برای خود تلاش می‌کند، با این حادثه از بین رفت و نشان داد که شیعه‌ها برای انتقام فرماندهان سنی، جان و خون خود را می‌دهند و ایران امروز برای نجات کل انسان‌ها و مستضعفان جهان تلاش می‌کند.

*از دستاورد‌ها و برکت‌های این شهادت‌ها این بود که حجت برای ایران تمام شد و با اینکه نظام صبر و تمنی می‌کرد، اما با دیدن خباثت‌های رژیم صهیونیستی، نه ایران بلکه تمام مسلمانان منطقه و جهان خواستار از بین رفتن اسرائیل هستند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

معین آهنگ بی بی گل را بخاطر مردم فلسطین در کنسرتش نخواند

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

حضور اتباع غیرمجاز افغان در کشور حتما یک تهدید است/ باید طوری اتباع را سامان داد که در هر شهری نتوانند زندگی کنند

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

پیش بینی جنگ ایران و اسرائیل / بررسی توان نظامی تهران و تل‌ آویو در صورت وقوع درگیری تمام عیار

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ ادعای عجیب یک روحانی درباره درگذشت همسر رهبر انقلاب

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

ربیعی: ایستادن جلوتر از رهبری ممنوع

عکس/ بازیکن پیشین پرسپولیس در نماز جمعه

واکنش قالیباف به نماز جمعه امروز تهران

رویترز: یحیی سنوار زنده است

شهادت یکی از حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان

فیلم/ اذعان خبرنگار ارشد ‌BBC به قدرت‌نمایی ایران در سفر وزیر امور خارجه به بیروت

عکس/ استوری ملیکا زارعی در واکنش به نماز جمعه امروز با حضور رهبر انقلاب

واکنش رئیس سازمان نظام پرستاری به استخدام پرستار در کشور

قیمت نفت افزایش یافت

سهراب بختیاری‌زاده: تنها نام استقلال مهم است

همه زنان افغان می‌توانند درخواست پناهندگی کنند

فیلم/ توقف مسابقه با اعتراض هواداران و زارع

اجاره‌ آپارتمان ۸۰ متری در صادقیه چند؟ + جدول

فیلم/ این خواننده محبوب ترک، دل مخاطبان ایرانی را برد

واشنگتن پست: ده‌ها موشک ایران به تاسیسات نظامی اسرائیل آسیب زده‌اند

حذف رضا علیپور از جام جهانی سنگ نوردی

مصرف این دارو در ایران به مرز هشدار رسید

جاده چالوس در این مسیر یک‌طرفه شد

افشاگری رئیس اتحادیه املاک مشهد درباره مهاجران افغانستانی

برخورد قضایی با نوید محمدزاده

رخدادی منحصر به فرد در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب

فیلم/ توضیحات عراقچی از دو شرط ایران برای حمایت از آتش بس

عکس/ وریا و مجیدی در یک کافه در تهران

تکذیب برخی شایعات درباره حال همسر رهبر انقلاب

فرمانده ارتش: اسراییل در صورت هرگونه اشتباهی پاسخ ویرانگری دریافت خواهد کرد

بازگشت ساعت آغاز به کار ادارات از ۱۵ مهرماه

عکس/ فرزند و نوه شهید عباس نیلفروشان در نماز جمعه

امام جمعه کرج: در اجرای قانون عفاف و حجاب تعلل می‌شود

وضع نابسامان استرداد بلیت‌های باطل شده

عکس/ مجید مجیدی امروز در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب

گاریدو نشست خبری را ترک کرد

عکس/ مجید یاسر در کنار دخترش

عکس/ سام درخشانی در کنار دختر و پسرش

عکس/ تیپ و استایل جدید بهاره رهنما در پاریس

سورپرایز سهراب بختیاری‌زاده در ترکیب استقلال

عجیب‌ترین بازیکن این روز‌های پرسپولیس

مذاکره استقلال با ۲ گزینه خارجی

اسماعیل بقایی سخنگوی جدید وزارت خارجه کیست؟

عکس/صف آب در دهلران

فیلم/ گفتگوی رهبر انقلاب با مسئولان نظام در پایان نمازجمعه

سکه کانال عوض کرد

فیلم/ عراقچی: برای اعلام همبستگی با مردم لبنان به بیروت آمدم

پیام پاسخ موشکی ایران به اسرائیل به روایت الجزیره/ آغاز عصری تازه در خاورمیانه برای توقف تل‌آویو

فیلم/ رهبر انقلاب: هر ملتی حق دفاع از خاک خود را دارد

علت غیبت فرماندهان ایران در نماز جمعه رهبر انقلاب چه بود؟

حال‌وهوای نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب

عکس/ صف نمازگزاران در خیابان بهشتی؛ تقاطع سهروردی

هزینه ۱۱ برابری ثروتمندترین دهک نسبت به فقیرترین؛ افزایش شکاف میان پول‌داران و تهی‌دستان در ایران

عکس/ ادعای عجیب یک روحانی درباره درگذشت همسر رهبر انقلاب

مکان خاکسپاری سید حسن نصرالله مشخص شد؟